Šablony ověřovacích e-mailů jsou důležitým nástrojem pro ověřování totožnosti uživatelů a klientů v digitálním světě. V článku najdete tipy jak správně formulovat ověřovací e-mail, jak ho odeslat a jak propagovat zákaznický portál.
Každá organizace působící v digitálním světě musí ověřovat totožnost svých uživatelů nebo klientů. Když se s lidmi nemůžete setkat tváří v tvář v kanceláři, zkontrolovat jejich totožnost nebo je požádat o podpis dokumentů, musíte použít jiné prostředky, abyste ověřili, zda jsou informace, které sdílejí, správné a zda jsou jejich výmysly pravé. To platí zejména v případě, že provozujete zákaznický portál.
Jak tedy můžete ověřit, že vaši zákazníci jsou ti, za které se vydávají? Jedním ze způsobů je zaslání ověřovacího e-mailu.
Ověřovací zpráva je typ e-mailu zaslaný uživateli nebo klientovi po provedení určité akce. Touto akcí může být vytvoření účtu, přihlášení k odběru newsletteru, hlasování v soutěži nebo vytvoření lístku podpory.
Ověřovací e-mail by měl uživatele informovat o tom, že musí svou akci potvrdit. Mohou tak učinit kliknutím na odkaz nebo tlačítko umístěné v e-mailu nebo zadáním kódu, který jim byl zaslán prostřednictvím vyhrazené webové stránky.
Ověřovací e-maily jsou základem každé zdravé databáze tiketů. Pokud nějaká akce vyžaduje, aby uživatelé nebo klienti uvedli svou e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, měl by po ní následovat ověřovací e-mail.
Požadavek, aby uživatelé potvrdili své údaje, pomáhá snížit počet neověřených spamových účtů. Usnadňuje to také komunikaci marketingového týmu s uživateli nebo klienty.
Kromě toho je ověření užitečné i pro samotné uživatele, protože snižuje riziko, že si vytvoří účet pomocí nesprávné nebo staré e-mailové adresy, ke které již nemají přístup.
Pokud jde o správu zákaznického portálu, musíte se také ujistit, že všechny účty používané pro přístup k němu jsou platné a patří vašim zákazníkům nebo uživatelům.
You registered an account on [customer portal], before being able to use your account you need to verify that this is your email address by clicking here: [link]
Kind Regards, [company]
We just need to verify your email address before you can access [customer portal].
Verify your email address [verification link]
Thanks! – The [company] team
You’re almost ready to start enjoying [customer portal].
Simply click the big [color] button below to verify your email address.
[button]
Are you ready to gain access to all of the assets we prepared for clients of [company]?
First, you must complete your registration by clicking on the button below:
[button]
This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of the [customer portal] community.
See you there!
Best regards, the [company] team
Thanks for getting started with our [customer portal]!
We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.
Click below to confirm your email address:
[link]
If you have problems, please paste the above URL into your web browser.
Your verification code is [code].
Enter this code in our [website or app] to activate your [customer portal] account.
Click here [open code in app] to open the [app/portal landing page].
If you have any questions, send us an email [email to your support team].
We’re glad you’re here!
The [company] team
The [customer portal] offers all of the information you need to get the most out of our [product/service]] and much more.
To access your account, click on the big [color] button:
[Button]
Once again – thank you for joining our [customer portal] family!
Ready to put our verification email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Nejlepší je odesílat ověřovací e-maily ihned poté, co si uživatel vytvoří účet na zákaznickém portálu, aby mohl pokračovat v procesu registrace a získat přístup k portálu co nejdříve. Například když si uživatel vytvoří účet pomocí své e-mailové adresy, měl by ihned obdržet ověřovací e-mail, aby jej mohl potvrdit a provést další kroky.
Ověřovací e-mail by měl být velmi krátký a výstižný. Měly by obsahovat pouze tři až čtyři řádky textu. Informujte uživatele, co musí udělat, aby mohl pokračovat ve vytváření svého účtu na zákaznickém portálu. Používejte jednoduchý jazyk. Pokud má příjemce provést určitou akci, měl by přesně vědět, co se od něj očekává.
Mezi textovým e-mailem a HTML e-mailem je velký rozdíl. Textové e-maily obsahují pouze text bez jakéhokoli speciálního formátování. Prosté textové e-maily také umožňují vložit do kopie e-mailu jednoduché vizuální prvky nebo gify. Naproti tomu verze HTML obsahuje obrázky, barvy a další možnosti formátování textu. Správná volba závisí na vaší strategii e-mailového marketingu, budování značky, průvodci stylem a dalších faktorech.Obecně platí, že ověřovací e-maily by měly být neuvěřitelně jednoduché, takže použití prostého textu e-mailu je obvykle dobrý nápad.
Šablony e-mailů při nástupu klienta
Šablony e-mailů pro vstup klientů vedou zákazníky ke správnému používání zakoupených produktů nebo služeb.
Šablony e-mailů při nástupu klienta
E-maily v HTML formátu jsou vhodnější pro produktů B2C a hybridní e-maily jsou preferovány 62 % marketérů. Šablony rozchodových e-mailů jsou účinným nástrojem pro znovunavázání komunikace s potenciálními zákazníky. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 %. Nejlepší zákaznický servis zahrnuje poskytování rychlé a profesionální podpory zákazníkům a budování trvalých vztahů. Rozdíl mezi textovým a HTML e-mailem spočívá v možnosti formátování a volba závisí na marketingové strategii, značce a dalších faktorech.
Text popisuje kategorie marketingových e-mailů (transakční, relační a propagační), nabízí šablony pro uvedení produktu na trh a zdůrazňuje výhody automatizace e-mailů pro zlepšení komunikace se zákazníky a prodejů. Také se zmiňuje o různých šablonách uvítacích e-mailů, propagaci nových produktů a upomínacích e-mailech, které jsou vhodné pro zvýšení zapojení zákazníků a vedou k provedení konkrétních akcí. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 % ve všech odvětvích.
E-mailové šablony pro zmínky o nové značce
Použití šablon pro tvorbu obsahu a personalizace e-mailů mohou zlepšit trvalý zákaznický zážitek a důvěru v značku. Je důležité být profesionální a vyjadřovat zájem o danou pozici při psaní následného e-mailu po podání žádosti o zaměstnání. Existuje mnoho šablon pro různé příležitosti e-mailové kampaně, včetně zmínek o nové značce, e-mailů s rozchodem apod. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 %.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team