• Šablony
  • E-mailové šablony pro zmínky o nové značce

E-mailové šablony pro zmínky o nové značce

Když se o vaší společnosti mluví pozitivně a zmiňuje se o ní renomovaný externí zdroj, například oborový mediální zdroj nebo odborník, můžete být na to hrdí. Tento typ pozornosti médií obvykle svědčí o tom, že vaše firma vzkvétá a vaše iniciativy jsou ve světě podnikání oceňovány. Tento typ uznání vám může pomoci budovat povědomí o značce a v očích potenciálních zákazníků a odběratelů se stanete lídrem ve svém oboru.

Zmínky o značce můžete využít také k budování důvěry u stávajících zákazníků nebo uživatelů. Chcete-li však zužitkovat pozitivní reference vaší společnosti, musíte o nich nejprve říct světu. Jedním z nejlepších způsobů, jak informovat klienty o nové zmínce o vaší značce, je prostřednictvím zaslaného e-mailu, který je o nich informují a sdělí jim, kde si mohou přečíst konkrétní obsah.

Může se také stát, že některý z vašich produktů nebo služeb je diskutovaných v externím článku, ale je zde nesprávný nebo chybějící odkaz na vaše webové stránky nebo není vhodný text kotvy. To snižuje dopad zmínky o vaší značce, protože získáte menší návštěvnost, než kdyby byl odkaz správný. V takovém případě byste měli vydavatele laskavě požádat, aby svou zmínku aktualizoval na něco, co navrhnete.

Přizpůsobení šablony e-mailu
Upravte si šablony e-mailů v LiveAgent

Různé typy e-mailů se zmínkou o nové značce

Existuje několik různých, ale úzce souvisejících typů e-mailů se zmínkami o nových značkách. V závislosti na okolnostech můžete potřebovat poslat jen jeden z nich, nebo dokonce všechny. Slouží k těmto účelům:

  • Informování klientů o zmínce o vaší značce – šíření informací o skvělé referenci z autoritativního zdroje mezi stávající zákazníky, abyste si vybudovali důvěru.
  • Žádost o zpětný odkaz na vaše webové stránky od organizace, která se o vás zmiňuje – poděkujte externímu zdroji za uvedení jména, ale požádejte o možnost přesměrovat čtenáře na vaši stránku pomocí zpětného odkazu.
  • Navrhnutí změnu odkazu nebo textu kotvy. – zadat určitou stránku, na kterou chcete, aby byli uživatelé přesměrováni, nebo navrhnout relevantnější formulaci ve zmínce.

Předmětové řádky e-mailů zmiňujících novou značku

  • Podívejte se na naši zmínku v novém [článek/příspěvek v blogu/jiný obsah] [jméno externího vydavatele].
  • Přečtěte si více o tématu [téma] na stránkách našeho partnera.
  • Mohli byste prosím uvést zpětný odkaz na [společnost] v [nadpis]?
  • Díky za zmínku! Tady je odkaz, který bys mohl přidat…
  • Žádost o změnu kotevního textu, který nás zmiňuje v [název]
  • Mohli byste aktualizovat zpětný odkaz na [název společnosti]?

E-mailové šablony pro zmínky o nové značce

Šablona e-mailu se zmínkou o nové značce 1 – informujte klienty o odkazujícím obsahu


Hi [name],

There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find interesting.

The article which mentions our brand discusses the following topics:

Topic 1
Topic 2
Topic 3

As you can see, they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.

We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our content on the subject of [topic] here [link].

Best,
[Name] from [company]

Nová šablona e-mailu se zmínkou o značce 2 – žádost o přidání zpětného odkazu


Hello [name]

We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].

However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.

Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?

“[Suggested anchor text & backlink]”

Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.

Kind regards
The [company] team

Nová šablona e-mailu se zmínkou o značce 3 – žádost o opravu nebo aktualizaci zpětného odkazu nebo kotvy


Dear [name],

I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].

We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].

Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.

Best wishes,
[Name], [position] at [company]

Nejčastější dotazy

Mohu obsah obsahující zmínku o nové značce zahrnout do e-mailu?

Zmínka o vaší značce od zcela nezávislé organizace vám nedává právo citát použít jen proto, že se v něm uvádí název vaší firmy. Ve skutečnosti je to dobře, protože mít nezaujatou, pozitivní recenzi vaší značky z renomovaného, autoritativního zdroje pomůže vybudovat důvěryhodnost a důvěru u nových i stávajících zákazníků. Text, který zmiňuje vaši značku, proto nemůžete do e-mailu zahrnout, pokud k tomu nedostanete svolení od majitele. Je však dobré informovat uživatele o zmínce odkazem na místo, kde si mohou přečíst obsah, který vaši firmu zmiňuje.

Jak mohu do zmínky o značce zahrnout odkaz na vlastní webové stránky?

Pokud na vaše webové stránky odkazují externí webové stránky nebo blogy, pomáhají tak zvýšit jejich návštěvnost. Tyto takzvané zpětné odkazy pomáhají zviditelnit vaši značku a zvýšit její známost u publika, které se liší od vaší stávající uživatelské základny. Zpětné odkazy také pomáhají zlepšit optimalizaci pro vyhledávače (SEO), což může přispět k tomu, že se vaše webové stránky budou zobrazovat výše ve výsledcích vyhledávání (SERP) na dotazy na platformách, jako je Google. 

Pokud tedy externí zdroj zmiňuje vaši značku, ale neobsahuje zpětný odkaz na vaše webové stránky, měli byste vydavatele kontaktovat a požádat ho, aby text aktualizoval a doplnil jej o kotvy směřující na vámi zvolenou stránku. Přiložili jsme šablonu e-mailu, která vám právě s tímto úkonem pomůže.

Co když najdu nějaký externí obsah, který by mohl nebo měl zmiňovat mou značku?

Pokud si přečtete externě publikovaný text a myslíte si, že je relevantní pro vaši značku, můžete autorovi nebo vlastníkovi napsat e-mail a zeptat se, zda by zvážil přidání zpětného odkazu na váš web. Pokud se snažíte získat zpětný odkaz z konkrétního, vysoce uznávaného a autoritativního webu, můžete dokonce společnosti zaslat e-mail s nabídkou opravy nefunkčních odkazů, které na jejich webové stránce najdete, a navrhnout, aby použila náhradní adresu URL, která zmiňuje vaši značku.

Need to generate more traffic, and improve engagement?

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Nejčastější dotazy”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Dotaz”, “name”: “Mohu obsah obsahující zmínku o nové značce zahrnout do e-mailu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Text, který zmiňuje vaši značku, nemůžete do e-mailu zahrnout, pokud k tomu nedostanete svolení od vlastníka. Je však dobré informovat uživatele o zmínce odkazem na místo, kde si mohou přečíst obsah, který zmiňuje vaši firmu.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Jak mohu získat zpětný odkaz na své webové stránky?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Pokud si přečtete externě publikovaný text a myslíte si, že je relevantní pro vaši značku, můžete autorovi nebo vlastníkovi napsat e-mail a zeptat se, zda by zvážil přidání zpětného odkazu na váš web. Pokud se snažíte získat zpětný odkaz z konkrétního, vysoce uznávaného a autoritativního webu, můžete dokonce společnosti zaslat e-mail s nabídkou opravy nefunkčních odkazů, které na jejich webové stránce najdete, a navrhnout, aby použila náhradní adresu URL, která zmiňuje vaši značku.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Co když najdu nějaký externí obsah, který by měl zmiňovat mou značku?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Pokud externí zdroj zmiňuje vaši značku, ale neobsahuje zpětný odkaz na vaše webové stránky, měli byste kontaktovat vydavatele a laskavě ho požádat o aktualizaci textu tak, aby obsahoval kotvy směřující na vámi zvolenou stránku.” } }] }
Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.