Co je sdílení tiketů?
Tikety lze snadno sdílet díky použití interního live chatu. Pokud agent napíše správné ID tiketu, automaticky se přetvoří na webový odkaz pro snadnější sdílení. Jakmile agent klikne na ID tiketu, automaticky se mu v jeho panelu daný tiket otevře. To významně šetří čas, zejména pak v případech, kdy určitý agent potřebuje pomoc od ostatních, neboť takto mohou agenti tikety sdílet mezi sebou.
Frequently Asked Questions
Co znamená termín Sdílení tiketů?
Sdílení tiketů znamená rychlé a bezpečné sdílení tiketů mezi agenty, aby se mohli navzájem podporovat.
Proč je vhodné používat sdílení tiketů?
Sdílení tiketu umožňuje rychlý přenos tiketu mezi agenty, když zrovna potřebují podporu a dodatečnou pomoc od jiného agenta. To vše ulehčuje agentům práci a umožňuje volný pohyb informací.
Je v LiveAgentu dostupné sdílení tiketů?
V LiveAgentu je sdílení tiketů dostupné díky internímu live chatu. Jakmile agent napíše správné ID tiketu, dostane odkaz, který může snadno sdílet.
Kontrolní seznam dovedností v oblasti služeb zákazníkům
Jasná komunikace se zákazníky je klíčová v oblasti zákaznického servisu. Dovednosti psaní jsou stejně důležité jako komunikační dovednosti a je třeba věnovat pozornost správnému pravopisu a gramatice. Školení a nástroje, jako kontrola pravopisu a gramatiky, mohou zlepšit vaše schopnosti v obou oblastech.
LiveAgent je softwarové řešení pro technickou podporu, které umožňuje kategorizaci a organizaci tiketů, automatizaci práce a správu komunikačních kanálů. Lze přidávat označení, což zvyšuje efektivitu práce agentů a kvalitu zákaznického servisu. Životní cyklus tiketu zahrnuje fáze od otevření až po vyřešení. LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru včetně VoIP a partnerský program. Nedávno registrovaným uživatelům nabízí možnost naplánování si demo verze.
CRM je management zaměřený na zákazníka, který aktivně vytváří a pěstuje dlouhodobé vztahy se zákazníky. Řízení zákaznické podpory je někdy považováno za databázovou technologii, která umožňuje shromažďování, zpracovávání a využívání informací o firemních zákaznících. Tento proces lze automatizovat a zlepšit pomocí software, a dále vyvíjejí zákaznickou podporu řízením eskalací a nasloucháním agentům a zákazníkům. Existuje několik typů CRM, jako například operační, analytický, strategický a pro řízení kampaní, a nabízejí je společnosti jako Hubspot, Keap a Freshworks. Služby CRM jsou důležité pro rozvoj vztahů se zákazníky a zvýšení tržeb a zisku.