V dnešní době zákazníci oceňují možnost vyhledávat informace samostatně. Moderní klienti nechtějí nutně konzultovat každý problém, se kterým se setkají, se zákaznickým servisem. Proto stále více společností vytváří znalostní báze – samoobslužné portály, které obsahují důležité informace o produktu nebo službě.
Podle společnosti Forrester 81 % dospělých, kteří jsou online, někdy vyhledávalo na stránkách s nejčastějšími dotazy nebo ve znalostních databázích informace, které jim pomohly vyřešit nějaký problém nebo jednoduše zodpovědět jejich otázky. Stejná studie navíc ukázala, že více než 53 % dospělých kupujících s větší pravděpodobností upustí od nákupu online, pokud nemohou rychle a samostatně najít odpověď na svou otázku.
Závěr je poměrně jednoduchý: pokud chcete splnit očekávání svých zákazníků, měli byste jim nabídnout možnost samoobsluhy. Znalostní báze je pro to skvělým řešením. V tomto článku najdete šablony článků znalostní báze “Začínáme”.
LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketování a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat vyjímečnou podporu našim zákazníkům.
We’re happy to see that you have decided to use our knowledge base. We hope that you will be able to find all the answers to your questions related to our product/service here.
This platform is a friendly space where you can look for content according to your interests, ask questions, share opinions, support your fellow users, and get help from others 🙂
[Most important info about your product or service presented in an easy-to-digest way]: Before you dive deeper into our “How to” articles, tutorials, and video presentations, here’s some basic information you need to know about [product/service]:
Concise piece of information 1
Concise piece of information 2
Concise piece of information 3
Once again, we’re thrilled to see you here, and we hope you will find this knowledge base useful.
If you have any other questions, doubts, or problems, you can always contact our customer support team. Just click here to initiate a chat or call us at [phone number].
Hey there! Welcome to our knowledge base, a place where you can find answers to your most urgent questions in mere seconds.
This space exists because we want you to be able to resolve issues related to [product/service] on your own using the search function. Just type your question or some related keywords into the top right window and click “Search”.
[FAQ] Here’s a list of the most frequently asked questions that we receive from our users. Remember, reading them now may save you time later!
Frequently Asked Question 1 and link to the answer
Frequently Asked Question 2 and link to the answer
Frequently Asked Question 3 and link to the answer
Good luck, and we hope you’ll enjoy using [product/service]!
Since you are getting started with [product/service], here are a few knowledge base articles you may find useful:
Related article 1
Related article 2
Related article 3
If you can’t find answers to your most challenging questions, you can always reach out to us. Just shoot us an email at [email address], message us on any social media platform, or use the live chat to get in touch with one of our agents.
We’re always happy to help!
Customer Support Team at [company]
Úvodní článek “Začínáme” by měl být poměrně krátký a stručný. Jeho úkolem je přivítat uživatele a poskytnout jim co nejužitečnější základní informace, aby mohli začít svou cestu s vaším produktem nebo službou. Nezapomeňte, že mnoho lidí nečte dlouhý obsah důkladně. Místo toho text pročítají a hledají slova nebo fráze, které jsou relevantní pro jejich hledání.
Proto byste se měli snažit, aby byl článek “Začínáme” stručný, příjemný a pro zákazníky relevantní. Pokud je to možné, měl by mít 150-200 slov.
Hlas psaní článku “Začínáme” by měl být v souladu s celkovou komunikací vaší značky nebo společnosti. Pokud je veškerý ostatní obsah vytvořený vašimi týmy veden lehkým, konverzačním hlasem, má smysl v tomto druhu komunikace pokračovat i v článcích znalostní báze. Kromě toho dbejte na to, aby byl jazyk použitý při tvorbě článků znalostní báze poměrně jednoduchý a snadno srozumitelný i pro uživatele, kteří nejsou technicky zdatní.
Přestože se struktura článku “Začínáme” může u jednotlivých společností lišit, existují některé společné prvky, které by měl každý článek obsahovat. Tyto prvky mohou zahrnovat stručný popis produktů nebo služeb, často kladené otázky, odkazy na nejužitečnější zdroje a způsob, jak kontaktovat oddělení služeb zákazníkům.
Přesná struktura článku “Začínáme” závisí na typu produktu nebo služby, které nabízíte, na technických znalostech nebo zkušenostech uživatelů a na nejčastějších problémech, se kterými se zákazníci při používání vašeho produktu nebo služby setkávají.
Dovednosti v oblasti služeb zákazníkům
Text popisuje důležitost služeb pro zákazníka a dává tipy pro psaní životopisu v oblasti zákaznického servisu. Je zde zmíněna společnost LiveAgent, která nabízí software pro zákaznickou podporu.
Text popisuje sofistikovaný software zákaznické podpory s mnoha funkcemi jako jsou telefonní systémy VoIP, samoobslužný software a systémy správy stížností. Společnost nabízí širokou škálu produktů a služeb a má vynikající zákaznickou podporu. Zákazníci mohou požádat o nabídku a využít podporu prostřednictvím portálu podpory. Společnost také nabízí partnerský program a různé školení a informační zdroje.
Základní komunikační šablony znalostní báze
LiveAgent nabízí nástroj pro tvorbu báze znalostí s možností přizpůsobení a jednoduché zpracování zákaznických kontaktů. Online samoobslužná knihovna poskytuje dokumentaci k produktům a umožňuje zákazníkům najít řešení svých problémů bez kontaktování zákaznické podpory. Zákaznická služba je podporována propojením se sociálními sítěmi, live chatem, video chatem, telefonem, e-mailem a fórem. LiveAgent také nabízí nástroj pro tvorbu báze znalostí pro kategorie na zákaznickém portálu s možností migrace dat a vytvoření funkčního portálu zákaznické podpory.
Špatný zákaznický servis a jak se mu vyhnout
Interakce se zákazníkem je důležitá pro dodávání produktů nebo služeb a vyžaduje individuální a empathický přístup. Zlepšení interakce se zákazníky je možné posílením komunikačních dovedností, poskytováním více komunikačních kanálů a zlepšováním služeb. Softwar pro správu interakcí se zákazníky propojuje agenty a shromažďuje údaje od zákazníků. Péče o zákazníky je důležitá pro budování dobré image a jména společnosti. Existují různé software pro zákaznickou podporu i partnerský program. Sales kontakty jsou uvedeny.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.