Partner
Pokud chcete začít používat LiveAgent chatové tlačítko na webu uKit, postupujte podle níže uvedeného průvodce integrací krok za krokem nebo se jednoduše podívejte na video o integraci.
- Otevřete uKit nástroj a přejděte na Widgety>Kontakt
- Vyberte aplikaci LiveAgent a přetáhněte widget na web, přičemž držte levé tlačítko myši.
- Klikněte na tlačítko živého chatu a poté v levém postranním panelu klikněte na možnost Připojit účet.
- Vyplňte URL a API klíč účtu LiveAgent. Pokud účet nemáte, můžete si vytvořit nový kliknutím na Vytvořit účet.
Kde je klíč API?
- Ve svém účtu LiveAgent přejděte do části Konfigurace>Systém>API a zkopírujte odtud svůj klíč API.

- Jste hotovi. Výchozí tlačítko živého chatu se zobrazuje na vaší webové stránce.
- Pokud chcete změnit výchozí tlačítko (barvy, texty…), otevřete svůj účet LiveAgent, přejděte do části Konfigurace>Chat>Tlačítka chatu a kliknutím na tlačítko upravte jeho vzhled.

Proč uKit?
uKit je nástroj pro tvorbu webových stránek, který představuje snadný a efektivní způsob, jak vytvořit funkční firemní webové stránky. Nástroj je určen pro ty, kteří nejsou technicky zdatní. Je snadno ovladatelný, zábavný a moderní. uKit má elegantní drag-and-drop editor, který vám umožní snadno přizpůsobit vybranou šablonu.
Jak je možné službu využít?
Integrace LiveAgent s uKitem umožňuje umístit tlačítko živého chatu do vašeho obchodu uKit.
Frequently Asked Questions
Jak můžete integrovat tlačítko živého chatu do Ukit?
1. Přejděte do Ukit Widgety - Kontakty - Liveagent 2. Vyplňte URL a API klíč z LiveAgent 3. Přihlaste se do vašehoLiveAgent účtu 4. Upravte váš živý chat v Konfiguraci - Chat - Tlačítko chatu
Jaké jsou výhody používání Ukit?
- cenově přátelský - adaptativní - jednoduché použití - oslnivý design
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Jak aktivovat plugin Instagram v aplikaci LiveAgent
LiveAgent je helpdesk software s integrovaným telefonním systémem TeleCube. Pomáhá zefektivnit zákaznickou podporu a zlepšit interakce se zákazníky.
Jak používat plugin pro Instagram ve službě LiveAgent
Prodejce softwaru poskytuje funkcionalitu pro zákaznickou podporu, telefonní systémy VoIP a řadu dalších služeb. Má také partnerský program a ocenění.
Ukázka integrace se službou Facebook: Jak to funguje
Integrovaný software zákaznické podpory LiveAgent nabízí možnost komunikovat s několika zákazníky najednou a analyzovat výkonnost pro zlepšení zákaznického servisu.