• Šablony
  • Šablony potvrzovacích e-mailů

Šablony potvrzovacích e-mailů

Potvrzovací e-maily jsou jedním z prvních oficiálních sdělení, které vaši uživatelé nebo klienti obdrží po registraci vašeho produktu nebo služby. Potvrzovací e-mail by měl být lákavý a měl by zákazníka povzbudit k dalšímu používání vašeho produktu. 

Vytvoření dokonalého potvrzovacího e-mailu vyžaduje čas a úsilí. První vážnou chybou, které se můžete dopustit, je zaslání předem definované, plně automatizované potvrzovací zprávy.

Je důležité vybudovat si s uživatelem vztah prostřednictvím personalizovaných e-mailů, aby měl pocit, že je v dobrých rukou. Když si s uživatelem vytvoříte vztah, bude do vaší firmy více investovat a bude jí věrný.

Co je to potvrzovací e-mail? Proč je důležitý?

Potvrzující zpráva je důležitou součástí vaší komunikační strategie, ale co to vlastně je?

Potvrzovací e-mail je krátký informativní e-mail, který se spouští na základě konkrétních akcí zákazníka. Jeho cílem je ujistit uživatele, že splnil všechny požadované kroky v procesu (platba, objednávka, registrace).

Pokud jde o zákaznické portály, tento potvrzovací e-mail by měl obsahovat informaci, že účet zákazníka byl úspěšně vytvořen a že může začít používat platformu k účasti na výměně znalostí.

 - App - Uploads - 2020 - 09 - Customer Portal Example.png
Vytvoření více zákaznických portálů pomocí LiveAgent

Příklady předmětů potvrzovacích e-mailů

  • Potvrzení: váš účet byl vytvořen
  • Vítejte na palubě
  • Váš účet je funkční!
  • Váš účet [název zákaznického portálu] je připraven
  • Nyní můžete začít používat svůj účet [zákaznický portál].
  • Přístup k účtu pomocí [zákaznický portál] 
  • Byl aktivován účet pro [jméno]
  • Děkujeme za registraci, přistupte ke svému účtu 
  • Vaše registrace je dokončena
  • E-mail s potvrzením účtu

Nápady na šablony potvrzovacích e-mailů

Šablona krátkého potvrzovacího e-mailu


Hello [name],

Thank you for joining [customer portal].

We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.

[Link/Button]

If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].

Best,
The [customer portal] team


Děkujeme za vyplnění šablony e-mailu s potvrzením registrace


Dear [name]

Thank you for completing your registration with [customer portal].

This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!

Regards,
The [company] team


“Těšíme se na…” šablona potvrzovacího e-mailu


Hello [name],

Thank you for creating your [customer portal] account.

We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.

The [customer portal] team


Šablona potvrzovacího e-mailu s odkazy na zdroje


Hello [name],

We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.

Let’s start with the basics!

To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:

Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]

Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].

Thank you for joining, let’s make great things happen together!

Sincerely,
The [company] team


Šablona potvrzovacího e-mailu “Pokud jste neodeslali svůj e-mail”


Hi there!
Thank you for signing up for our [customer portal]

To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.

If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.

Regards,
The [company] support team

Ready to put our confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.

Frequently asked questions

<p><strong>Je nutné zasílat potvrzovací e-mail pro každý proces vytváření účtu?</strong></p>

Ano, potvrzovací e-mail byste měli odeslat pokaždé, když nový uživatel úspěšně vytvoří a ověří svůj účet. Bez takové zprávy si váš zákazník může myslet, že se něco pokazilo a že jeho účet nebyl vytvořen.

Kdy mám odeslat potvrzovací e-mail?

Potvrzovací e-maily je nejlepší odesílat ihned poté, co uživatel úspěšně ověří účet na zákaznickém portálu. Například: uživatel si vytvoří účet pomocí své e-mailové adresy, obdrží ověřovací zprávu a poté ověří své údaje kliknutím na odkaz nebo zadáním ověřovacího kódu. V tomto scénáři by uživatelé měli ihned po ověření obdržet potvrzovací e-mail, aby byli informováni, že celý proces proběhl v pořádku.

<p><strong>Měl by potvrzovací e-mail obsahovat CTA?</strong></p>

Nejlepší je uvést CTA na konci potvrzovacího e-mailu, abyste zajistili, že zákazníci začnou používat váš zákaznický portál.

Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.