Co znamená přeřazení?
Tiket lze v průběhu jeho životního cyklu přeřadit (přenést) z jednoho agenta na druhého. Důvody mohou být různé, například nezkušenost agenta v dané oblasti, požadavek zákazníka na jiného agenta, nedostupnost agenta a mnoho dalších.
Přerozdělování tiketů se nedoporučuje, protože může být pro agenty časově náročné. Také zákazníci nemusí být spokojeni s tím, že jsou přehazováni mezi agenty. V případě příliš velkého počtu přeřazení na stejný tiket.
Frequently asked questions
Jak definujete termín přeřazení?
Přeřazení je přepsání tiketu z jednoho agenta na jiného v průběhu životnosti tiketu. Důvodem může být například nedostatečná znalost nebo zkušenost agenta v určitém tématu, nedostupnost agenta nebo požadavek na změnu agenta.
Jaké jsou výhody funkce přeřazení?
Výhodou je, že klient může získat rychlou odpověď na nepříjemné téma. Neměli byste to však dělat vícekrát s jedním tiketem, protože to může být u zákazníků nespokojené a může to být také zatěžující pro agenty.
Můžete použít funkci opětovného přeřazení v LiveAgent?
V aplikaci LiveAgent můžete použít funkci opětovného přiřazení. Můžete tak snadno přenést tiket z jednoho agenta na druhého.
Expert note
Funkce opětovného přiřazení v LiveAgent umožňuje snadno přenést tiket z jednoho agenta na druhého.

LiveAgent je oblíbeným nástrojem pro zákaznickou podporu, který pomáhá společnostem zlepšit svou komunikaci se zákazníky, třídit tikety, sledovat potřeby klientů a zvyšovat prodeje. Zákazníci i firmy jsou s ním spokojeni, protože usnadňuje a zefektivňuje podporu našich zákazníků. LiveAgent je nákladově efektivní, nabízí užitečné funkce a je jednoduše skvělou volbou pro jakékoli rychlé online podnikání.
LiveAgent vytváří účet pro registrované uživatele. Po dokončení instalace bude na emailovou adresu odeslána zpráva s přihlašovacími údaji. Dále se vytváří řídící panel LiveAgent. Na stránkách je nutné soubory cookies souhlasit, ale lze je také odmítnout. LiveAgent nabízí schůzky s potenciálními zákazníky.
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky mohou vylepšit služby pro agenty i zákazníky. Podle Forbes zvyšuje spokojenost zákazníků příjmy a podle Salesforce až 72 % zákazníků ochotně sdílí své zkušenosti. Investice do softwaru pro prodej vstupenek se zdají některým podnikům zbytečné, ale to negativně ovlivňuje celý podnik i tok příjmů. Odpojené systémy a špatná interakce se zákazníky zvyšují fluktuaci zástupců zákaznického servisu.