Telefonní ticketing

Co je to telefonní ticketing?

Každý telefonát zákazníka na helpdesk je archivován ve formě tiketu. Tiket obsahuje informace o volajícím, agentovi a konverzaci mezi nimi. Při dalším hovoru týkajícím se stejného tématu se informace o něm přidají k předchozímu tiketu.

Pro evidenci všech akcí je důležitý systém ticketingu. Nejen telefonní hovory, ale i e-maily a další způsoby komunikace se mění na lístky. To pomáhá udržovat jednotu a pořádek mezi všemi kanály.

Frequently asked questions

Co je to telefonní ticketing?

Telefonické hovory zákazníků na helpdesk jsou archivovány ve formě tiketů. Obsahuje informace o volajícím uživateli, agentovi, který případ řeší, a konverzaci mezi nimi.

Jak můžete používat telefonní ticketing?

Telefonní tikety umožňují shromažďovat informace o zákaznících, sbírat příběhy o komunikaci mezi zákazníkem a společností. Díky tomu máte jednotu a řád v komunikaci na všech kanálech.

Lze přes LiveAgent vyřizovat telefonické tikety?

LiveAgent nabízí možnost telefonických tiketů. Díky softwaru můžete využívat telefony na vyšší úrovni a rozvíjet tak úroveň zákaznického servisu.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    ×
    Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

    Jsme k dispozici ve více termínech

    Naplánovat demo