Nespočet způsobů, jak se zlepšit s
jediným nástrojem

Zlepšete svůj marketing s pomocí od LiveAgent. 

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Potřebujete zlepšit svou marketingovou pověst?

Vytvoření dobrého prvního dojmu na internetu může zlepšit vaše marketingové a prodejní úsilí. Bez správných nástrojů to však může být náročné.

Zní vám to povědomě? Máte problém udržet si přehled, co se dotazů od zákazníků týče? Jsou vaše sociální kanály zaplaveny komentáři a zprávami, ve kterých se nedokážete vyznat?

Pokud jste odpověděli kladně, možná nastal čas investovat do helpdesk softwaru.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Creation of marketing strategies

Jak zlepšit vaše marketingové strategie

Moderní zákazník je technicky zdatný člověk, který se nebojí provést důkladný audit vaší firmy. Před nákupem produktů si zákazníci prohlédnou vaše webové stránky, účty na sociálních sítích a recenze zveřejněné na internetu.

Klíč k úspěchu? Oceňte a odpovězte na všechny dotazy zveřejněné online – bez ohledu na použitý kanál (Instagram, Facebook, Twitter atd.).

Máte špatnou pověst?

Když jsou vaše sociální kanály zaplaveny komentáři bez odpovědi, vypadá to neprofesionálně. Chcete-li zlepšit svou marketingovou image, je nutné odpovídat na pozitivní i negativní zmínky na sociálních sítích.

Jak? S pomocí pokročilého helpdesk softwaru. Ten sleduje všechny interakce se zákazníky a převádí je do jedné sdílené schránky.

Dozvědět se více
Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Helpdesk software jako záchrana

LiveAgent v mžiku zlepší vaše marketingové a prodejní úsilí. Zde je přehled toho, na co se můžete těšit, jakmile do svého každodenního pracovního procesu implementujete helpdesk software – a to je jen špička ledovce.

    Bezpečný, sdílený, univerzální schránka

  Zlepšená produktivita

   Vylepšená spokojenost zákazníků

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Jak se váš marketing zlepší díky službě LiveAgent?

Kompletní přehled služeb

Zjistěte, na které komunikační kanály přichází nejvíce tiketů, a sledujte služby, které vaši zákazníci dostávají.

Řekněte sbohem ztraceným a nezodpovězeným tiketům

Získejte upozornění pokaždé, když obdržíte nový komentář, přímou zprávu, e-mail nebo telefonní hovor přímo v aplikaci LiveAgent.

Zlepšete úroveň produktivity

Využívejte funkce, jako jsou automatizační pravidla, vestavěné CRM, call centrum, interní chat a další. Tyto nástroje vám pomohou lépe pomáhat zákazníkům a ušetří vám drahocenný čas.

Kompletní historie tiketů od začátku do konce

Sledujte cestu zákazníka při řešení problému různými kanály a přitom zůstaňte ve stejném hybridním proudu tiketů.

Nezáleží na tom, zda vám zákazník poslal e-mail, následoval telefonát a konverzaci ukončil prostřednictvím Twitteru. Díky službě LiveAgent to všechno dává smysl.

Ticket stream

Které sociální kanály jsou integrovány s LiveAgent?

Facebook - icon

Facebook

Služba LiveAgent lze integrovat se službami Facebook a Facebook Messenger. Všechny přímé zprávy, komentáře a zmínky o vaší značce se automaticky přesunou do vaší univerzální schránky.

Twitter - icon

Twitter

Integrace služby LiveAgent s Twitterem umožňuje uživatelům sledovat zmínky o značce, konkrétní klíčová slova a retweety.

Instagram - icon

Instagram

Díky integraci s Instagramem můžete odpovídat na všechny komentáře k fotografiím a označené zmínky o vaší značce.

Viber - icon

Viber

Díky integraci se službou Viber můžete snadno odpovídat na zprávy zákazníků.

Multilingual support in LiveAgent

Vícejazyčné překlady softwaru

Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici ve 43 různých jazykových mutacích (některé částečně) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. LiveAgent se o vás postará.

Aplikace pro zákaznický servis na cestách

Zůstaňte v kontaktu se svými kolegy a buďte produktivnější na cestách! V mobilních aplikacích LiveAgent máte možnost řešit, přenášet a odpovídat na tikety a chaty, používat přednastavené filtry pro organizaci tiketů a zobrazovat značky, poznámky a oddělení přidružená ke každému tiketu.

