Ceník LiveAgent

Účtujeme v amerických dolarech a konečná částka vyúčtování vychází z převodního kurzu USD/EUR ze dne vytvoření vašeho účtu.
Omnichannel helpdesk software s pokročilou automatizací, live chatem, integrací se sociálními sítěmi a funkcemi call centra
Bezplatná zkušební 14denní verze
Kreditní karta není vyžadována
Upgrade a platba dle potřeby
Žádné smlouvy
Žádné vstupní poplatky
Zrušte kdykoliv
Ticket

Ticket

Nezbytný nástroj pro organizaci e-mailového tiketování

$15/agent/měsíc
13 €/agent/měsíc
  • Neomezená historie tiketů
  • Neomezený počet e-mailových adres
  • Pokročilé reportování
  • Zákaznický portál + fórum
  • API + integrace
  • Pravidla a časová pravidla
  • Zákaznický servis
  • Nastavení v bílých rukavičkách
Ticket+Chat

Ticket+Chat

Robustní vícekanálové řešení live chatu a ticketingu

$29/agent/měsíc
25 €/agent/měsíc

Vše, co je obsaženo v plánu Ticket, navíc:

  • Neomezená tlačítka chatu
  • Správa zpětné vazby
  • Monitorování návštěvníků v reálném čase
  • Proaktivní pozvánky na chat
  • Průzkumy spokojenosti na chatu
  • Sociální sítě*
  • Sledování času*
  • Protokol o auditu*
All-inclusive

All-inclusive

Výkonný omnichannel helpdesk s více než 180 funkcemi

$49/agent/měsíc
44€/agent/měsíc

Vše, co je obsaženo v plánu Ticket + Chat, navíc:

  • Podpora call centra
  • Videohovory
  • IVR
  • Směrování a přepojování hovorů
  • Hardware IP telefonu
  • Neomezené nahrávání hovorů
  • Všechny služby s hvězdičkou z předchozích balíčků jsou v tomto balíčku zdarma.
Free

Bezplatný plán

Bezplatný účet, a to navždy pouze s určitými omezeními

$0/agent/měsíc
0 €/agent/měsíc
  • 7denní historie tiketů
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 telefonní číslo
  • 1 e-mailová adresa
  • Základní reporty
  • Zákaznický portál + fórum
  • Neomezená historie tiketů Mějte všechny tikety po ruce, kdykoli je budete potřebovat. LiveAgent uchovává všechny tikety po neomezenou dobu.
  • Neomezené e-mailové adresy K účtu LiveAgent můžete připojit neomezený počet e-mailových adres (prodejních, marketingových, technické podpory) a zajistit tak bezproblémovou podporu v rámci celé společnosti.
  • Pokročilé reportování Vytvářejte pokročilé reporty (kanál, agent, oddělení, dodržování SLA atd.) ve formě sloupcových, koláčových, plošných nebo čárových grafů.
  • Zákaznický portál + fórum Využijte náš zákaznický portál a vytvořte si vlastní bázi znalostí. Naplňte ji fóry, články s návody, nejčastějšími dotazy a schránkami pro zpětnou vazbu a návrhy.
  • API + integrace Integrujte své oblíbené aplikace s naším softwarem helpdesk prostřednictvím našeho jedinečného klíče API. Propojte systémy pro správu faktur, CRM, nástroje pro spolupráci a další.
  • Pravidla a časová pravidla Vytvářejte vlastní pravidla automatizace akcí nebo časových spouštěčů, abyste urychlili opakující se úlohy, které nevyžadují pozornost vašich agentů.
  • Zákaznický servis Pokud potřebujete pomoc, kontaktujte nás prostřednictvím některého z našich komunikačních kanálů. Nabízíme nepřetržitou zákaznickou podporu po celý rok.
  • Nastavení v bílých rukavičkách Pohodlně se usaďte a odpočívejte, zatímco my pro vás nastavíme účet LiveAgent. Přihlaste se do připraveného systému helpdesku, který zvýší produktivitu vašich agentů a zlepší kvalitu vašich služeb zákazníkům.

Vše, co je v plánu Ticket, navíc:

  • Neomezená tlačítka chatu Umístěte na své webové stránky neomezený počet tlačítek chatu na různých adresách URL. Zobrazte/skryjte každé tlačítko podle specifických spouštěčů chování.
  • Správa zpětné vazby Povzbuzujte své zákazníky, aby vám posílali nové nápady a zpětnou vazbu pro budoucí vývoj.
  • Monitorování návštěvníků v reálném čase Sledujte, co dělají návštěvníci vašich webových stránek. Zjistěte, které adresy URL mají otevřené, jak dlouho si prohlížejí jednotlivé stránky, a nechte se upozornit, když přejdou na novou stránku vašeho webu.
  • Proaktivní pozvánky na chat Oslovte návštěvníky webu proaktivními pozvánkami na chat. Dejte jim vědět, že jste online a připraveni jim pomoci, pokud to budou potřebovat.
  • Průzkumy spokojenosti na chatu Získejte okamžitou zpětnou vazbu po každém live chatu. Zjistěte, jak se můžete zlepšit, co bylo uděláno správně, a sledujte spokojenost zákazníků v průběhu času.
  • Sociální sítě* Převezměte zpět kontrolu nad svými sociálními médii. Integrujte LiveAgent s Facebookem, Instagramem, Twitterem a Viberem a přenášejte všechny komentáře, zprávy a zmínky přímo do helpdesku ve formě tiketu.
  • Sledování času* Sledujte své pracovní návyky. Zjistěte, jak dlouho vám trvá odpovědět na každý tiket nebo jak dlouhé byly vaše přestávky.
  • Protokol o auditu* Našli jste něco podezřelého? Projděte si protokol auditu a zjistěte, jaké akce provedl každý agent v určitém časovém období.

Vše, co je v plánu Ticket + Chat, navíc:

  • Podpora call centra Vytvořte si plně funkční virtuální call centrum s ACD, IVR, pokročilými možnostmi zpětného volání a dalšími funkcemi.
  • Videohovory Chcete být ještě osobnější? Spusťte videohovor a poskytněte svým zákazníkům jedinečnou personalizovanou podporu.
  • IVR Zlepšete zkušenosti zákazníků v call centru tím, že navrhnete komplexní stromy interaktivní hlasové odezvy (IVR), které je přesměrují na správné oddělení podpory či agenta.
  • Směrování a přepojování hovorů Náš software pro call centra je vybaven funkcí ACD a přepojováním hovorů s účastí. Užijte si bezproblémové předávání hovorů od jednoho agenta k druhému ještě dnes.
  • Hardware IP telefonu Cítíte se pohodlněji při používání hardwarového telefonu? Žádný problém! Připojte jej k LiveAgentu a přijímejte hovory na něm. Pokud vás to nebaví, nemusíte používat telefony ani přijímat hovory v prohlížeči.
  • Neomezené nahrávání hovorů Všechny příchozí a odchozí hovory uskutečněné pomocí služby LiveAgent jsou pro vaše pohodlí automaticky nahrávány. Záznamy hovorů můžete kdykoli zpřístupnit pro zajištění kvality, školení nebo právní účely.
  • Všechny služby s hvězdičkou z předchozích balíčků jsou v tomto balíčku zdarma.
  • 7denní historie tiketů Každý tiket je možné si po obdržení prohlédnout maximálně 7 dní. Po uplynutí 7 dnů již nebude tiket dostupný.
  • 1 tlačítko chatu Přidejte tlačítko chatu pro jednu vybranou adresu URL.
  • 1 telefonní číslo Připojte jediné telefonní číslo pro přijímání a uskutečňování hovorů prostřednictvím virtuálního call centra.
  • 1 e-mailová adresa Propojte jednu e-mailovou adresu s naším ticketovacím softwarem, abyste mohli organizovat, sledovat a včas odpovídat na všechny e-mailové dotazy.
  • Základní reporty Získejte kompletní přehled o analytice a výkonnosti svého agenta. Generujte přehledy v různých formátech včetně sloupcových, koláčových nebo čárových grafů.
  • Zákaznický portál + fórum Využijte náš zákaznický portál a vytvořte si vlastní bázi znalostí. Naplňte ji fóry, články s návody, nejčastějšími dotazy a políčky pro zpětnou vazbu a návrhy.
  • Zákaznický servis Nabízíme nepřetržitou zákaznickou podporu po celý rok. Kontaktujte nás prostřednictvím chatu, e-mailu, telefonu, sociálních médií nebo našeho zákaznického portálu.
* Služba je zpoplatněna podle ceníku, který naleznete v kompletním srovnání plánů níže

Porovnání plánů

Podívejte se na naše srovnání plánů a vyberte si ten nejlepší pro vás.

Ticket

Ticket+Chat

All-inclusive

Bezplatný plán

Ticket

Ticket

$15/agent/měsíc
13 €/agent/měsíc
Ticket+Chat

Ticket+Chat

$29/agent/měsíc
25 €/agent/měsíc
All-inclusive

All-inclusive

$49/agent/měsíc
44€/agent/měsíc

Free

Bezplatný plán

$0/agent/měsíc
0 €/agent/měsíc
Komunikační kanály
Zákaznický portál
Nastavení zákaznického portálu s bází znalostí, fórem, a často kladenými dotazy. Funkce zákaznického portálu
Kontaktní formuláře
Dejte svým zákazníkům možnost kontaktovat vás prostřednictvím kontaktního formuláře, . který je umístěn přímo na vašich webových stránkách.Contact form feature
Notifikace ze Slacku
Přijímejte oznámení ze služby Slack pokaždé, když obdržíte nový tiket nebo odpovědi na tiket v aplikaci LiveAgent. Oznámení ze Slacku funkce
Zákaznické fórum
Vytvořte online komunitní fórum pro své uživatele. Umožněte klást otázky, poskytovat odpovědi a vést diskuse. Zákaznické fórum funkce
E-mail Ticketing (email addresses)
Inteligentní e-mailové tikety zajišťují, že se žádné e-maily neztratí nebo zůstanou bez odpovědi. Náš systém ticketingu také zabraňuje duplicitním odpovědím při srážce s agentem. Funkce tiketingu
Neomezeně
Neomezeně
Neomezeně
1 E-mailová adresa
Live chat
Získejte si důvěru zákazníků a zvyšte prodej pomocí personalizované podpory v reálném čase pomocí live chatu. Funkce live chatu
Neomezeně
Neomezeně
1 Tlačítko chatu
Proaktivní pozvánky na chat
Zapojte návštěvníky svých webových stránek tím, že je pozvete na chatu s s vašimi agenty. Funkce proaktivních pozvánek na chat
Správa zpětné vazby
Povzbuzujte zákazníky, aby vám posílali nové nápady a zpětnou vazbu pro budoucí vývoj. Zpětná vazba a návrhy
Instagram
Zjednodušte všechny komentáře a zmínky ze své stránky Instagramu a reagujte přímo z ovládacího panelu LiveAgent. Funkce Instagramu
$39 / měsíc / za účet 33 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
$39 / měsíc / za účet 33 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
Viber
Odpovídejte na zprávy z Viberu přímo z ovládacího panelu LiveAgent. Funkce Viberu
$39 / měsíc / za účet 33 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
$39 / měsíc / za účet 33 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
Twitter
Sledujte jedinečná klíčová slova a reagujte na tweety, které vyžadují akci. Všechny odpovědi z aplikace LiveAgent jsou odesílány jako Tweety. Funkce Twitteru
$39 / měsíc / za účet 33 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
$39 / měsíc / za účet 33 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
Facebook
Reagovat na zprávy, příspěvky, komentáře na Facebook nebo zmínky přímo z aplikace LiveAgent. Funkce Facebooku
$39 / měsíc / za účet 33 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
$39 / měsíc / za účet 33 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
Podpora call centra
Vyberte si svého VoIP poskytovatele ze seznamu našich partnerů, nastavte si neomezený počet agentských zařízení a začněte přijímat telefonní hovory přímo z prohlížeče. Podpora call centra
1 Telefonní číslo
Videohovor
Zvýšení odchozího prodeje a zlepšení spokojenosti zákazníků s videohovory. Buďte osobnější a nezapomeňte se usmívat! Funkce videohovoru
Správa konverzace
Historie tiketů
Všechny tikety a přepisy chatu můžete ukládat po neomezenou dobu. Přístup na ke všem předchozím tiketům, konverzacím a záznamům hovorů pro účely zajištění kvality, právních záležitostí nebo školení budete mít kdykoliv.
Neomezeně
Neomezeně
Neomezeně
7 dní
Sloučení tiketů
Obdržel jsem více tiketů týkajících se stejného problému a chci je spojit? Žádný problém! Použijte naší funkci sloučení tiketů.
Vlastní pole tiketu
Dozvěděli jste se nějaké cenné informace? Vytvořte si vlastní pole tiketu a přidejte je do panelu informací o tiketu. Funkce vlastního pole tiketu
Rozdělit tikety
Obdrželi jste tiket s více požadavky? Rozdělte je na dva a každý přiřaďte jinému pracovníkovi/oddělení. Funkce rozdělit tiket
Interní tikety
Vytvořte interní poznámku pro své kolegy. Poznámky jsou viditelné pouze pro agenty, takže se nemusíte obávat, že by viděli jiní koncoví uživatelé nebo zákazníci vaše soukromé poznámky. Interní tikety
Přílohy
Snadně přetáhněte přílohy (obrázky, hudba, video, ) a sdílejte je se svými zákazníky. Funkce příloh
Hromadné akce tiketů
Vyberte více tiketů najednou a spusťte hromadné akce, abyste ušetřili více času. Pomocí této funkce můžete vyřešit, přenést nebo odstranit více tiketů jediným kliknutím.Funkce hromadné akce tiketů
Řešení algoritmu
Automatické určování priorit tiketů, které je třeba vyřešit podle dohody o úrovni služeb (SLA) a data a času jejich přijetí. Funkce Vyřešit
Průzkum spokejonosti s tikety
Automatické rozesílání e-mailů s průzkumem spokojenosti po odeslání na adresu abyste zajistili, že vaši zákazníci obdrží vysoce kvalitní služby.
Přizpůsobení tagů (značek)
Přidejte vlastní značky pro uspořádání a filtrování tiketů zatímco si můžete zobrazit jejich obsah, a to na první pohled.
Přizpůsobitelné filtry tiketu
Vytvořte jedinečné filtry pro tikety, které usnadní vaše vyhledávání a filtrování. Funkce vlastních filtrů tiketů
Agent notes to tickets
Přidání soukromých poznámek k tiketům. Soukromé poznámky jsou viditelné pouze pro agenty, takže se nemusíte obávat, že je uvidí vaši zákazníci nebo jiní koncoví uživatelé. Funkce poznámek agenta k tipům
Ovládací panely v reálném čase
Přehled statistik používání v reálném čase.
Přenosy tiketů
Přesměrování tiketů agentům nebo oddělením, která jsou nejlépe vybavena k jejich vyřízení, a to díky jedinému kliknutí.
Editor WYSIWYG
Pomocí našeho editoru WYSIWYG můžete stylovat obsah svých e-mailů, šablon e-mailů a článků báze znalostí.. Funkce editoru WYSIWYG
Více karet tiketu
Řešíte více tiketů najednou? Žádný problém! Otevřete si v aplikaci LiveAgent více karet tiketů a přepínejte mezi nimi dle vaší potřeby. Funkce více karet tiketu
Pracovní doba
Kdy jste k dispozici svým zákazníkům? Dejte jim vědětFunkce pracovní doby
Oddělení
Vytvoření oddělení prodeje, marketingu a technické podpory pro snadnější přesměrování tiketů a rozdělení odpovědností.Funkce oddělení
Předdefinované odpovědi
Zrychlete své odpovědi pomocí předdefinovaných sekvencí textu. Funkce předdefinovaných odpovědí
Kontakty & Skupiny
Segmentujte zákazníky podle zájmů, věku, národnosti nebo jiných kritérií. Funkce kontaktů & Funkce skupin
Předdefinované odpovědi
Vytvořte předdefinované odpovědi na dotazy podpory, na které lze odpovědět obecnou odpovědí. Funkce předdefinovaných odpovědí
Přepisy chatu
Potřebují vaši zákazníci kopii konverzace, kterou s vámi vedli? Poskytněte jim přepisy chatu prostřednictvím e-mailu.
Omezeno na 1 tlačítko chatu
Sdílení souborů přes chat
Náš live chat podporuje formáty JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF a TXT soubory pro sdílení.
Omezeno na 1 tlačítko chatu
Okno mobilního tlačítka
Naše widgety live chatu jsou responzivní - zákazníci mohou začít chatovat na mobilu či počítači.
Omezeno na 1 tlačítko chatu
Nastavení přivítací zprávy na chatu
Rozesílejte automatické uvítací zprávy na chat svým novým návštěvníkům webových stránek, abyste jim ukázali, že jste online a v případě potřeby jim můžete pomoci.
Omezeno na 1 tlačítko chatu
Monitorování návštěvníků v reálném čase
Sledujte, co dělají návštěvníci vašich webových stránek. Zjistěte, které URL mají otevřené, jak dlouho si prohlížejí jednotlivé stránky, a dostávejte upozornění, když přejdou na stránku, když přejdou na novou stránku na vašich webových stránkách.
Průzkumy spokojenosti na chatu
Získejte okamžitou zpětnou vazbu po každé interakci se zákazníkem. Zjistěte, jak se můžete zlepšit, co jste udělali správně, a sledujte spokojenost zákazníků v průběhu času. Funkce hodnocení agentů
Měření času
Získejte hlubší přehled o výkonnosti svého helpdesku sledováním pracovních návyků svých agentů. Zjistěte, jak dlouho jim trvá odpovědět na každý tiket, jak dlouho byli online nebo jak dlouhé byly jejich přestávky. Funkce měření času
$19 / měsíc / za účet 16 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
Call Queuing
Pokud jsou všichni online agenti zaneprázdněni probíhajícími hovory, LiveAgent automaticky vytvoří frontu pro nové volající. Indikátor fronty pro volající
Omezeno na 1 telefonní číslo
IVR
Zlepšete zkušenosti svých zákazníků v call centru tím, že navrhnete komplexní interaktivní hlasové odpovědi (IVR), které je přesměruje na správnou podporu, oddělení či agenta. Funkce IVR
Unlimited call recordings
Neomezené nahrávání hovorů vám zajistí, že budete vždy chráněny s vysoce kvalitními nahrávkami vašich hovorů, kdykoli je nejvíce potřebujete. Funkce neomezeného nahrávání hovorů
Call routing & transfers
Náš software pro call centra je vybaven funkcemi ACD a přepojováním hovorů. Vychutnejte si bezproblémové přesměrování hovorů z jednoho oddělení nebo agenta na druhého, již dnes. Přesměrování hovorů and Funkce přesměrování hovorů
Vlastní role
Vytvářejte a pojmenujte si vlastní role a přizpůsobte oprávnění agentů. Funkce vlastních rolí
3 Vlastní role
Přizpůsobení
API
Propojte různé programy, softwary nebo nástroje s LiveAgentem a automatizujte nespočetně úloh. Funkce API
Šablony e-mailu pro zákazníky
Konfigurace e-mailových šablon pro zákazníky a agenty. Všechny e-mailové šablony odeslané ze služby LiveAgent mohou být formátovány jako HTML nebo textové e-maily. Funkce e-mailových šablon
Pravidla & Časová pravidla
Vytvořte vlastní spouštěčů, automatizační pravidla a časová pravidla pro urychlení opakujících se úloh, které nevyžadují pozornost vašich agentů. Pravidla and Funkce časových pravidel
Gamifikace
Motivovat, bavit, zvyšovat produktivitu a podporovat spolupráci v týmu. Funkce gamifikace
Přizpůsobení widgetů kontaktního formuláře
Vyberte si widget kontaktního formuláře z naší galerie šablon a přizpůsobte jej estetickému vzhledu své firmy.
Omezeno na 1 formulář
Přizpůsobení widgetu chatu
Vyberte si widget chatu z naší galerie šablon a přizpůsobte si jej, tak, aby odpovídal barevné paletě vaší firmy.
Omezeno na 1 formulář
Přizpůsobení widgetu chatových pozvánek
Vyberte si návrh pozvánky na chat z naší galerie šablon a přizpůsobte si ji podle svých potřeb.
Konfigurace zvuku
Přizpůsobte nebo zakažte všechny zvuky oznámení, které slyšíte ve službě LiveAgent. Vyberte si z našich existujících zvuků nebo nahrajte vlastní soubory. Funkce konfigurace zvuku
$5 / měsíc / za účet 6 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
Hledat & Nahradit
LiveAgent může automaticky vyhledávat konkrétní řetězce v v každé příchozí zprávě a nahradit je něčím jiným, než se zobrazí nebo uloží do paměti databáze. Funkce Hledat & Nahradit
$9 / měsíc / za účet 10 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
Přizpůsobení widgetu chatu
Vytvořte si lákavé widgety pro volání nebo si vyberte z naší galerie šablon. Přizpůsobte si jakýkoli existující design podle svých potřeb.
Omezeno na 1 chat
Přizpůsobení video widgetu chatu
Vytvářejte poutavé widgety pro videohovory nebo si vyberte ze stávající galerie šablon. Přizpůsobte si jakoukoli existující šablonu dle svých potřeb.
Dodatečná báze znalostí
Multi báze znalostí* vám dává možnost vytvořit si neomezené množství samostatných zákaznických portálů, přičemž každý z nich může mít vlastní jedinečný design, nastavení a obsah. Dodatečná báze znalostí
$19 / měsíc / za účet 16 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
$19 / měsíc / za účet 16 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
$19 / měsíc / za účet 16 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
Branding zdarma
Odstranění značky LiveAgent z oken a tlačítek live chatu, báze znalostí/zákaznického portálu, oken a tlačítek pro volání, kontaktních formulářů, formulářů zpětné vazby a e-mailových šablon.
$19 / měsíc / za účet 16 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
$19 / měsíc / za účet 16 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
$19 / měsíc / za účet 16 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
Reportování
Klasické reporty
Přehled analytiky
Získejte přehled o své zákaznické podpoře. Podívejte se, kdo komunikuje s vaší společností a sledujte, jaké služby kdo dostává. Funkce přehledu analytiky
Přehled výkonnosti
Sledujte výkonnost svých pracovníků podpory. Zjistěte, kdo je nejproduktivnější, kdo dává přednost e-mailům před live chatem a kdo podává dlouhodobě konzistentní výsledky. Funkce výkonnostního reportu
Pokročilé reportování
Reporty agenta
Vytvářejte přehledy o pracovní době agentů, zodpovězených ticketech a chatech, hovorech, prodejích, hodnocení a dalších údajích z určitého časového rozmezí. Funkce reportů agentů
Hodnocení agentů
Generování reportů hodnocení agentů s údaji o zákaznících a komentáře. Funkce hodnocení agentů
Reporty oddělení
Generování přehledů o počtu zodpovězených dotazů v jednotlivých odděleních, tiketů, chatů, hovorů a dalších položek v určitém časovém rozmezí. Funkce reportu oddělení
Report kanálu
LiveAgent vám poskytne podrobné informace o každém komunikačním kanálu: e-mail, live chat, call centrum, kontaktní formuláře, Instagram, zprávy na Facebooku, Tweety atd. Funkce reportu kanálu
Report tagů
Generování zpráv o značkách z určitého časového období. Jednotlivé záznamy lze třídit podle časového rozsahu, oddělení, kanálu a agenta. Funkce reportu tagů
Historie tiketů
Filtrujte tikety podle dne, týdne, měsíce, roku nebo vlastního data a vygenerujte sestavu historie tiketů. Zjistěte, kterým oddělením bylo přiděleno nejvíce tiketů, kteří agenti je řešili, jejich aktuální stavy a další informace.
Report mé práce
Vytvářejte reporty o práci, kterou jste vykonali za daný den nebo týden, měsíc, rok nebo během vlastního rozsahu času. Zjistěte, kolik tiketů vám bylo přiděleno, z jakého důvodu, z jakého kanálu přišly a jaký je jejich aktuální stav.
Dostupnost agenta pro hovory, chaty, tikety
Sledujte dostupnost svých agentů a přesně zjistěte, kdy jsou online (datum, hodiny, od, do). Funkce dostupnost agenta
Dostupnost pro hovor či chat
Generování zpráv o dostupnosti jednotlivých agentů, kteří mohou odpovídat na dotazy, hovory a chaty. Zjistěte, kdo je nejvíce zapojen a kdo musí zvýšit své úsilí v oblasti podpory.
Volání, chat, objem tiketů
Zjistěte, kteří agenti měli nejvíce tiketů, hovorů a chatů, abyste mohli porovnat a optimalizovat pracovní zátěž svých agentů.
Report času
Zjistěte, jak dlouho trvalo zodpovězení dotazů od konkrétního uživatele a časového rozmezí. Jednotlivé záznamy lze třídit podle agenta, tiketu, zákazníka, společnosti, data hlášení, vyúčtování, datum, typ (ruční, automatický). Funkce reportu času
$19 / měsíc / za účet 16 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
SLA s reporty
Hovory, chaty, tikety, dodržování SLA
LiveAgent nabízí přehled o splněných a nesplněných SLA z určitého časového rozsahu a oddělení. Jednotlivé záznamy lze třídit podle oddělení, agentů a dat. Funkce dodržování SLA
Hovory, chaty, tikety, záznamy SLA
LiveAgent nabízí protokol splněných a nesplněných dohod o úrovni služeb SLA z určitého časového rozsahu a oddělení. Jednotlivé záznamy lze třídit podle žadatele, ID ticketu, SLA, času zahájení, oddělení, agenta, data splatnosti, data uzavření a zbývajícího času SLA/času po splatnosti. Funkce protokolu SLA
Integrace
Squarespace
LiveAgent vám umožňuje umístit tlačítka live chatu na vaše webové stránky Squarespace. Integrace Squarespace
1 tlačítko chatu
Weebly
Integrace služby Weebly se službou LiveAgent vám umožňuje umístit tlačítka live chatu na vaše webové stránky Weebly. Integrace Weebly
1 tlačítko chatu
Wix
Integrace služby LiveAgent se službou Wix vám umožňuje umístit tlačítka live chatu na vaše webové stránky Wix. Integrace Wix
1 tlačítko chatu
WordPress
Integrace aplikace LiveAgent se systémem WordPress vám umožňuje umístit tlačítko live chatu na vaše stránky nebo blog ve WordPressu. Proměňte své webové stránky ve výkonný HelpDesk nebo WordPress live chat se službou LiveAgent. Integrace WordPress
1 tlačítko chatu
PipeDrive
Registrujte nové nabídky PipeDrive a zobrazte si všechny registrované nabídky vztahující se k zákazníkovi, kterému pomáháte. Integrace PipeDrive
Omezeno
V Bezplatném plánu není k dispozici žádný plugin, je však k dispozici externí integrace prostřednictvím nástroje Zapier.
ActiveCampaign
Integrace ActiveCampaign s LiveAgentem pro automatizaci procesů jako jsou vytváření nových obchodů, aktualizace kontaktů a další. Integrace ActiveCampaign
Omezeno
V Bezplatném plánu není k dispozici žádný plugin, je však k dispozici externí integrace prostřednictvím nástroje Zapier.
Mailchimp
Přihlašování a odhlašování kontaktů z mailingu MailChimpu přímo ze služby LiveAgent. Integrace MailChimp
Omezeno
V Bezplatném plánu není k dispozici žádný plugin, je však k dispozici externí integrace prostřednictvím nástroje Zapier.
Jira
Propojení systému Jira s účtem LiveAgent pro zobrazení tiketů související s úkoly Jira, slučovat úkoly s tikety od konkrétních zákazníků a vyhledávat tikety Jira v aplikaci LiveAgent. Integrace Jira
Google Analytics
Sledování událostí relací live chatu v nástroji Google Analytics. Díky tomuto můžete vyhodnocovat vliv live chatu na konverze nebo vliv vašich agentů na prodeje společnosti. Integrace Google Analytics
Zapier
Propojte Zapier se svým účtem LiveAgent a nastavte si vlastní spouštěče, které provedou požadované akce. Integrace Zapier
Magento 2
Získejte přehled o předchozích objednávkách vašich zákazníků z vašeho obchodu Magento přímo z panelu s podrobnostmi v tiketu ve službě LiveAgent. Integrace Magento 2
Omezeno
V Bezplatném plánu není k dispozici žádný plugin, je však k dispozici externí integrace prostřednictvím nástroje Zapier.
Prestashop
Umístěte widget live chatu na své stránky Prestashop a zobrazte si své objednávky zákazníků přímo z panelu s podrobnostmi o tiketech služby LiveAgent. Integrace Prestashop
Shopify
Umístěte do svého obchodu Shopify tlačítko live chatu. Integrace Shopify
1 tlačítko chatu
Bigcommerce
Umístěte do svého obchodu Bigcommerce tlačítko live chatu. Integrace Bigcommerce
Opencart
Umístěte do svého obchodu Opencart tlačítko live chatu. Integrace Opencart
Salesforce
Přidání nových nebo úprava stávajících obchodů v SalesForce přímo z informačního panelu tiketu LiveAgent. Omezte duplicitní zadávání údajů v různých aplikacích a soustřeďte se místo toho na poskytování bezproblémové podpory pro vaše nejcennější zákazníky. Integrace Salesforce
CMS
Joomla!
Pokud chcete do systému Joomla přidat jedno z našich tlačítek live chatu, můžete tak učinit vložením kódu tlačítka do patičky služby Joomla!. Integrace Joomla!
1 Chat button
Adobe Business Catalyst
Integrace s Adobe Business Catalyst ve službě LiveAgent vám umožňuje umístit tlačítko live chatu na webové stránky Adobe Business Catalyst. Integrace Adobe Business Catalyst
1 tlačítko chatu
Drupal
Spojte se se svými zákazníky v reálném čase prostřednictvím tlačítka live chatu na vašich webových stránkách Drupal. Využívejte také offline formuláře a funkce helpdesku. Integrace Drupal
1 tlačítko chatu
ExpressionEngine
LiveAgent vám umožňuje umístit tlačítka live chatu na vaše webové stránky ExpressionEngine. Integrace ExpressionEngine
1 Chat button
GoDaddy
Integrace služby LiveAgent se společností GoDaddy vám umožňuje umístit na své webové stránky GoDaddy tlačítko live chatu. Integrace GoDaddy
1 tlačítko chatu
Squarespace
LiveAgent vám umožňuje umístit tlačítka live chatu na vaše webové stránky Squarespace. Integrace Squarespace
1 tlačítko chatu
SpringBuilder
Přidání tlačítka live chatu na webové stránky SpringBuilderu pro urychlení řešení problémů a komunikaci se zákazníky. Integrace SpringBuilder
1 tlačítko chatu
uKit
Integrace s uKitem - LiveAgent vám umožní umístit tlačítko live chatu do svého obchodu uKit. Integrace uKit
1 tlačítko chatu
Weebly
Integrace služby Weebly se službou LiveAgent vám umožňuje umístit tlačítko live chatu na vaše webové stránky Weebly. Integrace Weebly
1 tlačítko chatu
Wix
Integrace služby LiveAgent se službou Wix vám umožňuje umístit tlačítka live chatu na vaše webové stránky Wix. Wix integration
1 tlačítko chatu
WordPress
Integrace služby LiveAgent se systémem WordPress vám umožňuje umístit tlačítka live chatu na své stránky nebo blog ve WordPressu. Proměňte své webové stránky ve výkonný HelpDesk WordPressu nebo WordPress live chat se službou LiveAgent. Integrace WordPress
1 tlačítko chatu
CRM
Salesflare
Získávání údajů o zákaznících z chatů a formulářů a jejich ukládání přímo do Salesflare z panelu informací o tiketech LiveAgent. Integrace Salesflare
PipeDrive
Registrujte nové nabídky PipeDrive a zobrazte všechny registrované nabídky vztahující se k zákazníkovi, kterému pomáháte. Integrace PipeDrive
Omezeno
V Bezplatném plánu není k dispozici žádný plugin, je však k dispozici externí integrace prostřednictvím nástroje Zapier.
Vectera
Naplánujte si schůzky, lekce nebo dokonce osobní hovory se svými zákazníky přímo z aplikace LiveAgent. Integrace Vectera
Highrise
tivujte integraci Highrise a začněte spravovat Highrise v rámci aplikace LiveAgent (a naopak). Registrujte nové nabídky, upravujte stávající obchody a další. Integrace Highrise
Omezeno
V Bezplatném plánu není k dispozici žádný plugin, je však k dispozici externí integrace prostřednictvím nástroje Zapier.
SharpSpring
Synchronizace aplikací LiveAgent a SharpSpring vám umožní automaticky synchronizovat kontaktní informace na obou platformách. Integrace SharpSpring
Salesforce (již brzy)
Přidání nových nebo úprava stávajících obchodů v seznamu SalesForce přímo z informačního panelu tiketu LiveAgent. Omezte duplicitní zadávání údajů v různých aplikacích a soustřeďte se místo toho na poskytování bezproblémové podpory pro vaše nejcennější zákazníky.
E-mail marketing
ActiveCampaign
Integrace ActiveCampaign se službou LiveAgent pro automatizaci procesů jako je vytváření nových obchodů, aktualizace kontaktů a další. Integrace ActiveCampaign
Omezeno
V Bezplatném plánu není k dispozici žádný plugin, je však k dispozici externí integrace prostřednictvím nástroje Zapier.
Klaviyo
Přihlaste své zákazníky k odběru e-mailů z Klaviyo v rámci LiveAgent. Integrací těchto dvou nástrojů snížíte množství úsilí a času, které musíte věnovat správě vaší databáze. Integrace Klaviyo
Omezeno
V Bezplatném plánu není k dispozici žádný plugin, je však k dispozici externí integrace prostřednictvím nástroje Zapier.
SpamAssassin
Filtrování příchozích e-mailů pomocí spamového filtru SpamAssassin. E-maily označené jako spam lze stále nalézt v tiketech označených jako spam. Integrace SpamAssassin
AWeber
Aktivace pluginu AWeber vám umožní přihlásit se k odběru a odhlašovat kontakty z vašich seznamů adresátů přímo ze služby LiveAgent. Integrace AWeber
Omezeno
V Bezplatném plánu není k dispozici žádný plugin, je však k dispozici externí integrace prostřednictvím nástroje Zapier.
GetResponse
Přidejte zákazníky do e-mailových seznamů GetResponse z vašeho informačního panelu s informacemi o tiketech. Aby se předešlo rozesílání nevyžádaných e-mailů, je při přidání kontaktu odeslán opt-in e-mail do nového mailingového seznamu. (Přihlášení k odběru musí daný kontakt potvrdit). Integrace GetResponse
Omezeno
V Bezplatném plánu není k dispozici žádný plugin, je však k dispozici externí integrace prostřednictvím nástroje Zapier.
Mailchimp
Přihlašování a odhlašování kontaktů z mailingu MailChimpu přímo ze služby LiveAgent. Integrace MailChimp
Omezeno
V Bezplatném plánu není k dispozici žádný plugin, je však k dispozici externí integrace prostřednictvím nástroje Zapier.
Social
GIPHY
Vyhledávání GIPHY umožňuje okamžitě najít přesný GIF a vložit ho do těla tiketu. Integrace GIPHY
Socialbakers
Integrace Socialbakers se službou LiveAgent vám může pomoci se správou sociálních médií a ticketingu. Integrace Socialbakers
Telefon
Cloudtalk
CloudTalk zobrazuje kontaktní údaje, historii hovorů, poznámky a tikety související s volajícím, které synchronizuje s aplikací LiveAgent. Integrace Cloudtalk
Chatbot
Quriobot
Vytvořte intuitivního chatbota, který bude komunikovat s vaším se zákazníky za všech okolností. Chatbota Quriobot lze použít pro získávání potenciálních zákazníků, zákaznickou podporu a zpětnou vazbu. Integrace Quiobot
Tracking
Clockify
Pomocí aplikace Clockify můžete sledovat čas, který strávíte na vyřešení tiketů a úprav článků báze znalostí. Zvyšte svou produktivitu, ziskovost a sledujte záznamy o činnosti týmu. Integrace Clockify
Jira
Propojte Jiru s účtem LiveAgent pro zobrazení tiketů souvisejících s úkoly Jira, slučujete úkoly s tikety od konkrétních zákazníků a vyhledávejte tikety Jira v aplikaci LiveAgent. Integrace Jira
Google Analytics
Sledujte události relací live chatu v nástroji Google Analytics. Díky této analýze můžete vyhodnotit vliv live chatu na konverze nebo vliv vašich agentů na prodeje společnosti. Integrace Google Analytics
Workflow
Bold BI
Použijte data ze služby LiveAgent k vytvoření ovládacího panelu v reálném čase, s informacemi o příchozích dotazech. Integrace Bold BI
CloudApp
Zachyťte svou obrazovku, přidejte k ní poznámky a odešlete ji společně s přílohou pomocí aplikace CloudApp. Pomozte svým zákazníkům přesně pochopit, co od nich potřebujete, aby jste dokázali vyřešit jejich problémy efektivně. Integrace CloudApp
Zapier
Propojte Zapier se svým účtem LiveAgent a nastavte si vlastní spouštěče, které provedou požadované akce. Integrace Zapier
Pabbly
Pomocí spouštěčů, logických pravidel, filtrů a podmínek aplikace Pabbly můžete zefektivnit procesy prodeje, marketingu a podpory napříč různými platformami. Integrace Pabbly
Zpětná vazba
Klaus
Ohodnoťte výkon svého agenta, poskytněte mu zpětnou vazbu dle různých kritérií, zlepšujte pracovní postupy a další. Integrace Klaus
Nicereply
Víte, jak zákazníci vnímají vaše služby? Sledujte kvalitu svého zákaznického servisu pomocí Nicereply - komplexního průzkumu spokojenosti zákazníků, stvořený pro LiveAgent. Integrace Nicereply
eCommerce
CS-Cart
Integrace s CS-Cartem od LiveAgent vám umožňuje umístit tlačítko live chatu do vašeho obchodu CS-Cart. Integrace CS-Cart
1 Chat button
Fortune 3
Integrace s aplikací Forune3 vám umožňuje umístit tlačítko live chatu do vašeho obchodu Fortune3. Integrace Fortune 3
1 tlačítko chatu
Magento 2
Získejte přehled o předchozích objednávkách vašich zákazníků z vašeho obchodu Magento přímo z panelu s podrobnostmi o tiketech LiveAgent Integrace Magento 2
Omezeno
V Bezplatném plánu není k dispozici žádný plugin, je však k dispozici externí integrace prostřednictvím nástroje Zapier.
Oxatis
Začněte poskytovat lepší zákaznickou podporu umístěním tlačítka live chatu do svého obchodu Oxatis. Integrace Oxatis
1 tlačítko chatu
Post Affiliate Pro
Začněte poskytovat personalizovanější zákaznickou podporu tím, že umístíte tlačítko live chatu na svůj partnerský panel a registrační stránky. Integrace Post Affiliate Pro
Prestashop
Umístěte widget live chatu na své stránky Prestashop a zobrazte si objednávky svých zákazníků přímo z panelu s podrobnostmi o tiketech LiveAgent. Integrace Prestashop
Shopify
Umístěte do svého obchodu Shopify tlačítko live chatu. Integrace Shopify
1 tlačítko chatu
Volusion
Začněte poskytovat personalizovanou zákaznickou podporu umístěním tlačítka live chatu do svého obchodu Volusion. Integrace Volusion
X-Cart
Integrace se službou X-Cart od společnosti LiveAgent vám umožňuje umístit tlačítko live chatu do vašich obchodů X-Cart. Integrace X-Cart
1 Chat button
3dcart
Integrace služby LiveAgent se službou 3dcart vám umožní umístit tlačítko live chatu do vašeho obchodu 3dcart. Integrace 3dcart
Bigcommerce
Umístěte do svého obchodu Bigcommerce tlačítko live chatu. Integrace Bigcommerce
CoreCommerce
Umístěte tlačítko live chatu do svého obchodu CoreCommerce. Integrace Corecommerce
1 tlačítko chatu
Opencart
Umístěte do svého obchodu Opencart tlačítko live chatu. Integrace Opencart
Monitorování
NetCrunch
Převeďte upozornění NetCrunch na tikety a přijímejte je přímo v helpdesku LiveAgent. Integrace NetCrunch
LDAP
Import agentů z adresářové struktury LDAP či přihlášení agentů pomocí metody ověřování LDAP. Pokud není služba LDAP k dispozici, LiveAgent použije svou vlastní výchozí metodu ověřování. Integrace LDAP
Migration plugins
Migrace Helpdesku od Relokia
Migrace dat mezi místním a cloudovým oddělením helpdesku se systémem Relokia. Migrovatelná data zahrnují tikety, agenty, skupiny, kontakty, značky a přílohy, poznámky a vlastní pole. Integrace Relokia
Správa fakturace
ChargeDesk
Zobrazte poslední platby, refundace nebo stálé platby od vašich zákazníků, aniž byste se museli přihlašovat ke svému účtu ChargeDesk. Integrace aplikace ChargeDesk se službou LiveAgent urychlí vaši podporu a umožní vám lépe poznat každého zákazníka. Integrace ChargeDesk
Braintree
Zrušte a vracejte platby přímo z hlavního panelu ticketingu ve vašem LiveAgent. Integrace Braintree
Omezeno
V Bezplatném plánu není k dispozici žádný plugin, je však k dispozici externí integrace prostřednictvím nástroje Zapier.
2Checkout
Umístěte do svého obchodu 2Checkout tlačítko live chatu. Integrace 2Checkout
Project management
ClickUp
Převádějte e-maily na úkoly, propojujte tikety s existujícími úkoly a spravujte projekty z aplikace LiveAgent. Integrace ClickUp
Omezeno
V Bezplatném plánu není k dispozici žádný plugin, je však k dispozici externí integrace prostřednictvím nástroje Zapier.
ProjectManager.com
Project Manager vám pomůže řídit agenty a oddělení tím, že vytvoří nové úkoly, timesheety nebo projekty, pokaždé, když se ke službě LiveAgent připojí noví zákazníci. Integrace ProjectManager.com
Podpora a služby
Customer Service
Nabízíme nepřetržitou zákaznickou podporu po celý rok. Kontaktujte nás na live chatu, e-mailu, telefonu, sociálních médií nebo prostřednictvím našeho zákaznického portálu. Nabízíme také vícejazyčnou podporu.
24/7
24/7
24/7
24/7
Nastavení v bílých rukavičkách
Pohodlně se usaďte a relaxujte, zatímco my nastavíme váš účet LiveAgent za vás. Přihlaste se do připraveného systému helpdesku, který zvýší produktivitu vašich agentů a zlepší vaše služby, které poskytujete svým zákazníkům.
Báze znalostí
Vytvořte si na zákaznickém portálu kategorie na základě produktů, služeb nebo typů zákazníků. Vytvořte widgety pro vyhledávání v bázi znalostí a poskytněte zákazníkům snadný přístup k článkům báze znalostí. Funkce báze znalostí
Aplikace pro iPhone/Android
Nabízíme aplikaci LiveAgent pro operační systémy Android i iOS. Funkce mobilní aplikace pro iPhone/Android
Multiple language support
LiveAgent v současné době podporuje 45 jazykových verzí s novými, které jsou pravidelně přidávány. Funkce vícejazyčné podpory
Multiple website support
Have multiple businesses, products, or subdomains with unique websites? No problem, LiveAgent can fetch and streamline all tickets into a single LiveAgent account.
Podpora více značek
Vytvořte více bází znalostí pro každý z vašich produktů, značek nebo skupin uživatelů.
Hardware IP telefonu
Cítíte se pohodlněji při používání hardwarového telefonu? Žádný problém! Připojte jej ke službě LiveAgent a přijímejte hovory na něm. Není třeba používat softwarové telefony ani přijímat hovory v prohlížeči, pokud to není šálek vaší kávy.
Zabezpečení a oprávnění
Datové centra EU/USA/UK/SG
Filtrování SPAMu
Šetřete čas a bojujte proti spamu pomocí automatického filtrování spamu. LiveAgent implementuje antispamovou platformu SpamAssassin, která blokuje veškerý spam. Funkce filtrování SPAMu
Omezení přístupu k panelu agenta
Omezte počet IP adres, která mají přístup k vašemu panelu agenta.
Správa zásad hesel
LiveAgent zajistí, že heslo, které jste zvolili pro svůj účet nebylo prozrazeno při předchozích únicích dat.
Dvoufázové ověření
Chraňte svůj účet LiveAgent pomocí hesla a dodatečným kódem z mobilní aplikace Google Authenticator. Funkce dvoufázového ověření.
Šifrování HTTPS
Všechny hostované účty LiveAgent běží na zabezpečeném připojení pomocí HTTPS. Funkce šifrování HTTPS
Seznam zakázaných návštěvníků
Někdo vás spamuje nebo je na vás nepříjemný? Zabanujte jeho IP adresu, abyste mu zabránili v konverzaci s vámi. Zákaz zrušte, až budete připraveni, zkontrolujte seznam návštěvníků, kteří mají zakázaný přístup do chatu.
Protokol o auditu
Našli jste něco podezřelého? Projděte protokol auditu a zjistěte, které akce daný agent provedl v určitém časovém období. Funkce protokolu o auditu
$9 / měsíc / za účet 9 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
Maskování kreditní karty
Maskování kreditních karet zajišťuje, že citlivé informace nebudou uloženy v archivech chatu a přepisech. Funkce Hledat & Nahradit
$9 / měsíc / za účet 9 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)
Automatické mazání dat
Posílají vám zákazníci citlivé údaje? Použijte naše vyhledávání a k redigování dat před jejich uložením do databáze. Funkce Hledat & Nahradit
$9 / měsíc / za účet 9 € / měsíc / za účet
Další měsíční poplatek za funkce. (Počet agentů na vašem účtu tento dodatečný měsíční poplatek nezvyšuje ani nesnižuje.)

Potřebujete pomoci s výběrem nejvhodnějšího plánu?

Každý podnik je jiný. Máme tým manažerů, který se stará o úspěch zákazníků a jsou připraveni prozkoumat váš konkrétní případ využití.

Ušetřete více díky LiveAgentu

Často kladené otázky

Každá zkušební verze začíná plánem All-inclusive a poskytne vám přístup ke všem funkcím LiveAgent po dobu 14 dní. Pro registraci do zkušební verze není vyžadována kreditní karta. Chcete-li účet používat i nadále, můžete zadat údaje o své kreditní kartě a přejít na placenou verzi.

Technicky není možné přejít z bezplatného účtu na 14denní zkušební verzi a naopak. Nemějte obavy, z bezplatného účtu můžete kdykoli přejít na placený tarif. Upozorňujeme, že poté se již nebudete moci vrátit k bezplatnému účtu. Mějte na paměti: bezplatné účty mají zavedená omezení, takže vyzkoušet všechny dostupné funkce LiveAgent je možné až po přechodu na placený plán nebo po vytvoření dalšího 14denního bezplatného zkušebního účtu.

Rozhodně ano! Chceme, aby se společnosti zaregistrovaly do našeho bezplatného tarifu LiveAgent a využívaly základní funkce asistenční služby, ale zároveň potřebujeme zavést omezení, abychom omezili zneužívání. Proto můžeme menším firmám pomoci růst a případně přejít na naše neomezené plány s plnou sadou funkcí.

Ne. Žádné smlouvy zapotřebí nejsou. Účtujeme měsíčně. Svůj plán si můžete kdykoli snížit nebo zvýšit a přidat či odebrat agenty. Neplatíte žádné vstupní poplatky, zákaznický servis a aktualizace produktů jsou navždy zdarma.

Ano, podporujeme. Pokud jste velká firma, obraťte se na nás a zjistěte více o svých možnostech. Případně se podívejte na naše podnikové ceny nebo zašlete žádost o nabídku.

Ano, poskytujeme VIP podporu pro zákazníky, kteří vyžadují speciální SLA. Více informací se dozvíte zde.

Přijímáme všechny hlavní kreditní karty včetně Mastercard, VISA, Diners a American Express. Přijímáme také platby prostřednictvím služby PayPal. Pokud si přejete použít jiný druh platební metody, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na adrese support@liveagent.com.

Je váš zákaznický servis sezónní a potřebujete v určitých obdobích přidávat nebo odebírat agenty? Budeme vám účtovat pouze skutečné využití.

Chceme zajistit, aby všichni naši zákazníci mohli využívat naše služby bez ohledu na podmínky. Pokud někteří zákazníci využívají tolik dat nebo porušují pravidla, že by to mohlo mít vliv na ostatní uživatele, můžeme takové narušitele kontaktovat a projednat s nimi změnu používání a limitů nebo jim zrušit účet. Vyhrazujeme si také právo změnit limity účtu bez předchozího upozornění.

Rozhodně! Poskytujeme nejmodernější zabezpečení. Naše účty jsou umístěny v renomovaných datových centrech chráněných 24hodinovým dohledem. Spolupracujeme také s řadou bezpečnostních výzkumníků, abychom zajistili, že aplikace bude odpovídat nejnovějším bezpečnostním standardům. Všechny účty obsahují šifrování SSL, aby byla vaše data v bezpečí.

Pro zajištění bleskové rychlosti služeb budou data vašeho účtu umístěna v nejbližším datovém centru podle vaší zeměpisné polohy. V současné době máme datová centra v Dallasu (USA), Newarku (USA), Londýně (Velká Británie), Frankfurtu (Německo), Singapuru (Singapur) a Bratislavě (Slovensko). Data našich evropských zákazníků jsou umístěna v jednom z našich evropských datových center a splňujeme požadavky GDPR.

Jsme tu pro vás! Neváhejte a začněte konverzaci na live chatu nebo nám napište na support@liveagent.com. Naše podpora funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, včetně svátků, a rádi vám s vaším dotazem pomůžeme. Jsme také online na našem live chatu a dostupní prostřednictvím telefonu v pracovní době ve většině časových pásem.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.