Kdo je manager zákaznického servisu?
Manažer zákaznického servisu je osoba, která je zodpovědná za oddělení zákaznického servisu. Tato osoba má mnoho odpovědností, jako je stanovení strategií, úkolů, zásad a standardů obsluhy, vedení a motivace pracovníků zákaznického servisu.
Manažeři zákaznických služeb musí školit zástupce zákazníků, aby poskytovali co nejlepší podporu, budovali loajální vztahy se zákazníky a měli skvělé znalosti o produktech a službách. Musí analyzovat data, vytvářet reporty a mají také některé finanční povinnosti. Manažer zákaznického servisu tedy musí být trpělivý, IT zručný, přátelský, schopný pracovat pod tlakem.
Frequently Asked Questions
Kdo je manager zákaznického servisu?
Manažer zákaznického servisu, známý také jako manažer péče o zákazníky, je osoba, která se stará o spokojenost zákazníků a potenciálních zákazníků společnosti. Mezi jeho úkoly patří především poskytovat vynikající služby zákazníkům, starat se o servisní tým a také vytvářet řešení, která tyto služby zlepšují.
Jaké jsou odpovědnosti managera zákaznického servisu?
Mezi povinnosti manažera zákaznického servisu patří poskytování komplexního zákaznického servisu společnosti. K dosažení tohoto cíle by měl manažer efektivně delegovat některé dotazy zákazníků na specializovaný tým, spravovat zákaznické účty i příchozí hovory a e-maily. Měl by také vést záznamy o interakcích mezi agenty a klienty a konkrétní záznamy o přijatých opatřeních. Nesmírně důležité je také budovat vztahy se zaměstnanci a pečovat o jejich rozvoj.
Můžete přidat managera zákaznického servisu v LiveAgent?
V aplikaci LiveAgent nemáte k dispozici roli Manažera zákaznické podpory, ale osoba s touto rolí může mít více oprávnění než agent. Proto se vyplatí přidělit mu roli správce nebo vlastníka (v závislosti na potřebách a politice firmy). Může pak správně spravovat tým a data.
Kontrolní seznam nastavení sociálních médií
Kontrolní seznam nastavení sociálních médií je užitečným nástrojem pro manažery sociálních médií a marketéry. Definování cílů na sociálních sítích je důležité pro vytvoření strategie a vytěžení maximum z nich. Výběr nejlepších platforem sociálních médií pro vaše podnikání zahrnuje průzkum cílové skupiny a konkurence. Ověření odpovědností přispěje k udržení silné přítomnosti na sociálních sítích.
Kontrolní seznam dovedností v oblasti služeb zákazníkům
Jasná komunikace se zákazníky je klíčová v oblasti zákaznického servisu. Dovednosti psaní jsou stejně důležité jako komunikační dovednosti a je třeba věnovat pozornost správnému pravopisu a gramatice. Školení a nástroje, jako kontrola pravopisu a gramatiky, mohou zlepšit vaše schopnosti v obou oblastech.
LiveAgent je vhodný pro nadnárodní společnosti, když poskytují zákaznický servis v různých jazycích. LiveAgent podporuje 43 jazyků a zákaznický servis lze poskytovat ve preferovaném jazyce. Kromě toho má LiveAgent vícejazyčné funkce, jako jsou přizpůsobitelné widgety. Existuje možnost vlastního nastavení preferovaného jazyka pro konkrétní oddělení, díky čemuž se LiveAgent hodí také pro trhy s různými jazyky. Pokud chybí váš jazyk, v LiveAgentu lze navrhnout nový jazyk ke kterému obdržíte slevu, a to v cenové nabídce od $0 za 7 denní historii tiketů až po $49 za měsíc.