Nespočet způsobů, jak se zlepšit s
jediným nástrojem

Využívejte naslouchání na sociálních sítích s pomocí LiveAgent.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Hledáte nástroj pro naslouchání na sociálních sítích?

Pokud ještě nepoužíváte nástroj pro naslouchání na sociálních sítích jako součást své marketingové strategie a strategie zákaznické podpory, je načase si ho pořídit.
Naslouchání na sociálních sítích spočívá v monitorování toho, co se o vaší firmě říká online. Zjistíte, co si myslí vaši zákazníci, dáte konkurenci najevo, jestli vás pomlouvá, nebo odpovíte na otázky, které mohou mít vaši potenciální zákazníci.
Naslouchání na sociálních sítích je nutností!
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
Definition of social listening tools

Co je to naslouchání sociálních sítí?

Social listening (naslouchání na sociálních sítích), známé také jako monitoring sociálních sítí, je proces sledování digitálních konverzací nebo online zmínek o vaší značce.

Je to účinná strategie pro získávání zpětné vazby a sledování toho, co si vaši zákazníci myslí o vaší značce, firmě, produktech nebo službách.

LiveAgent jako nástroj pro naslouchání na sociálních sítích

LiveAgent se propojí se všemi vašimi kanály sociálních sítí a načte všechny komentáře, zprávy a zmínky o vaší značce přímo do služby LiveAgent.

LiveAgent lze propojit s:

LiveAgent suitable tool for social listening

Proč jsou nástroje pro naslouchání na sociálních sítích důležité?

Woman on phone in shopping cart

Vyřešte problémy proaktivně

Nástroje pro naslouchání na sociálních sítích jsou skvělé pro proaktivní řešení problémů. Uvědomte si frustrované zákazníky dříve, než se jejich špatná zkušenost rozšíří a poškodí váš podnik.

Feedback & suggestions

Použijte pozitivní zmínky jako ohlasy

Sociální naslouchání se netýká jen špatných zkušeností. Prezentujte pozitivní věci, které vaši zákazníci o vaší firmě říkají. Není nad skutečné reference!

Learn from customer analytics and insights

Získejte přehled o spokojenosti zákazníků

Naslouchání na sociálních sítích je skvělý nástroj, který vám může poskytnout obecný přehled o tom, co se o vaší firmě říká v online světě. Sledujte, co říkají vaši zákazníci i konkurence.

Real-time customer support

Snadná interakce se zákazníky

Odpovídejte na tweety, zprávy z Facebooku nebo komentáře na Instagramu přímo z nástroje pro naslouchání na sociálních sítích. Neztrácejte čas přihlašováním a odhlašováním z různých sociálních účtů.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Sociální naslouchání na Facebooku

Nástroj LiveAgent pro naslouchání na sociálních sítích streamuje všechny zprávy a komentáře z vašich příspěvků na Facebooku a přenáší je přímo do hlavního panelu LiveAgent. Odtud můžete snadno reagovat, lajkovat a dokonce vytvářet nové příspěvky na své stránce na Facebooku.

Sociální naslouchání na Twitteru

Sledujte klíčová slova a reagujte na tweety zmiňující váš účet. S nástrojem LiveAgent pro sociální naslouchání na Twitteru už nikdy nezmeškáte žádný tweet o vaší společnosti.

Stačí nastavit klíčová slova, která chcete sledovat, a všechny tweety obsahující toto klíčové slovo budou automaticky odeslány na váš účet LiveAgent ve formě tiketu.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Sociální naslouchání na Instagramu

Všechny komentáře k vašim příspěvkům nebo příspěvky, které zmiňují váš účet, se automaticky přesunou do systému LiveAgent. Odpovídejte přímo ze služby LiveAgent, aniž byste museli procházet tisíce oznámení v telefonu.

LiveAgent všechny dotazy uspořádá podle důležitosti a času přijetí.

Více než nástroj pro naslouchání na sociálních sítích

Tiketing

Zjednodušte všechny dotazy z různých komunikačních kanálů do jediné sdílené schránky.

Live chat

Chatujte se zákazníky a návštěvníky webu v reálném čase. Využívejte proaktivní pozvánky na chat a další funkce.

Portál podpory

Vytvářejte úžasné zákaznické portály a báze znalostí jako samoobslužná řešení pro své zákazníky.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo

Důvody, proč jiné společnosti přešly k LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Proč je LiveAgent tím správným nástrojem naslouchání na sociální sítě právě pro vás?

Most reviewed and number 1

Nejvíce recenzovaný a hodnocený jako #1

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé podniky v letech 2023.

Preferred by 21k businesses

Upřednostňuje nás 21 tisíc firem

Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.

Packed with features

Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem konfigurace se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Cloud based and secure help desk

Cloudový a bezpečný

Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.

Transparentní a dostupné ceny

Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Vyzkoušejte naši 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím.

Na co ještě čekáte? Zvyšte své prodeje, začněte ještě dnes!

30denní zkušební verze
Kreditní karta není vyžadována
an jěšte více
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Naslouchání na sociálních sítích
Zvýšte kvalitu zákaznické zkušenosti tím, že proškolíte týmy v základech komunikace. Klíčové je také být transparentní a spravovat očekávání zákazníků. Organizujte svůj úspěch.

Proškolte své týmy v základech komunikace se zákazníky

Zvýšte kvalitu zákaznické zkušenosti tím, že proškolíte týmy v základech komunikace. Klíčové je také být transparentní a spravovat očekávání zákazníků. Organizujte svůj úspěch.

Zlepšete své služby a vztahy se zákazníky pomocí umělé inteligence a technologií AI. Kontaktujte nás pro individuální a přizpůsobené řešení.

Vítejte v Hlasu umělé inteligence, kde získáte cenné informace, pohotové inženýrství a špičkové technologie

Zlepšete své služby a vztahy se zákazníky pomocí umělé inteligence a technologií AI. Kontaktujte nás pro individuální a přizpůsobené řešení.

Studie společnosti Gartner zjistila, že většina poskytovatelů řešení se příliš soustředí na funkce a technologii produktů. Zapomínají na hodnotu zákazníka.

Co je hodnota zákazníka?

Hodnota pro zákazníka je důležitá pro úspěch firmy. Jen málo podniků však má účinné hodnotové nabídky. Pouze 17% chápe návrh celoživotní hodnoty zákazníka.

Chatboti jsou oblíbeným nástrojem zákaznického servisu pro zlepšení spokojenosti zákazníků. Pomáhají skutečně zlepšit služby zákazníkům?

Jak mohou chatboti zlepšit služby zákazníkům?

Společnosti Adoric, Omnisend a ReachMail nabízejí softwarová řešení a podporu zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu a sociálních sítí.

Nikdy nebudete schopni uspokojit všechny své zákazníky, ale s tímto kontrolním seznamem kvality hovorů zákaznického servisu můžete poskytnout vynikající podporu těm, kteří ji nejvíce potřebují.

Zákaznický servis kontrolní seznam kvality volání

Založte si bezplatný účet na ladesk.com a využijte různé komunikační kanály jako chat, telefonní hovory a formuláře na vašem LiveAgent.

LiveAgent je skvělá alternativa Tidio, doplněna o bleskurychlý live chat a vícekanálový tiketový systém za rozumnou cenu.

Tidio alternativa - LiveAgent

Integrovaný CRM systém LiveAgent usnadňuje vyhledávání informací o zákaznících a organizaci interakcí se zákazníky napříč různými komunikačními kanály.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo