• Funkce
  • Proaktivní pozvánky na chat

Proaktivní pozvánky na chat

Máte problém s vysokou mírou odchodu na svých webových stránkách? Nebo možná přemýšlíte, jak zlepšit služby zákazníkům?

Věděli jste, že: “Proaktivní pozvánky na chat mohou přinést až 105% návratnost investic a miliony dolarů pozitivních obchodních přínosů?”

Proaktivní pozvánky na chat mohou jednoduše pomoci návštěvníkům webových stránek v různých fázích zákaznické cesty tím, že je pozvou na live chat s vašimi agenty.

LiveAgent je pokročilý systém, který zajišťuje, že návštěvníky vyzve k chatu s agenty podpory pouze tehdy, když máte dostatek dostupných zástupců chatu online.

Galerie pozvánek na chat

Příklad ze života:

Můžete například vyzvat zákazníky k chatu během celého procesu objednávky. Díky tomu můžete zvýšit jejich důvěru v nákup, zlepšit jejich nákupní zkušenosti a přeměnit je na platící zákazníky. To vše díky tomu, že jim jednoduše poskytnete skutečnou osobu, se kterou mohou chatovat.

Další funkce proaktivních pozvánek na chat

Vytvoření více pozvánek k chatu pro různé skupiny zákazníků

Vytvořte si více proaktivních pozvánek k chatu a zaměřte se na různé typy zákazníků. I když jsou proaktivní pozvánky na chat automatizované, vždy byste se měli snažit o personalizovanou zkušenost. Vytvořte tlačítko s pozvánkou na chat pro nové i vracející se zákazníky. Použijte jedinečnou uvítací zprávu pro různé stránky na svém webu.

Snadné vytváření proaktivních pozvánek na chat ve více jazycích

Působíte ve více zemích? Nebo možná potřebujete poskytovat vícejazyčný zákaznický servis/podporu. V obou případech vám LiveAgent umožňuje přizpůsobit proaktivní tlačítko chatu pro každý jazyk, které můžete také přiřadit správnému oddělení pro efektivní pracovní postup.

Priklad-pozvanky-na-chat-LiveAgent

Zajímá vás jaké jazyky LiveAgent nabízí? Podívejte se na vícejazyčnou funkci aplikace LiveAgent.

Oslovení zákazníka v průběhu celé cesty k zákazníkovi

Proaktivní pozvánky na chat od služby LiveAgent umožňují nastavit preferované adresy URL a zajistit tak maximální zapojení zákazníků. Zákazníky můžete zacílit například na strategické adresy URL/stránky;

  • FAQ
  • Ceník
  • Produkty
  • Pokladna

Nastavení konkrétního času pro proaktivní pozvánku do chatu

Mnoho společností obvykle čeká zhruba 30 sekund, než osloví zákazníka. Nechte zákazníka chvíli procházet a až poté ho oslovte.

Automatizujte proaktivní komunikační zprávy

Přestože je automatizace užitečnou funkcí, mějte na paměti, že interakce s člověkem je rozdílná. Proto se snažte, aby sdělení bylo osobnější. Nepůsobte jako robot.

Rozlišujte nové a vracející se zákazníky

Další skvělou funkcí je možnost identifikace vracejícího se a nového zákazníka. Tlačítko s pozvánkou na chat můžete přizpůsobit pro oba typy zákazníků.

Obchodní výhody proaktivních pozvánek na chat

  • Zákazníci, kteří se zapojují do proaktivních chatů, mají větší zájem o nákup než zákazníci, kteří se do nich nezapojují.
  • Pohodlí pro návštěvníky v reálném čase
  • Zvýšení konverzí z live chatu v průměru o 23 %.
  • Konkurenční výhoda
  • Zvýšená spokojenost zákazníků
  • Zákazníci mají okamžitý přístup k pomoci

Try Proactive Chat Invitations for FREE

LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.

Možnost designu proaktivních pozvánek na chat

  • Na straně
  • Rohové
  • Uprostřed
  • Vlastní

Chcete-li si prohlédnout všechny možnosti designu, přejděte do galerie proaktivních pozvánek.

Přizpůsobit

  • Obrázek
  • Text (Název, Uvítací zpráva)
  • Umístění online tlačítka proaktivního chatu
  • Barvy tlačítka

Dostupná nastavení

  • Umožněte vašim zákazníkům zanechat zprávu, i když jste offline
  • Znovu skrýt tlačítko pro spuštění proaktivního online chatu
  • Povolit skrytí uvítací zprávy
  • Vyberte si jazyk
  • Vyberte si preferované oddělení

Bonusové tipy pro efektivní používání proaktivních pozvánek na chat

Nebuďte vlezlí

Proaktivní pozvánka na chat by měla fungovat jako možnost, a proto ji nevynucujte. Může se snadno stát otravnou a zákazník se může rozhodnout odejít z vašeho webu ke konkurenci. Pokud se tedy zákazník rozhodne chat odmítnout, neposílejte řetězové zprávy, abyste se s ním spojili. Dají vám vědět, pokud budou potřebovat vaši pomoc.

Vyzkoušejte to

Pokud si nejste jisti, kdy, kde nebo jak proaktivně oslovit své zákazníky, prostě to vyzkoušejte a uvidíte. Dobrým pravidlem však je nechat zákazníka chvíli procházet stránky, nejlépe 30 sekund. Poté se jednoduše představte a dejte návštěvníkovi najevo, že jste tu pro něj, abyste mu pomohli, pokud vás bude potřebovat. Vyzkoušením zjistíte, jaké má váš zákazník preference. Možná zjistíte, že proaktivní online chat stačí používat pouze na určitých adresách URL, například na stránce pokladny nebo stránce s ceníkem.

Zdroje báze znalostí

Zde je průvodce krok za krokem pro implementaci proaktivní pozvánky na live chat.

Nejste si jisti, jaké uvítací zprávy použít? Zde jsou šablony proaktivních pozvánek na live chat, které můžete zkopírovat a vložit.

Chcete se dozvědět více? Podívejte se na 25 nejlepších chatovacích pluginů pro WordPress./a>.

Try Proactive Chat Invitations for FREE

LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Try Proactive Chat Invitations for FREE
Slido green logo

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo