Co je live online chat?
Live online chat je druh komunikace přes internet. Jedná se o komunikaci mezi zákazníky a pracovníky zákaznické služby v reálném čase prostřednictvím zabudovaného online chatu.
Zákazníci mohou zahájit komunikaci stisknutím tlačítka na webových stránkách firmy. Prostřednictvím live online chatu mohou zaměstnanci služby odesílat odpovědi rychleji a snadněji. Rychlá komunikace a okamžitý přístup k pomoci může zvýšit spokojenost zákazníků.
Frequently Asked Questions
Co znamená live online chat?
Live online chat je technologie, která umožňuje uživatelům komunikovat s firmami v reálném čase prostřednictvím widgetu na webových stránkách nebo v aplikaci. To umožňuje okamžitě reagovat na potřeby zákazníka, podpořit ho a poskytnout mu informace o službách a produktech nabízených společností.
Jakými funkcemi musí live online chat disponovat?
Základními vlastnostmi live chatu jsou dostupnost a rychlá odezva zákaznického servisu. Okno chatu by mělo být dostupné na každé stránce vaší společnosti nebo produktu. Mezi funkce live chatu, které jsou obzvláště užitečné, patří možnost zasílání fotografií a souborů, které umožňují zákazníkovi přesněji vylíčit problém. Kromě toho jsou nesmírně důležité znalosti agentů a jejich komunikační dovednosti.
Poskytuje LiveAgent live online chat?
LiveAgent nabízí bezplatný software pro online live chat. Má jeden z nejrychlejších widgetů na trhu, který umožňuje velmi rychlou odpověď. Chat si můžete přizpůsobit podle svých potřeb - vhodným nastavením a úpravou jazyka. Kromě toho nabízí bezplatný tiketovací systém s univerzální schránkou, call centrum a zákaznický portál.
Zastánce značky jsou důležitou součástí marketingové strategie a mohou přilákat nové zákazníky prostřednictvím ústního marketingu. Osvědčené postupy a strategie pro získání zastánců značky jsou prezentovány v článku. LiveAgent nabízí nástroje pro úspěšnou zákaznickou podporu a bezplatnou zkušební verzi. Brand advocacy má mnoho benefitů, včetně růstu podniku, zlepšení branding, budování loajální zákaznické základny a nižších nákladů na získání zákazníků.