Software živého chatu pro agentury

Udělejte dojem na své zákazníky a zvyšte jejich spokojenost.
  • ✓ Žádný vstupní poplatek   
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována    
  • ✓ Zruště kdykoliv
Používá
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animace záhlaví
Helpdesk software

Živý chat je jednou z nejrychlejších a nejspolehlivějších podpůrných služeb, které mohou agentury nabídnout svým klientům. V dnešním technologicky vyspělém světě prostě není možné sedět a čekat, až se klienti natáhnou. Naše současnost je dobou vlastního výzkumu a mnoho uživatelů si před registrací podrobně prozkoumá každý web.

Avšak i ti nejzkušenější techničtí uživatelé čas od času vyžadují pomoc. A očekává se, že by podniky měly poskytovat pomoc okamžitě, je-li to nutné, nejlépe v reálném čase. A to je přesně to, co může live chat přinést.

Chat v reálném čase
Příklad živého chatu

Proč by vaše agentura měla nabízet živý chat?

Agentury a jejich ambice jsou různorodé – reklama, marketing, lidské zdroje atd. Jedna věc, kterou mají společnou, je dynamická klientela, která zoufale potřebuje rychlou a přímou odpověď.

Moderní uživatelé jsou netrpěliví. Jeden průzkum tvrdí, že doba příležitosti k zapojení je přibližně 10 minut. Tento 10minutový časový rámec stačí ke ztrátě potenciálních zákazníků. Zde přichází na řadu živý chat.

Důvod používání živého chatu je nezaměnitelný. Poskytuje nejlepší návratnost investic než jakýkoli jiný komunikační kanál a nejvyšší míru spokojenosti zákazníků 92 %.

Žádostí klientů číslo jedna je volba mluvit se skutečnou osobou online při současném procházení webu nebo plnění úkolu.

Prohlížení webových stránek může být ohromující. Živý chat poskytuje pomoc v aktivních i proaktivních řešeních. Proaktivními pozvánkami můžete obejít klientovu neochotu mluvit s týmem podpory. Telefon a e-mail jsou stále cennými komunikačními možnostmi, ale budete muset snížit potřebu jejich používání pomocí živého chatu. Výsledkem je snížený objem příchozích dotazů, protože je agenti mohou vyřešit během aktivní chatové relace.

Univerzální schránka LiveAgent umožňuje přístup ke všem komunikačním otázkám a požadavkům, bez ohledu na platformu, ze které byly odeslány.

Živý chat byl v minulosti mylně interpretován jako jednoduchý widget někde na webu, který zákazníci mohli použít, pokud si to přejí. V posledních letech však jeho funkčnost jako marketingového a konverzního nástroje začala uznávat řada podniků.

Become the best agent with LiveAgent

Cater to all of your clients with one of the fastest live chat widgets on the market. Give it a try and see what makes it great.

Jak je live chat výhodnější ve srovnání s telefonem a e-mailem?

Účinná podpora zákazníků má mnoho výzev. Například u telefonu to může být dlouhé čekání ve frontě. U e-mailu je to bolest při psaní, odesílání a následném čekání na odpověď.

V čem se živý chat zlepšuje?

  • Průměrná čekací doba
  • Snížený objem e-mailů
  • Vyšší konverzní poměr
  • Snížená míra okamžitého opuštění
  • Pohodlná komunikace
  • Zvýšené zapojení
  • Vyšší skóre spokojenosti zákazníků

Jak zajistit, aby byli agenti připraveni na živý chat?

Životní cyklus podpůrného agenta má tři fáze:

  • Nováček
  • Kvalifikovaný pracovník
  • Mistr profesionál

V oblasti zákaznických služeb agenti podpory obecně začínají odpovídáním na telefonické dotazy, aby získali zkušenosti. Pokud je to možné, měli by se živým chatováním zabývat pouze agenti s vynikajícími schopnostmi psaní. Psaní pro živý chat se výrazně liší od e-mailu. Při psaní e-mailu agenti obvykle nejsou omezeni časem. Na druhou stranu to je přesně to, co odlišuje živý chat od e-mailu. Psaní probíhá přímo na místě. Pokud je to možné, je vždy dobré mít k dispozici korekturní skript.

Jaké funkce můžete očekávat od živého chatu?

Počet dostupných funkcí se blíží impozantní hranici 200.

Všechny typy korespondence mezi vašimi agenturami a klienty jsou uloženy v primární sdílené doručené poště ve formě tiketů. Chatový agent může zahájit jakoukoli předchozí konverzaci několika kliknutími v hybridním systému tiketů. Profil a historie každého klienta jsou okamžitě přístupné.

Universal-Inbox-feature-LiveAgent
Příklad univerzální doručené pošty

Vícenásobný výběr designu widgetu chatu i dokovacího okna pro vytvoření nebo výběr předdefinované šablony z galerie.

Galerie tlačítek chatu
Příklad galerie tlačítek chatu

Zdá se, že klienti potřebují pomoc, ale jsou příliš stydliví na to, aby se zeptali? Není třeba čekat, až začnou chatovat. Živý chat zkracuje čekací dobu a aktivně nabízí pomocnou ruku v podobě proaktivní pozvánky na chat.

Galerie pozvánek na chat
Příklad pozvánky na chat

Přednastavené odpovědi na často kladené otázky nebo pro použití během běhu propagační kampaně.

Předpřipravené zprávy
Příklad předpřipravených zpráv

Přenos chatů k dostupným agentům nebo automatické směrování chatů výběrem ze tří předdefinovaných možností trasy: náhodné přiřazení, vyzvánění všem, maximální využití.

Distribuce chatů
Příklad distribuce chatů

Hlášení a monitorování přispívají k vytvoření jasného obrazu o základním typu chování, potřeb a požadavků vašich klientů nebo o tom, kolik utrácejí procházením vašeho webu.

Monitorování webových stránek - přehled chatu
Příklad monitorování chatu

Protože se svět zmenšuje, pokud jde o omezení komunikace, můžete využít možnost vícejazyčného chatu naživo. V současné době je podporováno 45 jazyků a pravidelně se přidávají další překlady.

Software živého chatu pro agentury
Příklad jazykově přizpůsobitelných widgetů

Umožňuje klientům odesílat zprávy prostřednictvím kontaktního formuláře mimo pracovní dobu nebo když je konkrétní agent offline.

Kontaktní formuláře
Příklad offline formuláře

Umožňuje vstup a zpětnou vazbu od klientů a hodnocení účinnosti chatu nebo agenta.

Funkce hodnocení agentů v softwaru Help desk - LiveAgent

Create instant connections

Handle all customer inquiries and discover all that LiveAgent has to offer

Výhody softwaru pro živý chat pro konkrétní agentury

Sítě agentur jsou obvykle poměrně rozsáhlé a frekvence příchozích dotazů je značná. Výhody živého chatu se u různých agentur liší, ale výsledek je vždy stejný – šťastní a spokojení klienti.

Zákaznický servis je dobrovolný akt, který ukazuje skutečnou touhu uspokojit, ne-li potěšit, zákazníka.ú>

Steve Curtin – Zákaznický nadšenecc, zaměstnanec společnosti Marriott International

Reklamní agentury

Představte si scénář: Trávíte spoustu času a prostředků kampaní, jen aby lidé klikli na web a poté odešli. Důvodů může být mnoho. Možná nemohou najít návod, jak uplatnit slevový kód, nebo výzva k akci není jasně definována. S živým chatem můžete proaktivně nabídnout pomocnou ruku, což znamená vyšší míru konverze.

Marketing není podporován pouze e-mailem nebo telefonáty. Živý chat poskytuje inzerentům možnost propagovat nebo informovat klienty při prvním kliknutí na tlačítko. Můžete také připojit obrázky pro přizpůsobenější přístup. Funkce monitorování vám umožňuje zacílit na každého návštěvníka webových stránek a komunikovat s ním na základě jeho chování nebo polohy. Reporting umožňuje, přehled konverze chatu, zjistit, kolik chatů bylo převedeno.

Digitální agentury

V kombinaci s proaktivním softwarem pro živý chat vede marketing generování potenciálních zákazníků k hodnotné marketingové platformě napříč kanály. V digitálním světě se zákazníci mohou setkat s anonymními a automatickými chatboty. Umístěním obrázku agenta na přizpůsobené tlačítko chatu zajistíte, že s kým si váš zákazník chatuje, je skutečný člověk.

Propagační agentury

Živý chat je nákladově efektivní, což z něj činí ideální komunikační nástroj pro propagační kampaň. Agenti mohou nabízet slevové kupóny, vzrušovat své publikum novými produkty během nebo posílat chatovou konverzaci v části žádosti o zpětnou vazbu. Tento způsob propagace je pro malé podniky při rozšiřování seznamu kontaktů vysoce produktivní.

Agentury sociálních médií

Sociální média se objevila nejen jako zábavná aktivita v minulosti, ale také jako cenný marketingový nástroj. Implementace živého chatu na stránce sociálních médií umožňuje agentuře lépe spravovat online přítomnost svých klientů a aktivně oslovovat a spojovat se s potenciálními zákazníky. Můžete získat e-mailovou adresu z chatu pro marketingové účely a přeměnit následovníky na platící předplatitele. LiveAgent nabízí integraci se všemi standardními platformami sociálních médií, jako je Facebook nebo Twitter.

Marketingové agentury založené na účtu (ABM)

Marketing založený na účtu je zaměřen na cílení na konkrétní účty nebo značky a B2B marketing. Díky aktivním pozváním upraveným živým chatem se tedy vaše agentura může obrátit na klíčové účty s příslušnými zprávami a výrazně zvýšit vaši návratnost investic. Další výhodou je využití živého chatu ve vaší marketingové strategii založené na účtu k vytvoření blízkého vztahu s prodejem k identifikaci cílených účtů a vybudování konkrétnější databáze a příležitostí potenciálních zákazníků.

