• Šablony
  • Šablona propagačního e-mailu

Šablona propagačního e-mailu

Chcete propagovat nový produkt nebo službu? Možná budete chtít použít e-maily pro propagační kampaň. Můžete si buď navrhnout vlastní propagační e-mailový marketing nebo můžete použít některou z mnoha šablon dostupných online. Nabízíme vám zde několik šablon k vyplnění, takže stačí jen přidat vlastní obsah.

Důležitost vytvoření a používání šablony propagačního e-mailu

Propageční šablona e-mailu vám umožní zachovat konzistentnost značky a profesionální vzhled. Šetří také váš čas, protože vlastní šablonu můžete vytvořit jednou a pak ji opakovaně používat pro budoucí propagační kampaně.

Pokud použijete šablonu propagační e-mailové kampaně, můžete si být jisti, že vaši e-mailoví klienti budou vždy vědět, od koho zpráva pochází a čeho se týká. Navíc pokud budete pokaždé používat stejnou šablonu, začnou ji poznávat. Díky tomu budou s větší pravděpodobností otevírat další e-maily od vás.

Přizpůsobení šablony e-mailu
Vytvořte vlastní šablony e-mailů

Může být lákavé prostě odeslat propagační e-mail bez použití šablony, ale důrazně vám to nedoporučujeme. Šablona propagačního e-mailu vám pomůže zajistit, aby vaše propagační kampaň byla úspěšná a příjemci e-mailů zůstávali s vaší značkou v kontaktu.

Jak nazvat propagační e-mail

Buďte přímí. Propagační e-mail by měl mít jasný a výstižný předmět, aby odběratelé věděli, čeho se e-mail týká.

Šablona propagačního e-mailu o aktualizaci plánu

Název by neměl být delší než 50 znaků a měl by přesně odrážet obsah e-mailu. V případě pochybností se držte jednoduchosti – příliš chytré nebo složité předměty propagačních e-mailů jsou často ignorovány.

Pokud se týká konkrétního výrobku nebo služby, uveďte do názvu název výrobku nebo služby. Odběratelé se tak mohou rozhodnout, zda ji chtějí otevřít, nebo ne.

Příklady předmětů propagačních e-mailů

  • Podívejte se na [název produktu] slevy
  • [Název produktu] je nyní k dispozici
  • Nový [název výrobku nebo služby] od [název společnosti]
  • [X]% z [název produktu nebo služby] pouze dnes
  • Pospěšte si – prodej brzy končí
  • Ušetřete nyní na [typ produktu nebo služby]
  • Naléhavé – nenechte si to ujít
  • Pouze dnes – [název produktu nebo služby]
  • Byli jste vybráni pro speciální nabídku
  • Pouze na omezenou dobu – získejte [název produktu nebo služby] ještě dnes
  • Poslední výzva – prodej končí o půlnoci
  • Nakupujte nyní a ušetřete na svém oblíbeném [typ produktu]
  • Nečekejte – kupte si [název produktu nebo služby] ještě dnes
  • Začněte sbírat [typ produktu nebo služby] ještě dnes
  • Nové přírůstky – nakupujte nyní [typ produktu]
  • Získejte [název produktu nebo služby] dříve, než bude pryč
  • Právě vydáno – [název produktu nebo služby] je zde
  • Ušetřete na [typ produktu nebo služby] ještě dnes
  • Nakupujte nyní [typ produktu nebo služby]
  • [Název produktu nebo služby] – k dispozici nyní
  • Objednejte si [název produktu nebo služby] ještě dnes
  • Rezervujte si svůj [název produktu nebo služby] ještě dnes
  • Zaregistrujte se a získejte [název produktu nebo služby]
  • Přihlaste se k odběru a získejte [název produktu nebo služby]
  • [Název produktu nebo služby] – získejte jej nyní
  • Jednejte rychle – [název produktu nebo služby] je téměř vyprodán
  • Získejte svůj [název produktu nebo služby] ještě dnes
  • Pospěšte si – [název produktu nebo služby] se rychle vyprodává

Jak napsat propagační e-mail

U propagačních e-mailů existuje mnoho výzev. Je toho hodně, co je třeba zvážit, od psaní předmětů propagačních e-mailů až po návrh dokonalé šablony propagačního e-mailu.

Pokud jde o propagační e-maily, nejdůležitější je získat pozornost odběratelů e-mailů a udržet ji. Váš propagační e-mail by měl být jasný, stručný a snadno čitelný. Cílem je vzbudit u odběratelů zájem o váš produkt nebo službu a poté je přimět k akci.

Samozřejmě se chcete ujistit, že vaše propagační e-maily vynikají nad ostatními, protože v opačném případě jsou často smazány, aniž by byly otevřeny. Abyste toho dosáhli, je důležité mít dobře navrženou šablonu propagačního e-mailu. Předmět propagačního e-mailu by měl přesně odrážet obsah zprávy a neměl by být delší než 50 znaků.

Šablona e-mailu pro propagaci funkcí

Tělo propagačního e-mailu by mělo být chytlavé a snadno čitelné. Měla by také obsahovat všechny důležité informace o vašem produktu nebo službě a výzvu k akci (CTA), která vybízí odběratele k následování odkazu nebo k jiné interakci. Cílem propagačního e-mailu je přece přimět vaše odběratele k nákupu vašich produktů nebo služeb. Nezapomeňte do propagačního e-mailu zahrnout CTA, aby příjemci e-mailu věděli, co mají dělat dál.

Nakonec nezapomeňte svůj propagační e-mail před odesláním otestovat. Vyzkoušejte různé předměty a zjistěte, které z nich dosahují nejlepších výsledků. Otestujte různé šablony propagačních e-mailů a zjistěte, které z nich přinášejí nejvíce kliknutí. A samozřejmě nezapomeňte vyzkoušet různé CTA, abyste zjistili, která verze přináší nejvíce konverzí e-mailů.

Šablony marketingových e-mailů

Personalizace váš může dostat skutečně daleko. V propagačním e-mailu oslovte své odběratele jménem a uveďte jejich město nebo stát, abyste ukázali, že víte, o koho jde. Můžete také svůj seznam segmentovat a posílat různé poutavé e-maily odděleným skupinám lidí. Například těm, kteří u vás v minulosti nakoupili, můžete poslat propagační e-mail o novém produktu a těm, kteří u vás nenakoupili, jinou zprávu o prodeji.

Co má obsahovat propagační e-mail

  • osobní uvítací zpráva
  • propagační nabídka
  • obrázek propagovaného výrobku nebo služby.
  • datum a čas prodeje nebo propagační akce
  • výzva k akci (CTA)
  • odkaz na vaše webové stránky nebo vstupní stránku
  • poutavý předmět

Příklady šablon propagačních e-mailů

Poslední výzva – prodej končí o půlnoci

Hello [Name],

Don’t miss out – our sale ends at midnight. Get [product or service name] today and save. This deal is too good to pass up.

Shop now and save: [URL]

Additionally, when you buy one [product or service name], you’ll get [second product or service name] for free for a limited time only.

Thank you for being a loyal customer. We hope to see you soon.

Pospěšte si – tato nabídka nebude trvat věčně

Hello [Name],

Our new [product or service name] is finally here. We know you’ve been waiting for this, so we’re giving you a special promotional offer. For a limited time, purchase [product or service name] with [X]% off.

Order now and take advantage of this great deal: [URL]

Thank you for your business. We appreciate your continued support.

Nenechte si to ujít – prodej brzy končí

Hello [Name],

Time is running out – our sale ends soon. Get [product or service name] before it’s too late. This is your last chance to buy [product or service name] at this great price.

Shop now and save: [URL]

Změny vašeho plánu [produktu]

Hello [Name],

We’re making some changes to our [product] plans, and we wanted to let you know what’s coming. First, we’re increasing the price of our [product] plan by $[X]. However, we’re also adding some new features that we think you’ll love.

Here are some of the new features you can expect to see soon:

[new feature]
[new feature]
[new feature]

We know that change can be hard, but we hope you’ll be happy with the new features.

This is the last chance for you to upgrade at a lower price. After this, the monthly price will be $[Y]. So, are you ready to upgrade?

As always, if you have any questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us.

[Urgent] – Byli jste vybráni

Hello [Name],

We’re excited to announce that you’ve been selected to participate in our beta test for a new product. We can’t tell you too much about it yet, but we think you’re going to love it.

If you ‘re interested in participating, please click the link below to sign up.

Sign up for the beta test: [URL]

We hope you’ll join us on this new adventure. Thanks for being such a great customer.

Právě vydáno

Hey there [First Name],

Do you want to be one of the first people to know about our latest and greatest product? Well, you’re in luck – it’s just been released.

[Product or service name] is our newest addition, and as you may have guessed, it’s [brief description of product or service].

If you’re interested in learning more, click the link below. We can’t wait to hear what you think.

Learn more about [product or service name]: [URL]

Thanks for being with us. We couldn’t do it without you.

Upgradujte dříve, než bude pozdě

Hey [Name],

We hope this message finds you well during these [time of year] months. We’re just getting in touch to let you know that your annual subscription is about to end. If you’d like to continue using our service, please re-subscribe before your account expires on [date].

If you’re not interested in continuing your subscription, no problem. Your account will automatically be [deactivated/downgraded to the free plan], and you won’t be charged.

But if you are interested in re-subscribing, please click the link below. We’d hate for you to miss out on all the great new features we’ve added…

And right now we have a special, promotional offer for you. If you upgrade before [date], you’ll get [X]% off the annual cost.

How does it sound, [Name]?

Click here to upgrade: [URL]

Pozdravte [funkce]

Hello [Name],

Our new [product or service name] is finally here. We know you’ve been waiting for this, so we’re giving you a special promotional offer. For a limited time, get [product or service name] for [X]% off

Order now and take advantage of this great deal: [URL]

Thank you for your business. We appreciate your continued support.

Využijte tuto speciální nabídku

Hello [Name],

Are you ready for the holidays? We know we are. To help get you into the spirit, we’re offering a special promotional offer. For a limited time only, get [X]% off your purchase of [product or service name].

This is a great opportunity to get a head start on your holiday shopping. So what are you waiting for? Order now: [URL]

We hope you have a happy holiday season.

Nové přírůstky – nakupujte nyní [typ produktu]

Hello [Name],

Our newest arrivals are here, and they’re selling out fast. Shop now for [type of product] and take advantage of our promotional offers.

Get [X]% off your purchase of [type of product] until [date]. Plus, free shipping on orders over $[Y].

Don’t wait – these deals won’t last long. Shop now: [URL]

Pokud vám to uniklo…

Hey [Name],

You might have missed it, but we’ve currently got a great promotion on our business packages. If you buy a [plan] before [date], you’ll get [X]% off the monthly price.

This is a great deal, especially considering all the features you’ll get access to.

To learn more about [plan], click the link below. And if you’re ready to upgrade, be sure to use the promo code [PROMO CODE] at checkout.

But hurry, this promotional offer won’t be around for long.

Learn more about [plan]: [URL]

Promo code: [PROMO CODE]

Stále nejste rozhodnuti? Vyzkoušejte naši bezplatnou zkušební verzi

Hey there, still on the fence about whether or not you want to buy a subscription to our service? Well, we’ve got good news – you can now try it before you buy it.

For a limited time, we’re offering a free trial of our [service]. You’ll have full access to all the features for [X] days, and we’re sure that you’ll love them.

If you decide you want to keep using the service after your free trial, great. Your subscription will start automatically, and you’ll be charged the regular monthly price.

If not, no problem – just cancel before your trial expires, and you won’t be charged a thing.

To sign up for your free trial, click the link below. And don’t worry – we won’t ask for your credit card info upfront.

Free trial: [URL]

Pouze na omezenou dobu – pospěšte si

Hello [Name],

This is a friendly reminder that our promotional offer ends soon. If you buy a [product or service name] before [date], you’ll get [X]% off the regular price.

Don’t miss out on this great opportunity – click the link below to purchase now.

[URL]

Thanks for your continued support. We hope you enjoy our [product or service name].

Vaše roční sleva brzy vyprší

Hello [Name],

We hope you’re enjoying your subscription to our [product or service name]. We know you’ve been getting a lot of use out of it, and we appreciate your business.

As a reminder, your annual [X]% discount expires soon. If you renew before [date], you’ll continue to get [X]% off the regular monthly price.

To renew your subscription, click the link below. And don’t worry – we’ll automatically apply the promotional discount to your purchase.

Renew now: [URL]

Poslední šance na upgrade [Produkt]

Hello [Name],

Are you still using the free version of our [product]? If so, now is the time to upgrade. For a limited time, we’re offering [X]% off all premium plans.

With a premium subscription, you’ll get access to exclusive features and priority support. Plus, you’ll be helping us continue to develop [product] and add new features.

To upgrade, click the link below. And don’t forget to use the promo code [PROMO CODE] at checkout to get your discount.

Upgrade now: [URL]

Promo code: [PROMO CODE]

Nenechte si ujít. Nabídka brzy končí.

Grab your discount now.

We’re giving away our Premium [Product] with [X]% off.

Yes, you read that right – our Premium [product] is now available with [X]% off. For a limited time, you can get all the features of the premium version for a fraction of the full price.

To get your discount, click the link below and use the promo code [PROMO CODE] at checkout. But hurry – this promotional offer won’t be around for long.

Get Premium [product]: [URL]

Promo code: [PROMO CODE]

Užijte si speciální nabídku pro [Produkt]

Congratulations. You’ve been selected to receive a special promotional offer for our [product]. For a limited time, you can get [X]% off the regular price.

To claim your discount, click the link below and use the promo code [PROMO CODE] at checkout. This offer expires soon, so don’t miss out.

Get your discount: [URL]

Promo code: [PROMO CODE]

Děkujeme, že jste věrným zákazníkem. Zde je nabídka pro vás.

Hello [Name],

Thank you for being a dedicated customer of our [product or service name]. We appreciate your business, and we’re always looking for ways to give back to our loyal customers.

That’s why, for a limited time, we’re offering a special promotional discount just for you. Use the promo code [PROMO CODE] at checkout to get [X]% off your purchase when you buy [Plan] for a year.

Don’t miss out on this great opportunity – click the link below to purchase now.

[URL]

Správné postupy při zasílání propagačních e-mailů

Každý den lidé dostávají propagační e-maily od značek, které milují (a někdy i od těch, které neznají). A každý den lidé tyto propagační e-maily buď mažou, nebo se do nich zapojují.

Vaším cílem jako obchodníka je přimět lidi, aby se zapojili do vašich propagačních e-mailů s vysokou konverzí. Jak toho ale docílíte?

Zde je pár tipů:

  • Začněte silným předmětem – je to vaše první příležitost, jak upoutat pozornost odběratelů, tak si na ní dejte záležet.
  • Udržujte svůj propagační e-mail věcný – nikdo nechce číst román, proto přejděte k věci a jasně formulujte svou nabídku.
  • Zahrňte přesvědčivou výzvu k akci – co chcete, aby vaši odběratelé dělali? Ulehčete jim to tím, že jim přidáte tlačítko CTA.
  • Obrázky používejte střídmě – obrázek může vydat za tisíc slov, ale příliš mnoho obrázků v propagačním e-mailu jej jen znepřehlední.
  • Oprava a testování propagačního e-mailu – zpráva plná překlepů nevzbudí důvěru ve vaši značku.
  • Ujistěte se, že svůj propagační e-mail posíláte správným lidem – segmentace vašich e-mailových seznamů pomůže zajistit, aby vaše e-mailové zprávy byly relevantní pro každého účastníka.
  • Přemýšlejte o tom, jak sledovat výkonnost propagačního e-mailu – hledáte kliknutí, nákupy nebo obojí? Sledováním výkonnosti propagačních e-mailů je můžete optimalizovat pro budoucí efektivní e-mailové kampaně.
  • Přidejte prvek naléhavosti – včetně časovače odpočítávání nebo data vypršení platnosti povzbudí vaše odběratele k okamžité akci.
  • Uveďte propagační kód – je to skvělý způsob, jak sledovat výkonnost propagačního e-mailu a dát svým odběratelům podnět k akci.
  • Ukončit silnou výzvou k akci – Stejně jako předmět je důležitý i CTA. Ať je jasný, stručný a přesvědčivý.

Podle těchto tipů můžete vytvářet marketingové e-maily, které budou skutečně otevřeny a přečteny – a možná na ně bude i reagováno. Tak se pusťte do propagace.

Youtube video: How to create Email templates in LiveAgent | www.liveagent.com

Shrnutí

Odeslání propagačního e-mailu není obtížné, ale zaslání takového, který přináší výsledky je rozhodně náročné. Klíčem je zaměřit se na odběratele a na to, co potřebují nebo chtějí.

Ať už oznamujete aktualizaci produktu, novou zmínku o značce, nebo se jen snažíte informovat zákazníky o nových slevách, vždy pamatujte na to, aby klient stál v popředí vaší mysli. Udržujte propagační e-mail relevantní, jasný a – což je nejdůležitější – použitelný. Tímto způsobem budete moci vytvořit e-mailovou marketingovou strategii, která bude skutečně otevřena, přečtena a na kterou bude kliknuto. Hodně štěstí.

Design templates specially for you

LiveAgent gives you the power to design your own templates so they suit you perfectly and will make your work faster and easier. Curious?

Frequently asked questions

Jak často mám posílat propagační e-maily?

To závisí na vaší firmě a vašich odběratelích. Pokud provozujete propagační nabídky, které jsou dostupné pouze po omezenou dobu, budete chtít zasílat propagační e-maily častěji. Ale pokud právě provozujete výprodej nebo akci, pak by mělo stačit jednou nebo dvakrát týdně.

Jaký je nejlepší den pro zasílání propagačních e-mailů?

Opět to závisí na vaší firmě a vašich odběratelích. Vyzkoušejte různé dny, abyste zjistili, co vám nejlépe vyhovuje. Pokud používáte software pro e-mailový marketing a v minulosti jste odeslali podobné kampaně, měli byste být schopni vidět, které dny a časy vedly k nejvyšší míře otevření a zapojení.

Kdy je nejlepší čas zasílat propagační e-maily?

Nejlepší čas pro zasílání propagačních e-mailů je obvykle během pracovní doby, protože tehdy většina lidí kontroluje své e-maily. Pro mnoho lidí to však raději udělají hned ráno nebo těsně před odjezdem. Jediný způsob, jak to zjistit jistě, je vyzkoušet různé časy a zjistit, co vám nejlépe vyhovuje.

Jaké jsou různé prvky propagačních e-mailových šablon?

Šablony propagačních e-mailů obvykle obsahují silný předmět, jasnou výzvu k akci a někdy i propagační kód. Obrázky se také často používají v propagačních e-mailech, ale je důležité je používat s rozumem, aby nedošlo k přetížení zprávy. Je velmi důležité, abyste propagační e-maily před jejich odesláním zkorigovali a otestovali, a také se ujistěte, že jsou zasílány správným lidem (tj. segmentovat váš seznam).

Měli byste si přizpůsobit své propagační e-maily?

Ano, personalizace propagačních e-mailů může být skvělým způsobem, jak zvýšit míru otevření a kliknutí. Své propagační e-maily si můžete přizpůsobit tak, že jednoduše zadáte křestní jméno odběratele do předmětu nebo do těla e-mailu. Příjemnou záležitostí je také zahrnutí personalizované zprávy. Můžete například říci něco jako „Myslel jsem, že by vás tato propagační nabídka mohla zajímat“ nebo „Chtěl jsem se ujistit, že jste viděli tento prodej.

Jak vytvořím propagační e-mail, který vynikne?

Použijte poutavé barevné schéma nebo obrázek. Můžete také zkusit použít emotikony v předmětu (ale pozor na přehánění). Pokud nabízíte slevu, nezapomeňte to v e-mailu zdůraznit. Buďte kreativní a experimentujte, dokud nezjistíte, co vám nejlépe vyhovuje.

Jaké jsou nejúčinnější typy obsahu pro propagační e-maily?

Zkuste do svých propagačních e-mailů zahrnout různé typy obsahu, jako jsou obrázky, videa, infografiky a text. Tímto způsobem můžete oslovit různé typy studentů a zvýšit šanci, že váš propagační e-mail bude přečten a bude se podle něj jednat.

Jak mohu sledovat úspěšnost svých propagačních e-mailových kampaní?

Existuje několik způsobů, jak sledovat úspěšnost vašich propagačních e-mailových kampaní. Chcete-li začít, můžete použít software pro e-mailový marketing, který vám poskytne data o věcech, jako je míra otevření, míra prokliku a míra odhlášení. Můžete také A/B otestovat své propagační e-maily a zjistit, která verze funguje lépe. A nakonec se nezapomeňte zeptat svých zákazníků, jak se o vaší propagační nabídce dozvěděli. Získáte tak cenné informace o tom, které propagační kanály jsou nejúčinnější, takže budete moci optimalizovat e-maily a v budoucnu vytvářet efektivnější e-mailové marketingové kampaně.

Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.