Jak můžete propagovat zákaznický portál a povzbudit své klienty, aby se k němu připojili? Jedním z nejefektivnějších způsobů je jednoduše jim poslat e-mail a informovat je o existenci platformy.
Nezapomeňte uvést výhody připojení k vašemu zákaznickému portálu a připojit jasnou výzvu k akci, abyste dosáhli co nejlepších výsledků.
Co je to zvací e-mail? Proč je důležitý?
E-mail s pozvánkou slouží také jako připomenutí události v kalendáři. Je to zpráva informující vaše klienty nebo uživatele o dostupnosti vašeho zákaznického portálu a vybízející je, aby se k platformě připojili. Tento typ e-mailu byste měli zaslat každému zákazníkovi, který se může k zákaznickému portálu připojit.
Je důležité posílat zákazníkům e-maily s pozvánkami. Jinak se nemusí dozvědět, že platforma existuje a že se k ní mohou připojit a využívat ji.
Vzhledem k tomu, kolik práce stojí vytvoření zákaznického portálu a jak cenný je tento zdroj pro klienty a uživatele, vyplatí se udělat další krok k jeho propagaci.
Příklady předmětů e-mailových pozvánek
Nápady na e-mailové pozvánky
Šablona e-mailové pozvánky 1
We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].
If you want to create an account, please click on the following link: [link]
Enjoy!
Best,
The [customer portal] team
Šablona e-mailové pozvánky 2
[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [area] strategy, such as [one of the activities].
We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love you to create a customer portal account and join our user community!
We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.
Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.
Register Now
Best,
The [customer portal] team
Šablona e-mailové pozvánky 3
It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time on dealing with [pain point].
Join our portal to learn:
[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
,,,
Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:
[Testimonial 1]
[Testimonial 2]
Register now
Best,
The [customer portal] team
Šablona e-mailové pozvánky 4
I’d like to invite you to keep track of the work we do together via the [customer portal].
Using this secure online system, you’ll keep track of our work, collaborate with our other customers, and stay up to date with [product/service]! It gives a real-time view and is a great way to remain in sync.
Access your account now
Looking forward to working together!
Best,
The [customer portal] team
Šablona e-mailové pozvánky 5
We are inviting you to use our new [customer portal], which will give you a better overview of all that’s happening with [product/service].
This platform will help you get the most out of [product/service].
Check out the portal below:
GET STARTED!
Best,
The [customer portal] team
Šablona e-mailové pozvánky 6
You’ve been invited to join [customer portal]. You can use it to raise requests and get help. To set up your account, simply click on your [link]
Hope you will find [customer portal] useful!
Best
The [customer portal] team
Šablona e-mailové pozvánky 7
You’ve been invited to our [customer portal], where you’ll be able to safely exchange messages, files, and updates with other users.
The button below will take you to the registration page, where you can create your account.
[button]
Best,
The [customer portal] team
Ready to put our invitation templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Pozvánka na zákaznický portál by měla příjemce ihned zaujmout a přesvědčit ho, aby vynaložil úsilí na vytvoření účtu. Proto je dobré ji udělat vizuálně atraktivní pomocí e-mailové šablony založené na HTML.
Dvě následné zprávy zaslané během jednoho týdne jsou více než v pořádku. Nezapomínejte však na to, abyste nebyli příliš vlezlí a sledovali reakce příjemců. Pokud vás požádají, abyste jim zprávy přestali posílat, prostě to udělejte.
Pokud se nový zákazník nepřipojí k vašemu zákaznickému portálu poté, co jste mu poslali jednu nebo dvě zprávy, může to znamenat, že se vám nedaří úspěšně komunikovat hodnotu platformy.
V ideálním případě byste měli zaslat e-mail s pozvánkou po několika dnech (nebo týdnech, v závislosti na složitosti vašeho produktu/služby) poté, co zákazník začne váš produkt/službu používat. Nejprve ho proveďte procesem onboardingu a poté ho nechte, aby se s vaším produktem seznámil a vstřebal všechny dostupné informace. Jakmile se nový zákazník lépe seznámí s vašimi produkty, vyzvěte ho, aby se připojil k vašemu zákaznickému portálu, který může využít k řešení složitějších problémů souvisejících s vaším produktem/službou a ke sdílení svých znalostí s ostatními uživateli.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.