Sociální média se stala nedílnou součástí naší společnosti. Jsou platformou pro komunikaci s přáteli a rodinou, nakupování online, vydělávání peněz a stále častěji také pro marketingové účely. Marketing na sociálních platformách může být bezplatný nebo placený.
Jaký je rozdíl mezi placenými a organickými sociálními médii?
Oboje…
… involve engaging with existing and winning new audiences on social media platforms to promote, sell, and advertise your product, business or brand. They both use existing social platforms and require a social media presence. And, to be used effectively, they both need some skill.
Ale…
…organická média jsou zdarma
Jsou placené sítě lepší než organické?
Záleží na vašem rozpočtu a obchodním cíli. Někteří tvrdí, že organické příspěvky jsou autentičtější. Na druhou stranu placené mohou lépe cílit na publikum, ale při nesprávném postupu vám mohou spíše uškodit než pomoci, protože přijdete o peníze a čas. Dobrou zprávou je, že se jejich efektivní používání dá naučit. Ve skutečnosti dává největší smysl obě strategie kombinovat.
Obě strategie selhávají, pokud nedojde k naplnění slibů nebo pokud neodpovídáte sledujícím na jejich dotazy na sociálních sítích.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Frequently Asked Questions
Jsou organická sociální média mrtvá?
Ne, ale nepochybně se hodně změnil. Pro využití jeho potenciálu je důležité se těmto změnám přizpůsobit. Dokud budou lidé na sociálních sítích komunikovat, bude zde existovat organický aspekt.
Proč zveřejňovat organický obsah na sociálních médiích?
Chcete-li udržet organickou přítomnost své značky na sociálních sítích, komunikujte se stávajícími zákazníky a podporujte je, informujte je o novinkách a pečujte o své vztahy.
Jak kombinovat organická a placená sociální média?
Získejte dovednosti, jak je co nejlépe využít. Například využívejte organické pro udržování dobrých a vstřícných vztahů se stávajícími zákazníky a placené pro oslovování nových cílových skupin.
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.