Co je skóre předpovědi spokojenosti?
Skóre předpovědi spokojenosti je měřítkem toho, zda tiket pravděpodobně získá pozitivní nebo negativní hodnocení spokojenosti, a to na základě prediktivního systému vytvořeného pro konkrétní účty s využitím statistik minulých zákaznických služeb a hodnocení spokojenosti.
Frequently asked questions
Jak definujete skóre předpovědi spokojenosti?
Skóre předpovědi spokojenosti je ukazatel, který určuje, jaké funkce mohou zajistit spokojenost klienta. Posuzuje, zda je pravděpodobné, že tiket získá dobré nebo špatné hodnocení spokojenosti. Slouží jako systém včasného varování. Díky němu se o situaci dozvíte dříve a můžete jí předejít a zaručit spokojenost zákazníka.
Jak se vypočítává skóre předpovědi spokojenosti?
Pro výpočet výsledků skóre předpovědi spokojenosti je zapotřebí určitý, statisticky významný počet hodnocení v určitém čase. Měly by se brát v úvahu všechny známky - dobré i špatné. Při výpočtu se zohledňují: časové ukazatele, např. doba první reakce nebo doba úplného vyřešení, text zprávy, ukazatele zatížení, např. počet odpovědí, znovuotevření a přerozdělení tiketů.
Poskytuje LiveAgent skóre předpovědi spokojenosti?
LiveAgent poskytuje skóre předpovědi spokojenosti. Jedná se o velmi důležitý ukazatel v oblasti služeb zákazníkům, který rozhodně usnadňuje práci a provádění efektivních činností.
Expert note
Skóre předpovědi spokojenosti je měřítkem toho, zda tiket pravděpodobně získá pozitivní nebo negativní hodnocení spokojenosti.

Spokojenost se zákaznickým servisem
Spokojenost se službami zákazníkům lze měřit několika způsoby, včetně dotazníků a speciálních měřítek. Pro zvyšování spokojenosti je důležité rozvíjet služby zákazníkům a dbát na jejich potřeby. Zákazník by měl být středem pozornosti a firma by se měla snažit být aktivní.
Cíl spokojenosti zákazníků s osvědčenými postupy
Referral marketing is the most effective strategy for B2C and B2B companies, generating more sales than paid advertising. Live chat services are important for customer support and relationship management, while CRM integration is also useful. In the real estate industry, virtual tours and personalized contact forms can be used. Interacting with customers is important for delivering products and services and can be improved with better communication skills and feedback. Customer care is crucial for building a good brand image and requires an individualized and empathetic approach. Software for managing customer interactions can connect agents and gather data, while positive feedback and engaged employees can increase sales.
Text popisuje způsoby, jak zlepšit zákaznickou podporu. Pomocí analytického panelu lze sledovat využití služby a spokojenost zákazníků. Šablony odpovědí pomáhají udržovat konzistenci a zvládat obtížné konverzace. Zákaznické metriky mohou pomoci zlepšit kvalitu služeb, a kontrolní seznam hodnocení služeb může zajistit kvalitu servisu. Cílem je dosáhnout co nejvyšší kvality služeb pro zákazníky.
Šablony průzkumu spokojenosti zákazníků po prodeji v e-commerce
Průzkumy spokojenosti zákazníků jsou důležitým aspektem podnikání v e-commerce. Tyto průzkumy vám umožní zlepšit vaši nabídku a zvýšit loajalitu zákazníků. Průzkum spokojenosti se zaměřuje na uživatelské zkušenosti a měl by být zasílán zákazníkům po provedení transakce. Existuje mnoho šablon, které můžete použít pro vytvoření průzkumů spokojenosti. LiveAgent vám dává možnost navrhnout vlastní e-mailové šablony pro zákaznickou komunikaci.