Nyní je k dispozici v obchodě App Store a Google Play.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Robustní systém reportování & více

Robustní funkce reportingu a analýzy dat služby LiveAgent vám pomohou zlepšit a doladit stávající marketingové strategie a strategie zákaznických služeb.

Kompletní přehled, odkud vaše tikety přicházejí, jak dlouho trvá jejich vyřízení a kdo na ně odpovídá, vám umožní překlenout propast mezi službami, které poskytujete, a službami, které vaši zákazníci očekávají.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo

Další funkce, na které se můžete těšit:

Tagy, oddělení

Automaticky uspořádejte příchozí tikety do příslušných oddělení a označte je tagy, abyste na první pohled viděli obsah každého tiketu.

Nativní live chat

Pomocí nativní funkce live chatu LiveAgent můžete chatovat se zákazníky v reálném čase nebo interně chatovat se spolupracovníky při řešení dotazů zákazníků.

Věstavěné call centrum

Vytvářejte komplexní stromy IVR, směrujte hovory nebo umožněte zákazníkům vyžádat si zpětné volání. Podporován je také videochat, a to jak interní, tak se zákazníky.

Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Proč je LiveAgent tím správným nástrojem pro zlepšení vašeho marketingu?

Most reviewed and number 1

Nejlépe a nejvíce hodnocený

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v roce 2020.

Preferred by 21k businesses

Upřednostňuje nás 21 tisíc firem

Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.

Packed with features

Více než 180 funkcí

Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem konfigurace se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Cloud based and secure help desk

Cloudový a bezpečný

Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.

Poměr ceny a hodnoty?

Bezkonkurenční. Vzhledem k obrovskému množství funkcí, které LiveAgent nabízí, je naše nabídka výhodná. Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Vylepšete marketing
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

Prohlédka LiveAgent funkce integrace alternativy podpora portál zákaznické podpory migrace dat dostupnost systému protokol změn žádost o nabídku.

Webinář LiveAgent 1: Úvod & Obecný přehled

Prohlédka LiveAgent funkce integrace alternativy podpora portál zákaznické podpory migrace dat dostupnost systému protokol změn žádost o nabídku.

Založte si bezplatný účet na LiveAgent a využijte webové semináře k optimalizaci efektivity živého chatu pro zákaznickou podporu.

Webinář LiveAgent 3: Live chat a pozvánky na chat

Založte si bezplatný účet na LiveAgent a využijte webové semináře k optimalizaci efektivity živého chatu pro zákaznickou podporu.

Ticketovací software je nástroj k zefektivnění zákaznických dotazů, zkrácení doby odezvy a zlepšení spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí pokročilé funkce a integruje se s dalšími nástroji.

Hlubší pohled na software ticketingu

Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.

Nikdo nemá rád chyby. Ani když jde o chyby v programech. Způsobují totiž pády systému. Je to chyba, omyl. Chyby mohou být také falešné.

Chyba

LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který umožňuje řízení různých kanálů jako jsou e-maily, telefonní hovory, chatování a sociální sítě. Nabízí také funkce jako samoobslužný software, příchozí call centra a správa stížností. Společnost nabízí podporu v migraci dat, dostupnost systému a protokol změn. LiveAgent je oceněným softwarem s pozitivními recenzemi a je k dispozici v partnerském programu. Pro zákazníky jsou k dispozici demo verze a sociální sítě.

LiveAgent umí také váš jazyk. Přizpůsobte si své prostředí a vyberte jazyk rozhraní, který preferujete vy a vaši agenti. Lze to kdykoli změnit.

Vícejazyčný

LiveAgent je vhodný pro nadnárodní společnosti, když poskytují zákaznický servis v různých jazycích. LiveAgent podporuje 43 jazyků a zákaznický servis lze poskytovat ve preferovaném jazyce. Kromě toho má LiveAgent vícejazyčné funkce, jako jsou přizpůsobitelné widgety. Existuje možnost vlastního nastavení preferovaného jazyka pro konkrétní oddělení, díky čemuž se LiveAgent hodí také pro trhy s různými jazyky. Pokud chybí váš jazyk, v LiveAgentu lze navrhnout nový jazyk ke kterému obdržíte slevu, a to v cenové nabídce od $0 za 7 denní historii tiketů až po $49 za měsíc.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo