Co je to základní agent?
Agenti, kteří jsou součástí pravidelného fakturačního cyklu, mohou být také označováni jako základní agenti. Tito zaměstnanci jsou součástí každodenního provozu podniku a na rozdíl od dočasných zaměstnanců jsou součástí společnosti dlouhodobě.
Výhody základného agenta
Když máte základní skupinu agentů, může to vaší firmě přinést mnoho výhod:
- Stabilita – Jakmile si tým na sebe zvykne, rozumí pracovnímu postupu a zná zákazníky, poskytuje vaší společnosti stabilitu. Nejen, že je pro ně snazší komunikovat mezi sebou, ale je také pravděpodobnější, že budou poskytovat efektivní služby zákazníkům a dodržovat obchodní cíle.
- Stanovení rozpočtu – Alokace rozpočtu na školení agentů a zároveň tým se znalostmi a dovednostmi, na kterých lze stavět, je mnohem jednodušší. Nutnost pořádat znovu a znovu drahá školení není finančně nejpříznivější možností, takže vyškolená základna agentů může vaší firmě ušetřit spoustu zdrojů.
- Lepší zákaznická zkušenost – Když máte zkušené zástupce zákaznických služeb, mohou vám poskytnout ty nejlepší služby a zvýšit skóre spokojenosti zákazníků.
- Nižší fluktuace agentů – Fluktuace agentů je jednou z metrik produktivity v prostředí kontaktních center. Když je tato metrika nízká, můžete vybudovat stabilní tým zákaznických služeb.
- Vyšší produktivita – Zástupci obeznámení se společností, navzájem, produkty a zákazníky jim umožňují poskytovat efektivnější služby a udržovat produktivitu.
Improve your business
LiveAgent offers numerous useful features and integrations that will make your customer service more efective than ever before.
Expert’s note
Základní agent je agent, který se započítává do běžného zúčtovacího cyklu. Je vhodný pro pravidelnou práci s klienty a základní služby zákazníkům.
Text se zabývá tématy zákaznické podpory, zdůrazňuje význam poskytování kvalitního servisu a naslouchání zákazníkům. Popisuje nástroje, jako jsou "šablona odpovědi agenta" a "přehled agenta", které pomáhají zvýšit efektivitu práce týmu zákaznického servisu. Také uvádí alternativy pro software zákaznické podpory a kontakt na prodejce.
Funkce integrace umožňuje prohlédnout informace o kontaktu před telefonováním pro lepší výsledky a silnější vztahy se zákazníky. Chatboti mohou zlepšit služby zákazníkům. Číselníky call centra a náhled vytáčení také přináší výhody pro zvyšení efektivity a výkonu agentů. LiveAgent nabízí funkce integrace, podporu zákazníkům a další.
LiveAgent je aplikace helpdesku pro účinnou organizaci zákaznické podpory a šetření času týmu. Agenti hrají klíčovou roli, měli by mít trpělivost, skvělé komunikační dovednosti a umět hospodařit se svým časem, a být školeni v komunikačních dovednostech, znalostech produktů, řešení konfliktů a zvládání stresu. Dočasný agent a Šablona odpovědi jsou přizpůsobeny konkrétním případům. LiveAgent nabízí bezplatnou trialovou verzi s integrací a podporou pro zákaznický portál a další systémy.