Live online chat

Co je live online chat?

Live online chat je druh komunikace přes internet. Jedná se o komunikaci mezi zákazníky a pracovníky zákaznické služby v reálném čase prostřednictvím zabudovaného online chatu.

Zákazníci mohou zahájit komunikaci stisknutím tlačítka na webových stránkách firmy. Prostřednictvím live online chatu mohou zaměstnanci služby odesílat odpovědi rychleji a snadněji. Rychlá komunikace a okamžitý přístup k pomoci může zvýšit spokojenost zákazníků.

Frequently asked questions

Co znamená live online chat?

Live online chat je technologie, která umožňuje uživatelům komunikovat s firmami v reálném čase prostřednictvím widgetu na webových stránkách nebo v aplikaci. To umožňuje okamžitě reagovat na potřeby zákazníka, podpořit ho a poskytnout mu informace o službách a produktech nabízených společností.

 

Jakými funkcemi musí live online chat disponovat?

Základními vlastnostmi live chatu jsou dostupnost a rychlá odezva zákaznického servisu. Okno chatu by mělo být dostupné na každé stránce vaší společnosti nebo produktu. Mezi funkce live chatu, které jsou obzvláště užitečné, patří možnost zasílání fotografií a souborů, které umožňují zákazníkovi přesněji vylíčit problém. Kromě toho jsou nesmírně důležité znalosti agentů a jejich komunikační dovednosti.

 

Poskytuje LiveAgent live online chat?

LiveAgent nabízí bezplatný software pro online live chat. Má jeden z nejrychlejších widgetů na trhu, který umožňuje velmi rychlou odpověď. Chat si můžete přizpůsobit podle svých potřeb - vhodným nastavením a úpravou jazyka. Kromě toho nabízí bezplatný tiketovací systém s univerzální schránkou, call centrum a zákaznický portál.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo