Nespočet způsobů, jak se zlepšit s
jediným nástrojem

Využívejte naslouchání na sociálních sítích s pomocí LiveAgent.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Hledáte nástroj pro naslouchání na sociálních sítích?

Pokud ještě nepoužíváte nástroj pro naslouchání na sociálních sítích jako součást své marketingové strategie a strategie zákaznické podpory, je načase si ho pořídit.
Naslouchání na sociálních sítích spočívá v monitorování toho, co se o vaší firmě říká online. Zjistíte, co si myslí vaši zákazníci, dáte konkurenci najevo, jestli vás pomlouvá, nebo odpovíte na otázky, které mohou mít vaši potenciální zákazníci.
Naslouchání na sociálních sítích je nutností!
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of social listening tools

Co je to naslouchání sociálních sítí?

Social listening (naslouchání na sociálních sítích), známé také jako monitoring sociálních sítí, je proces sledování digitálních konverzací nebo online zmínek o vaší značce.

Je to účinná strategie pro získávání zpětné vazby a sledování toho, co si vaši zákazníci myslí o vaší značce, firmě, produktech nebo službách.

LiveAgent jako nástroj pro naslouchání na sociálních sítích

LiveAgent se propojí se všemi vašimi kanály sociálních sítí a načte všechny komentáře, zprávy a zmínky o vaší značce přímo do služby LiveAgent.

LiveAgent lze propojit s:

LiveAgent suitable tool for social listening

Proč jsou nástroje pro naslouchání na sociálních sítích důležité?

Woman on phone in shopping cart

Vyřešte problémy proaktivně

Nástroje pro naslouchání na sociálních sítích jsou skvělé pro proaktivní řešení problémů. Uvědomte si frustrované zákazníky dříve, než se jejich špatná zkušenost rozšíří a poškodí váš podnik.

Feedback & suggestions

Použijte pozitivní zmínky jako ohlasy

Sociální naslouchání se netýká jen špatných zkušeností. Prezentujte pozitivní věci, které vaši zákazníci o vaší firmě říkají. Není nad skutečné reference!

Learn from customer analytics and insights

Získejte přehled o spokojenosti zákazníků

Naslouchání na sociálních sítích je skvělý nástroj, který vám může poskytnout obecný přehled o tom, co se o vaší firmě říká v online světě. Sledujte, co říkají vaši zákazníci i konkurence.

Real-time customer support

Snadná interakce se zákazníky

Odpovídejte na tweety, zprávy z Facebooku nebo komentáře na Instagramu přímo z nástroje pro naslouchání na sociálních sítích. Neztrácejte čas přihlašováním a odhlašováním z různých sociálních účtů.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Sociální naslouchání na Facebooku

Nástroj LiveAgent pro naslouchání na sociálních sítích streamuje všechny zprávy a komentáře z vašich příspěvků na Facebooku a přenáší je přímo do hlavního panelu LiveAgent. Odtud můžete snadno reagovat, lajkovat a dokonce vytvářet nové příspěvky na své stránce na Facebooku.

Sociální naslouchání na Twitteru

Sledujte klíčová slova a reagujte na tweety zmiňující váš účet. S nástrojem LiveAgent pro sociální naslouchání na Twitteru už nikdy nezmeškáte žádný tweet o vaší společnosti.

Stačí nastavit klíčová slova, která chcete sledovat, a všechny tweety obsahující toto klíčové slovo budou automaticky odeslány na váš účet LiveAgent ve formě tiketu.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Sociální naslouchání na Instagramu

Všechny komentáře k vašim příspěvkům nebo příspěvky, které zmiňují váš účet, se automaticky přesunou do systému LiveAgent. Odpovídejte přímo ze služby LiveAgent, aniž byste museli procházet tisíce oznámení v telefonu.

LiveAgent všechny dotazy uspořádá podle důležitosti a času přijetí.

Více než nástroj pro naslouchání na sociálních sítích

Tiketing

Zjednodušte všechny dotazy z různých komunikačních kanálů do jediné sdílené schránky.

Live chat

Chatujte se zákazníky a návštěvníky webu v reálném čase. Využívejte proaktivní pozvánky na chat a další funkce.

Portál podpory

Vytvářejte úžasné zákaznické portály a báze znalostí jako samoobslužná řešení pro své zákazníky.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo

Důvody, proč jiné společnosti přešly k LiveAgent

Proč je LiveAgent tím správným nástrojem naslouchání na sociální sítě právě pro vás?

Most reviewed and number 1

Nejvíce recenzovaný a hodnocený jako #1

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé podniky v letech 2023.

Preferred by 21k businesses

Upřednostňuje nás 21 tisíc firem

Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.

Packed with features

Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem konfigurace se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Cloud based and secure help desk

Cloudový a bezpečný

Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.

Transparentní a dostupné ceny

Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Vyzkoušejte naši 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím.

Na co ještě čekáte? Zvyšte své prodeje, začněte ještě dnes!

30denní zkušební verze
Kreditní karta není vyžadována
an jěšte více
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form
Related Articles to Naslouchání na sociálních sítích
Pojďme se sejít v naší newyorské kanceláři a prodiskutovat nad šálkem kávy, jak vám může LiveAgent pomoct vylepšit vaši firmu pomocí kvalitního helpdesku a softwaru zákaznické péče.

Jsme v New Yorku!

LiveAgent nabízí software pro zákaznickou podporu, jako například systém správy stížností, klientský portál a příchozí call centrum. K dispozici je také helpdesk software pro startupy a samoobslužný software. Společnost nabízí řešení pro migraci dat, protokol změn a nabízí podporu 24/7. Výhodou jsou také funkce integrace a alternativy. Níže jsou uvedeny také kontaktní údaje a sociální sítě. © 2004-2023 Quality Unit, LLC. Všechna práva vyhrazena.

Zajistěte vynikající služby zákazníkům v době výskytu koronaviru a zároveň zajistěte bezpečnost svých zaměstnanců. Využívejte řešení helpdesku, která podporují práci na dálku.

Máte problémy s poskytováním dobrých služeb během COVID?

Software pro úspěch u zákazníků nabízí nástroje pro zlepšení interakcí se zákazníky a zvýšení zisků společnosti. LiveAgent je bezproblémový helpdesk software s integrací se sociálními sítěmi a vytvořením vlastních článků pro znalostní databázi. Po registraci se uživateli zasílají přihlašovací údaje k novému účtu.

Vzdělávací a nevládní / neziskové organizace si obvykle potrpí na budování silných osobních vztahů, protože právě v této oblasti působí. Je však pro ně dobré pokrýt své osobní aktivity pomocí LiveAgent, aby ušetřily své provozní časové zdroje.

Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace

Moderní zákaznická podpora a komunikace s potenciálními studenty a dárci pomocí live chatu. Zjednodušení komunikace se investory a rychlé odpovědi na jejich otázky. Výhody implementace LiveAgent pro vzdělávací a neziskové organizace. Vytvoření jednoduchého a cenného zákaznického portálu s často kladenými dotazy.

Zlepšete míru konverze úpravou aspektů strategie zákaznické podpory, například zavedením chatu a poskytováním podpory v reálném čase.

Zvyšte míru konverze pomocí LiveAgent

Konverzní poměr je procento návštěvníků webu, kteří splní požadovaný cíl. Vysoký konverzní poměr ukazuje úspěšnost marketingových strategií. Neefektivní design stránek může snižovat konverzi. Zvýšení konverzního poměru lze dosáhnout pomocí drobných vylepšení, jako je poskytování podpory v reálném čase.

LiveAgent je více-kanálový helpdesk software, který sdružuje interakce zákazníků z několika kanálů, včetně nejpopulárnějších sociálních sítí.

Nestresující software pro podporu na sociálních sítích

Poskytování zákaznické podpory na sociálních sítích je novým trendem v marketingu. Pomáhá shromáždit zprávy a interakce z různých kanálů do jednoho systému, což zlepšuje zapojení zákazníků a udržení jejich loajality. LiveAgent je jedním z nástrojů pro správu sociálních sítí, který může týmu zákaznické podpory pomoci být efektivnější.

Zajímá vás, proč je LiveAgent dobrou volbou pro společnosti vyvíjející software? Zde jsou tři důvody, proč si vybrat právě nás.

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent nabízí různé plány pro zákaznickou podporu a bezplatný software pro správu zákazníků s výhodami jako jedno kontaktní místo a přehlednou komunikaci. Uživatelé chválí jejich hodnotu za peníze, jednoduché použití a dobré funkce a podporu. Systém je stabilní i na mobilních platformách a má kompetentní a promyšlené moduly, včetně kontaktních formulářů a integrace se sociálními sítěmi. Kromě toho, LiveAgent nabízí řešení pro zákaznickou podporu, včetně vzdělávání a snadného přístupu k důležitým kontaktním informacím.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x