Sipcall integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Sipcall?
Telefonování VoIP od společnosti Sipcall: Inovativní řešení pro vaše podnikání!
Sipcall nabízí optimální telefonní řešení pro všechny vaše potřeby: Sipcall je váš profesionální a kompetentní partner: virtuální telefonní systémy (pobočkové ústředny) s širokou škálou funkcí (sipcall vPBX), spolehlivé připojení k vašemu telefonnímu systému prostřednictvím trunku SIP nebo k prostředí Microsoft Teams.
Naše společnost se sídlem ve švýcarském Schindellegi má 35 zaměstnanců a v oblasti VOIP telefonie působí od roku 2005. Nabízíme certifikované účty SIP se švýcarskými telefonními čísly pro LiveAgent.
Jak to můžete používat?
Pokud hledáte poskytovatele VoIP pro spojení s call centrem LiveAgent, je Sipcall skvělou volbou. Call centrum společnosti LiveAgent bude vyřizovat vaše hovory a tikety, zatímco Sipcall zajistí zbytek. Mikrofony a reproduktory pro notebook nebo chytrý telefon jsou vším, co potřebujete k vytvoření startovacího call centra. Pokud budete chtít později zlepšit kvalitu hovorů, můžete potřebovat další hardware.
Jak můžete využít výhod call centra LiveAgent?
Přestože někteří lidé dávají přednost digitálním zákaznickým zkušenostem, jiní touží po hlubším osobním kontaktu se značkami, s nimiž přicházejí do styku. Call centra jsou skvělým způsobem, jak zlepšit vztahy se zákazníky, prodávat produkty, získávat nové zákazníky a uživatele služeb nebo poskytovat obecné služby zákazníkům.
S úpadkem tradičních call center a vzestupem softwaru pro call centra, jako je LiveAgent, je snadné poskytovat zákazníkům tyto typy služeb, aniž by to stálo peníze. Call centra jsou nyní dostupná pro všechny typy firem, ať už jsou velké nebo malé.
Jak funguje call centrum LiveAgent?
LiveAgent díky svým pokročilým funkcím usnadňuje správu a provoz call centra. Můžete například vytvořit vlastní stromy IVR (Interaktivní hlasová odezva), které automaticky přesměrují zákazníky na správná oddělení a agenty.
A to nejlepší? Funkce IVR od LiveAgent udělá všechnu práci za vás a vytvoří pro vaše zákazníky bezproblémový zážitek. Stačí, když si poslechnou nabídku IVR a stisknou příslušnou klávesu číselníku (např. stisknou 1 pro prodej), aby byli spojeni se správnou osobou pro danou práci.
Připojil se váš zákazník omylem na špatné oddělení? Řešení je jednoduché, použijte přepojení hovoru a přesměrujte zákazníka na některého z vašich kolegů, čímž ušetříte jeho čas.
Máte problém zapamatovat si, co vaši zákazníci říkali? Žádné obavy, LiveAgent zaznamenává všechny příchozí a odchozí hovory a ukládá je v systému. Pokud si potřebujete osvěžit paměť, jednoduše vyhledejte lístek a poslechněte si celý záznam hovoru. Záznam hovorů lze také využít při školení nových agentů a ukázat jim správné reakce na hovory zákazníků.
Chcete získat více informací o funkcích našeho call centra? Podívejte se na stránku s funkcemi našeho call centra, kde najdete všechny informace o možnostech call centra LiveAgent.
Jak integrovat Sipcall VoIP se službou LiveAgent?
Pokud si chcete vytvořit call centrum LiveAgent s poskytovatelem VoIP Sipcall, postupujte podle tohoto jednoduchého návodu.
- Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části.
- V seznamu poskytovatelů VoIP vyberte možnost Sipcall.
- Pojmenujte číslo, vyberte oddělení, zadejte přihlašovací údaje a vyberte číslo předvolby pro vytáčení. Můžete také zaškrtnout nebo zrušit zaškrtnutí možnosti zaznamenávat všechny telefonní hovory přijaté a uskutečněné z tohoto čísla. Po dokončení klepněte na tlačítko Přidat v dolní části.
Telefonní číslo je v aplikaci LiveAgent připraveno k použití. Pokud chcete, můžete přidat další telefonní čísla Sipcall nebo přidat čísla od jiných poskytovatelů VoIP.
Získejte více informací o softwaru LiveAgent Call Center
Hledáte další informace o založení a provozu call centra? Pokud ano, podívejte se do naší akademie LiveAgent, kde najdete více informací o call centrech a dalších tématech ze světa zákaznické podpory.
Zajímá vás, co dalšího umí LiveAgent? Podívejte se na níže uvedené video a prohlédněte si celou prohlídku našeho softwaru pro zákaznickou podporu.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
Vícekanálový přístup v zákaznickém servisu přináší mnoho výhod, jako zlepšení zkušeností zákazníků, snížení nákladů a možnost automatizace. Automatické zpětné volání přináší efektivnější komunikaci a zkracuje průměrnou dobu interakce s volajícím. Dvoutónová vícefrekvenční signalizace DTMF poskytuje bezpečnost pro citlivé údaje zákazníků a zkracuje dobu interakce. Bezplatný software call centra má výhody pro organizaci a zlepšení zákaznické zkušenosti.