• Šablony
  • Šablony doporučujících e-mailů pro elektronický obchod

Šablony doporučujících e-mailů pro elektronický obchod

Najít správný způsob, jak přilákat nové zákazníky do vaší společnosti, není snadné. V nadcházejících letech, odvětví elektronického obchodu zjistí, že lídři trhu se zaměří na personalizaci zážitků a využití strojového učení a algoritmů umělé inteligence, aby přilákali nové spotřebitele. Existuje však ještě jedna taktika, kterou používají internetoví giganti jako Amazon, Booking.com, Slack a Airbnb a která se osvědčila při neustálém získávání zákazníků. Metoda, kterou všichni používají, se nazývá referral marketing.

Doporučovací programy pomohly každé z těchto společností exponenciálně růst díky zapojení a využití jejich nejdůležitějších aktiv: zákazníků. To, co začalo jako dobrý nápad na rozvoj těchto firem, vyústilo v raketový růst díky dobře provedeným programům, které využívaly doporučující marketing. 

Vytvoření účinného a úspěšného marketingového programu je však jen začátek. Skutečnou výzvou je zajistit, aby vaše marketingové aktivity motivovaly k trvalému doporučování. Měly by vést k tomu, aby věrní zákazníci doporučovali vaše produkty nebo služby svým přátelům a rodině. 

Jako majitel elektronického obchodu, můžete využít doporučující marketing mnoha různými způsoby. V tomto článku vám chceme představit výhody doporučujícího marketingu a poskytnout vám správné nástroje, které vám pomohou získat doporučení od vašich stávajících zákazníků. Než se dostaneme k základním informacím, podívejte se na Post Affiliate Pro, skvělý nástroj pro spravování vašeho partnerského programu.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Co je doporučující marketing?

Doporučovací marketing je forma propagace, která využívá různých strategií k podpoře doporučování produktů. Zároveň může být vnímán jako podpora prodeje na základě doporučení třetí strany.

Výhody doporučujího marketingu

Několik studií potvrdilo výhody doporučujícího marketingu. 

2019 Report o stavu doporučujícího marketingu zdůrazňuje, že 30 % společností již má zavedený program doporučování a 75 % z nich tvrdí, že je to nejlevnější způsob získávání nových zákazníků. A co víc, podle průzkumu Nielsen report, 92% spotřebitelů věří doporučení lidí, které znají.

Nejdůležitější výhodou doporučujícího marketingu je, že lidé mají tendenci důvěřovat doporučením od někoho, koho znají, mnohem více než informacím poskytnutým samotnou značkou, online recenzím, zprávám nebo průzkumům trhu.

Podívejte se na další výhody doporučujícího marketingu níže.

Cenní zákazníci pro váš internetový obchod

Je téměř jisté, že získáte více spokojených zákazníků, protože ti již budou mít větší povědomí o vašich produktech nebo službách a budou motivováni někým, komu důvěřují. Je pravda, že konečné prodejní výsledky budou stále záviset na vašich obchodních schopnostech, ale to nepochybně otevírá cestu k úspěchu.

LiveAgent ve své funkci sledování návštěvníků webových stránek zobrazuje doporučovatele stránek

Zvýšená návratnost investic

Po spuštění doporučujícího marketingu se prodejní cykly zkracují a marketingový rozpočet je pod přísnější kontrolou, protože se soustředí na podporu jediné, jednoduché akce – doporučování.

Doporučovací marketing v elektronickém obchodě je snadné implementovat

Marketingová strategie doporučování nemění prodejní procesy společnosti ani celkový marketingový plán. Nevyžaduje také mnoho času ani úsilí marketingového týmu, protože vaši zákazníci udělají mnoho propagační “práce” za vás, pokud jde o jejich doporučení přátelům nebo členům rodiny.

Přizpůsobení šablony e-mailu
Po vytvoření šablon doporučujících e-mailů v aplikaci LiveAgent se můžete pohodlně usadit a odpočívat.

Podpořte viditelnost vaší značky elektronického obchodu

Každý potenciální zákazník je přitahován do vašeho internetového obchodu prostřednictvím referenčních marketingových aktivit se nepřímo dostanou k informacím o vaší značce, takže jejich povědomí o značce se tím automaticky zvýší. 

