Co je hodnocení spokojenosti zákazníků?
Spokojenost zákazníka je nástroj, který se používá k měření toho, zda byl zákazník s produktem, který si koupil, spokojen, či nikoli.
Zákazníci v dnešní době zanechávají na sociálních sítích komentáře o tom, jak dopadla jejich interakce s produktem. Může to být lepší, než očekávali, přesně podle jejich představ, nebo mnohem méně, než očekávali. Organizace mohou sledovat úroveň spokojenosti svých zákazníků prostřednictvím telefonních hovorů nebo online průzkumů. To jim pomůže provést odpovídající změny, aby zákazníci byli spokojeni s tím, co si koupili, a aby společnost neztratila své zákazníky.
Frequently Asked Questions
Jaká je definice Hodnocení spokojenosti zákazníků?
Hodnocení spokojenosti zákazníků je ukazatel, který nám ukazuje míru loajality zákazníků. Společnosti jej používají k posouzení míry spokojenosti zákazníka se zkušeností s danou společností (nákup, interakce, dodaný produkt nebo služba).
Jak vypočítat Hodnocení spokojenosti zákazníků?
Pokud chcete měřit skóre spokojenosti zákazníků, musíte svým zákazníkům zaslat krátký dotazník a oni budou moci odpovědět na otázku hodnocení služby, například "Jak byste ohodnotili službu / produkt, který jste obdrželi?". Zákazníci by měli odpovídat na stupnici od 1 do 5, přičemž 1 znamená velmi nespokojen a 5 velmi spokojen. Pokud však potřebujete průzkum rozšířit, můžete použít i desetibodovou stupnici.
Jak změřit Hodnocení spokojenosti zákazníků prostřednictvím LiveAgent?
Uživatelé služby LiveAgent mohou měřit spokojenost zákazníků pomocí nativní integrace se službou Nicereply. Jedná se o nástroj pro průzkum spokojenosti zákazníků. Integrace poskytuje šablonu průzkumu, kterou lze zaslat zákazníkům e-mailem, vložit odkaz na průzkum do e-mailového podpisu nebo prostřednictvím živého chatu.