Telefonní služba VoIP

Co je to telefonní služba VoIP?

Voice over Internet Protocol (VoIP) je technologie, která umožňuje telefonování prostřednictvím internetového připojení. Všechny hovory VoIP se uskutečňují prostřednictvím poskytovatelů VoIP, kteří tento proces umožňují.

Co je služba VoIP pro domácnosti?

Na rozdíl od tradičních telefonních služeb je VoIP pro domácnosti hlasová služba založená na připojení k internetu. Služby VoIP pro domácnosti využívají pro odchozí a příchozí hovory vaše domácí internetové připojení.

Jak VoIP funguje?

Komunikaci mezi účastníky zajišťují hostovaní poskytovatelé VoIP. Odchozí a příchozí hovory pomocí služeb VoIP spočívají v převodu hlasových zpráv na digitální signály odesílané přes internet v rámci sjednocené komunikace. Na přijímací straně je pak provoz VoIP nekomprimován a posluchač může slyšet původní zprávu.

Jak mohu získat telefonní službu VoIP?

Pro získání telefonní služby VoIP stačí provést tyto tři kroky:

  • Vyberte si plán: Pokud chcete standardní funkce, neomezené volání nebo nějaké doplňky, můžete si vybrat konkrétní telefonní tarify podle toho, co potřebujete.

  • Aktivujte své zařízení: Aktivace zařízení je nezbytným krokem, který vám umožní účastnit se mezinárodních a vnitrostátních hovorů. Můžete používat tradiční pevné telefony a chytrá zařízení (tablet nebo mobilní telefon).

  • Zajistěte si připojení k internetu: Pro připojení k telefonní službě VoIP je nezbytné mít stabilní připojení k internetu.

Jaké vybavení je potřeba pro VoIP?

K nastavení VoIP pro osobní telefonní hovory nebo spolehlivé videokonference potřebujete:

  • Fungující internetový router
  • Zabezpečené a spolehlivé internetové služby
  • Stabilní internetové připojení
  • Zařízení, přes které můžete uskutečňovat hovory
Rychlost stahování a nahrávání

Bude telefon VoIP fungovat na pevné lince?

Ačkoli si většina lidí spojuje VoIP s mobilními zařízeními, je možné zřídit internetové telefonní služby i na pevném telefonu. Vzhledem k tomu, že tradiční telefonní služby začínají být zastíněny různými aplikacemi VoIP, stávají se však řešením i pro pevné telefony.

Mohu s VoIP používat svůj běžný telefon?

Ano, můžete. VoIP je moderní řešení, které umožňuje připojit běžné telefony k širokopásmovému připojení k internetu a používat je pro hovory VoIP.

V čem se služba VoIP pro firmy liší od VoIP pro domácnosti?

Podnikové plány VoIP jsou určeny převážně pro obchodní komunikaci ve firmě. To znamená, že řešení VoIP pro firmy se zaměřují spíše na obchodní hovory, týmové zprávy, videokonference, zákaznický servis a poskytování bezplatného bezplatného čísla.

Jaký je rozdíl mezi pevnými linkami a VoIP?

Mezi pevnými linkami a VoIP je řada rozdílů:

  • Náklady: Pevné linky mají kvůli vysokým sazbám za vnitrostátní a mezinárodní hovory spoustu dalších nákladů. VoIP má nejnižší náklady, protože všechny hovory probíhají přes internet. Nástroje VoIP jsou proto ideální pro úsporu nákladů.

  • Videokonference: Videokonference nelze uskutečnit prostřednictvím pevné linky. VoIP je však videokonferenční řešení, které přináší nadstandardní funkce pro běžné hovory.

  • Funkce volání: Zatímco pevné linky nemají žádné další funkce, poskytovatelé VoIP nabízejí spoustu pokročilých funkcí, které mohou uživatelé využívat.

LiveAgent podpora pro call centrum - mockup

Mohu pomocí VoIP volat do zahraničí?

VoIP umožňuje snadné a cenově dostupné mezinárodní spojení. Ať už máte zájem o vnitrostátní nebo mezinárodní volání, služba VoIP vám umožní přístup k oběma službám za stejnou cenu.

Můžete si s VoIP ponechat své telefonní číslo?

Možná se obáváte změny telefonního čísla při změně poskytovatele internetu. VoIP vám naštěstí umožní zachovat si staré telefonní číslo a zároveň vám nabídne mnoho možností a tarifů volání.

LiveAgent VoIP call centrum

Jaké jsou nevýhody VoIP?

Vzhledem k tomu, že telefonní systémy VoIP jsou závislé na širokopásmovém připojení k internetu, je možné, že se při hlasových a video hovorech setkáte s nízkou kvalitou hovoru nebo zvýšenou latencí. Pokud je však vaše internetové připojení rychlé a spolehlivé, nemusíte se ničeho takového obávat.

Choose the right fit for your business

LiveAgent's call center offers integrations with various VoIP providers. Wanna have a closer look?

Frequently asked questions

Co je to telefonní služba VoIP?

Telefonní služba VoIP je technologie používaná k přenosu hlasových a video hovorů přes pevnou linku nebo mobilní telefon, stačí mít přístup k internetovému připojení.

Jaké jsou nevýhody VoIP?

Hovory VoIP, které jsou založeny výhradně na internetovém připojení, mohou mít nízkou kvalitu a zvýšenou latenci, pokud internetové připojení není nejlepší.

Jak VoIP funguje?

VoIP využívá k navázání spojení mezi dvěma nebo více osobami internetové služby. Poté přenáší hlasové zprávy tak, že je transformuje na digitální signály. Jakmile se tyto signály dostanou k posluchači, jsou rozbaleny a odhalí původní hlasovou zprávu.

V čem se služba VoIP pro firmy liší od VoIP pro domácnosti?

Služba VoIP pro podniky (Business VoIP) se zaměřuje na sdílení obrazovky, online schůzky, hlasovou inteligenci a další moderní požadavky na podnikové telefony. Naproti tomu rezidenční VoIP se zaměřuje především na jednoduché příchozí a odchozí hovory a využívá domácí internetové připojení.

Jaké vybavení je potřeba pro VoIP?

K zavedení VoIP do domácnosti nebo kanceláře potřebujete funkční internetový router, spolehlivou a bezpečnou internetovou službu a stabilní internetové připojení.

Bude telefon VoIP fungovat na pevné lince?

Poskytovatelé telefonních služeb VoIP mají plány určené pro pevné linky, takže váš telefon VoIP může bez problémů fungovat na pevné lince.

Mohu s VoIP používat svůj běžný telefon?

Běžné telefony je možné přeměnit na telefony s podporou VoIP, takže můžete využívat inovativní systémy VoIP, aniž byste se museli vzdát pohodlí, které vám poskytuje váš současný telefon.

Jak mohu získat telefonní službu VoIP?

Chcete-li získat službu VoIP, stačí si vybrat tarif, který nabízejí poskytovatelé telefonních služeb VoIP, určit, které zařízení budete používat, a vytvořit internetové připojení, které bude základem pro vaše volání.

Jaký je rozdíl mezi pevnou linkou a VoIP?

Pevné linky sice také navazují spojení, ale jejich možnosti jsou omezené a cenové plány drahé. Komunikační platformy VoIP umožňují svým uživatelům větší flexibilitu za mnohem nižší cenu.

Mohu pomocí VoIP volat do zahraničí?

Samozřejmě! VoIP svým uživatelům usnadňuje volání po celé zemi i do zahraničí za stejnou cenu.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo