Co je servisní oddělení?
Servisní oddělení je jednotné kontaktní místo mezi společností a zákazníky, uživateli a obchodními partnery. Vzniká jako součást zákaznické podpory a jeho účelem je pomáhat uživatelům s požadavky a problémy.
Servisní oddělení může být označováno jako specifický help desk nebo jen jako systém sběru informací. Servisní oddělení je také definováno jako nástroj pro řízení služeb informačních technologií, protože k poskytování služeb využívá postupy Knihovny infrastruktury informačních technologií. Servisní oddělení vyžaduje také systém řízení.
Frequently Asked Questions
Co je servisní oddělení?
Servisní oddělení je jednotným kontaktním místem mezi poskytovatelem služeb a uživateli. Typické servisní oddělení spravuje incidenty a požadavky na služby. Kromě toho podporuje komunikaci s uživateli.
Jaký je rozdíl mezi servisním oddělením a helpdeskem?
Hlavní funkcí helpdesku je vyřizování incidentů a servisních požadavků. Jejich cílem je rychle vyřešit problémy zákazníků a minimalizovat dobu čekání. Servisní oddělení naproti tomu přezkoumává celkové IT a obchodní procesy v organizaci za účelem jejich neustálého zlepšování. Vychází přitom z obchodních cílů.
Poskytuje LiveAgent servisní oddělení?
LiveAgent poskytuje možnost vytvořit servisní oddělení. Nástroj je dostatečně flexibilní, aby se přizpůsobil specifickým obchodním požadavkům a umožnil poskytovat klientům vysoce kvalitní služby.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.