Proškolte své týmy v základech komunikace se zákazníky
Zvýšte kvalitu zákaznické zkušenosti tím, že proškolíte týmy v základech komunikace. Klíčové je také být transparentní a spravovat očekávání zákazníků. Organizujte svůj úspěch.
Jak mohou chatboti zlepšit služby zákazníkům?
Společnosti Adoric, Omnisend a ReachMail nabízejí softwarová řešení a podporu zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu a sociálních sítí.
Zákaznický servis kontrolní seznam kvality volání
Založte si bezplatný účet na ladesk.com a využijte různé komunikační kanály jako chat, telefonní hovory a formuláře na vašem LiveAgent.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech