Skóre předpovědi spokojenosti

Co je skóre předpovědi spokojenosti?

Skóre předpovědi spokojenosti je měřítkem toho, zda tiket pravděpodobně získá pozitivní nebo negativní hodnocení spokojenosti, a to na základě prediktivního systému vytvořeného pro konkrétní účty s využitím statistik minulých zákaznických služeb a hodnocení spokojenosti.

Frequently asked questions

Jak definujete skóre předpovědi spokojenosti?

Skóre předpovědi spokojenosti je ukazatel, který určuje, jaké funkce mohou zajistit spokojenost klienta. Posuzuje, zda je pravděpodobné, že tiket získá dobré nebo špatné hodnocení spokojenosti. Slouží jako systém včasného varování. Díky němu se o situaci dozvíte dříve a můžete jí předejít a zaručit spokojenost zákazníka.

 

Jak se vypočítává skóre předpovědi spokojenosti?

Pro výpočet výsledků skóre předpovědi spokojenosti je zapotřebí určitý, statisticky významný počet hodnocení v určitém čase. Měly by se brát v úvahu všechny známky - dobré i špatné. Při výpočtu se zohledňují: časové ukazatele, např. doba první reakce nebo doba úplného vyřešení, text zprávy, ukazatele zatížení, např. počet odpovědí, znovuotevření a přerozdělení tiketů.

 

Poskytuje LiveAgent skóre předpovědi spokojenosti?

LiveAgent poskytuje skóre předpovědi spokojenosti. Jedná se o velmi důležitý ukazatel v oblasti služeb zákazníkům, který rozhodně usnadňuje práci a provádění efektivních činností.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo