Twitter nedávno aktualizoval strukturu monetizace přístupu k API v2, což vedlo ke zvýšení ceny variant Enterprise na více než 40… Dozvědět se více
Kontaktní body se zákazníky mohou změnit způsob, jakým vaše publikum vnímá váš produkt nebo službu. Znalost toho, co jsou kontaktní… Dozvědět se více
LiveAgent 5.29 přináší několik nových zajímavých funkcí. Čtěte dále a zjistěte, co je nového. Dozvědět se více
E-mail je jedním z nejčastěji používaných nástrojů pro obsluhu zákazníků. Je rychlý, snadno použitelný a lze k němu přistupovat odkudkoli.… Dozvědět se více
Číselníky call center jsou také známé jako odchozí číselníky, automatické číselníky nebo prodejní číselníky. V posledních letech se dialery staly… Dozvědět se více
Telefonní systémy VoIP jsou počítačové telekomunikační služby, které uživatelům umožňují uskutečňovat hlasové hovory přes internet namísto běžného telefonu. Nejlepší telefonní… Dozvědět se více
Live chat je trvale hodnocen jako jeden z nejoblíbenějších komunikačních kanálů zákazníků. Je rychlý a pohodlný. Působí intuitivně a přibližuje… Dozvědět se více
Pokud hledáte způsob, jak zvýšit spokojenost zákazníků a celkovou zkušenost, je software CRM nezbytným nástrojem pro vaši firmu. Z hlediska… Dozvědět se více
V dnešním světě podnikání je dobrý nástroj zákaznické podpory nezbytný pro řízení interakcí se zákazníky napříč několika komunikačními kanály –… Dozvědět se více
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.