Service Hub od společnosti HubSpot je skvělý software, který využívá ticketing, živý chat a chatboty. Service Hub je ideální pro společnosti s velkými rozpočty, které již využívají marketingové a prodejní centrum HubSpot. Pokud však hledáte výhodnou alternativu Service Hub, zvažte službu LiveAgent.
LiveAgent je plně vybavený software helpdesk, který zvýší produktivitu vašeho týmu zákaznických služeb, zvýší spokojenost zákazníků a zároveň vám ušetří peníze. LiveAgent slouží více než 15 000 firmám a 150 milionům koncových uživatelů po celém světě. Připojte se k nim při poskytování prvotřídních služeb zákazníkům. Díky nám je to snadné.
Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od ostatních alternativ
LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.
Zkraťte pracovní dobu svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.
S více než 179 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není vyžadována kreditní karta.
|
HubSpot Service Hub
|
---|---|---|
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
|
LiveAgent nabízí ticketing.
|
HubSpot Service Hub nabízí ticketing.
|
Live chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolnou webovou stránku.
|
LiveAgent nabízí Live Chat.
|
HubSpot Service Hub nabízí Live Chat.
|
Call Center
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí call centrum.
|
HubSpot Service Hub nabízí Call Center.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, na který se mohou zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
|
HubSpot Service Hub nabízí samoobslužný portál.
|
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
|
HubSpot Service Hub nenabízí integraci s Facebookem.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
|
HubSpot Service Hub nenabízí integraci s Twitterem.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a převede je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
|
HubSpot Service Hub nenabízí integraci s Instagramem.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
|
HubSpot Service Hub nenabízí integraci Viberu.
|
WhatsApp
Integrace aplikace WhatsApp s asistenčními službami umožňuje uživatelům odpovídat na jakékoli zprávy z aplikace WhatsApp v rámci vícekanálového ticketovacího systému a zacházet s nimi stejně jako s jakýmkoli jiným ticketem zákaznické podpory.
|
LiveAgent nabízí integraci s aplikací WhatsApp.
|
HubSpot Service Hub nabízí integraci aplikace WhatsApp.
|
Znalostní báze
Skladiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků "jak na to".
|
LiveAgent nabízí znalostní bázi.
|
HubSpot Service Hub nabízí znalostní bázi.
|
Zákaznické fórum
On-line diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
HubSpot Service Hub nabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste odstranili opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
HubSpot Service Hub nabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API.
|
HubSpot Service Hub nabízí funkce API.
|
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím procházet telefonním systémem předtím, než hovoří s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
HubSpot Service Hub nenabízí funkce IVR.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
HubSpot Service Hub nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Historie tiketů nevyprší ani se nesmaže - můžete si je kdykoli prohlédnout.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
HubSpot Service Hub nabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
HubSpot Service Hub nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Tlačítka neomezeného chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
HubSpot Service Hub nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Neomezený počet tiketů/mailů
Můžete přijímat neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
|
HubSpot Service Hub nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
HubSpot Service Hub nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je poskytována 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů, které můžete zadat.
|
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
HubSpot Service Hub nabízí neomezenou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
|
Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. Proto LiveAgent nabízí 4 cenově výhodné balíčky. Základní balíčky obsahují hybridní proud tiketů, jednotnou vícekanálovou schránku, reportování, automatizační pravidla, gamifikaci a mnoho dalšího! Se službou LiveAgent získáte více za méně peněz – pokud tedy hledáte plnohodnotnou alternativu Service Hub, vyzkoušejte službu LiveAgent. Spusťte si 14denní zkušební verzi zdarma ještě dnes. Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
Umožněte svým pracovníkům podpory získávat odznaky a úrovně, když provádějí činnosti, které přispívají k celkovému úspěchu vaší společnosti. Prohlédněte si individuální a týmové žebříčky a vytvářejte přehledy, abyste podpořili zdravé soutěžení v rámci oddělení služeb zákazníkům.
Pokud hledáte alternativu Service Hubu a rychlost je pro vás důležitým parametrem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu – zobrazí se za pouhých 2,5 sekundy.
Rychlý widget chatu je tou správnou volbou, pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka. Podle studie společnosti eMarketer 35 % návštěvníků webových stránek uskutečnilo online nákup po použití chatu.
Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici ve 43 různých jazykových mutacích (některé částečné) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o to postaráme.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným #1 softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou k Service Hubu. LiveAgent šetří váš čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.
Podívejte se, jak si vedeme v porovnání se Service Hubem od společnosti HubSpot na základě hodnocení zákazníků na webu Capterra.
Zajímá vás, jak si vedeme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.