Co je to péče o zákazníky?
Zákazníci jsou pro každou společnost velmi důležití. Způsob, jakým se společnost stará o své zákazníky, má velký význam pro budování dobré image a jména společnosti.
Péče o zákazníky znamená péči o zákazníky a plnění jejich očekávání. Zákazníci se svěřují se svými problémy, dotazy a žádostmi zástupcům zákazníků a ti jsou zodpovědní za jejich řešení. Je to také proces, který jim dává víc, než požadují, a může vysoce zvýšit spokojenost zákazníků.
Frequently asked questions
Co znamená pojem péče o zákazníka?
Péče o zákazníky spočívá v péči o jejich potřeby a očekávání a v poskytování více, než očekávají. Za to je zodpovědný především tým zákaznického servisu.
Proč je péče o zákazníky důležitá?
Zákaznický servis je jednou z nejdůležitějších oblastí prodejního procesu. Díky němu si značka buduje trvalý vztah se zákazníkem, může se podrobně seznámit s jeho problémy a očekáváními. Zákaznický servis je také prvním místem kontaktu se zákazníkem, takže má možnost rychle reagovat na jeho potřeby.
Jaké jsou 3 zásady péče o zákazníky?
První a nejdůležitější zásadou je, že zákaznický servis musí zákazníkovi naslouchat. Díky tomu může mít společnost aktuální přehled o tom, zda splňuje potřeby zákazníků, a získává zpětnou vazbu o tom, co může ve fungování celé značky zlepšit.
Druhou zásadou je individuální přístup k zákazníkovi. Klient musí mít pocit, že se k němu přistupuje jako ke specifickému subjektu, a ne jako k jednomu z mnoha.
Třetí zásadou je empatie. Zákaznický servis by se měl snažit pochopit, proč se zákazník chová tak, jak se chová.