• Šablony
  • Šablony e-mailových pozvánek

Šablony e-mailových pozvánek

Jak můžete propagovat zákaznický portál a povzbudit své klienty, aby se k němu připojili? Jedním z nejefektivnějších způsobů je jednoduše jim poslat e-mail a informovat je o existenci platformy.

Nezapomeňte uvést výhody připojení k vašemu zákaznickému portálu a připojit jasnou výzvu k akci, abyste dosáhli co nejlepších výsledků.

Co je to zvací e-mail? Proč je důležitý?

E-mail s pozvánkou slouží také jako připomenutí události v kalendáři. Je to zpráva informující vaše klienty nebo uživatele o dostupnosti vašeho zákaznického portálu a vybízející je, aby se k platformě připojili. Tento typ e-mailu byste měli zaslat každému zákazníkovi, který se může k zákaznickému portálu připojit.

Příklad e-mailové pozvánky

Je důležité posílat zákazníkům e-maily s pozvánkami. Jinak se nemusí dozvědět, že platforma existuje a že se k ní mohou připojit a využívat ji.

Vzhledem k tomu, kolik práce stojí vytvoření zákaznického portálu a jak cenný je tento zdroj pro klienty a uživatele, vyplatí se udělat další krok k jeho propagaci.

Příklady předmětů e-mailových pozvánek

  • Chcete z [produktu/služby] vytěžit maximum? Připojte se k [zákaznický portál]
  • Připojte se k [zákaznický portál] nyní 
  • [zákaznický portál] na vás čeká
  • Věděli jste, že pro všechny naše klienty je k dispozici [zákaznický portál]?
  • Je načase, abyste se připojili k [zákaznický portál]
  • Nechceme se chlubit, ale uživatelé náš [zákaznický portál] milují.
  • Zde je důvod, proč byste se měli připojit k [zákaznický portál]
  • Jste zváni, abyste se připojili k našemu portálu!
  • Do [zákaznického portálu] jsme přidali nové moduly. Připojte se k němu a vyzkoušejte je!
  • Seznamte se se všemi funkcemi a možnostmi, které [produkt/služba] přináší.
  • Vytvořili jsme ji pro vás, abyste se mohli rozvíjet a učit se nové věci o [produkt/služba].

Nápady na e-mailové pozvánky

Šablona e-mailové pozvánky 1


Hi [customer name]!

We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].

If you want to create an account, please click on the following link: [link]

Enjoy!

Best,
The [customer portal] team

Šablona e-mailové pozvánky 2


Hi there!
How much time are you spending [dealing with a customer pain point]? I bet it’s too much!

[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [area] strategy, such as [one of the activities].

We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love you to create a customer portal account and join our user community!

We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.

Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.

Register Now

Best,
The [customer portal] team

Šablona e-mailové pozvánky 3


Hey!

It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time on dealing with [pain point].

Join our portal to learn:

[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
,,,

Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:

[Testimonial 1]
[Testimonial 2]

Register now

Best,
The [customer portal] team

Šablona e-mailové pozvánky 4


Hi [name],

I’d like to invite you to keep track of the work we do together via the [customer portal].

Using this secure online system, you’ll keep track of our work, collaborate with our other customers, and stay up to date with [product/service]! It gives a real-time view and is a great way to remain in sync.

Access your account now

Looking forward to working together!

Best,
The [customer portal] team

Šablona e-mailové pozvánky 5


Hi [name]!

We are inviting you to use our new [customer portal], which will give you a better overview of all that’s happening with [product/service].

This platform will help you get the most out of [product/service].

Check out the portal below:

GET STARTED!

Best,
The [customer portal] team

Šablona e-mailové pozvánky 6


Hello [name]!

You’ve been invited to join [customer portal]. You can use it to raise requests and get help. To set up your account, simply click on your [link]

Hope you will find [customer portal] useful!

Best
The [customer portal] team

Šablona e-mailové pozvánky 7


Hello,

You’ve been invited to our [customer portal], where you’ll be able to safely exchange messages, files, and updates with other users.

The button below will take you to the registration page, where you can create your account.
[button]

Best,
The [customer portal] team

Ready to put our invitation templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Frequently asked questions

Jak by měl vypadat e-mail s pozvánkou?

Pozvánka na zákaznický portál by měla příjemce ihned zaujmout a přesvědčit ho, aby vynaložil úsilí na vytvoření účtu. Proto je dobré ji udělat vizuálně atraktivní pomocí e-mailové šablony založené na HTML.

Kolik následných e-mailů s pozvánkou mám poslat?

Dvě následné zprávy zaslané během jednoho týdne jsou více než v pořádku. Nezapomínejte však na to, abyste nebyli příliš vlezlí a sledovali reakce příjemců. Pokud vás požádají, abyste jim zprávy přestali posílat, prostě to udělejte.

Pokud se nový zákazník nepřipojí k vašemu zákaznickému portálu poté, co jste mu poslali jednu nebo dvě zprávy, může to znamenat, že se vám nedaří úspěšně komunikovat hodnotu platformy.

Kdy mám poslat e-mail s pozvánkou?

V ideálním případě byste měli zaslat e-mail s pozvánkou po několika dnech (nebo týdnech, v závislosti na složitosti vašeho produktu/služby) poté, co zákazník začne váš produkt/službu používat. Nejprve ho proveďte procesem onboardingu a poté ho nechte, aby se s vaším produktem seznámil a vstřebal všechny dostupné informace. Jakmile se nový zákazník lépe seznámí s vašimi produkty, vyzvěte ho, aby se připojil k vašemu zákaznickému portálu, který může využít k řešení složitějších problémů souvisejících s vaším produktem/službou a ke sdílení svých znalostí s ostatními uživateli.

Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.