Systém ušitý na míru vašim potřebám

Pobídky pro doporučovací programy lze vytvořit a přizpůsobit na základě rozsáhlých informací získaných od zákazníků, kteří se zajímají o vaše produkty nebo služby, a které jsou doplněny o poznatky od věrných zákazníků, kteří aktivně doporučují vaši značku ostatním.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketování a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat vyjímečnou podporu našim zákazníkům.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Předmětové řádky e-mailů doporučujícího marketingu pro elektronický obchod

  • Doporučte přítele – náš nový program s množstvím výhod
  • Doporučte přítele a získejte odměnu
  • Máme něco pro vás a vaše přátele
  • Doporučte [product/service] a získejte [incentive]
  • Sdílení je péče – doporučte [product/service] svým přátelům
  • Přiveďte také rodinu a přátele!

Šablony e-mailů doporučujícího marketingu pro elektronický obchod 

Šablony e-mailů doporučujícího marketingu pro elektronický obchod#1


Hey [name],

You shop with us regularly, so we assume you like [product/service].

That’s why we have something to offer you:

Refer [product/service/company] to a friend and receive [incentive] as a reward.

It’s super easy. Just click on the button below, get your dedicated link, ask a friend or family member to visit our store through that link, and encourage them to make a purchase. That’s it!

Button: Click here to refer a friend

Thanks for being with us!

Šablony e-mailů doporučujícího marketingu pro elektronický obchod #2


Hi [name],

Your package with [product] is on its way! It should be delivered in the next [X] days.

While you’re waiting for [product], please have a look at our referral options. You can choose one that works best for you:

Earn $[X] for every friend who spends $[Y] at [name of the e-store] this month.
Encourage [X] friends to create an account at [name of the e-store] and get a [Y]% discount off your next purchase.
Receive [X] gift cards to share with your friends and earn [Y] loyalty points for every purchase made using each card.

Decide which option would be the most attractive for you and your friends then share the referral link with your close ones so that you can both enjoy [products/services] at the lowest prices!

If you have any questions or feedback for our referral program, don’t hesitate to contact us. You can either reply to this email or call us at [phone number].

Thanks for supporting our store!

Šablony e-mailů doporučujícího marketingu pro elektronický obchod #3


We give away free [products/services]!

It’s not click-bait, we promise you that! You can really receive free [products/services], or at least purchase them for considerably lower than normal prices.

All you need to do is refer our e-store to a friend. Share your referral code [code number] with everyone you care about and earn $[X} in credit for each purchase made by a friend that uses your code.

Again, here’s your referral code:

[code number]

See you around!

Nejčastější dotazy

Co bych měl nabídnout jako pobídku za doporučení?

Motivací pro vaše doporučení může být prakticky cokoli. Za propagaci vašich produktů, služeb nebo internetového obchodu obecně můžete zákazníkům nabídnout slevu, peníze na útratu v obchodě, dárkovou kartu, fyzický dárek nebo vzorek produktu. Silně záleží na vaší nabídce a interních kalkulacích. 

Jak často mám posílat doporučující e-maily a nabízet pobídky?

Na tuto otázku je těžké dát jednoznačnou odpověď. Pokud se vaše výrobky nebo služby nekupují často, můžete poslat doporučující e-mail zákazníkům po každém nákupu. Pokud však prodáváte rychloobrátkové spotřební zboží nebo máte obecně mnoho vracejících se zákazníků, můžete stanovit zvláštní požadavky, které musí vaši zákazníci splnit, aby mohli obdržet nabídku na doporučení.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Nejčastější dotazy”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Dotaz”, “name”: “Co je doporučující marketing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Doporučovací marketing je forma propagace, která využívá různých strategií k podpoře doporučování produktů. Zároveň může být vnímán jako podpora prodeje na základě doporučení třetí strany.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Co bych měl nabídnout jako pobídku za doporučení?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Za propagaci vašich produktů, služeb nebo internetového obchodu obecně můžete zákazníkům nabídnout slevu, peníze na útratu v obchodě, dárkovou kartu, fyzický dárek nebo vzorek produktu. Silně záleží na vaší nabídce a interních kalkulacích. ” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Jak často mám posílat doporučující e-maily a nabízet pobídky?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Na tuto otázku je těžké dát jednoznačnou odpověď. Pokud se vaše výrobky nebo služby nekupují často, můžete poslat doporučující e-mail zákazníkům po každém nákupu. Pokud však prodáváte rychloobrátkové spotřební zboží nebo máte obecně mnoho vracejících se zákazníků, můžete stanovit zvláštní požadavky, které musí vaši zákazníci splnit, aby mohli obdržet nabídku na doporučení.” } }] }
Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.