Péče o zákazníky

Co je to péče o zákazníky?

Zákazníci jsou pro každou společnost velmi důležití. Způsob, jakým se společnost stará o své zákazníky, má velký význam pro budování dobré image a jména společnosti.

Péče o zákazníky znamená péči o zákazníky a plnění jejich očekávání. Zákazníci se svěřují se svými problémy, dotazy a žádostmi zástupcům zákazníků a ti jsou zodpovědní za jejich řešení. Je to také proces, který jim dává víc, než požadují, a může vysoce zvýšit spokojenost zákazníků.

Ilustrace péče o zákazníky

Frequently asked questions

Co znamená pojem péče o zákazníka?

Péče o zákazníky spočívá v péči o jejich potřeby a očekávání a v poskytování více, než očekávají. Za to je zodpovědný především tým zákaznického servisu.

Proč je péče o zákazníky důležitá?

Zákaznický servis je jednou z nejdůležitějších oblastí prodejního procesu. Díky němu si značka buduje trvalý vztah se zákazníkem, může se podrobně seznámit s jeho problémy a očekáváními. Zákaznický servis je také prvním místem kontaktu se zákazníkem, takže má možnost rychle reagovat na jeho potřeby.

Jaké jsou 3 zásady péče o zákazníky?

První a nejdůležitější zásadou je, že zákaznický servis musí zákazníkovi naslouchat. Díky tomu může mít společnost aktuální přehled o tom, zda splňuje potřeby zákazníků, a získává zpětnou vazbu o tom, co může ve fungování celé značky zlepšit.

Druhou zásadou je individuální přístup k zákazníkovi. Klient musí mít pocit, že se k němu přistupuje jako ke specifickému subjektu, a ne jako k jednomu z mnoha.

Třetí zásadou je empatie. Zákaznický servis by se měl snažit pochopit, proč se zákazník chová tak, jak se chová.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo