Nespočet způsobů, jak se zlepšit s
jediným nástrojem

Zvyšte rychlost odezvy pomocí nástroje LiveAgent.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Potřebujete zvýšit rychlost svých odpovědí?

Nejsou vaši pracovníci podpory schopni včas reagovat na dotazy zákazníků? Pomocí softwaru od LiveAgent pro helpdesk můžete výrazně zvýšit rychlost odezvy podpory.

Díky pokročilým vlastnostem a funkcím, jako jsou automatizační pravidla, nativní widget live chatu a vestavěný CRM, můžete překlenout propast mezi službami, které poskytujete, a službami, které vaši zákazníci očekávají.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman responding to text while walking

Jak rychlé by vaše odpovědi měly být?

Ideální rychlost odezvy se liší kanál od kanálu a odvětví od odvětví. Měli byste však usilovat o to, abyste zákazníkovi odpověděli co nejdříve. Zde je popis toho, co průměrný zákazník očekává:

Email received in inboxE-mail: 15min. – 1 h

Live chat: 2 min. 40 sekund

Call centerCall centrum: 20 sekund- 5 min.

Sociální sítě: 1 h

Jste přetíženi příliš mnoha požadavky?

Zvýšení rychlosti odezvy může být náročné, zejména pokud máte každý den velké množství příchozích požadavků od zákazníků. Nejlepší řešení?

Helpdesk software, který zefektivňuje a organizuje všechny příchozí požadavky zákazníků podle důležitosti a kanálu. Dotazy z různých kanálů (e-mail, live chat, sociální média, call centrum) budou soustředěny v jedné univerzální schránce, ke které budou mít bezpečný přístup všichni členové vašeho týmu zákaznické podpory.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Proč byste měli usilovat o zvýšení rychlosti odezvy?

Vyšší spokojenost zákazníků

66 % zákazníků uvádí, že to nejlepší, co může firma udělat, je respektovat jejich čas. Udělejte to tak, že budete svým zákazníkům odpovídat rychle, bez ohledu na použitý kanál.

Zlepšuje tržby a prodeje

Rychlé reakce v reálném čase zvyšují příjmy a prodeje. 79 % podniků uvedlo, že zavedení live chatu vedlo ke zvýšení loajality zákazníků, prodeje a příjmů.

Posiluje důvěru a loajalitu

Rychlá reakce na problémy a dotazy zákazníků posiluje důvěru a loajalitu zákazníků, což vede k opakovaným nákupům a spokojenosti.

Lightning fast responses

Perfektní nástroj pro zlepšení rychlosti odpovědi

Sledujte cestu zákazníka při řešení problému různými kanály a přitom zůstaňte ve stejném hybridním proudu tiketů.

Ušetřete svým agentům až 15 hodin práce týdně tím, že nebudete muset vyhledávat informace o zákaznících a předchozí komunikaci.

Dozvědět se více

Přeměňte návštěvníky vašich stránek na vaše zákazníky

LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším widgetem chatu na trhu. Chatujte se svými zákazníky v reálném čase, využívejte formuláře před zahájením chatu, offline formuláře, zobrazení psaní v reálném čase a další funkce.

Se službou LiveAgent je zvýšení rychlosti odezvy snadné.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Už žádné přepínání mezi aplikacemi

Všechny zmínky, komentáře a zprávy z Facebooku, Facebook Messengeru, Twitteru, Instagramu a Viberu budou automaticky převedeny na tikety a odeslány do vaší univerzální schránky.

Zvyšuje se rychlost odezvy? To je hračka!

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo

Více funkcí, které zlepší dobu reakce

Pravidla automatizace

Automatické přesměrování tiketů na příslušné agenty a oddělení. Využívejte konzervované odpovědi, časová pravidla a pravidla SLA.

Věstavěný systém CRM

Jedním kliknutím získáte přístup ke všem informacím o zákaznících a můžete je upravovat a zároveň reagovat na dotazy zákazníků v reálném čase.

40+ integrací

LiveAgent lze integrovat s více než 40 aplikacemi třetích stran, jako jsou Braintree, Shopify nebo Mailchimp, takže není nutné přepínat mezi různými účty.

Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

Proč je náš software pro help desk tou správnou volbou?

Most reviewed and number 1

Nejlépe a nejvíce hodnocený

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v roce 2020.

Preferred by 21k businesses

Upřednostňuje nás 21 tisíc firem

Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.

Packed with features

Více než 180 funkcí

Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem konfigurace se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Cloud based and secure help desk

Cloudový a bezpečný

Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.

Transparentní a dostupné ceny

Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Vyzkoušejte naši 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím.

Na co ještě čekáte? Zvyšte své prodeje, začněte ještě dnes!

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Related Articles to Zvyšte rychlost svých odpovědí
Nastartujte řízení projektů pomocí funkcí řízení projektů a integrací aplikace LiveAgent. Plánujte úkoly a spravujte agenty a oddělení.

Řízení projektu

Vyzkoušejte LiveAgent pro řízení projektů a zákaznickou podporu. Nabízí špičkový software, integrace a možnost bezplatného vyzkoušení. Související články a vzdělávací videa jsou k dispozici.

Widget zpětné vazby je nástroj, který se používá na webové stránce či v aplikaci a v němž zanecháte zpětnou vazbu o vaší zkušenosti.

Widget zpětné vazby

Integrace LCRcom s LiveAgentem zvyšuje efektivitu komunikace se zákazníky a sledování hovorů, což vede k lepší kvalitě služeb a zvýšení produktivity. Widget zpětné vazby je užitečným nástrojem pro získání zpětné vazby od zákazníků a zlepšení webových stránek.

Uvažujete o migraci ze SolarWinds na jinou platformu? Vyzkoušejte zdarma LiveAgent a přejděte na nový helpdesk software.

Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.

Zabezpečení dat je jednou z našich hlavních priorit a chceme vědět o našich slepých místech. Pokud jste výzkumný pracovník, oceníme a odměníme vaši pomoc.

LiveAgent Bug Bounty program

Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.

Finanční stabilita téměř každé společnosti dnes do značné míry závisí na spokojenosti zákazníků. Přečtěte si více o dárcích pro zákazníky.

Dárky pro zákazníky

Zvýšte dopad obchodních dárků tím, že je dáte v jiném než svátečním období. Věnujte pozornost zákazníkům a vybírejte dárky s ohledem na jejich preference a demografické charakteristiky. Produkty zdarma, služby zdarma či upgrady a brandované dárky jsou účinné způsoby, jak projevit zákazníkovi vděčnost.

Konference o službách zákazníkům jsou akce, na kterých se setkávají odborníci z oblasti služeb zákazníkům. Přečtěte si více a zjistěte, jak souvisejí se vzděláváním.

Konference o službách zákazníkům a jejich dopad na vzdělávání

Konference o službách zákazníkům jsou klíčové pro sdílení znalostí a novinek v oblasti CX. Tyto akce ovlivňují vzdělávání tím, že nabízejí možnost rozšíření znalostí, navazování kontaktů a inspiraci. Zúčastnění se mohou dozvědět o nejnovějších trendech a produktech v oboru.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x