Oxatis integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Pokud chcete umístit tlačítko živého chatu LiveAgent do svého obchodu Oxatis, postupujte podle níže uvedeného průvodce integrací nebo se podívejte na video na YouTube.
- Prvním krokem je vytvoření a přizpůsobení nového tlačítka chatu na panelu LiveAgent (Nemáte účet LiveAgent? Přihlaste se zde). Kopírujte HTML kód (Ctrl+C) do schránky.
- Přejděte do správce obchodu Oxatis a zvolte Stránku > Vlastnosti podle jazyka > Modifikovat > Vložte (Ctrl +V) kód HTML do bloku ”End
- Přejděte na webovou stránku svého obchodu, obnovte ji a tlačítko chatu je připraveno.
Co je Oxatis?
Řešení pro elektronický obchod, které je bohaté na funkce, technicky výkonné a poskytuje vám stálou podporu s kvalitními službami. Oxatis si vybralo více než 7 300 klientů z různých oborů. Ať už je váš obrat jakýkoli (od 1 000 liber měsíčně až po 10 000 000 liber ročně), zjistíte, že Oxatis je ideálním obchodním partnerem pro váš projekt.
Jak je možné službu využít?
Začněte poskytovat úžasnou zákaznickou podporu umístěním tlačítka živého chatu do svého obchodu Oxatis.
Frequently Asked Questions
Jak můžete integrovat Oxatis s LiveAgent?
1. Přihlaste se do vašeho LiveAgent účtu 2. Upravte vlastní tlačítko živého chatu 3. Kopírujte HTML kód 4. Vložte kód do vašeho Oxatis obchodu ( Stránka - Vlastnosti podle jazylů - Modifikovat - Vložit - Uložit)
Jak můžete využít integraci se systémem Oxatis?
Oxatis je platforma pro elektronické obchodování, kde si můžete snadno vytvořit internetový obchod. Integrací aplikace LiveAgent s platformou Oxatis můžete vytvořit a implementovat do svého obchodu živý chat, který v konečném důsledku může zvýšit vaše prodeje, spokojenost zákazníků a další!
Integrace LiveAgent s CS-Cart umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky e-shopu, což zvyšuje prodeje, snižuje náklady a zlepšuje zákaznickou spokojenost. Tento proces je jednoduchý a lze ho provést podle stručného průvodce. LiveAgent nabízí mnoho funkcí, včetně omnikanálové komunikace a tiketovacího systému, a může být integrován s dalšími platformami, jako jsou X-Cart a Xero. Bezplatnou zkušební verzi nabízí na 14 dní.
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
Upomínací e-maily jsou důležité pro úspěšný e-mailový marketing. K dispozici jsou různé šablony pro připomenutí klientům, jako jsou platby a vypršení zkušebních období. Integrace SendPulse a LiveAgent umožňuje řídit marketingové kampaně přímo v LiveAgentu. Mailová smyčka může být řešena pomocí značek nebo zastavením. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21%. Vytváření účtu pro řídící panel LiveAgent probíhá postupně. Souhlasíme s použitím cookies na našich stránkách.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.