Co znamená přeřazení?
Tiket lze v průběhu jeho životního cyklu přeřadit (přenést) z jednoho agenta na druhého. Důvody mohou být různé, například nezkušenost agenta v dané oblasti, požadavek zákazníka na jiného agenta, nedostupnost agenta a mnoho dalších.
Přerozdělování tiketů se nedoporučuje, protože může být pro agenty časově náročné. Také zákazníci nemusí být spokojeni s tím, že jsou přehazováni mezi agenty. V případě příliš velkého počtu přeřazení na stejný tiket.
Frequently Asked Questions
Jak definujete termín přeřazení?
Přeřazení je přepsání tiketu z jednoho agenta na jiného v průběhu životnosti tiketu. Důvodem může být například nedostatečná znalost nebo zkušenost agenta v určitém tématu, nedostupnost agenta nebo požadavek na změnu agenta.
Jaké jsou výhody funkce přeřazení?
Výhodou je, že klient může získat rychlou odpověď na nepříjemné téma. Neměli byste to však dělat vícekrát s jedním tiketem, protože to může být u zákazníků nespokojené a může to být také zatěžující pro agenty.
Můžete použít funkci opětovného přeřazení v LiveAgent?
V aplikaci LiveAgent můžete použít funkci opětovného přiřazení. Můžete tak snadno přenést tiket z jednoho agenta na druhého.
Expert note
Funkce opětovného přiřazení v LiveAgent umožňuje snadno přenést tiket z jednoho agenta na druhého.

Zlepšení zákaznické zkušenosti vyžaduje porozumění zákazníkovi a kvalitní zákaznickou podporu. Pomocí funkce zpětné vazby a návrhů lze vylepšit CX a povzbudit zákazníky, aby poskytovali nové nápady. Tlačítka zpětné vazby umístěná na webových stránkách umožňují sbírání zpětné vazby od zákazníků a poskytují možnost přizpůsobit si je. Důležitou součástí zákaznické zkušenosti je personalizace, upřímnost, splnění očekávání, zodpovědnost, zjednodušení a empatie.
Helpdesk software pro módní průmysl
V textu je řečeno, že je důležité vytvořit pozitivní zákaznickou zkušenost, což může vést k posílení propagace a obhajoby. Dále se hovoří o možnosti zkrácení doby odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů a snížení zátěže tiketů pomocí báze znalostí. Na konci textu je nabízena bezplatná zkušební verze softwaru Helpdesk pro módní průmysl.