Nespočet způsobů, jak se zlepšit s
jediným nástrojem

Zvyšte své prodeje pomocí služby LiveAgent.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Nacházíte se na mrtvém bodě? Zvyšte prodeje s LiveAgent!

Spokojenost zákazníků úzce souvisí s jejich udržením, loajalitou a prodejem. Pokud chcete zvýšit prodej, nejlepší, co můžete udělat, je vytvořit ve své firmě kulturu zaměřenou na zákazníka.

Čím více se budete snažit o spokojenost svých zákazníků, tím lépe bude vaše firma fungovat z hlediska tržeb. Jak? Čtěte dále a dozvíte se to!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo
Strategies to increase sales

Nejlepší strategie pro zvýšení tržeb

Zvyšování prodeje spočívá v zaměření se na zákazníky. Ujistěte se, že vaše společnost:

Zvyšte své prodeje Poskytuje hodnotu zákazníkům

Zvyšte své prodejeSnižuje úsilí zákazníků

Zvyšte své prodejePoskytuje rychlé a individuální služby

Zvyšte své prodeje díky správným nástrojům

S helpdesk softwarem, jako je LiveAgent, bude zlepšení služeb zákazníkům, udržení zákazníků, loajality a prodeje hračkou. Proč?

LiveAgent nabízí více než 180 pokročilých funkcí helpdesku a více než 100 integrací, které vám pomohou poskytovat ty nejlepší služby.

Right tools to increase sales

Proč byste se měli zaměřit na zlepšení služeb zákazníkům, abyste zvýšili prodej?

Definition of good customer service

Dobré služby jsou žádané a očekávané

Zákazníci očekávají dokonalé služby. Pokud je společnosti neposkytují, zákazníci je opouštějí. Ve skutečnosti přicházejí americké společnosti kvůli špatnému zákaznickému servisu o více než 62 miliard dolarů ročně.

Bad service spreads like a wildfire

Negativní recenze se šíří jako oheň

Američané o špatných zkušenostech s danými službami vyprávějí v průměru 15 lidem, zatímco o dobrých zkušenostech pouze 11 lidem.

Empower customers with self-service

Všechno je to o snížení úsilí zákazníků

74 % lidí pravděpodobně přejde k jiné značce, pokud je pro ně nákupní proces příliš složitý.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Získávání nových zákazníků je nákladné

Získání nového zákazníka je pětkrát až pětadvacetkrát dražší než udržení stávajícího.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

badges

LiveAgent a jeho funkce, které pomáhají zvýšit prodej

Email ticketing

Tiketový systém s hybridními toky tiketů

Díky službě LiveAgent budou vaše e-maily, chaty, hovory, zmínky na sociálních sítích a tikety z jiných kanálů končit v jedné univerzální schránce.

Interní a externí live chat v reálném čase

Podpora na chatu je klíčovým prvkem pro zvýšení prodeje, protože pomáhá firmám přeměnit návštěvníky webových stránek na platící zákazníky.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Virtuální vestavěné call centrum

Vytvořte virtuální call centrum jako součást vícekanálového řešení helpdesku. LiveAgent centralizuje telefonní hovory z vašich webových stránek nebo pevné linky na jednom místě.

Podpora na sociálních sítích

Integrujte své profily na sociálních sítích do služby LiveAgent a odpovídejte na komentáře, soukromé zprávy nebo tweety přímo ze svého účtu.

Social medias integrated into the help desk software
Buble icon

Automatizace & předdefinované odpovědi

Využívejte automatizační pravidla a předdefinované odpovědi k urychlení běžných úkolů. S automatizačními funkcemi LiveAgent ušetříte až 15 hodin týdně.

Education icon

Tvorba báze znalostí

Vytvoření více interních a externích bází znalostí jako součásti samoobslužného řešení. Vytvořte odpovědi na často kladené dotazy, fóra, schránky pro zpětnou vazbu a návrhy a další.

Web icon

Analýza dat a panel s reporty

Zjistěte, kdo s vaší společností komunikuje, a sledujte, jaké služby dostává. Prohlédněte si využití, statistiky, vyhodnoťte přehledy výkonnosti a poučte se z hodnocení spokojenosti zákazníků.

Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Proč je LiveAgent tím správným nástrojem pro zvýšení prodeje?

Most reviewed and number 1

Nejlépe a nejvíce hodnocený

LiveAgent je nejvíce a nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v roce 2020.

Preferred by 21k businesses

Upřednostňuje nás 21 tisíc firem

Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory vybralo více než 21 000 firem z různých odvětví.

Packed with features

Více než 180 funkcí

Díky více než 180 funkcím, a více než 100 integracím a také nekonečným možnostem konfigurace se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Cloud based and secure help desk

Cloudový a bezpečný

Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.

Transparentní a dostupné ceny

Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Vyzkoušejte naši 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím.

Na co ještě čekáte? Zvyšte své prodeje, začněte ještě dnes!

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Ideální pro malé a střední podniky

$29/měsíc
Ticket+Chat

All-Inclusive

Ideální pro podniky všech velikostí a velké korporace

$39/měsíc

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Co je dobré zvýšení prodeje?

Dobré zvýšení prodeje velmi závisí na velikosti vaší společnosti. Obecně však platí, že zvýšení prodeje o 5 až 10 % je poměrně slušné.

Jak vám může LiveAgent pomoci zvýšit prodej?

Software pro zákaznický servis LiveAgent pomáhá společnostem zvýšit prodeje tím, že poskytuje vynikající zákaznickou podporu. Protože agenti pracují z jednoho rozhraní, mohou pohotově odpovídat na všechny dotazy zákazníků. Mohou tedy zkrátit zbytečnou čekací dobu.

Jaké jsou další obchodní výhody systému LiveAgent?

Řešení helpdesku LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků, jejich věrnost, šetří čas a snižuje náklady spojené s podporou zákazníků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo