Co je to čisté skóre promotérů?
NPS je statistika, která udává loajalitu vašich zákazníků. Ukazuje, jak pravděpodobné je, že zákazník doporučí vaše služby nebo produkty dalším lidem. Pomáhá vám také odhalit zákazníky, kteří jsou náchylní k odchodu.
Analýza čisté skóre promotérů obvykle zahrnuje řadu otázek, jejichž cílem je zjistit příčinu chování vašich zákazníků, tedy zda aktivně propagují vaše produkty, nebo naopak zaostávají.
Frequently Asked Questions
Co je to čisté skóre promotérů (NPS)?
Čisté skóre promotérů či propagátorů (NPS) je metrika pro hodnocení loajality zákazníků dané společnosti. Jedná se o alternativní měřítko k důvěře zákazníků. Podle výzkumu společnosti Bain & Company může NPS zvýšit příjem společnosti.
Jak se NPS vypočítává?
Chcete-li vypočítat NPS, odečtěte procento kritiků od procenta příznivců. Pokud tedy např. 50 % vašich respondentů byli propagátoři a 20 % kritici, pak výsledek NPS je 30 %. Čím vyšší procento, tím lépe pro vaši firmu.
Můžete v LiveAgent měřit NPS?
Pomocí služby LiveAgent můžete měřit Čisté skóre propagátorů (NPS). Jako uživatel máte přístup ke všem nástrojům potřebným k provádění průzkumů a měření spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí integraci se službou Nicereply. Jedná se o plně přizpůsobitelný nástroj pro průzkum spokojenosti zákazníků. Poskytuje mnoho způsobů distribuce průzkumů klientům.
Měkké dovednosti zákaznické služby
Vynikající komunikační dovednosti v oblasti zákaznického servisu vedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků a lepší pověsti značky. Měkké dovednosti, jako je proaktivní naslouchání, trpělivost, pozitivní přístup a přátelský tón, jsou klíčové pro úspěch v oblasti zákaznického servisu. LiveAgent nabízí komplexní software helpdesku s podporou pro správu zákazníků a komunikační nástroje pro zlepšení komunikace se zákazníky.
Hledáte nástroj pro naslouchání na sociálních sítích?
Naslouchání na sociálních sítích je důležité pro získávání zpětné vazby od zákazníků. LiveAgent nabízí propojení se všemi kanály sociálních sítí a snadnou interakci s zákazníky. Získejte přehled o spokojenosti zákazníků a využijte pozitivní zmínky jako ohlasy.
Kontrolní seznam dovedností v oblasti služeb zákazníkům
Jasná komunikace se zákazníky je klíčová v oblasti zákaznického servisu. Dovednosti psaní jsou stejně důležité jako komunikační dovednosti a je třeba věnovat pozornost správnému pravopisu a gramatice. Školení a nástroje, jako kontrola pravopisu a gramatiky, mohou zlepšit vaše schopnosti v obou oblastech.
Kontrolní seznam nastavení sociálních médií
Kontrolní seznam nastavení sociálních médií je užitečným nástrojem pro manažery sociálních médií a marketéry. Definování cílů na sociálních sítích je důležité pro vytvoření strategie a vytěžení maximum z nich. Výběr nejlepších platforem sociálních médií pro vaše podnikání zahrnuje průzkum cílové skupiny a konkurence. Ověření odpovědností přispěje k udržení silné přítomnosti na sociálních sítích.