Co je řízení zákaznické podpory?
CRM je management zaměřený na zákazníka, což je obchodní přístup, který se zabývá aktivním vytvářením a pěstováním dlouhodobých vztahů se zákazníky. Tyto vztahy musí být výhodné pro obě strany, zákazníka i firmu, čímž se eliminuje neetické jednání vůči zákazníkům.
Řízení zákaznické podpory je někdy považováno za databázovou technologii, která je doplněna o shromažďování, zpracovávání a využívání informací o firemních zákaznících.
Frequently asked questions
Co znamená řízení zákaznické podpory?
Při řízení zákaznické podpory jde o správu každého aspektu, který jakýmkoliv způsobem souvisí se zákaznickou službou. K tomu, abyste nad ním měli plnou kontrolu, je dobré disponovat systémem, který vám umožní kontrolovat každý krok klienta. Je zdrojem dat o zákaznících, jejich počtu či například jejich spokojenosti s nákupem a zákaznickou podporou.
Je možné Řízení zákaznické podpory automatizovat?
Řízení zákaznické podpory lze pochopitelně automatizovat. Na trhu dnes najdeme spoustu nabídek, které podporují aktivity, jež nemusí vykonávat lidé, neboť je lze automatizovat. Díky tomu ušetříme čas, který můžeme věnovat řízení zdrojů, které nejsou vhodné pro automatizaci, tedy takové, které jsou kladou větší důraz na lidskost a citovou zainteresovanost.
Jak zlepšit kvalitu řízení zákaznické podpory?
Chcete-li zlepšit kvalitu řízení zákaznické podpory, pak byste měli začlenit software, který ho dokáže automatizovat. Dalším důležitým bodem je naslouchání agentům, kteří jsou v každodenním kontaktu se zákazníky. Díky lepšímu managementu budou i oni lépe pracovat. Vždy byste také měli naslouchat zpětné vazbě od vašich zákazníky, neboť zákaznická podpora je právě o nich.
LiveAgent je software pro účinnou zákaznickou podporu. Specializuje se na telefonní systémy VoIP, samoobslužný software a helpdesk software pro startupy a nabízí mnoho funkcí, integrací a alternativ. Dobrý zákaznický servis je důležitý pro zvýšení loajality a prodeje, a proto je investice do zlepšení zákaznického servisu klíčová pro úspěch podniku. LiveAgent nabízí podporu přes telefon, sociální sítě a emailový newsletter.
Obchodní zástupce pro příchozí hovory
Zákaznická podpora je klíčovou součástí úspěchu firmy. Významné charakteristiky jsou dobré komunikační a řešitelské schopnosti, trpělivost a empatie. Call centra jsou důležitým nástrojem pro efektivní komunikaci se zákazníky. Existují příchozí a odchozí call centra a pro výběr správného je potřeba promyslet druh podpory a integrovat řešení CRM. LiveAgent nabízí funkční integrace a alternativy pro vynikající zákaznickou podporu.
Software pro call centra odchozích hovorů je využíván prodejními týmy ke studenému či teplému kontaktování potenciálních zákazníků. Je vhodným nástrojem také pro týmy zákaznické podpory, proaktivním oslovováním zákazníků. Díky personalizovanému přístupu lze výrazně snížit počet příchozích hovorů a zlepšit celkovou kvalitu zákaznických služeb. Při výběru softwaru pro call centrum by mělo být zvažováno, zda je potřeba software pro odchozí nebo příchozí hovory a zda nevýhodou není smíšené řešení.