Zákaznická služba

Co je zákaznická služba?

Zákaznická služba je proces interakce mezi zákazníkem a poskytovatelem služby či produktu. Pomáhá lidem řešit problémy či dotazy a buduje vztah se zákazníky.

Perfektní zákaznická služba představuje přidanou hodnotu k vašim výrobkům a službám. Je tedy nedílnou součástí každé firmy a jejím hlavním cílem by měl být spokojený zákazník. Pracovníci zákaznické služby by měli být kvalifikovaní a mít vynikající znalosti o produktech a službách firmy. Rovněž by měli být trpěliví, pozitivně naladění a musí disponovat výbornými komunikačními dovednostmi.

Frequently asked questions

Co přesně znamená zákaznická služba?

Zákaznická služba je přímá interakce mezi zákazníkem, který provádí koupi, zajímá se o ni nebo s ní má problém, se zástupcem společnosti, která daný produkt či službu poskytuje. Jedná se o hlavní aspekt, který zajišťuje spokojenost zákazníků, jakož i budování vztahů a věrnost značce.

Jaké jsou základy poskytování zákaznické služby?

Zákaznická služba by se měla primárně soustředit na zákazníka. Empatie a trpělivost tady hrají zásadní roli a měl by jimi oplývat celý tým zákaznické služby. Poté se snáz vžijí do pocitů zákazníka, který mnohdy nebývá dvakrát "milý". Základem zákaznické služby je efektivní a srozumitelná komunikace a znalosti o nabízených produktech či službách.

Jak zlepšit zákaznickou službu?

Chcete-li zlepšit svou zákaznickou službu, pak se musíte zaměřit na několik věcí. Zaprvé byste měli neustále rozvíjet komunikační dovednosti svého týmu. Agenti by měli být schopni vyjádřit se v prostém jazyce bez komplikovaných frází a rovněž by měli mít přehled o produktech a službách firmy. Zákaznická služba by dále měla být multikanálová a umožňovat zákazníkům kontaktovat vás skrz jimi vybraný kanál. Proto byste měli zvážit použití systému zákaznické služby, který agentům usnadní práci a zautomatizuje mnohé činnosti.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo