Co je to telefonní ticketing?
Každý telefonát zákazníka na helpdesk je archivován ve formě tiketu. Tiket obsahuje informace o volajícím, agentovi a konverzaci mezi nimi. Při dalším hovoru týkajícím se stejného tématu se informace o něm přidají k předchozímu tiketu.
Pro evidenci všech akcí je důležitý systém ticketingu. Nejen telefonní hovory, ale i e-maily a další způsoby komunikace se mění na lístky. To pomáhá udržovat jednotu a pořádek mezi všemi kanály.
Frequently Asked Questions
Co je to telefonní ticketing?
Telefonické hovory zákazníků na helpdesk jsou archivovány ve formě tiketů. Obsahuje informace o volajícím uživateli, agentovi, který případ řeší, a konverzaci mezi nimi.
Jak můžete používat telefonní ticketing?
Telefonní tikety umožňují shromažďovat informace o zákaznících, sbírat příběhy o komunikaci mezi zákazníkem a společností. Díky tomu máte jednotu a řád v komunikaci na všech kanálech.
Lze přes LiveAgent vyřizovat telefonické tikety?
LiveAgent nabízí možnost telefonických tiketů. Díky softwaru můžete využívat telefony na vyšší úrovni a rozvíjet tak úroveň zákaznického servisu.
Expert note
Telefonní ticketing je skvělým řešením pro správu dotazů zákazníků, požadavků na podporu a komunikaci. Archivuje informace o volajícím, agentovi a konverzaci mezi nimi pro udržení jednoty a pořádku mezi všemi kanály.

5 snadných kroků k vybudování nového byznysu s umělou inteligencí
Videos - 5 Snadnych Kroku K Vybudovani Byznysu S Ai
Jak nainstalovat SnackPrompt s rozšířením Chrome pro Open Ai ChatGPT
Videos - Jak Nainstalovat Snackprompt S Rozsirenim Chrome Pro Open Ai