Kdo je manager zákaznického servisu?
Manažer zákaznického servisu je osoba, která je zodpovědná za oddělení zákaznického servisu. Tato osoba má mnoho odpovědností, jako je stanovení strategií, úkolů, zásad a standardů obsluhy, vedení a motivace pracovníků zákaznického servisu.
Manažeři zákaznických služeb musí školit zástupce zákazníků, aby poskytovali co nejlepší podporu, budovali loajální vztahy se zákazníky a měli skvělé znalosti o produktech a službách. Musí analyzovat data, vytvářet reporty a mají také některé finanční povinnosti. Manažer zákaznického servisu tedy musí být trpělivý, IT zručný, přátelský, schopný pracovat pod tlakem.
Frequently Asked Questions
Kdo je manager zákaznického servisu?
Manažer zákaznického servisu, známý také jako manažer péče o zákazníky, je osoba, která se stará o spokojenost zákazníků a potenciálních zákazníků společnosti. Mezi jeho úkoly patří především poskytovat vynikající služby zákazníkům, starat se o servisní tým a také vytvářet řešení, která tyto služby zlepšují.
Jaké jsou odpovědnosti managera zákaznického servisu?
Mezi povinnosti manažera zákaznického servisu patří poskytování komplexního zákaznického servisu společnosti. K dosažení tohoto cíle by měl manažer efektivně delegovat některé dotazy zákazníků na specializovaný tým, spravovat zákaznické účty i příchozí hovory a e-maily. Měl by také vést záznamy o interakcích mezi agenty a klienty a konkrétní záznamy o přijatých opatřeních. Nesmírně důležité je také budovat vztahy se zaměstnanci a pečovat o jejich rozvoj.
Můžete přidat managera zákaznického servisu v LiveAgent?
V aplikaci LiveAgent nemáte k dispozici roli Manažera zákaznické podpory, ale osoba s touto rolí může mít více oprávnění než agent. Proto se vyplatí přidělit mu roli správce nebo vlastníka (v závislosti na potřebách a politice firmy). Může pak správně spravovat tým a data.
Návrh obchodního modelu zaměřeného na zákazníka
Videos - Navrh Obchodniho Modelu Zamereneho Na Zakaznika
Hodnocení spokojenosti zákazníka
Hodnocení spokojenosti zákazníka je skvělý způsob, jak zjistit efektivitu vašich agentů. Hodnocení mohou provádět pouze zákazníci. S LiveAgentem jsou zákazníci spokojení.