Potřebujete alternativu k Help Scout?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou služby Help Scout na trhu.
  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Máte už dost svého helpdesk softwaru?

Pokud hledáte výkonnou alternativu aplikace Help Scout, je LiveAgent skvělou volbou. Neomezený počet poštovních schránek a více než 175 funkcí helpdesku vám zajistí ty nejlepší zkušenosti s poskytováním zákaznické podpory. Přechod z Help Scout na LiveAgent proběhne během několika minut. Nabízíme asistovanou migraci ze služby Help Scout, která naimportuje všechna vaše data ze služby Help Scout do služby LiveAgent. Je zdarma a zabere pouhých 5 minut.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

Help Scout vs. LiveAgent na první pohled

Funkce Liveagent Help Scout
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí ticketing v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Help Scout nabízí ticketing v plánu za $25/agent/měsíc.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v tarifu Ticket+Chat za $29/agent/měsíc.
Help Scout nabízí Live Chat v tarifu za $25/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Help Scout nenabízí Call Centrum.
Samoobslužný servis
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu báze znalostí.
LiveAgent nabízí samoobslužný servis v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
Help Scout nabízí samoobslužný servis v placeném tarifu za $25/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem v tarifu Ticket za $39/měsíc/účet nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Help Scout nabízí integraci s Facebookem za $25/agent/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Help Scout nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
Help Scout nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
Help Scout nenabízí integraci se službou Viber.
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Help Scout nabízí bázi znalostí v tarifu za $25/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
Help Scout nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v tarifu Ticket $15/agent/měsíc.
Help Scout nabízí automatizaci a pravidla za $25/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Help Scout nabízí funkce API v plánu za $25/agent/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Help Scout nenabízí funkce IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
Help Scout nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Help Scout nabízí neomezenou historii v plánu za $25/agent/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
Help Scout nabízí neomezené webové stránky v tarifu za $25/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu v plánu Ticket+Chat za $29/agent/měsíc.
Help Scout nabízí neomezená tlačítka chatu v tarifu za $25/agent/měsíc.
Neomezené tikety/maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
Help Scout nenabízí neomezený počet tiketů/mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Neomezené nahrávky každého uskutečněného nebo přijatého hovoru a možnost si kdykoli záznam přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Help Scout nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
Help Scout nenabízí neomezenou podporu 24/7.
Person deciding between two solutions

Výkonná alternativa Help Scout

Pomáhejte svým zákazníkům prostřednictvím e-mailu, live chatu, telefonu, sociálních médií a zákaznického portálu a spravujte všechny dotazy na jednom místě. V aplikaci LiveAgent jsou pro vás připraveny neomezené poštovní schránky, automatizace, pravidla, chatovací tlačítka a více než 175 funkcí ticketingu.

Mluvíme mnoha jazyky

Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici ve 43 různých jazykových mutacích (některé částečné) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o vás postaráme.
Multilingual support in LiveAgent

Důvody, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od ostatních alternativ
Union icon

Vyšší spokojenost

LiveAgent pomáhá zvyšovat spokojenost zákazníků a zlepšovat míru konverze.
Increase icon

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní dobu svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků.
Statistic icon

Bohatý na funkce

S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.
The fastest live chat on the market

Nejrychlejší widget live chatu

Pokud hledáte alternativu služby Help Scout a rychlost je pro vás důležitým parametrem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu – zobrazí se za pouhých 2,5 sekundy. Rychlý widget chatu je tou správnou volbou, pokud chcete návštěvníka webu efektivně přeměnit na zákazníka. Podle zprávy společnosti eMarketer nakoupilo na internetu o 35 % více lidí poté, co využili live chat. Je to proto, že zákazníci mohou před nákupem okamžitě získat odpovědi na své otázky.

Proč LiveAgent?

LiveAgent je nejpřehlednější a nejlépe hodnocený software helpdesku, proto je skvělou alternativou k aplikaci Help Scout. S naší nepřetržitou zákaznickou podporou a bezplatným nastavením v bílých rukavičkách bude váš nový help desk připraven během několika minut. Začněte zkracovat průměrnou dobu odezvy vašich zákazníků. Spusťte si bezplatnou 14denní zkušební verzi a porovnejte LiveAgent se službou Help Scout.
Ready to switch to LiveAgent

Srovnání LiveAgent vs. Help Scout

Podívejte se a porovnejte naše hodnocení na základě recenzí zákazníků na G2

LiveAgent vs Help Scout g2 comparison

Aktuálně k 12/18/2019

Zjistěte proč společnosti přecházejí k LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jaký je LiveAgent v porovnání s HelpScout?

LiveAgent nabízí oproti HelpScout následující funkce navíc: call centrum, integraci Twitteru, integraci Instagramu, integraci Viberu, zákaznické fórum a podporu 24/7.

Jaké jsou další výhody používání LiveAgent oproti HelpScout?

Mezi další výhody používání LiveAgent oproti HelpScout patří větší spokojenost zákazníků, udržení zákazníků, snížení nákladů na zákaznické služby, snížení míry odchodu a lepší pracovní postupy agentů.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo