Co je to CRM software?
Software CRM je speciální typ softwaru, který je určen ke správě obchodních vztahů. Umožňuje uživatelům ukládat a organizovat všechny informace a záznamy týkající se zákazníků, např. jejich kontakty, objednávky, zájmy a mnoho dalšího. Pomáhá také se sledováním potenciálních zákazníků, smluv, zákaznické podpory nebo správy majetku či zdrojů.
V aplikaci LiveAgent můžete ukládat údaje o zákaznících do pole s kontaktními informacemi nebo můžete do aplikace LiveAgent integrovat nástroje CRM.
Frequently Asked Questions
Co je to CRM software?
Software CRM je platforma, která umožňuje kontakt s různými odděleními ve firmě. Díky tomu má každý zaměstnanec společnosti snadný přístup k datům, ať už pracuje v týmu zákaznického servisu, v marketingu nebo v prodeji.
Jaké funkce musí mít software CRM?
Existuje několik základních funkcí softwaru CRM, které vám usnadní práci. První z nich je určitě správa kontaktů, díky níž můžeme kontakty upravovat a mít k nim přístup. Kromě správy kontaktů jsou velmi dobrým vybavením možnosti správy dokumentů a nabídek. Mimořádně důležitou funkcí, která umožňuje lepší práci, je integrace e-mailů.
Jaké jsou osvědčené postupy používání softwaru CRM?
Mezi nejlepší postupy při používání softwaru CRM patří výběr správného softwaru. CRM by měl co nejlépe vyhovovat potřebám značky. Dalším důležitým bodem je školení zaměstnanců. Efektivní zaměstnanec v daném systému CRM bude efektivnější a bude se cítit jistěji. Je také dobré stanovit pravidla jednání a spolupráce, aby měl každý zaměstnanec jasno. CRM je také možnost automatizace, proto je důležité ji dobře využít ve chvílích, které jsou potřeba. Dbejte také na to, aby v CRM byly všechny potřebné údaje a informace.
Správné řešení pro váš helpdesk
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně ticketingu, CRM integrace, live chatu a samoobslužného portálu. Zákazníci jako Huawei, Nascar a BMW ji využívají. Spiceworks je cenově dostupný a nabízí pokročilé možnosti správy incidentů. Help Scout je vhodný pro malé a velké firmy s více než 12 000 zákazníky. Zoho Desk je ideální pro středně velké a velké společnosti s více než 50 000 uživateli. Jira Service Management je nejlepší pro větší firmy v oblasti IT. Pro výběr nejlepšího helpdesk software je důležité mít na paměti podporu, možnosti škálování, omezení softwaru, možnosti spolupráce a integrace. LiveAgent patří mezi 15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro help desk s hodnocením 4,5 od společnosti Capterra.
Help desk kontrolní seznam pro zajištění kvality
Pracovníci zákaznického servisu by měli mít znalost technických aspektů produktů, kompatibility s jinými produkty a službami a být schopni odpovědět na často kladené otázky a poskytnout nejdůležitější aktualizace. Potřebují mít přístup ke zdrojům, jako jsou uživatelské příručky, motivaci k dalšímu vzdělávání a školicí programy. Je důležité projevit znalost produktů pro poskytování přesných a včasných řešení problémů zákazníků, budování profesionální image a poskytování služeb na nejvyšší možné úrovni. Důležité je také poskytnout časový plán řešení problému zákazníka.
Software for call centers allows companies to manage various communication channels and automate customer service processes. It should have features like call recording and analysis to improve the performance of the entire call center. Benefits include increased customer satisfaction and easier work for the customer service team. Virtual call centers offer flexibility and features like callback and voice response to improve customer service. Call monitoring software helps managers standardize support procedures and improve monitoring.