Co je helpdesk podpora?
Helpdesk je důležitou součástí zákaznické služby. Jeho hlavním úkolem je řešit a napravovat problémy, s nimiž se potýkají vaši zákazníci, což zvyšuje jejich spokojenost. Za pomoci různých chatovacích nástrojů pomáhá klientům přes web.
Helpdesk podpora má čtyři různé úrovně, které pomáhají rozdělit zdroje podpory. 1. Základní úroveň, kde má zástupce firmy povědomí o produktech, ale nerozumí vnitřnímu fungování. 2. Technik má specializaci a skvělé obecné znalosti. Do 3. skupiny pak patří zástupci, kteří mají specifické dovednosti a zvládají řešit komplexní problémy. 4. Experti ve svém oboru.
Frequently Asked Questions
Co je to helpdesk podpora?
Technická podpora je jedním z nejdůležitějších prvků zákaznické služby. Jejím hlavním úkolem je řešit a napravovat problémy, s nimiž se zákazníci potýkají. Lze ji poskytovat přes internet, za pomoci nejrůznějších nástrojů, a přes telefon, díky call centru. To vše má obrovský dopad na zvýšení zákaznické spokojenosti.
Jaké jsou zásady helpdesk podpory?
Helpdesk podpora má běžně čtyři úrovně podpory. Jednak je to základní úroveň, kde má agent obecný přehled o produktech. Dále je tu druhá úroveň, kde má kontaktní osoba určitou specializaci a vědomosti o interních operacích. Agenti na třetí úrovni obsluhují specifické a komplexní problémy. Agenti čtvrté úrovně jsou pak experty ve svém oboru, kteří defacto znají vše o nabízených produktech a službách, jakož i procesech.
Potřebuje každá firma helpdesk podporu?
Pokud zastupujete firmu, která má zájem na poskytování co nejvyšší úrovně zákaznických služeb, pak byste měli mít helpdesk podporu. Díky ní s vámi mohou zákazníci v případě technických problémů či otázek snadno komunikovat. Tímto způsobem lze své zákaznické služby zlepšit. Pokud však vaše firma podniká v oblasti, která nevyžaduje helpdesk podporu, pak ji samozřejmě nemá cenu zavádět.
LiveAgent je účinný helpdesk software pro zákaznickou podporu, který využívají agentury pro své klienty. Jeho implementace může vést ke zvýšení úspěšnosti vaší společnosti. Zákazníci preferují samoobslužné portály s báze znalostí, které jim umožňují získat odpovědi ihned. LiveAgent nabízí širokou nabídku funkcí a je dostupný pro bezplatnou zkušební verzi na 7 nebo 30 dní.
LiveAgent je vhodný pro nadnárodní společnosti, když poskytují zákaznický servis v různých jazycích. LiveAgent podporuje 43 jazyků a zákaznický servis lze poskytovat ve preferovaném jazyce. Kromě toho má LiveAgent vícejazyčné funkce, jako jsou přizpůsobitelné widgety. Existuje možnost vlastního nastavení preferovaného jazyka pro konkrétní oddělení, díky čemuž se LiveAgent hodí také pro trhy s různými jazyky. Pokud chybí váš jazyk, v LiveAgentu lze navrhnout nový jazyk ke kterému obdržíte slevu, a to v cenové nabídce od $0 za 7 denní historii tiketů až po $49 za měsíc.
LiveAgent is a customer support software with additional team features. The company's website offers a variety of options and resources for customers, including a support portal and migration data. LiveAgent also offers integration with other software and a free trial for interested parties. The company has received accolades and offers a partner program. Contact info and social media links are available on the website.