Kdo je poradce zákaznické služby?
V některých organizacích jsou poradci zákaznické služby podobní manažerským poradcům, mimo jiné podávají návrhy na vylepšení efektivity a chodu zákaznické služby. Rovněž se podobají i zástupcům zákaznického servisu. Jejich hlavním úkolem je vyřizovat telefonáty a mluvit se zákazníky. Také vyhledávají příležitosti k poskytování informací a řeší stížnosti. Aktualizují informace, dokumentují interakce se zákazníkem a provádějí změny v uživatelských účtech.
Práce poradců zákaznické služby vyžaduje výborné komunikační a interpersonální dovednosti, jakož i orientaci v počítačovém softwaru. Dále musí disponovat prodejními schopnostmi a umět doporučit produkty.
Frequently Asked Questions
Co je poradce zákaznické služby?
Poradce zákaznické služby je člověk, který je zodpovědný za kontakt se zákazníky a poskytování služeb spojených se stížnostmi, zpracováním objednávek, poskytováním informací o firemních produktech a službách. Poradci vyřizují telefonáty, e-maily nebo spravují chat.
Jaké jsou povinnosti poradce zákaznické služby?
Mezi povinnosti poradců zákaznické služby patří naslouchání zákazníkům, jakož i řešení jejich problémů a poskytování patřičných informací. Dále pak přijímání požadavků a dotazů od klientů. Důležitou součástí jejich práce je i získávání a nahrávání informací o zákaznících. Jedním z nejdůležitějších prvků je také splnění očekávání a uspokojení potřeb zákazníků týkajících se výrobků/služeb a zákaznického servisu.
Jak přidat poradce zákaznické služby?
Pro přidání poradce zákaznické služby najeďte na ovládací panel LiveAgentu a přidejte další osobu. Při přidávání dalšího agenta je nutné definovat jeho roli v systému. Můžete si vybrat mezi agentem, administrátorem a vlastníkem.
Expert’s note
Poradce zákaznické služby má za úkol poskytovat zákazníkům informace, řešit jejich stížnosti a naslouchat jejich potřebám. Je důležitou součástí zajištění kvalitního zákaznického servisu.
Šablony formulářů žádostí o pomoc od helpdesku
Vícekanálový zákaznický servis může pomoci organizovat zákaznický servis efektivněji. To může vést k výrazným úsporám nákladů a zlepšení produktivity agentů. Kromě toho můžete získat cenné informace o vašich produktech nebo službách komunikací se zákazníky na různých platformách. Postupem času se výkon agentů zlepší a zvyšuje se jejich motivace a pracovní morálka. Mnoho spokojených zákazníků také vede k prodejům.
Objem hovorů je klíčovou metrikou pro call centra, která měří počet příchozích hovorů v daném období. Vyšší objem hovorů může mít pozitivní dopad na výkon a spokojenost zákazníků, ale také může ohrozit úroveň kvality služeb. Správné měření a analýza objemu hovorů mohou pomoci zlepšit efektivitu call centra. Kromě toho, vytváření více podporových kanálů, rozvoj zdrojů samostatného řešení a využívání dostupných dat call centra jsou další strategie, které by měly být implementovány pro úspěšné fungování call centra.
LiveAgent nabízí nástroje pro zákaznickou podporu, včetně vícekanálového helpdesku a bezplatné zkušební verze. Referral marketing je pro B2B společnosti klíčový, protože doporučení generuje více prodeje než placená reklama. NordPass nabízí šablony pro doporučující e-maily a LiveAgent nabízí funkce pro zlepšení zákaznické podpory. Univerzální schránka je pro firmy důležitý nástroj, který umožňuje přístup ke všem zprávám z jednoho místa. LiveAgent nabízí více než 180 funkcí a 195 integrací pro efektivní správu komunikačních kanálů a zvyšování výnosů a spokojenosti zákazníků.