Vytvoření dobrého prvního dojmu na internetu může zlepšit vaše marketingové a prodejní úsilí. Bez správných nástrojů to však může být náročné.
Zní vám to povědomě? Máte problém udržet si přehled, co se dotazů od zákazníků týče? Jsou vaše sociální kanály zaplaveny komentáři a zprávami, ve kterých se nedokážete vyznat?
Pokud jste odpověděli kladně, možná nastal čas investovat do helpdesk softwaru.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Moderní zákazník je technicky zdatný člověk, který se nebojí provést důkladný audit vaší firmy. Před nákupem produktů si zákazníci prohlédnou vaše webové stránky, účty na sociálních sítích a recenze zveřejněné na internetu.
Klíč k úspěchu? Oceňte a odpovězte na všechny dotazy zveřejněné online – bez ohledu na použitý kanál (Instagram, Facebook, Twitter atd.).
Když jsou vaše sociální kanály zaplaveny komentáři bez odpovědi, vypadá to neprofesionálně. Chcete-li zlepšit svou marketingovou image, je nutné odpovídat na pozitivní i negativní zmínky na sociálních sítích.
Jak? S pomocí pokročilého helpdesk softwaru. Ten sleduje všechny interakce se zákazníky a převádí je do jedné sdílené schránky.
LiveAgent v mžiku zlepší vaše marketingové a prodejní úsilí. Zde je přehled toho, na co se můžete těšit, jakmile do svého každodenního pracovního procesu implementujete helpdesk software – a to je jen špička ledovce.
Bezpečný, sdílený, univerzální schránka
Zlepšená produktivita
Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.
Zjistěte, na které komunikační kanály přichází nejvíce tiketů, a sledujte služby, které vaši zákazníci dostávají.
Získejte upozornění pokaždé, když obdržíte nový komentář, přímou zprávu, e-mail nebo telefonní hovor přímo v aplikaci LiveAgent.
Využívejte funkce, jako jsou automatizační pravidla, vestavěné CRM, call centrum, interní chat a další. Tyto nástroje vám pomohou lépe pomáhat zákazníkům a ušetří vám drahocenný čas.
Sledujte cestu zákazníka při řešení problému různými kanály a přitom zůstaňte ve stejném hybridním proudu tiketů.
Nezáleží na tom, zda vám zákazník poslal e-mail, následoval telefonát a konverzaci ukončil prostřednictvím Twitteru. Díky službě LiveAgent to všechno dává smysl.
Služba LiveAgent lze integrovat se službami Facebook a Facebook Messenger. Všechny přímé zprávy, komentáře a zmínky o vaší značce se automaticky přesunou do vaší univerzální schránky.
Integrace služby LiveAgent s Twitterem umožňuje uživatelům sledovat zmínky o značce, konkrétní klíčová slova a retweety.
Díky integraci s Instagramem můžete odpovídat na všechny komentáře k fotografiím a označené zmínky o vaší značce.
Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici ve 43 různých jazykových mutacích (některé částečně) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. LiveAgent se o vás postará.
Zůstaňte v kontaktu se svými kolegy a buďte produktivnější na cestách! V mobilních aplikacích LiveAgent máte možnost řešit, přenášet a odpovídat na tikety a chaty, používat přednastavené filtry pro organizaci tiketů a zobrazovat značky, poznámky a oddělení přidružená ke každému tiketu.
Nyní je k dispozici v obchodě App Store a Google Play.
Robustní funkce reportingu a analýzy dat služby LiveAgent vám pomohou zlepšit a doladit stávající marketingové strategie a strategie zákaznických služeb.
Kompletní přehled, odkud vaše tikety přicházejí, jak dlouho trvá jejich vyřízení a kdo na ně odpovídá, vám umožní překlenout propast mezi službami, které poskytujete, a službami, které vaši zákazníci očekávají.
LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Pomocí nativní funkce live chatu LiveAgent můžete chatovat se zákazníky v reálném čase nebo interně chatovat se spolupracovníky při řešení dotazů zákazníků.
Vytvářejte komplexní stromy IVR, směrujte hovory nebo umožněte zákazníkům vyžádat si zpětné volání. Podporován je také videochat, a to jak interní, tak se zákazníky.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v roce 2020.
Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.
Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem konfigurace se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.
Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.
Bezkonkurenční. Vzhledem k obrovskému množství funkcí, které LiveAgent nabízí, je naše nabídka výhodná. Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes.
Most Popular
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
LiveAgent je výkonný helpdesk software, který vám pomůže efektivně a účinně zpracovávat požadavky zákazníků z různých kanálů prostřednictvím jednoho rozhraní. Navíc se integruje s vašimi webovými stránkami a sociálními sítěmi. Můžete tak přilákat nové zákazníky, zlepšit marketing a povědomí o své značce.
Mezi obchodní přínosy aplikace LiveAgent patří kromě zlepšení marketingu také zvýšení spokojenosti zákazníků, udržení zákazníků, loajalita zákazníků a snížení míry jejich odchodu.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech