Vícekanálová podpora

Co je to vícekanálová podpora?

Poskytněte svým zákazníkům širokou škálu možností, jak se s vámi spojit, a to integrací řady různých komunikačních kanálů.

Poskytněte svým zákazníkům širokou škálu možností, jak se s vámi spojit, a to integrací řady různých komunikačních kanálů.

Stejně tak se snažte rozšířit své podnikání na více druhů zařízení a být snadno dosažitelní kdekoli a kdykoli. Své podnikání můžete rozšířit na mobilní telefony, poskytovatele e-mailových služeb nebo začít využívat chatovací služby pro okamžité spojení se zákazníky.

Frequently asked questions

Jaká je definice vícekanálové podpory?

Vícekanálová podpora znamená vícekanálový zákaznický servis prováděný více než dvěma různými kanály. Jedná se o situaci, kdy společnost nabízí podporu prostřednictvím mnoha kanálů a zákazníci si mohou vybrat ten, který jim nejvíce vyhovuje. Tímto způsobem mohou společnosti poskytovat zákazníkům podporu na jejich preferovaném kanálu.

 

Jaké jsou zásady vícekanálové podpory?

Pro vícekanálový provoz platí několik pravidel. Prvním z nich je pochopení cílové skupiny. Díky tomu víte, kde se nachází více zástupců vašich potenciálních klientů a s čím se budou chtít nejvíce spojit. Dalším je plánování služeb, nikoli kanálů. Důležité je mít na mysli cíl, ne jen cestu. Dalším pravidlem je, že málokdy se stane, že zákazník jde z bodu A do bodu B. Musíte počítat s tím, že často od zvolené cesty odběhne. Dalším pravidlem je, že zákaznická zkušenost nezná hranic, proto by měl být jazyk komunikace celé značky a zaměstnanců o značce jednotný. V neposlední řadě je důležité zkoušet různá řešení.

 

Můžete poskytovat vícekanálovou podporu pomocí LiveAgent?

Pomocí služby LiveAgent můžete poskytovat vícekanálovou podporu. LiveAgent je vícekanálový helpdesk. Integruje e-mail, live chat, telefon, Facebook a Twitter v jedné aplikaci. Díky tomu může být zákaznický servis vaší značky prováděn vícekanálově a na vysoké úrovni.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo