• Šablony
  • Báze znalostí: Šablony pro začátek

Báze znalostí: Šablony pro začátek

V dnešní době zákazníci oceňují možnost vyhledávat informace samostatně. Moderní klienti nechtějí nutně konzultovat každý problém, se kterým se setkají, se zákaznickým servisem. Proto stále více společností vytváří znalostní báze – samoobslužné portály, které obsahují důležité informace o produktu nebo službě.

Úvodní šablona báze znalostí
Článek “Začínáme” v bázi znalostí o LiveAgent

Báze znalostí – potřebuje ji vaše firma?

Podle společnosti Forrester 81 % dospělých, kteří jsou online, někdy vyhledávalo na stránkách s nejčastějšími dotazy nebo ve znalostních databázích informace, které jim pomohly vyřešit nějaký problém nebo jednoduše zodpovědět jejich otázky. Stejná studie navíc ukázala, že více než 53 % dospělých kupujících s větší pravděpodobností upustí od nákupu online, pokud nemohou rychle a samostatně najít odpověď na svou otázku.

Závěr je poměrně jednoduchý: pokud chcete splnit očekávání svých zákazníků, měli byste jim nabídnout možnost samoobsluhy. Znalostní báze je pro to skvělým řešením. V tomto článku najdete šablony článků znalostní báze “Začínáme”. 

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketování a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat vyjímečnou podporu našim zákazníkům.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Báze znalostí: úvodní šablony

Začínáme šablona č.1


Welcome to the [company] Knowledge Base!

We’re happy to see that you have decided to use our knowledge base. We hope that you will be able to find all the answers to your questions related to our product/service here.

This platform is a friendly space where you can look for content according to your interests, ask questions, share opinions, support your fellow users, and get help from others 🙂

[Most important info about your product or service presented in an easy-to-digest way]: Before you dive deeper into our “How to” articles, tutorials, and video presentations, here’s some basic information you need to know about [product/service]:

Concise piece of information 1
Concise piece of information 2
Concise piece of information 3

Once again, we’re thrilled to see you here, and we hope you will find this knowledge base useful.
If you have any other questions, doubts, or problems, you can always contact our customer support team. Just click here to initiate a chat or call us at [phone number].

Začínáme šablona č.2

Hey there! Welcome to our knowledge base, a place where you can find answers to your most urgent questions in mere seconds.

This space exists because we want you to be able to resolve issues related to [product/service] on your own using the search function. Just type your question or some related keywords into the top right window and click “Search”.

[FAQ] Here’s a list of the most frequently asked questions that we receive from our users. Remember, reading them now may save you time later!

Frequently Asked Question 1 and link to the answer
Frequently Asked Question 2 and link to the answer
Frequently Asked Question 3 and link to the answer

Good luck, and we hope you’ll enjoy using [product/service]!

Začínáme šablona č.3


You’re finally here, welcome!

Since you are getting started with [product/service], here are a few knowledge base articles you may find useful:

Related article 1
Related article 2
Related article 3

If you can’t find answers to your most challenging questions, you can always reach out to us. Just shoot us an email at [email address], message us on any social media platform, or use the live chat to get in touch with one of our agents.

We’re always happy to help!

Customer Support Team at [company]

Frequently asked questions

Jak dlouhý by měl být článek "Začínáme" v bázi znalostí?

Úvodní článek “Začínáme” by měl být poměrně krátký a stručný. Jeho úkolem je přivítat uživatele a poskytnout jim co nejužitečnější základní informace, aby mohli začít svou cestu s vaším produktem nebo službou. Nezapomeňte, že mnoho lidí nečte dlouhý obsah důkladně. Místo toho text pročítají a hledají slova nebo fráze, které jsou relevantní pro jejich hledání.

Proto byste se měli snažit, aby byl článek “Začínáme” stručný, příjemný a pro zákazníky relevantní. Pokud je to možné, měl by mít 150-200 slov.

Jaký hlas bych měl používat při psaní?

Hlas psaní článku “Začínáme” by měl být v souladu s celkovou komunikací vaší značky nebo společnosti. Pokud je veškerý ostatní obsah vytvořený vašimi týmy veden lehkým, konverzačním hlasem, má smysl v tomto druhu komunikace pokračovat i v článcích znalostní báze. Kromě toho dbejte na to, aby byl jazyk použitý při tvorbě článků znalostní báze poměrně jednoduchý a snadno srozumitelný i pro uživatele, kteří nejsou technicky zdatní. 

Jaké informace by měl obsahovat každý článek "Začínáme"?

Přestože se struktura článku “Začínáme” může u jednotlivých společností lišit, existují některé společné prvky, které by měl každý článek obsahovat. Tyto prvky mohou zahrnovat stručný popis produktů nebo služeb, často kladené otázky, odkazy na nejužitečnější zdroje a způsob, jak kontaktovat oddělení služeb zákazníkům.

Přesná struktura článku “Začínáme” závisí na typu produktu nebo služby, které nabízíte, na technických znalostech nebo zkušenostech uživatelů a na nejčastějších problémech, se kterými se zákazníci při používání vašeho produktu nebo služby setkávají.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.