Co je skóre předpovědi spokojenosti?
Skóre předpovědi spokojenosti je měřítkem toho, zda tiket pravděpodobně získá pozitivní nebo negativní hodnocení spokojenosti, a to na základě prediktivního systému vytvořeného pro konkrétní účty s využitím statistik minulých zákaznických služeb a hodnocení spokojenosti.
Frequently Asked Questions
Jak definujete skóre předpovědi spokojenosti?
Skóre předpovědi spokojenosti je ukazatel, který určuje, jaké funkce mohou zajistit spokojenost klienta. Posuzuje, zda je pravděpodobné, že tiket získá dobré nebo špatné hodnocení spokojenosti. Slouží jako systém včasného varování. Díky němu se o situaci dozvíte dříve a můžete jí předejít a zaručit spokojenost zákazníka.
Jak se vypočítává skóre předpovědi spokojenosti?
Pro výpočet výsledků skóre předpovědi spokojenosti je zapotřebí určitý, statisticky významný počet hodnocení v určitém čase. Měly by se brát v úvahu všechny známky - dobré i špatné. Při výpočtu se zohledňují: časové ukazatele, např. doba první reakce nebo doba úplného vyřešení, text zprávy, ukazatele zatížení, např. počet odpovědí, znovuotevření a přerozdělení tiketů.
Poskytuje LiveAgent skóre předpovědi spokojenosti?
LiveAgent poskytuje skóre předpovědi spokojenosti. Jedná se o velmi důležitý ukazatel v oblasti služeb zákazníkům, který rozhodně usnadňuje práci a provádění efektivních činností.
Expert note
Skóre předpovědi spokojenosti je měřítkem toho, zda tiket pravděpodobně získá pozitivní nebo negativní hodnocení spokojenosti.

Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.