• Šablony
  • Šablony pro uvedení produktu na trh

Šablony pro uvedení produktu na trh

Po měsících strávených vývojem produktu nebo služby je samozřejmostí vypustit je do světa a e-mailový marketing je dobrým kanálem, jak o novém produktu informovat. Pokud však uvedení na trh uspěcháte, může to uškodit jak produktu, tak vašemu podnikání. Správné je uvedení produktu na trh řádně naplánovat – zvolit správné kanály pro rozeslání informace, využít co nejlepší šablony e-mailů pro uvedení produktu na trh, zajistit, aby sdělení bylo atraktivní a poutavé atd. Než se však ponoříme do hloubky šablon e-mailů pro uvedení produktu na trh a osvědčených postupů, začněme od základů.

Co je to e-mail o uvedení produktu na trh a proč je důležitý?

Ať už právě začínáte podnikat, nebo jste již zavedeným hráčem na poli, zavedení nových produktů a služeb je klíčové. Jakmile projdete kontrolním seznamem pro zahájení podnikání a máte připravený sortiment, je čas začít s propagací.

Oznámení o uvedení produktu na trh je série aktivit, jejichž cílem je propagace a zveřejnění nového produktu nebo služby. Od zaslání informativní zprávy, aby se zákazník dozvěděl o vašem novém produktu, až po pozvání na oficiální akci k jeho uvedení na trh.

Firmy často používají e-mail k vyvolání očekávání a nadšení před uvedením svého produktu na trh. To pomáhá přitáhnout pozornost a nakonec generovat větší prodeje, jakmile je produkt k dispozici. 

šablona pro uvedení produktu na trh
Odesílání e-mailů o uvedení produktu na trh přímo z aplikace LiveAgent

Ale co přesně je e-mail o uvedení produktu na trh? Propagační e-mail o uvedení produktu na trh je typ e-mailu, který společnosti používají k propagaci svých produktů, služeb, nabídek a kampaní. Je důležitou součástí celého procesu oznámení, protože umožňuje přímo oslovit cílovou skupinu.

Na rozdíl od transakčních e-mailů, které informují zákazníky o jejich objednávkách nebo informacích o účtu, propagační e-maily se obecně snaží přeměnit odběratele na zákazníky nebo zvýšit či zkřížit prodej. E-maily o uvedení produktu na trh se také řadí do kategorie propagačních e-mailů.

In a SaleCycle study, more than 50% of respondents said they purchase products presented to them via marketing email once a month.

SaleCycle team

Dobře napsané propagační e-maily nepotřebují mnoho k tomu, aby přesvědčily potenciální zákazníky k nákupu u vás.

Psaní propagačních e-mailů s vysokou konverzí je v podstatě klíčem k propagaci vašeho produktu a zvýšení prodeje.  Podívejme se, jak toho můžete dosáhnout, a to postupně u jednoho typu propagačního e-mailu – začněme e-mailem o uvedení produktu na trh.

5 nápadů na šablony pro uvedení produktu na trh

Existují tisíce příkladů e-mailů o uvedení produktu na trh. Po jediném vyhledání na Googlu najdete mnoho šablon a popisů úspěšných kampaní. Pro vaše pohodlí jsme sestavili seznam 5 šablon e-mailů pro uvedení produktu na trh, které považujeme za nejpřesvědčivější. 

Šablona oznámení o vydání softwaru


Hi [name]!

We are super excited to announce our new [name of a digital product/service].

[1-liner description about the product and its function]

During the past few months, we have been working really hard to improve our [product/service], and we believe that [name of the offering] will help you enjoy your experience with [company] even more.

So what is [offering] all about?

[explain the purpose of your product or service, focusing on the features, add visuals].

[if applicable] You can download our app directly from the App Store or the Google Play Store.

[CTA button]

Happy testing!
Best,
[your name & company’s name]


Šablona oznámení o vydání nové funkce


Hello [name]!

Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!

We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].

Ready to test the updated version?

Click on the button below to get started!

[CTA button]

Best,
[your name & company’s name]


Šablona pro uvedení nového fyzického produktu na trh


Dear [name],

The new [product name] is finally available!

What makes the [product name] different is [give an intro to the Product and say why your audience need it]

You can order your [Product] directly from our store or find it [name of a platform].

[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].

[CTA button]

Best,
[your name & company’s name]


E-mail o uvedení produktu nebo služby na trh – krátká šablona


Hello [name],

We couldn’t be happier to welcome [Product or service] into the [company] family.

But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [Product] is one of a kind.

Bold statement? Just look at this list of benefits that [product name] brings!

Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3

Pretty convincing, huh? You have to test our [product/service] to learn about its full potential.

[CTA button]

Enjoy!

Best,
[your name & company’s name]


Konverzační e-mailová šablona pro uvedení produktu na trh


Hi [name]!

What’s your #1 challenge right now? Please think about it for a second…

And now let me guess – it’s [a problem that your product/service solves], right?

No need to worry, our [product/service] is available and ready to make your life easier.

Now you’d like to ask how you can get it, correct? Got you covered! You just need to click the link below and place your order. Yep, right there, this small [color] button:

[CTA button]

Have fun exploring, and let us know what you think!

Best,
[your name & company’s name]

Nezapomeňte své e-maily vždy personalizovat a psát přímé odpovědi na následující otázky:

  • Jaký je připravovaný produkt? 
  • Jak funguje? (jednoduše vysvětleno)
  • Proč to vaše publikum potřebuje [právě teď!]?
  • Jak to mohou získat?

7 lákavých předmětů e-mailů

Obsah e-mailu je důležitý, ale nikdo si ho nepřečte, pokud nejprve nepoužijete vražedný předmět! Nezapomeňte – musí být poutavý. Máme pro vás několik příkladů.

  • Potýkáte se s [problémem]? Máme pro vás řešení! [Produkt]
  • Konečně je to tady! Seznamte se s [Produkt]: Nyní získáte [benefit]
  • Nový [výrobek nebo služba] od [společnost]: Řešení vašeho [problému]
  • Pozdravte [Produkt]! Nyní máte [benefit] na dosah ruky
  • Už vás nebaví [problém]? Už si nedělejte starosti! [Produkt] je tu, aby vám pomohl!
  • K dispozici nyní: [produkt], řešení [problému]
  • [Produkt] je nyní v prodeji. Přečtěte si tento e-mail a dozvíte se, jak jej můžete získat.
  • Problémy s [Problém]? Zkoušeli jste [Produkt]? Absolutní novinku na trhu

E-maily při uvedení produktu na trh – tipy a osvědčené postupy, kterými se řídit

Plánujte, plánujte, plánujte!

Jak často plánujete zasílat e-maily svým odběratelům a co budou e-maily obsahovat? Prvním krokem k vytvoření úspěšných e-mailových kampaní je vytvoření strategie, průzkum publika a naplánování e-mailů v redakčním kalendáři.

Zvýrazněte, co vám chybí

Váš produkt má pomoci lidem s určitým problémem. Ať už je to jakýkoli problém, nyní je vhodná doba, aby se vaše publikum zamyslelo nad tímto problémem a nad tím, jak ho váš produkt může odstranit. Proto je důležité v každém e-mailu zdůraznit hodnotu vašeho produktu.

Určete jasnou a konzistentní výzvu k akci (CTA).

Zamyslete se nad tím, jakou akci chcete, aby vaši odběratelé po přečtení e-mailu provedli. Přihlásí se do samostatného seznamu pro exkluzivní aktualizace/oznámení o produktech? Měli by zprávu šířit na sociálních sítích? Mají možnost si produkt předem zakoupit? Existuje mnoho otázek, které můžete pro svůj CTA zvážit, ale držte se jedné, abyste předešli zmatkům.

Sladění e-mailového marketingu se zbytkem propagačního plánu

Pokud plánujete propagovat svůj nový produkt nebo službu prostřednictvím více kanálů, ujistěte se, že je vaše sdělení konzistentní. To znamená, že kopie by měla mít stejný styl psaní, obrázky by měly být ucelené a CTA by měly uživatele nabádat k jedné konkrétní akci.

Kdy byste měli poslat e-mail o uvedení produktu na trh?

Jak již bylo zmíněno výše, uvedení nového produktu na trh je vzrušující. Poté, co jste strávili hodiny, týdny a možná i měsíce sestavováním této novinky, kterou si vaše publikum zamiluje, si zasloužíte, abyste ji prezentovali s hrdostí.

Nikdy není příliš brzy přemýšlet o tom, jak budete svůj produkt propagovat a kdy tak učiníte. Nechceme zabíhat do přílišných podrobností, proto se zaměříme jen na základní věci.

E-mail o uvedení produktu na trh by měl být odeslán ve chvíli, kdy je váš produkt nebo služba připravena k použití nebo je možné ji zakoupit online nebo v obchodech. Doporučujeme vám zaslat před uvedením na trh oznamovací e-mail, abyste informovali své publikum, že váš produkt bude brzy k dispozici. Nezapomeňte však, že e-mail o uvedení produktu na trh musíte odeslat až poté, co je vaše nabídka k dispozici ke koupi.

Ready to put our product launch email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses.<br> Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Frequently asked questions

<p><strong>Jak velká by měla být moje e-mailová databáze?</strong></p>

U každé firmy je to jinak. Pokud prodáváte masové produkty B2C, které jsou dostupné pro mnoho typů zákazníků (například mobilní telefon, šátek nebo úsporné auto), bude vaše databáze obrovská a bude se skládat ze stovek tisíc kontaktů. Pokud však nabízíte vysoce specifický software pro správu zásilek B2B, bude vaše databáze menší. Nejdůležitější částí je segmentace databáze podle různých kupujících person.

<p><strong>Jaká je ideální délka e-mailu při uvedení produktu na trh?</strong></p>

Obecně platí, že propagační e-maily by měly být krátké a stručné. Váš e-mail by měl předat sdělení s použitím co nejmenšího množství textu. Nepíšete podrobnou příručku k produktu ani nevypisujete všechny dostupné funkce. Cílem je představit výhody nově uváděného produktu nebo služby a přesvědčit čtenáře, aby kliknul na tlačítko CTA umístěné v e-mailu o uvedení produktu na trh. 

<p><strong>Mám napsat prostý textový e-mail, nebo poslat e-mail v HTML?</strong></p>

Rozdíl mezi textovým e-mailem a e-mailem HTML spočívá ve formátování. Textový e-mail obsahuje pouze text bez možnosti formátování. Umožňuje také vložit do kopie e-mailu jednoduché vizuální obrázky nebo gify. Naproti tomu e-mail ve formátu HTML může obsahovat obrázky, barvy a další možnosti formátování textu. Výběr toho, který e-mail je pro vaši společnost vhodnější, závisí na vaší marketingové strategii e-mailu, značce, průvodci stylem a dalších faktorech. Zdá se rozumné používat e-maily založené na kódu HTML, zejména v případě produktů B2C, protože tento druh e-mailu poskytuje více možností vizuální prezentace produktu. Nicméně 62 % marketérů uvádí, že svým odběratelům posílá hybridní e-maily ve formátu HTML a prostého textu.

Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.