Nespočet způsobů, jak se zlepšit s
jediným nástrojem

Zvyšte své prodeje pomocí služby LiveAgent.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Nacházíte se na mrtvém bodě? Zvyšte prodeje s LiveAgent!

Spokojenost zákazníků úzce souvisí s jejich udržením, loajalitou a prodejem. Pokud chcete zvýšit prodej, nejlepší, co můžete udělat, je vytvořit ve své firmě kulturu zaměřenou na zákazníka.

Čím více se budete snažit o spokojenost svých zákazníků, tím lépe bude vaše firma fungovat z hlediska tržeb. Jak? Čtěte dále a dozvíte se to!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Nejlepší strategie pro zvýšení tržeb

Zvyšování prodeje spočívá v zaměření se na zákazníky. Ujistěte se, že vaše společnost:

 Poskytuje hodnotu zákazníkům

Snižuje úsilí zákazníků

Poskytuje rychlé a individuální služby

Zvyšte své prodeje díky správným nástrojům

S helpdesk softwarem, jako je LiveAgent, bude zlepšení služeb zákazníkům, udržení zákazníků, loajality a prodeje hračkou. Proč?

LiveAgent nabízí více než 180 pokročilých funkcí helpdesku a více než 100 integrací, které vám pomohou poskytovat ty nejlepší služby.

Proč byste se měli zaměřit na zlepšení služeb zákazníkům, abyste zvýšili prodej?

Dobré služby jsou žádané a očekávané

Zákazníci očekávají dokonalé služby. Pokud je společnosti neposkytují, zákazníci je opouštějí. Ve skutečnosti přicházejí americké společnosti kvůli špatnému zákaznickému servisu o více než 62 miliard dolarů ročně.

Negativní recenze se šíří jako oheň

Američané o špatných zkušenostech s danými službami vyprávějí v průměru 15 lidem, zatímco o dobrých zkušenostech pouze 11 lidem.

Všechno je to o snížení úsilí zákazníků

74 % lidí pravděpodobně přejde k jiné značce, pokud je pro ně nákupní proces příliš složitý.

Získávání nových zákazníků je nákladné

Získání nového zákazníka je pětkrát až pětadvacetkrát dražší než udržení stávajícího.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

LiveAgent a jeho funkce, které pomáhají zvýšit prodej

Tiketový systém s hybridními toky tiketů

Díky službě LiveAgent budou vaše e-maily, chaty, hovory, zmínky na sociálních sítích a tikety z jiných kanálů končit v jedné univerzální schránce.

Interní a externí live chat v reálném čase

Podpora na chatu je klíčovým prvkem pro zvýšení prodeje, protože pomáhá firmám přeměnit návštěvníky webových stránek na platící zákazníky.

Virtuální vestavěné call centrum

Vytvořte virtuální call centrum jako součást vícekanálového řešení helpdesku. LiveAgent centralizuje telefonní hovory z vašich webových stránek nebo pevné linky na jednom místě.

Podpora na sociálních sítích

Integrujte své profily na sociálních sítích do služby LiveAgent a odpovídejte na komentáře, soukromé zprávy nebo tweety přímo ze svého účtu.

Automatizace & předdefinované odpovědi

Využívejte automatizační pravidla a předdefinované odpovědi k urychlení běžných úkolů. S automatizačními funkcemi LiveAgent ušetříte až 15 hodin týdně.

Tvorba báze znalostí

Vytvoření více interních a externích bází znalostí jako součásti samoobslužného řešení. Vytvořte odpovědi na často kladené dotazy, fóra, schránky pro zpětnou vazbu a návrhy a další.

Web icon

Analýza dat a panel s reporty

Zjistěte, kdo s vaší společností komunikuje, a sledujte, jaké služby dostává. Prohlédněte si využití, statistiky, vyhodnoťte přehledy výkonnosti a poučte se z hodnocení spokojenosti zákazníků.

Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

Proč je LiveAgent tím správným nástrojem pro zvýšení prodeje?

Nejlépe a nejvíce hodnocený

LiveAgent je nejvíce a nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v roce 2020.

Upřednostňuje nás 21 tisíc firem

Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory vybralo více než 21 000 firem z různých odvětví.

Více než 180 funkcí

Díky více než 180 funkcím, a více než 100 integracím a také nekonečným možnostem konfigurace se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Cloudový a bezpečný

Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.

Transparentní a dostupné ceny

Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Vyzkoušejte naši 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím.

Na co ještě čekáte? Zvyšte své prodeje, začněte ještě dnes!

$15 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
Related Articles to Zvyšte své prodeje
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"

Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.

Poskytujte skvělou zákaznickou podporu

LiveAgent: Nejlepší helpdesk software s 24/7 podporou, 30denní zkušební verzí zdarma a vícekanálovými funkcemi. Začněte ještě dnes!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent akademie

Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkce

Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x