Potvrzovací e-maily po registraci produktu nebo služby mají být lákavé a povzbuzovat k dalšímu používání. Vytvoření dokonalého potvrzovacího e-mailu je důležité pro úspěch vašeho produktu nebo služby.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Potvrzovací e-maily jsou jedním z prvních oficiálních sdělení, které vaši uživatelé nebo klienti obdrží po registraci vašeho produktu nebo služby. Potvrzovací e-mail by měl být lákavý a měl by zákazníka povzbudit k dalšímu používání vašeho produktu.
Vytvoření dokonalého potvrzovacího e-mailu vyžaduje čas a úsilí. První vážnou chybou, které se můžete dopustit, je zaslání předem definované, plně automatizované potvrzovací zprávy.
Je důležité vybudovat si s uživatelem vztah prostřednictvím personalizovaných e-mailů, aby měl pocit, že je v dobrých rukou. Když si s uživatelem vytvoříte vztah, bude do vaší firmy více investovat a bude jí věrný.
Co je to potvrzovací e-mail? Proč je důležitý?
Potvrzující zpráva je důležitou součástí vaší komunikační strategie, ale co to vlastně je?
Potvrzovací e-mail je krátký informativní e-mail, který se spouští na základě určitých akcí zákazníka. Jeho cílem je ujistit uživatele, že splnil všechny požadované kroky v procesu. Můžete například odeslat potvrzovací e-mail objednávky, zprávu informující zákazníka o úspěšné platbě nebo registraci.
Pokud jde o zákaznické portály, tento potvrzovací e-mail by měl obsahovat informaci, že účet zákazníka byl úspěšně vytvořen a že může začít používat platformu k účasti na výměně znalostí.
Příklady předmětů potvrzovacích e-mailů
Nápady na šablony potvrzovacích e-mailů
Šablona krátkého potvrzovacího e-mailu
Thank you for joining [customer portal].
We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.
[Link/Button]
If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].
Best,
The [customer portal] team
Děkujeme za vyplnění šablony e-mailu s potvrzením registrace
Thank you for completing your registration with [customer portal].
This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!
Regards,
The [company] team
“Těšíme se na…” šablona potvrzovacího e-mailu
Thank you for creating your [customer portal] account.
We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.
The [customer portal] team
Šablona potvrzovacího e-mailu s odkazy na zdroje
We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.
Let’s start with the basics!
To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:
Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]
Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].
Thank you for joining, let’s make great things happen together!
Sincerely,
The [company] team
Šablona potvrzovacího e-mailu “Pokud jste neodeslali svůj e-mail”
To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.
If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.
Regards,
The [company] support team
Ready to put our confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 30-day trial. No credit card required.
Ano, potvrzovací e-mail byste měli odeslat pokaždé, když nový uživatel úspěšně vytvoří a ověří svůj účet. Bez takové zprávy si váš zákazník může myslet, že se něco pokazilo a že jeho účet nebyl vytvořen.
Potvrzovací e-maily je nejlepší odesílat ihned poté, co uživatel úspěšně ověří účet na zákaznickém portálu. Například: uživatel si vytvoří účet pomocí své e-mailové adresy, obdrží ověřovací zprávu a poté ověří své údaje kliknutím na odkaz nebo zadáním ověřovacího kódu. V tomto scénáři by uživatelé měli ihned po ověření obdržet potvrzovací e-mail, aby byli informováni, že celý proces proběhl v pořádku.
Nejlepší je uvést CTA na konci potvrzovacího e-mailu, abyste zajistili, že zákazníci začnou používat váš zákaznický portál.
LiveAgent nabízí bohaté možnosti přizpůsobení úrovně servisu pro zákazníky a podporuje samoobslužné řešení dotazů pomocí znalostní báze. Článek doporučuje tvorbu zásad zákaznického servisu a jejich zapojení do firemní vize a hodnot. LiveAgent také umožňuje integraci se sociálními sítěmi pro zákaznickou podporu.
Nacházíte se na mrtvém bodě? Zvyšte prodeje s LiveAgent!
V textu jsou prezentovány různé typy helpdesk softwaru pro různá odvětví, jako je módní průmysl, bankovnictví, maloobchodní prodej a e-commerce. Tyto programy nabízejí automatizaci tiketů, zkrácení doby odezvy a snížení zátěže tiketů pomocí báze znalostí. Zákazníci mohou využít bezplatné zkušební verze těchto softwarů a zlepšit tak svou zkušenost s podporou a zvýšit loajalitu.
Co je to míra odchodů? A jak ji snížit?
Systém GPTSummarizer zlepšuje spokojenost zákazníků pomocí widgetu live chatu a CRM. Odchozí prodej generuje nové zákazníky a zvyšuje konkurenční výhodu.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.