Naše nejnovější aktualizace helpdesk systému LiveAgent přináší nové zajímavé funkce, nový migrační plugin a další řadu oprav a vylepšení stávajících funkcí. Jednou z nejvýznamnějších aktualizací je náš nový plugin pro migraci. Všichni zákazníci, kteří chtějí migrovat svá data z Intercomu do LiveAgentu, tak mohou učinit samostatně pomocí jednoduchého přepínače v naší konfiguraci. Stačí v konfiguraci LiveAgent v sekci Pluginy najít plugin Intercom a vaše data budou migrována do služby LiveAgent.
Nyní se podíváme na další nové funkce a vylepšení dostupné v aktualizaci LiveAgent 5.29.
Nové funkce v aktualizaci 5.29
Vytváření vlastních rolí
Uživatelé s plánem all-inclusive mohou od nynějška vytvářet vlastní role v systému LiveAgent a lépe specifikovat povinnosti jednotlivých agentů. Nejdůležitějším přínosem této funkce je možnost konkrétnější správy oprávnění. Můžete omezit nebo otevřít části helpdesk softwaru LiveAgent konkrétním agentům a efektivně tak řídit odpovědnost za různé pracovní povinnosti.
Plánovač telefonních hovorů
V současné době jsme přidali novou funkci – plánování telefonních hovorů. Pomocí ní můžete definovat časy, kdy jste k dispozici pro hovory na konkrétních zařízeních. Místo ručního zapínání a vypínání hovorů na začátku nebo na konci směny můžete jednoduše vybrat časy a data v kalendáři. Podívejte se na tuto novou funkci ve svém hlasovém statusu (ikona telefonu v pravém horním rohu účtu LA).
Nová vylepšení v LiveAgent 5.29
“Odpovědět” a “Odpovědět všem” v tikech
Do kontextové nabídky zpráv tiketů v LiveAgent jsme přidali možnosti “Odpovědět” a “Odpovědět všem”. Toto vylepšení vám poskytne lepší a flexibilnější možnosti komunikace v našem systému ticketingu.
Zobrazení SLA v tiketech
Starší verze služby LiveAgent nutily uživatele procházet zprávy, aby zjistili, která úroveň SLA byla použita nejpozději. Informace o úrovni SLA jsme v ticketingu opravili, abyste je mohli snadno najít. Informace o úrovni SLA naleznete v rámci vyhrazené karty v pravém panelu u každého otevřeného tiketu.
Přepnutí na formát data ISO
V předchozí verzi LiveAgent se v protokolu komunikace pro e-mailové účty používal americký formát času (MM/DD/RRRR). Protože ne všichni naši zákazníci jsou ze zemí, které tento formát používají, rozhodli jsme se přejít na formát data ISO (RRRR-MM-DD hh:mm:ss).
Nové opravy a vylepšení
Chyba pluginu Salesforce
Náš plugin Salesforce při pokusu o načtení dat vykázal chybu. Tohoto problému jsme si všimli a v nové verzi LiveAgent jsme jej okamžitě odstranili. Plugin Salesforce nyní funguje správně.
Chyba designu pluginu WooComerce
Tento problém nesouvisel s funkčností, ale s designem. Při pokusu nastavit oddělovač mezi informacemi o zákazníkovi a tiketem na nejvyšší možný bod se text s informacemi zakódoval, takže byl špatně čitelný nebo nečitelný. Tento problém byl vyřešen v aktualizaci 5.29.
Problém s odesláním tiketu do znalostní báze
Někteří z vás se mohli setkat s problémem při pokusu o vytvoření a odeslání tiketu pomocí formuláře pro odeslání tiketu ve znalostní databázi. Namísto správné funkce systém zobrazoval chybu. V nové aktualizaci jsme tento problém opravili a odesílání tiketů ve znalostní bázi bude fungovat bez problémů.
Problémy s odstraňováním nepoužívaných kontaktů
Při odstraňování nepoužívaných kontaktů jsme zaznamenali problém. Tato funkce v určitých případech nefungovala a systém kontakty neodstranil, i když si to uživatelé zvolili. Tento problém jsme opravili a mazání kontaktů bude fungovat správně.
