Co je bezplatný web chat?
Bezplatný web chat je systém, který slouží k internetové komunikaci v reálném čase mezi dvěma a více lidmi. Není k němu třeba žádný speciální software – uživatelé používají dostupné webové rozhraní, takže jim bohatě stačí webový prohlížeč. Za bezplatný web chat se pochopitelně nic neplatí. Díky němu si mohou uživatelé vyměňovat textové či hlasové zprávy v reálném čase. Jedná se o rychlý, jednoduchý a snadný způsob komunikace.
Frequently Asked Questions
Co je bezplatný web chat?
Bezplatný web chat je komunikační kanál, který umožňuje kontakt mezi dvěma a více lidmi. Není k němu přitom potřeba žádného speciálního chatovacího softwaru. Rozhraní jsou dostupná ve webovém prohlížeči. Jak z názvu vyplývá, tento chat je zcela zdarma.
Potřebují všechny firmy bezplatný web chat?
Nechceme na vás naléhat, ale pokud chcete poskytovat zákaznické služby na té nejvyšší úrovni a mít náskok před konkurencí, měli byste tuto funkci zavést. Zákazníci díky ní mohou obdržet odpověď na svou otázku v reálném čase, což vede k větší spokojenosti se službou, než kdyby se rozhodli použít jiný kanál. Tímto způsobem se dají pěstovat vztahy se zákazníky, což se promítne i do celkových prodejů. Díky chatu může navíc firma na své stránky přidat hnutí spotřebitelů.
Poskytuje LiveAgent bezplatný web chat?
LiveAgent samozřejmě nabízí bezplatný web chat. Jedná se o jeden s hlavních komunikačních kanálů, na který zákazníci nedají dopustit. Bezplatná aplikace pro live chat, kterou LiveAgent nabízí, je nejrychlejším widgetem na trhu, který si navíc můžete přizpůsobit dle svých potřeb a jazykových preferencí.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Správné řešení pro váš helpdesk
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně ticketingu, CRM integrace, live chatu a samoobslužného portálu. Zákazníci jako Huawei, Nascar a BMW ji využívají. Spiceworks je cenově dostupný a nabízí pokročilé možnosti správy incidentů. Help Scout je vhodný pro malé a velké firmy s více než 12 000 zákazníky. Zoho Desk je ideální pro středně velké a velké společnosti s více než 50 000 uživateli. Jira Service Management je nejlepší pro větší firmy v oblasti IT. Pro výběr nejlepšího helpdesk software je důležité mít na paměti podporu, možnosti škálování, omezení softwaru, možnosti spolupráce a integrace. LiveAgent patří mezi 15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro help desk s hodnocením 4,5 od společnosti Capterra.