Poradce zákaznické služby

Kdo je poradce zákaznické služby?

V některých organizacích jsou poradci zákaznické služby podobní manažerským poradcům, mimo jiné podávají návrhy na vylepšení efektivity a chodu zákaznické služby. Rovněž se podobají i zástupcům zákaznického servisu. Jejich hlavním úkolem je vyřizovat telefonáty a mluvit se zákazníky. Také vyhledávají příležitosti k poskytování informací a řeší stížnosti. Aktualizují informace, dokumentují interakce se zákazníkem a provádějí změny v uživatelských účtech.

Práce poradců zákaznické služby vyžaduje výborné komunikační a interpersonální dovednosti, jakož i orientaci v počítačovém softwaru. Dále musí disponovat prodejními schopnostmi a umět doporučit produkty.

Frequently asked questions

Co je poradce zákaznické služby?

Poradce zákaznické služby je člověk, který je zodpovědný za kontakt se zákazníky a poskytování služeb spojených se stížnostmi, zpracováním objednávek, poskytováním informací o firemních produktech a službách. Poradci vyřizují telefonáty, e-maily nebo spravují chat.

Jaké jsou povinnosti poradce zákaznické služby?

Mezi povinnosti poradců zákaznické služby patří naslouchání zákazníkům, jakož i řešení jejich problémů a poskytování patřičných informací. Dále pak přijímání požadavků a dotazů od klientů. Důležitou součástí jejich práce je i získávání a nahrávání informací o zákaznících. Jedním z nejdůležitějších prvků je také splnění očekávání a uspokojení potřeb zákazníků týkajících se výrobků/služeb a zákaznického servisu.

Jak přidat poradce zákaznické služby?

Pro přidání poradce zákaznické služby najeďte na ovládací panel LiveAgentu a přidejte další osobu. Při přidávání dalšího agenta je nutné definovat jeho roli v systému. Můžete si vybrat mezi agentem, administrátorem a vlastníkem.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo