Co je servisní oddělení?
Servisní oddělení je jednotné kontaktní místo mezi společností a zákazníky, uživateli a obchodními partnery. Vzniká jako součást zákaznické podpory a jeho účelem je pomáhat uživatelům s požadavky a problémy.
Servisní oddělení může být označováno jako specifický help desk nebo jen jako systém sběru informací. Servisní oddělení je také definováno jako nástroj pro řízení služeb informačních technologií, protože k poskytování služeb využívá postupy Knihovny infrastruktury informačních technologií. Servisní oddělení vyžaduje také systém řízení.
Frequently Asked Questions
Co je servisní oddělení?
Servisní oddělení je jednotným kontaktním místem mezi poskytovatelem služeb a uživateli. Typické servisní oddělení spravuje incidenty a požadavky na služby. Kromě toho podporuje komunikaci s uživateli.
Jaký je rozdíl mezi servisním oddělením a helpdeskem?
Hlavní funkcí helpdesku je vyřizování incidentů a servisních požadavků. Jejich cílem je rychle vyřešit problémy zákazníků a minimalizovat dobu čekání. Servisní oddělení naproti tomu přezkoumává celkové IT a obchodní procesy v organizaci za účelem jejich neustálého zlepšování. Vychází přitom z obchodních cílů.
Poskytuje LiveAgent servisní oddělení?
LiveAgent poskytuje možnost vytvořit servisní oddělení. Nástroj je dostatečně flexibilní, aby se přizpůsobil specifickým obchodním požadavkům a umožnil poskytovat klientům vysoce kvalitní služby.
Pokud vás zajímá, jak může vaše firma zlepšit zákaznickou podporu, přečtěte si článek o funkcích zákaznického portálu. Dozvíte se, jaké funkce by měl mít samoobslužný portál a jak mohou pomoci vašim zákazníkům.
Pro hlubší pochopení, co obnáší práce v call centru a jak vybrat správné řešení, doporučujeme navštívit stránku o call centru zákaznické služby. Zjistíte, jaké jsou klíčové vlastnosti pracovníků a jaké povinnosti má call centrum.
Pokud hledáte osvědčené postupy pro efektivní helpdesk, nezapomeňte se podívat na článek o osvědčených postupech pro helpdesk. Naučíte se, jak optimalizovat procesy a zlepšit výkon vašeho helpdesku.
A konečně, pokud máte zájem vytvořit kvalitní znalostní bázi, článek o vytváření znalostní báze je k dispozici. Pomůže vám pochopit, jak efektivně sdílet informace mezi zákazníky a agenty.
Call centrum zákaznické služby
Objevte, jak call centrum zákaznické služby může posílit spokojenost vašich zákazníků a zlepšit obchodní výsledky. Zjistěte, jak vybrat kompetentní tým s technickými znalostmi, integrovat CRM a efektivně řídit komunikaci. Prozkoumejte klíčové povinnosti a vlastnosti pracovníků, které zajistí výjimečnou zákaznickou zkušenost. Navštivte nás a získejte přehled, jak zlepšit své služby pomocí špičkového softwaru pro call centra.