Problém s dlouhými adresami URL v poznámkách
Všimli jsme si problému s adresami URL v poznámkách k tipům LiveAgent. Systém upravoval dlouhé adresy URL, zejména adresy URL obsahující e-mailové adresy. Tento problém způsoboval, že na adresu URL nebylo možné správně kliknout. V nové aktualizaci jsme tento problém opravili.
Zobrazení zdroje chybových e-mailových zpráv
Každý tiket v našem ticketovacím systému má možnost zobrazit zdroj zprávy v kontextovém menu. Narazili jsme na chybu, kdy uživatelé po sloučení dvou tiketů nemohli zobrazit zdroj zprávy. Tento problém byl v aplikaci LiveAgent 5.29 odstraněn.
Odesílání více zpráv omylem
Uživatelé aplikace LiveAgent s tmavým nebo bílým motivem si mohli všimnout chyby, která způsobovala možnost opakovaného odeslání zprávy vícenásobným kliknutím na tlačítko odeslat. Systém jednoduše pokračoval v odesílání zprávy, pokud uživatel stále klikal na tlačítko odeslat. Tato chyba byla v aplikaci LiveAgent 5.29 odstraněna.
Konzistentní pořadí ovládacích tlačítek tiketu
Měli jsme nesrovnalost v návrhu mezi tikety Nový/Otevřený a Odpovězený. Pořadí ovládacích tlačítek (Přenést, Vyřešit, Více) nebylo mezi tikety s různými stavy konzistentní. Toto jsme upravili a tuto nesrovnalost, odstranili.
Záporná doba trvání chatu a fronty
Někteří uživatelé služby LiveAgent vidí dobu trvání chatu se zápornou hodnotou. Je to proto, že uplynulý čas závisí na místním systémovém čase, který může být zákazníkem nastaven ručně. K chybě došlo, když byl místní systémový čas kratší než čas vytvoření konverzace. Tento problém byl vyřešen a doba chatu se již nebude zobrazovat se zápornými hodnotami.
Neodeslané e-maily po odstranění e-mailových účtů
Když správce účtu LiveAgent odstranil některé e-mailové účty, mohl si všimnout problému s neodeslanými e-maily. Tyto e-maily se po odstranění e-mailového účtu, z něhož měly být odeslány, ale před akcí odstranění nebyly odeslány, zasekly ve stavu čekání. Tento problém jsme vyřešili tak, že jsme v nové aktualizaci tyto e-maily označili chybou, místo aby zůstaly v režimu čekajících.
Problém se zobrazením tlačítka chatu v systémech iOS a Android
Přepis chatu je na vyžádání zaslán na e-mailovou adresu zákazníka. Součástí přepisu chatu je také tlačítko pro zobrazení chatu, které zákazníka přenese na zákaznický portál. Toto tlačítko nefungovalo správně při klepnutí na něj při používání zařízení se systémy iOS a Android. Tento problém jsme vyřešili v aktualizaci 5.29.
Zůstaňte s námi ať vám neuniknou další novinky
V blízké budoucnosti nás čeká spousta dalších novinek, takže zůstaňte naladěni na náš další příspěvek věnovaný novinkám, na blogu. Naši vývojáři v současné době pracují na další aktualizaci, která přinese spoustu nových vylepšení a možná i několik nových funkcí a vlastností.
Sdílet tento článek
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Zvyšte své příjmy pomocí živého chatu, call centra a sociálních sítí. LiveAgent nabízí efektivní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a úspory času a zdrojů. Systém ticketingu uspořádá veškerou komunikaci na jednom místě. Další informace k dispozici na webu LiveAgent.
Začněte zkušební verzi zdarma ještě dnes.
Společnost Quality Unit nabízí několik produktů v oblasti zákaznické podpory, které zahrnují telefonní systémy VoIP, software pro správu stížností, klientské portály a helpdesk software pro startupy. LiveAgent je jedním z nich a nabízí funkce jako samoobslužný software, software příchozího call centra, systém správy stížností a software pro správu e-mailů. Společnost má také partnerský program a pomocný blog. K dispozici je i široká škála sociálních stránek a prohlídky.