Co je to čisté skóre promotérů?
NPS je statistika, která udává loajalitu vašich zákazníků. Ukazuje, jak pravděpodobné je, že zákazník doporučí vaše služby nebo produkty dalším lidem. Pomáhá vám také odhalit zákazníky, kteří jsou náchylní k odchodu.
Analýza čisté skóre promotérů obvykle zahrnuje řadu otázek, jejichž cílem je zjistit příčinu chování vašich zákazníků, tedy zda aktivně propagují vaše produkty, nebo naopak zaostávají.
Frequently asked questions
Co je to čisté skóre promotérů (NPS)?
Čisté skóre promotérů či propagátorů (NPS) je metrika pro hodnocení loajality zákazníků dané společnosti. Jedná se o alternativní měřítko k důvěře zákazníků. Podle výzkumu společnosti Bain & Company může NPS zvýšit příjem společnosti.
Jak se NPS vypočítává?
Chcete-li vypočítat NPS, odečtěte procento kritiků od procenta příznivců. Pokud tedy např. 50 % vašich respondentů byli propagátoři a 20 % kritici, pak výsledek NPS je 30 %. Čím vyšší procento, tím lépe pro vaši firmu.
Můžete v LiveAgent měřit NPS?
Pomocí služby LiveAgent můžete měřit Čisté skóre propagátorů (NPS). Jako uživatel máte přístup ke všem nástrojům potřebným k provádění průzkumů a měření spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí integraci se službou Nicereply. Jedná se o plně přizpůsobitelný nástroj pro průzkum spokojenosti zákazníků. Poskytuje mnoho způsobů distribuce průzkumů klientům.
Expert note
Čisté skóre propagátorů (NPS) je statistika pro hodnocení loajality zákazníků a měří pravděpodobnost doporučení služeb nebo produktů ostatním. Vyšší skóre je lepší pro firmu.

Většina obchodníků nevěnuje dostatečnou pozornost hodnotovým nabídkám pro zákazníky, což způsobuje nedostatečné porozumění návrhu celoživotní hodnoty zákazníka. Tato hodnota má potenciál poskytnout firmě obrovskou výhodu oproti konkurenci. Jen velmi málo podniků však má účinné hodnotové nabídky. LiveAgent nabízí funkčně bohaté řešení helpdesku s komplexním zákaznickým portálem, což může snížit náklady na zákaznickou podporu. V textu jsou také zmíněny metody pro zvyšování konverzního poměru v prodejním kanálu.
Helpdesk software pro módní průmysl
Integrovaný systém CRM může pomoci zvýšit prodeje a získat si důvěru zákazníků. Nabídněte pomoc při výběru produktů pomocí live chatu a přizpůsobte si každou interakci se zákazníkem díky důležitým datům z CRM. Díky kvalitnímu softwaru pro zákaznickou podporu můžete poskytovat zákazníkům skvělé služby a zvýšit hodnotu objednávek.
Úvod do akademie služeb zákazníkům
Článek popisuje, jak vytvořit zásady zákaznického servisu, které zlepší prodej a loajalitu zákazníků. Ukazuje, že špatný zákaznický servis může podnikům stát velké peníze a ztrátu zákazníků. Dále nabízí návody na tvorbu šablon zásad zákaznického servisu a doporučení ohledně názvů a zahrnutí vize a hodnot firmy. Zaměřuje se také na samoobslužné portály pro zákazníky a upozorňuje na rostoucí poptávku po těchto portálech. Článek dále popisuje, jak bezplatný tiketovací systém podpory může zlepšit výkonnost týmu podpory/servisu a zvýšit spokojenost zákazníků a kvalitu. Doporučuje se integrovat tento systém s helpdeskem, jako například LiveAgent.
Helpdesk software pro bankovnictví
Tento text popisuje několik možností, jak zlepšit zákaznickou podporu a snížit počet požadavků o pomoc. Tyto možnosti zahrnují vytváření pozitivní zákaznické zkušenosti, zkrácení doby odezvy a snížení objemu tiketů pomocí báze znalostí. Také se zmiňuje o softwaru pro pomoc zákazníkům a nabízí se zkušební verze.