Co je software pro kontakt se zákazníky?
Software pro kontakt se zákazníky je program, který zvyšuje efektivitu kontaktního centra. Uživatelé mohou nastavit určitá pravidla pro organizaci směrování kontaktů na zástupce zákazníků. Software pro kontakt s klienty může být také webový, přístupný prostřednictvím webového prohlížeče. Je snadno použitelný a bezpečný, protože všechna data jsou uložena na serveru.
Některé softwary umožňují uživatelům vytvářet zákaznické portály, které podporují klienty, když jsou agenti off-line. Zákazníci si mohou přečíst články ze znalostní databáze, fóra a najít tam řešení svých problémů.
Frequently Asked Questions
Co je software pro kontakt se zákazníky?
Software pro kontakt se zákazníky je systém, který zlepšuje kvalitu služeb zákazníkům a efektivitu kontaktního centra. Díky němu může zákazník snadno kontaktovat zákaznický servis, když to potřebuje, a na druhé straně usnadňuje pracovníkovi zákaznického servisu obsluhu více komunikačních kanálů.
Jaké jsou nejdůležitější vlastnosti softwaru pro kontakt se zákazníky?
Nejdůležitější funkcí softwaru pro kontakt se zákazníky je možnost obsluhovat více kanálů (telefonní hovory, sociální média, chaty, e-maily) z jednoho místa na webu. Nesmírně důležité je také vytváření pravidel a správa kontaktů. Další funkcí je, že zákaznický servis může bezpečně vyhledávat a ukládat údaje o zákaznících na jednom místě.
Jaké jsou typy softwaru pro kontakt se zákazníky?
Existuje 6 základních typů softwaru zákaznické podpory. První z nich je sdílená schránka a podpůrný software. Obvykle se zde může k jednomu účtu přihlásit více lidí. Druhým příkladem je software service desk. Obvykle se používá ve funkcích správy IT služeb. Dalším je systém pro zasílání zpráv a chat. Výsledkem je, že konverzace se zákazníkem je pro obě strany technicky jednoduchá. Dalším v pořadí je nástroj telefonické podpory. Jedná se o nejtradičnější kanál komunikace s klientem. Pátým systémem je CRM, tedy software pro řízení vztahů se zákazníky. Tento systém je určen k posílení vztahů. A posledním je software znalostní databáze, který umožňuje výměnu klíčových informací.
Expert note
Software pro kontakt se zákazníky umožňuje zlepšit kvalitu služeb a efektivitu kontaktního centra, obsluhovat více komunikačních kanálů a vytvářet pravidla pro organizaci směrování kontaktů.

Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.