Servisní oddělení

Co je servisní oddělení?

Servisní oddělení je jednotné kontaktní místo mezi společností a zákazníky, uživateli a obchodními partnery. Vzniká jako součást zákaznické podpory a jeho účelem je pomáhat uživatelům s požadavky a problémy.

Servisní oddělení může být označováno jako specifický help desk nebo jen jako systém sběru informací. Servisní oddělení je také definováno jako nástroj pro řízení služeb informačních technologií, protože k poskytování služeb využívá postupy Knihovny infrastruktury informačních technologií. Servisní oddělení vyžaduje také systém řízení.

Frequently asked questions

Co je servisní oddělení?

Servisní oddělení je jednotným kontaktním místem mezi poskytovatelem služeb a uživateli. Typické servisní oddělení spravuje incidenty a požadavky na služby. Kromě toho podporuje komunikaci s uživateli.

 

Jaký je rozdíl mezi servisním oddělením a helpdeskem?

Hlavní funkcí helpdesku je vyřizování incidentů a servisních požadavků. Jejich cílem je rychle vyřešit problémy zákazníků a minimalizovat dobu čekání. Servisní oddělení naproti tomu přezkoumává celkové IT a obchodní procesy v organizaci za účelem jejich neustálého zlepšování. Vychází přitom z obchodních cílů.

 

Poskytuje LiveAgent servisní oddělení?

LiveAgent poskytuje možnost vytvořit servisní oddělení. Nástroj je dostatečně flexibilní, aby se přizpůsobil specifickým obchodním požadavkům a umožnil poskytovat klientům vysoce kvalitní služby.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    ×
    Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

    Jsme k dispozici ve více termínech

    Naplánovat demo