Co je centrum nápovědy s omezením?
Centrum nápovědy s omezeným přístupem omezuje zákazníka, aby byl přihlášen a mohl odesílat nebo odpovídat na tikety. Omezením centra nápovědy můžete zabránit spamování nebo duplicitním ticketům a zvýšit výkon a efektivitu. Na druhou stranu neomezení centra nápovědy vám pomůže zůstat “blíže” a otevřenější vůči zákazníkům.
Frequently Asked Questions
Co je centrum nápovědy s omezeným přístupem?
Centrum nápovědy s omezeným přístupem omezuje přihlášení zákazníků k odesílání a odpovídání na tikety. To umožňuje vyhnout se spamování a duplicitním oznámením. Zvyšuje se tak efektivita a účinnost.
Jaké jsou typy centra pomoci s omezeným přístupem?
Centrum nápovědy s omezeným přístupem může omezit komunikační kanály, které může zákazník kontaktovat. Kromě toho může omezit počet podání, která může jedna osoba odeslat.
Nabízí LiveAgent funkci centra nápovědy s omezeným přístupem?
LiveAgent nabízí omezenou funkci centra nápovědy. To má své výhody, protože umožňuje vyhnout se spamu a dvojímu odeslání, ale bohužel také zvyšuje vzdálenost mezi zákazníkem a značkou.
Expert’s note
Centrum nápovědy s omezením vám umožňuje efektivně komunikovat se zákazníky a vyhnout se spamu a duplicitám, ale mějte na paměti, že omezení může způsobit vzdálenost mezi značkou a zákazníkem.
Zvyšujte spokojenost zákazníků a úspěšnost webových stránek s dobrými komunikačními dovednostmi. LiveAgent je software zákaznické podpory, který umožňuje bezpečně spravovat dotazy zákazníků z různých kanálů v jednom rozhraní. S funkcemi jako je blokování IP adres, dvoufázové ověření a HTTPS šifrování, poskytuje LiveAgent vysoký stupeň zabezpečení helpdesku.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.