Nespočet způsobů, jak se zlepšit s
jediným nástrojem

Zvyšte rychlost odezvy pomocí nástroje LiveAgent.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Potřebujete zvýšit rychlost svých odpovědí?

Nejsou vaši pracovníci podpory schopni včas reagovat na dotazy zákazníků? Pomocí softwaru od LiveAgent pro helpdesk můžete výrazně zvýšit rychlost odezvy podpory.

Díky pokročilým vlastnostem a funkcím, jako jsou automatizační pravidla, nativní widget live chatu a vestavěný CRM, můžete překlenout propast mezi službami, které poskytujete, a službami, které vaši zákazníci očekávají.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo
Respond to requests quicker and faster

Jak rychlé by vaše odpovědi měly být?

Ideální rychlost odezvy se liší kanál od kanálu a odvětví od odvětví. Měli byste však usilovat o to, abyste zákazníkovi odpověděli co nejdříve. Zde je popis toho, co průměrný zákazník očekává:

Email received in inboxE-mail: 15min. – 1 h

Zvyšte rychlost svých odpovědíLive chat: 2 min. 40 sekund

Call centerCall centrum: 20 sekund- 5 min.

Zvyšte rychlost svých odpovědíSociální sítě: 1 h

Jste přetíženi příliš mnoha požadavky?

Zvýšení rychlosti odezvy může být náročné, zejména pokud máte každý den velké množství příchozích požadavků od zákazníků. Nejlepší řešení?

Helpdesk software, který zefektivňuje a organizuje všechny příchozí požadavky zákazníků podle důležitosti a kanálu. Dotazy z různých kanálů (e-mail, live chat, sociální média, call centrum) budou soustředěny v jedné univerzální schránce, ke které budou mít bezpečný přístup všichni členové vašeho týmu zákaznické podpory.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Proč byste měli usilovat o zvýšení rychlosti odezvy?

Stars

Vyšší spokojenost zákazníků

66 % zákazníků uvádí, že to nejlepší, co může firma udělat, je respektovat jejich čas. Udělejte to tak, že budete svým zákazníkům odpovídat rychle, bez ohledu na použitý kanál.

Increase icon

Zlepšuje tržby a prodeje

Rychlé reakce v reálném čase zvyšují příjmy a prodeje. 79 % podniků uvedlo, že zavedení live chatu vedlo ke zvýšení loajality zákazníků, prodeje a příjmů.

Lovely customer icon

Posiluje důvěru a loajalitu

Rychlá reakce na problémy a dotazy zákazníků posiluje důvěru a loajalitu zákazníků, což vede k opakovaným nákupům a spokojenosti.

Lightning fast responses

Perfektní nástroj pro zlepšení rychlosti odpovědi

Sledujte cestu zákazníka při řešení problému různými kanály a přitom zůstaňte ve stejném hybridním proudu tiketů.

Ušetřete svým agentům až 15 hodin práce týdně tím, že nebudete muset vyhledávat informace o zákaznících a předchozí komunikaci.

Přeměňte návštěvníky vašich stránek na vaše zákazníky

LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším widgetem chatu na trhu. Chatujte se svými zákazníky v reálném čase, využívejte formuláře před zahájením chatu, offline formuláře, zobrazení psaní v reálném čase a další funkce.

Se službou LiveAgent je zvýšení rychlosti odezvy snadné.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Už žádné přepínání mezi aplikacemi

Všechny zmínky, komentáře a zprávy z Facebooku, Facebook Messengeru, Twitteru, Instagramu a Viberu budou automaticky převedeny na tikety a odeslány do vaší univerzální schránky.

Zvyšuje se rychlost odezvy? To je hračka!

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Více funkcí, které zlepší dobu reakce

Customers icon

Pravidla automatizace

Automatické přesměrování tiketů na příslušné agenty a oddělení. Využívejte konzervované odpovědi, časová pravidla a pravidla SLA.

Person icon

Věstavěný systém CRM

Jedním kliknutím získáte přístup ke všem informacím o zákaznících a můžete je upravovat a zároveň reagovat na dotazy zákazníků v reálném čase.

Group 370 icon

40+ integrací

LiveAgent lze integrovat s více než 40 aplikacemi třetích stran, jako jsou Braintree, Shopify nebo Mailchimp, takže není nutné přepínat mezi různými účty.

Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Proč je náš software pro help desk tou správnou volbou?

Most reviewed and number 1

Nejlépe a nejvíce hodnocený

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v roce 2020.

Preferred by 21k businesses

Upřednostňuje nás 21 tisíc firem

Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.

Packed with features

Více než 180 funkcí

Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem konfigurace se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Cloud based and secure help desk

Cloudový a bezpečný

Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.

Transparentní a dostupné ceny

Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Vyzkoušejte naši 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím.

Na co ještě čekáte? Zvyšte své prodeje, začněte ještě dnes!

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Ideální pro malé a střední firmy

$29/měsíc
Ticket+Chat

All-Inclusive

Ideální pro firmy všech velikostí a velké korporace

$39/měsíc

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jak mohu zvýšit rychlost reakce?

LiveAgent může pomoci zkrátit dobu potřebnou k zodpovězení dotazů vašich zákazníků, protože vaši agenti nemusí přepínat mezi platformami. Všechny dotazy zákazníků se shromažďují na jednom panelu a automaticky se rozdělují mezi vaše agenty. Tím je zajištěn efektivní pracovní postup, který v konečném důsledku zvyšuje rychlost reakce.

Jak mohu zlepšit dobu odezvy na e-mail?

LiveAgent je funkčně bohaté řešení zákaznických služeb, které automatizuje, analyzuje a propojuje platformy. Funkce, jako jsou konzervované zprávy, šablony e-mailů nebo interní chaty, tak pomáhají vašim agentům okamžitě zlepšit dobu odezvy na e-mail.

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo