Co je to základní agent?
Agenti, kteří jsou součástí pravidelného fakturačního cyklu, mohou být také označováni jako základní agenti. Tito zaměstnanci jsou součástí každodenního provozu podniku a na rozdíl od dočasných zaměstnanců jsou součástí společnosti dlouhodobě.

Výhody základného agenta
Když máte základní skupinu agentů, může to vaší firmě přinést mnoho výhod:
- Stabilita – Jakmile si tým na sebe zvykne, rozumí pracovnímu postupu a zná zákazníky, poskytuje vaší společnosti stabilitu. Nejen, že je pro ně snazší komunikovat mezi sebou, ale je také pravděpodobnější, že budou poskytovat efektivní služby zákazníkům a dodržovat obchodní cíle.
- Stanovení rozpočtu – Alokace rozpočtu na školení agentů a zároveň tým se znalostmi a dovednostmi, na kterých lze stavět, je mnohem jednodušší. Nutnost pořádat znovu a znovu drahá školení není finančně nejpříznivější možností, takže vyškolená základna agentů může vaší firmě ušetřit spoustu zdrojů.
- Lepší zákaznická zkušenost – Když máte zkušené zástupce zákaznických služeb, mohou vám poskytnout ty nejlepší služby a zvýšit skóre spokojenosti zákazníků.
- Nižší fluktuace agentů – Fluktuace agentů je jednou z metrik produktivity v prostředí kontaktních center. Když je tato metrika nízká, můžete vybudovat stabilní tým zákaznických služeb.
- Vyšší produktivita – Zástupci obeznámení se společností, navzájem, produkty a zákazníky jim umožňují poskytovat efektivnější služby a udržovat produktivitu.
Improve your business
LiveAgent offers numerous useful features and integrations that will make your customer service more efective than ever before.
Expert note
Základní agent je agent, který se započítává do běžného zúčtovacího cyklu. Je vhodný pro pravidelnou práci s klienty a základní služby zákazníkům.

Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.