Co je live online chat?
Live online chat je druh komunikace přes internet. Jedná se o komunikaci mezi zákazníky a pracovníky zákaznické služby v reálném čase prostřednictvím zabudovaného online chatu.
Zákazníci mohou zahájit komunikaci stisknutím tlačítka na webových stránkách firmy. Prostřednictvím live online chatu mohou zaměstnanci služby odesílat odpovědi rychleji a snadněji. Rychlá komunikace a okamžitý přístup k pomoci může zvýšit spokojenost zákazníků.
Frequently Asked Questions
Co znamená live online chat?
Live online chat je technologie, která umožňuje uživatelům komunikovat s firmami v reálném čase prostřednictvím widgetu na webových stránkách nebo v aplikaci. To umožňuje okamžitě reagovat na potřeby zákazníka, podpořit ho a poskytnout mu informace o službách a produktech nabízených společností.
Jakými funkcemi musí live online chat disponovat?
Základními vlastnostmi live chatu jsou dostupnost a rychlá odezva zákaznického servisu. Okno chatu by mělo být dostupné na každé stránce vaší společnosti nebo produktu. Mezi funkce live chatu, které jsou obzvláště užitečné, patří možnost zasílání fotografií a souborů, které umožňují zákazníkovi přesněji vylíčit problém. Kromě toho jsou nesmírně důležité znalosti agentů a jejich komunikační dovednosti.
Poskytuje LiveAgent live online chat?
LiveAgent nabízí bezplatný software pro online live chat. Má jeden z nejrychlejších widgetů na trhu, který umožňuje velmi rychlou odpověď. Chat si můžete přizpůsobit podle svých potřeb - vhodným nastavením a úpravou jazyka. Kromě toho nabízí bezplatný tiketovací systém s univerzální schránkou, call centrum a zákaznický portál.
Webinář LiveAgent 3: Live chat a pozvánky na chat
Založte si bezplatný účet na LiveAgent a využijte webové semináře k optimalizaci efektivity živého chatu pro zákaznickou podporu.
Live chat pro startupy a malé podniky
Agenti mohou vytvořit a sdílet šablony odpovědí napříč odděleními. Live chat se dá využít pro interní účely a školení zaměstnanců. Je to bezpečné řešení podporované šifrováním HTTPS. Další funkcionalitu a plány si můžete prohlédnout na stránce s ceníkem.
Jak přidat tlačítko živého chatu na vaše webové stránky
Při použití předdefinovaných odpovědí na časté otázky zákazníků lze zvýšit efektivitu agentů a zrychlit dobu odezvy. Je důležité správně používat tyto odpovědi a investovat do školení agentů.