Centrum nápovědy s omezením

Co je centrum nápovědy s omezením?

Centrum nápovědy s omezeným přístupem omezuje zákazníka, aby byl přihlášen a mohl odesílat nebo odpovídat na tikety. Omezením centra nápovědy můžete zabránit spamování nebo duplicitním ticketům a zvýšit výkon a efektivitu. Na druhou stranu neomezení centra nápovědy vám pomůže zůstat “blíže” a otevřenější vůči zákazníkům.

Frequently asked questions

Co je centrum nápovědy s omezeným přístupem?

Centrum nápovědy s omezeným přístupem omezuje přihlášení zákazníků k odesílání a odpovídání na tikety. To umožňuje vyhnout se spamování a duplicitním oznámením. Zvyšuje se tak efektivita a účinnost.

 

Jaké jsou typy centra pomoci s omezeným přístupem?

Centrum nápovědy s omezeným přístupem může omezit komunikační kanály, které může zákazník kontaktovat. Kromě toho může omezit počet podání, která může jedna osoba odeslat.

 

Nabízí LiveAgent funkci centra nápovědy s omezeným přístupem?

LiveAgent nabízí omezenou funkci centra nápovědy. To má své výhody, protože umožňuje vyhnout se spamu a dvojímu odeslání, ale bohužel také zvyšuje vzdálenost mezi zákazníkem a značkou.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo