Sociální média se stala nedílnou součástí naší společnosti. Jsou platformou pro komunikaci s přáteli a rodinou, nakupování online, vydělávání peněz a stále častěji také pro marketingové účely. Marketing na sociálních platformách může být bezplatný nebo placený.
Jaký je rozdíl mezi placenými a organickými sociálními médii?
Oboje…
… zapojit stávající a získat nové publikum na platformách sociálních médií za účelem propagace a prodeje a propagovat svůj produkt, firmu nebo značku. Oba využívají stávající sociální platformy a vyžadují přítomnost na sociálních sítích. A aby byly efektivně využity, oba potřebují určitou dovednost.
Ale…
…organická média jsou zdarma
Jsou placené sítě lepší než organické?
Záleží na vašem rozpočtu a obchodním cíli. Někteří tvrdí, že jsou autentičtější. Na druhou stranu placené mohou lépe cílit na publikum, ale při nesprávném postupu vám mohou spíše uškodit než pomoci, protože přijdete o peníze a čas. Dobrou zprávou je, že se jejich efektivní používání dá naučit. Ve skutečnosti dává největší smysl obě strategie kombinovat.
Obě strategie selhávají, pokud nedojde k naplnění slibů nebo pokud neodpovídáte sledujícím na jejich dotazy na sociálních sítích.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Podívejte se na video o organických vs. placených sociálních sítích
Organická sociální média jsou obsah vytvořený, sdílený a propagovaný fanoušky nebo sledujícími v reakci na sdělení značky nebo společnosti, zatímco placená sociální média jsou obsah, který značka nebo společnost platí za uvedení na trh s cílem dosáhnout požadovaného výsledku. například více sledujících nebo větší zapojení. Se softwarem LiveAgent help desk mohou podniky efektivně spravovat své organické a placené kampaně na sociálních sítích. Díky integraci s kanály sociálních médií poskytuje LiveAgent funkce, jako jsou automatické odpovědi, hloubkové analýzy, často kladené dotazy, databáze znalostí a mnoho dalšího. To umožňuje týmům rychle a efektivně reagovat na dotazy sociálních médií kdykoli a z jakéhokoli místa.
Frequently Asked Questions
Jsou organická sociální média mrtvá?
Ne, ale nepochybně se hodně změnil. Pro využití jeho potenciálu je důležité se těmto změnám přizpůsobit. Dokud budou lidé na sociálních sítích komunikovat, bude zde existovat organický aspekt.
Proč zveřejňovat organický obsah na sociálních médiích?
Chcete-li udržet organickou přítomnost své značky na sociálních sítích, komunikujte se stávajícími zákazníky a podporujte je, informujte je o novinkách a pečujte o své vztahy.
Jak kombinovat organická a placená sociální média?
Získejte dovednosti, jak je co nejlépe využít. Například využívejte organické pro udržování dobrých a vstřícných vztahů se stávajícími zákazníky a placené pro oslovování nových cílových skupin.
Hledáte nástroj pro naslouchání na sociálních sítích?
Naslouchání na sociálních sítích je důležité pro získávání zpětné vazby od zákazníků. LiveAgent nabízí propojení se všemi kanály sociálních sítí a snadnou interakci s zákazníky. Získejte přehled o spokojenosti zákazníků a využijte pozitivní zmínky jako ohlasy.
Konference o službách zákazníkům a jejich dopad na vzdělávání
Konference o službách zákazníkům jsou klíčové pro sdílení znalostí a novinek v oblasti CX. Tyto akce ovlivňují vzdělávání tím, že nabízejí možnost rozšíření znalostí, navazování kontaktů a inspiraci. Zúčastnění se mohou dozvědět o nejnovějších trendech a produktech v oboru.