Vyberte si z našich šablon e-mailů a jednoduše pozvěte své zákazníky do vašeho zákaznického portálu. Ukažte jim výhody a připojte jasnou výzvu k akci. Získáte tak spokojené a loajální zákazníky.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Jak můžete propagovat zákaznický portál a povzbudit své klienty, aby se k němu připojili? Jedním z nejefektivnějších způsobů je jednoduše jim poslat e-mail a informovat je o existenci platformy.
Nezapomeňte uvést výhody připojení k vašemu zákaznickému portálu a připojit jasnou výzvu k akci, abyste dosáhli co nejlepších výsledků.
Co je to zvací e-mail? Proč je důležitý?
E-mail s pozvánkou slouží také jako připomenutí události v kalendáři. Je to zpráva informující vaše klienty nebo uživatele o dostupnosti vašeho zákaznického portálu a vybízející je, aby se k platformě připojili. Tento typ e-mailu byste měli zaslat každému zákazníkovi, který se může k zákaznickému portálu připojit.
Je důležité posílat zákazníkům e-maily s pozvánkami. Jinak se nemusí dozvědět, že platforma existuje a že se k ní mohou připojit a využívat ji.
Vzhledem k tomu, kolik práce stojí vytvoření zákaznického portálu a jak cenný je tento zdroj pro klienty a uživatele, vyplatí se udělat další krok k jeho propagaci.
Příklady předmětů e-mailových pozvánek
Nápady na e-mailové pozvánky
Šablona e-mailové pozvánky 1
We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].
If you want to create an account, please click on the following link: [link]
Enjoy!
Best,
The [customer portal] team
Šablona e-mailové pozvánky 2
[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [area] strategy, such as [one of the activities].
We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love you to create a customer portal account and join our user community!
We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.
Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.
Register Now
Best,
The [customer portal] team
Šablona e-mailové pozvánky 3
It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time on dealing with [pain point].
Join our portal to learn:
[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
,,,
Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:
[Testimonial 1]
[Testimonial 2]
Register now
Best,
The [customer portal] team
Šablona e-mailové pozvánky 4
I’d like to invite you to keep track of the work we do together via the [customer portal].
Using this secure online system, you’ll keep track of our work, collaborate with our other customers, and stay up to date with [product/service]! It gives a real-time view and is a great way to remain in sync.
Access your account now
Looking forward to working together!
Best,
The [customer portal] team
Šablona e-mailové pozvánky 5
We are inviting you to use our new [customer portal], which will give you a better overview of all that’s happening with [product/service].
This platform will help you get the most out of [product/service].
Check out the portal below:
GET STARTED!
Best,
The [customer portal] team
Šablona e-mailové pozvánky 6
You’ve been invited to join [customer portal]. You can use it to raise requests and get help. To set up your account, simply click on your [link]
Hope you will find [customer portal] useful!
Best
The [customer portal] team
Šablona e-mailové pozvánky 7
You’ve been invited to our [customer portal], where you’ll be able to safely exchange messages, files, and updates with other users.
The button below will take you to the registration page, where you can create your account.
[button]
Best,
The [customer portal] team
Ready to put our invitation templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
V ideálním případě byste měli zaslat e-mail s pozvánkou po několika dnech (nebo týdnech, v závislosti na složitosti vašeho produktu/služby) poté, co zákazník začne váš produkt/službu používat. Nejprve ho proveďte procesem onboardingu a poté ho nechte, aby se s vaším produktem seznámil a vstřebal všechny dostupné informace. Jakmile se nový zákazník lépe seznámí s vašimi produkty, vyzvěte ho, aby se připojil k vašemu zákaznickému portálu, který může využít k řešení složitějších problémů souvisejících s vaším produktem/službou a ke sdílení svých znalostí s ostatními uživateli.
Dvě následné zprávy zaslané během jednoho týdne jsou více než v pořádku. Nezapomínejte však na to, abyste nebyli příliš vlezlí a sledovali reakce příjemců. Pokud vás požádají, abyste jim zprávy přestali posílat, prostě to udělejte.Pokud se nový zákazník nepřipojí k vašemu zákaznickému portálu poté, co jste mu poslali jednu nebo dvě zprávy, může to znamenat, že se vám nedaří úspěšně komunikovat hodnotu platformy.
Pozvánka na zákaznický portál by měla příjemce ihned zaujmout a přesvědčit ho, aby vynaložil úsilí na vytvoření účtu. Proto je dobré ji udělat vizuálně atraktivní pomocí e-mailové šablony založené na HTML.
Helpdesk software pro odvětví e-commerce
Produktové novinky a další propagační materiály jsou k dispozici po registraci a přenos dat je možný přes bezplatný účet. Systém GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, a to až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou také zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.
Helpdesk software pro módní průmysl
V textu je řečeno, že je důležité vytvořit pozitivní zákaznickou zkušenost, což může vést k posílení propagace a obhajoby. Dále se hovoří o možnosti zkrácení doby odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů a snížení zátěže tiketů pomocí báze znalostí. Na konci textu je nabízena bezplatná zkušební verze softwaru Helpdesk pro módní průmysl.
Helpdesk software pro bankovnictví
TEXT obsahuje informace o několika strategiích, které lze použít ke zlepšení zákaznické zkušenosti a snížení množství požadavků na podporu. Tyto strategie zahrnují posílení propagace/obhajoby, zkrácení doby odezvy a snížení objemu tiketů pomocí báze znalostí. Text také nabízí marketingovou nabídku na bezplatnou zkušební verzi služby LiveAgent pro bankovnictví a pojišťovnictví.
Potřebujete zlepšit služby zákazníkům?
Automatizace call centra LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro call centra a zákaznický servis. Zákaznická služba je klíčová pro udržení ziskovosti se zákazníky. Dovednosti v oblasti služeb zákazníkům jsou nezbytné pro poskytování vynikajícího zákaznického zážitku.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.