Efektivní řešení call centra s promyšlenými skripty přináší konzistentní a kvalitní služby zákazníkům. Využijte šablon pro rychlé a efektivní komunikace se zákazníky a budujte pevné vztahy s vašimi klienty.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Většina společností, které poskytují zákaznický servis po telefonu používají různé typy skriptů pro call centra. Pokud chcete následovat jejich příkladu a nabízet svým klientům vynikající služby, musíte jim poskytovat kvalitní služby pomocí promyšlených skriptů call centra.
Používání skriptů call centra zajistí, že komunikace agentů podpory s externími zainteresovanými stranami bude konzistentní a kvalitní. Pro vytvoření dobrého scénáře zákaznického servisu je nutné zvážit některé oblasti zájmu, které jsou důležité jak pro vaši společnost, tak pro zákazníky.
Dobrý skript call centra by měl obsahovat:
Je důležité zmínit, že pracovník zákaznického servisu by měl nikdy být neslušný nebo netrpělivý při jednání s klientem. Předpokládejme, že tón zákazníka hraničí s drzostí. V takovém případě by měl agent zákazníka zdvořile požádat, aby zavolal jindy, nebo hovor přepojit na jiného kolegu, který umí takové situace lépe řešit. Nikdy však není přijatelné, aby se agent se zákazníkem hádal nebo mu zavěsil.
Výhody poskytování kvalitního zákaznického servisu se vždy vyplatí více než malichernost nebo neúcta. Je důležité si uvědomit, že pro budování pevných vztahů se zákazníky je třeba být empatický, projevit pochopení a ujistit zákazníka, že jeho problém bude vyřešen a že zaměstnanci společnosti udělají vše pro to, aby mu poskytli co nejlepší pomoc. Nyní se podívejme na některé šablony scénářů pro call centra.
Create your own virtual call center
LiveAgent gives you the power to design your own call center and scripts. Curious about all the opportunities?
Používání skriptů call centra zajišťuje, že komunikace agentů podpory s externími zúčastněnými stranami je konzistentní a kvalitní.
Mezi tato povinná slova mohou patřit: absolutně, rychle, výborně, doporučit, vzrušující, prosím, potěšení, skvěle, omlouvám se, určitě, pohodlí, čas, nezbytné. Některé fráze, které by měly být použity v téměř každém skriptu call centra, zahrnují: „Jak vám mohu pomoci?“, „S čím vám dnes mohu pomoci?“, „Odpovědět na vaši otázku…“, „Zdá se, že [něco]…“, „Chápu, že…“, „Co kdybychom [něco udělali/naplánovali] spolu …“, „Vážím si vaší trpělivosti“, „Omlouvám se za případné nepříjemnosti…“ a samozřejmě „Děkuji“
Vzhledem k tomu, že scénáře hovorů jsou vytvářeny na základě konverzačních scénářů, je téměř nemožné navrhnout ideální délku. Průměrná doba odpovědi by však neměla přesáhnout 20 sekund. Neznamená to, že vaši agenti musí vyřešit problémy zákazníků za tuto dobu, ale ukazuje to, že lidé očekávají rychlou pomoc.
LiveAgent nabízí software pro zákaznickou podporu, jako například systém správy stížností, klientský portál a příchozí call centrum. K dispozici je také helpdesk software pro startupy a samoobslužný software. Společnost nabízí řešení pro migraci dat, protokol změn a nabízí podporu 24/7. Výhodou jsou také funkce integrace a alternativy. Níže jsou uvedeny také kontaktní údaje a sociální sítě. © 2004-2023 Quality Unit, LLC. Všechna práva vyhrazena.
LiveAgent nabízí bohaté možnosti přizpůsobení úrovně servisu pro zákazníky a podporuje samoobslužné řešení dotazů pomocí znalostní báze. Článek doporučuje tvorbu zásad zákaznického servisu a jejich zapojení do firemní vize a hodnot. LiveAgent také umožňuje integraci se sociálními sítěmi pro zákaznickou podporu.
Text informuje o způsobech kontaktování zákaznického servisu společnosti Marvel a Prezi. Marvel zákaznickou podporu poskytuje přes call centra, sociální sítě a webové stránky, ale nezahrnuje emailovou podporu nebo chat. Prezi lze kontaktovat přes live chat, call centra, bázi znalostí a fóra, ale také nenabízí emailovou podporu. Oba texty také poskytují informace o právních kontaktech souvisejících se společnostmi. Na konci textu se nacházejí odkazy na další marketingové materiály.
Potřebujete zlepšit služby zákazníkům?
Automatizace call centra LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro call centra a zákaznický servis. Zákaznická služba je klíčová pro udržení ziskovosti se zákazníky. Dovednosti v oblasti služeb zákazníkům jsou nezbytné pro poskytování vynikajícího zákaznického zážitku.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.