Co znamená přeřazení?
Tiket lze v průběhu jeho životního cyklu přeřadit (přenést) z jednoho agenta na druhého. Důvody mohou být různé, například nezkušenost agenta v dané oblasti, požadavek zákazníka na jiného agenta, nedostupnost agenta a mnoho dalších.
Přerozdělování tiketů se nedoporučuje, protože může být pro agenty časově náročné. Také zákazníci nemusí být spokojeni s tím, že jsou přehazováni mezi agenty. V případě příliš velkého počtu přeřazení na stejný tiket.
Frequently Asked Questions
Jak definujete termín přeřazení?
Přeřazení je přepsání tiketu z jednoho agenta na jiného v průběhu životnosti tiketu. Důvodem může být například nedostatečná znalost nebo zkušenost agenta v určitém tématu, nedostupnost agenta nebo požadavek na změnu agenta.
Jaké jsou výhody funkce přeřazení?
Výhodou je, že klient může získat rychlou odpověď na nepříjemné téma. Neměli byste to však dělat vícekrát s jedním tiketem, protože to může být u zákazníků nespokojené a může to být také zatěžující pro agenty.
Můžete použít funkci opětovného přeřazení v LiveAgent?
V aplikaci LiveAgent můžete použít funkci opětovného přiřazení. Můžete tak snadno přenést tiket z jednoho agenta na druhého.
LiveAgent je softwarový nástroj pro zákaznickou podporu, který nabízí personalizovatelné pozvánky k chatu a designové možnosti. Pomáhá zlepšovat zákaznické zkušenosti a prodeje. Nabízí 14denní bezplatnou zkušební verzi a kontakty na společnost. Pro zákaznické služby speciálně pro módní průmysl, je doporučeno integrované CRM, které může zvýšit prodeje a získat důvěru zákazníků. Cena za agenta měsíčně se pohybuje v rozmezí od 19 do 85 USD. LiveChat je jedna z alternativ s různými funkcemi a cenovými nabídkami.
LiveAgent je nákladově efektivní software pro zákaznickou podporu, nabízející širokou škálu produktů včetně telefonních systémů VoIP a softwaru pro správu stížností. Nabízí také partnerský program a vzdělávací zdroje. LiveAgent je oblíbeným nástrojem pro podporu zákazníků, který usnadňuje a zefektivňuje komunikaci se zákazníky. Umožňuje sloučení tiketů a nabízí přehledné reporty pro sledování časového řešení.
Bezplatný software call centra od LiveAgentu nabízí dispoziční funkce a náhled vytáčení pro zlepšení zákaznické zkušenosti. Dále umožňuje testování tlačítek volání na webových stránkách a personalizaci barev pro prodejní hovory. Společnosti různých velikostí mohou využít výhod tohoto řešení pro organizaci a zlepšení zákaznického servisu.
Vícekanálové zapojení zákazníků
Dobrý zákaznický servis a interakce se zákazníky jsou klíčové pro budování pozice značky na trhu. Využití softwaru pro vícekanálovou komunikaci umožňuje personalizaci zážitku a rychlejší odpovědi, díky čemuž se zvyšuje spokojenost zákazníků a budují se smysluplné vztahy s nimi. Referrals jsou důležité pro úspěch B2B firem, pozitivně ovlivňují prodej a zvyšují hodnotu zákazníka. Šablony doporučujících e-mailů jsou k dispozici pro žádosti o doporučení. LiveAgent poskytuje výjimečnou zákaznickou podporu pomocí kombinace live chatu, ticketingového systému a automatizace.