Agentury pro styk s veřejností (PR)

Vybudování firmy vyžaduje hodně úsilí. Základ každého úspěšného podnikání je však založen na důvěře. Aby se upevnila důvěra mezi společností a jejími zákazníky, vstupují do obrazu vztahy s veřejností. Komunikace s trhem a jeho uživateli není o nic evidentnější než v sektoru public relations. Dosah je záměrný a rozsáhlý a má v úmyslu zasáhnout co nejvíce klientů. Živý chat v tangenci s PR agenturou je fantastický nástroj pro obchodní expanzi.

Cestovní a cestovní kanceláře

Držte přistání a veďte své klienty bez stresu kdekoli na světě. Cestujte po webu a po světě se zákaznickou podporou živého chatu. Otevřené linky live chatu pro cestování jsou řešením, které zákazníkům poradí se všemi potřebnými informacemi o jejich cestě. Pokud se otázky stanou podobnými nebo identickými, živý chat poskytuje možnost nastavit předdefinované odpovědi a předpřipravené zprávy.

Funkce vícejazyčného živého chatu vám umožňuje komunikovat s kýmkoli na světě v jazyce, který si zvolí, a přizpůsobit svůj widget chatu konkrétnímu tržnímu jazyku. LiveAgent aktuálně podporuje 45 jazyků a pravidelně jsou přidávány nové překlady. Pokud nemůžete najít konkrétní jazyk, kontaktujte nás s návrhem a my vás za to odměníme kreditem za váš účet LiveAgent.

Nezávislí pracovníci

Počet nezávislých pracovníků za posledních zhruba deset let výrazně vzrostl, protože možnosti pracovat na dálku z domova jsou stále běžnější. Ať už pracujete samostatně nebo jako součást dočasné agentury, živý chat může pomoci rozšířit vaši síť. Profesionální nezávislí pracovníci v kreativní oblasti ocení vysokou úroveň dostupných přizpůsobení.

Ostatní agentury

Pokud vaše agentura není uvedena, nemusíte se obávat. Živý chat je univerzální nástroj vhodný pro širokou škálu agentur. Primárním účelem zůstává – pohodlně komunikovat se zákazníky okamžitě na požádání. Funkce univerzální doručené pošty umožňuje outsourcovat podporu chatu, protože všichni vaši klienti mohou být ve stejném účtu LiveAgent.

YouTube video player

Jak spravovat klienty agentury pomocí LiveAgent?

Software helpdesku LiveAgent je výkonný podpůrný systém, jehož jednou z hlavních funkcí je živý chat. Jaké možnosti ale mohou agentury nabídnout klientům, pokud jde o správu jejich účtů pomocí LiveAgent?

Jeden účet napříč odděleními:

Užitečné pro agenturu, která se stará o vývoj webdesignu a brandingu nebo si objednává častý outsourcing. Klient však nemusí souhlasit s tím, aby do jeho účtu byla zahrnuta komunikace s neznámým účtem, ale stále představuje vhodnou možnost.

Více účtů s vlastní doménou:

Agentura může navrhovat klientům jednu nebo dokonce více domén podle jejich preferencí. Nevýhodou tohoto nastavení může být, že práva na design jsou ve vlastnictví agentury místo klienta. Naopak to může být typ služby, která je součástí nabídky agentury.

Účet nastavený pro klienta:

Za případný poplatek za zřízení nebo údržbu účtu mohou klienti povolit přístup k účtu agentuře. Tato možnost je výhodná hlavně pro klienta než pro společnost, protože se klient může rozhodnout, že se může jednat o jednorázový obchod. Nic nebrání klientům v tom, aby se rozhodli přerušit styky s agenturou nebo kdykoli přejít na jinou agenturu.

Integrace a nastavení

Jednoduchá a plně podporovaná nativní integrace. Stačí rychlá kopie a vložení kódu HTML do vašeho účtu LiveAgent, zobrazí se na vašem webu nebo webu vašeho klienta a můžete okamžitě začít chatovat. Další výhodou je integrace se softwarem nebo aplikací třetí strany.

Báze znalostí

Chcete se dozvědět více? Přejděte do naší znalostní základny.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial and start exploring LiveAgent today

FAQ

What is live chat?

Live chat is a communications tool that supports real-time interaction in B2B or B2C communications. The chat button, also known as chat widget, is strategically placed on a website to react and invite customers to connect with a live chat agent.

Why is live chat important to agencies?

It provides the highest ROI than any other communication channel. Reduces the need to use email and phone service. Increases the chance of conversion while simultaneously helping prospects navigate through the website.

Which agencies can benefit from using live chat?

Multiple agencies can benefit from using live chat: 1. Advertising agencies 2. Digital agencies 3. Promotional agencies 4. Social media agencies 5. Account-based Marketing agencies (ABM) 6. Public Relations (PR) agencies 7. Travel and Tourism agencies 8. Freelancers 9. Other agencies.

How to integrate live chat?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can start chatting immediately.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo