Co je to čisté skóre promotérů?
NPS je statistika, která udává loajalitu vašich zákazníků. Ukazuje, jak pravděpodobné je, že zákazník doporučí vaše služby nebo produkty dalším lidem. Pomáhá vám také odhalit zákazníky, kteří jsou náchylní k odchodu.
Analýza čisté skóre promotérů obvykle zahrnuje řadu otázek, jejichž cílem je zjistit příčinu chování vašich zákazníků, tedy zda aktivně propagují vaše produkty, nebo naopak zaostávají.
Frequently Asked Questions
Co je to čisté skóre promotérů (NPS)?
Čisté skóre promotérů či propagátorů (NPS) je metrika pro hodnocení loajality zákazníků dané společnosti. Jedná se o alternativní měřítko k důvěře zákazníků. Podle výzkumu společnosti Bain & Company může NPS zvýšit příjem společnosti.
Jak se NPS vypočítává?
Chcete-li vypočítat NPS, odečtěte procento kritiků od procenta příznivců. Pokud tedy např. 50 % vašich respondentů byli propagátoři a 20 % kritici, pak výsledek NPS je 30 %. Čím vyšší procento, tím lépe pro vaši firmu.
Můžete v LiveAgent měřit NPS?
Pomocí služby LiveAgent můžete měřit Čisté skóre propagátorů (NPS). Jako uživatel máte přístup ke všem nástrojům potřebným k provádění průzkumů a měření spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí integraci se službou Nicereply. Jedná se o plně přizpůsobitelný nástroj pro průzkum spokojenosti zákazníků. Poskytuje mnoho způsobů distribuce průzkumů klientům.
Expert note
Čisté skóre propagátorů (NPS) je statistika pro hodnocení loajality zákazníků a měří pravděpodobnost doporučení služeb nebo produktů ostatním. Vyšší skóre je lepší pro firmu.

Helpdesk software pro odvětví e-commerce
Produktové novinky a další propagační materiály jsou k dispozici po registraci a přenos dat je možný přes bezplatný účet. Systém GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, a to až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou také zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.
Tento text se zaměřuje na zákaznický servis a poskytuje návody pro jeho tvorbu. Podrobněji se věnuje tématu hodnocení agentů a zástupců zákazníků. LiveAgent nabízí zdroje znalostí pro zákazníky a funkce pro hodnocení odpovědí agentů. Softwarová správa znalostních bází může přinést konkurenční výhodu. LiveAgent umožňuje hodnocení agentů, vytváření profilů společností a práci s dočasnými agenty a šablonami odpovědí. Tento software lze integrovat s alternativami a nabízí zákaznický portál a podporu.