Co je to základní agent?
Agenti, kteří jsou součástí pravidelného fakturačního cyklu, mohou být také označováni jako základní agenti. Tito zaměstnanci jsou součástí každodenního provozu podniku a na rozdíl od dočasných zaměstnanců jsou součástí společnosti dlouhodobě.
![Přehled základních agentů LiveAgent](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/d656546153c7653e9204c45c91ac0d48/base_agents.jpg)
Výhody základného agenta
Když máte základní skupinu agentů, může to vaší firmě přinést mnoho výhod:
- Stabilita – Jakmile si tým na sebe zvykne, rozumí pracovnímu postupu a zná zákazníky, poskytuje vaší společnosti stabilitu. Nejen, že je pro ně snazší komunikovat mezi sebou, ale je také pravděpodobnější, že budou poskytovat efektivní služby zákazníkům a dodržovat obchodní cíle.
- Stanovení rozpočtu – Alokace rozpočtu na školení agentů a zároveň tým se znalostmi a dovednostmi, na kterých lze stavět, je mnohem jednodušší. Nutnost pořádat znovu a znovu drahá školení není finančně nejpříznivější možností, takže vyškolená základna agentů může vaší firmě ušetřit spoustu zdrojů.
- Lepší zákaznická zkušenost – Když máte zkušené zástupce zákaznických služeb, mohou vám poskytnout ty nejlepší služby a zvýšit skóre spokojenosti zákazníků.
- Nižší fluktuace agentů – Fluktuace agentů je jednou z metrik produktivity v prostředí kontaktních center. Když je tato metrika nízká, můžete vybudovat stabilní tým zákaznických služeb.
- Vyšší produktivita – Zástupci obeznámení se společností, navzájem, produkty a zákazníky jim umožňují poskytovat efektivnější služby a udržovat produktivitu.
Improve your business
LiveAgent offers numerous useful features and integrations that will make your customer service more efective than ever before.
Text se zabývá tématy zákaznické podpory, zdůrazňuje význam poskytování kvalitního servisu a naslouchání zákazníkům. Popisuje nástroje, jako jsou "šablona odpovědi agenta" a "přehled agenta", které pomáhají zvýšit efektivitu práce týmu zákaznického servisu. Také uvádí alternativy pro software zákaznické podpory a kontakt na prodejce.
Funkce integrace umožňuje prohlédnout informace o kontaktu před telefonováním pro lepší výsledky a silnější vztahy se zákazníky. Chatboti mohou zlepšit služby zákazníkům. Číselníky call centra a náhled vytáčení také přináší výhody pro zvyšení efektivity a výkonu agentů. LiveAgent nabízí funkce integrace, podporu zákazníkům a další.
LiveAgent is a helpful tool for customer support teams that offers customizable response templates and private notes for agents. It also provides software for call centers, complaint management, and a helpdesk software for startups. The company offers a range of resources for customers, including a blog, dictionary, academy, templates, webinars, and tests. Customers can try the software for free for 14 days and sign up for a newsletter. LiveAgent facilitates communication between customers and support staff and offers unlimited support and training.