uKit integration
Partner website
Dozvědět se více
Partner Privacy Policy
uKit Bezpečnostní zásady
Pokud chcete začít používat LiveAgent chatové tlačítko na webu uKit, postupujte podle níže uvedeného průvodce integrací krok za krokem nebo se jednoduše podívejte na video o integraci.
- Otevřete uKit nástroj a přejděte na Widgety>Kontakt
- Vyberte aplikaci LiveAgent a přetáhněte widget na web, přičemž držte levé tlačítko myši.
- Klikněte na tlačítko živého chatu a poté v levém postranním panelu klikněte na možnost Připojit účet.
- Vyplňte URL a API klíč účtu LiveAgent. Pokud účet nemáte, můžete si vytvořit nový kliknutím na Vytvořit účet.
Kde je klíč API?
- Ve svém účtu LiveAgent přejděte do části Konfigurace>Systém>API a zkopírujte odtud svůj klíč API.
- Jste hotovi. Výchozí tlačítko živého chatu se zobrazuje na vaší webové stránce.
- Pokud chcete změnit výchozí tlačítko (barvy, texty…), otevřete svůj účet LiveAgent, přejděte do části Konfigurace>Chat>Tlačítka chatu a kliknutím na tlačítko upravte jeho vzhled.
Proč uKit?
uKit je nástroj pro tvorbu webových stránek, který představuje snadný a efektivní způsob, jak vytvořit funkční firemní webové stránky. Nástroj je určen pro ty, kteří nejsou technicky zdatní. Je snadno ovladatelný, zábavný a moderní. uKit má elegantní drag-and-drop editor, který vám umožní snadno přizpůsobit vybranou šablonu.
Jak je možné službu využít?
Integrace LiveAgent s uKitem umožňuje umístit tlačítko živého chatu do vašeho obchodu uKit.
Frequently Asked Questions
Jak můžete integrovat tlačítko živého chatu do Ukit?
1. Přejděte do Ukit Widgety - Kontakty - Liveagent 2. Vyplňte URL a API klíč z LiveAgent 3. Přihlaste se do vašehoLiveAgent účtu 4. Upravte váš živý chat v Konfiguraci - Chat - Tlačítko chatu
Jaké jsou výhody používání Ukit?
- cenově přátelský - adaptativní - jednoduché použití - oslnivý design
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Software pro oddělení služeb pomáhá efektivněji řešit dotazy zákazníků a incidenty, zlepšuje zkušenosti zákazníků a efektivitu zaměstnanců. Hodnocení znalostní báze Odoo je průměrně 4.1 a nabízí mnoho funkcí, není však obsažena v bezplatném plánu. LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma a nabízí mnoho funkcí a integrací. Je alternativou k Frontu a snadno integruje sociální sítě a funkce mobilních platforem.
Třetina zákazníků Twitteru se obrátí na společnost prostřednictvím této sociální sítě. Odpověď od zákaznického servisu se očekává do jedné hodiny, ale pouze 3% tweetů o problémech se zákaznickým servisem obsahuje jméno společnosti. Uživatelé sociálních médií stráví na těchto platformách až 145 minut denně a stávají se tedy důležitou součástí obchodní strategie. LiveAgent poskytuje zákaznický servis a posílá přihlašovací údaje na e-mail klienta po registraci.