Nové přeřazení

Co znamená přeřazení?

Tiket lze v průběhu jeho životního cyklu přeřadit (přenést) z jednoho agenta na druhého. Důvody mohou být různé, například nezkušenost agenta v dané oblasti, požadavek zákazníka na jiného agenta, nedostupnost agenta a mnoho dalších.

Přerozdělování tiketů se nedoporučuje, protože může být pro agenty časově náročné. Také zákazníci nemusí být spokojeni s tím, že jsou přehazováni mezi agenty. V případě příliš velkého počtu přeřazení na stejný tiket.

Frequently asked questions

Jak definujete termín přeřazení?

Přeřazení je přepsání tiketu z jednoho agenta na jiného v průběhu životnosti tiketu. Důvodem může být například nedostatečná znalost nebo zkušenost agenta v určitém tématu, nedostupnost agenta nebo požadavek na změnu agenta.

 

Jaké jsou výhody funkce přeřazení?

Výhodou je, že klient může získat rychlou odpověď na nepříjemné téma. Neměli byste to však dělat vícekrát s jedním tiketem, protože to může být u zákazníků nespokojené a může to být také zatěžující pro agenty. 

 

Můžete použít funkci opětovného přeřazení v LiveAgent?

V aplikaci LiveAgent můžete použít funkci opětovného přiřazení. Můžete tak snadno přenést tiket z jednoho agenta na druhého.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo