Tento článek nabízí návody a šablony pro efektivní použití zmínek o nové značce v e-mailovém marketingu. Zahrnuje tipy na získání zpětných odkazů, personalizaci obsahu e-mailů a tvorbu následných e-mailů po podání žádosti.
Když se o vaší společnosti mluví pozitivně a zmiňuje se o ní renomovaný externí zdroj, například oborový mediální zdroj nebo odborník, můžete být na to hrdí. Tento typ pozornosti médií obvykle svědčí o tom, že vaše firma vzkvétá a vaše iniciativy jsou ve světě podnikání oceňovány. Tento typ uznání vám může pomoci budovat povědomí o značce a v očích potenciálních zákazníků a odběratelů se stanete lídrem ve svém oboru.
Zmínky o značce můžete využít také k budování důvěry u stávajících zákazníků nebo uživatelů. Chcete-li však zužitkovat pozitivní reference vaší společnosti, musíte o nich nejprve říct světu. Jedním z nejlepších způsobů, jak informovat klienty o nové zmínce o vaší značce, je prostřednictvím zaslaného e-mailu, který je o nich informují a sdělí jim, kde si mohou přečíst konkrétní obsah.
Může se také stát, že některý z vašich produktů nebo služeb je diskutovaných v externím článku, ale je zde nesprávný nebo chybějící odkaz na vaše webové stránky nebo není vhodný text kotvy. To snižuje dopad zmínky o vaší značce, protože získáte menší návštěvnost, než kdyby byl odkaz správný. V takovém případě byste měli vydavatele laskavě požádat, aby svou zmínku aktualizoval na něco, co navrhnete.
Existuje několik různých, ale úzce souvisejících typů e-mailů se zmínkami o nových značkách. V závislosti na okolnostech můžete potřebovat poslat jen jeden z nich, nebo dokonce všechny. Slouží k těmto účelům:
There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find interesting.
The article which mentions our brand discusses the following topics:
Topic 1
Topic 2
Topic 3
As you can see, they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.
We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our content on the subject of [topic] here [link].
Best,
[Name] from [company]
We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].
However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.
Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?
“[Suggested anchor text & backlink]”
Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.
Kind regards
The [company] team
I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].
We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].
Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Need to generate more traffic, and improve engagement?
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.
Šablony e-mailů při nástupu klienta
Šablony e-mailů pro vstup klientů vedou zákazníky ke správnému používání zakoupených produktů nebo služeb.
Text popisuje kategorie marketingových e-mailů (transakční, relační a propagační), nabízí šablony pro uvedení produktu na trh a zdůrazňuje výhody automatizace e-mailů pro zlepšení komunikace se zákazníky a prodejů. Také se zmiňuje o různých šablonách uvítacích e-mailů, propagaci nových produktů a upomínacích e-mailech, které jsou vhodné pro zvýšení zapojení zákazníků a vedou k provedení konkrétních akcí. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 % ve všech odvětvích.
Šablony e-mailů s uzavřeným obsahem
E-mailové šablony jsou užitečné pro marketingové kampaně z důvodu personalizace a konzistentního vzhledu. Existují šablony pro různé příležitosti, jako jsou feedback request, upomínací e-maily, e-maily po nákupu a e-maily s rozchodem. Některé šablony zahrnují obsahové e-mailové šablony, propagační e-mailové šablony a e-mailové šablony pro zmínky o nové značce. Využití šablon může pomoci zlepšit uživatelský zážitek a zvýšit spokojenost klientů.
Šablony e-mailů při nástupu klienta
E-maily v HTML formátu jsou vhodnější pro produktů B2C a hybridní e-maily jsou preferovány 62 % marketérů. Šablony rozchodových e-mailů jsou účinným nástrojem pro znovunavázání komunikace s potenciálními zákazníky. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 %. Nejlepší zákaznický servis zahrnuje poskytování rychlé a profesionální podpory zákazníkům a budování trvalých vztahů. Rozdíl mezi textovým a HTML e-mailem spočívá v možnosti formátování a volba závisí na marketingové strategii, značce a dalších faktorech.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team