HledáteOutlook alternativu?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší Outlook alternativou na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta   
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste otráveni svým webmailem?

LiveAgent je skvělá volba. Ačkoli má Outlook mnoho užitečných funkcí pro individuální správu e-mailů, pokud jde o správu více e-mailových adres a spolupráci s kolegy, má svá omezení.

  • digital summer 2021 best customer success software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • summer 2021 leader
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Outlook vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent Outlook
Neomezené uložiště
Neomezené ukládaní e-mailů.
Má neomezené uložiště.
Má omezené uložiště.
Šifrování e-mailů
Šifrování e-mailu zajišťuje, že hackeři nebo jiné strany než příjemce zprávy nemohou číst její obsah.
Má vestavěné šifrování e-mailů.
Má vestavěné šifrování e.mailů.
Upravitelné možnosti
Přizpůsobení zvuku, upozornění, barev a motivů.
Nabízí možnosti úprav.
Nabízí možnosti úprav.
Přístup mnoha uživatelů
Umožňuje více uživatelům pracovat na problémech současně.
Umožňuje přístup mnoha uživatelů.
Nabízí přístup mnoha uživatelů.
Samostatné zobrazení e-mailové karty
Umožňuje uživatelům otevřít více e-mailových karet a přepínat mezi nimi podle potřeby.
Má samostatné zobrazení e-mailové karty.
Má samostatné zobrazení e-mailové karty.
Bez reklam
V doručené poště se nezobrazují žádné sponzorované reklamy.
Nabízí zážitek bez reklam.
Nenabízí zážitek bez reklam.
Automatizace a pravidla
Pravidla automatizace, která lze implementovat pro urychlení procesů zákaznické podpory.
Má automatizační pravidla.
Má automatizační pravidla.
Upravitelné šablony
Umožňuje uživatelům vytvářet plně přizpůsobitelné e-mailové šablony.
Nabízí upravitelné e-mailové šablony.
Nabízí upravitelné e-mailové šablony.
Verze zdarma
Nabízí verzi zdarma
Nabízí verzi zdarma.
Nabízí verzi zdarma.
Označení
K libovolnému tiketu můžete přidat štítky, abyste si mohli na první pohled prohlédnout jeho obsah nebo jej snadněji najít.
Má označení.
Nemá označení.
Rozdělení e-mailů/sloučení
Rozdělte e-maily na dvě části, abyste zajistili rychlejší řešení problémů, nebo sloučte více e-mailů od jednoho zákazníka do jednoho.
Má funkci rozdělení/spojení e-mailů.
Nemá funkci rozdělení/spojení e-mailů.
Soukromé poznámky
Sdílejte soukromé poznámky se svými kolegy. Používejte je jako připomenutí nebo k ukládání dalších informací.
Nabízí funkci soukromých poznámek.
Nenabízí funkci soukromých poznámek.
CRM
Vestavěný nástroj pro správu vztahů se zákazníky.
Má vestavěný CRM.
Nemá vestavěný CRM.
Integrace
Integrace s oblíbeným softwarem, nástroji a sítěmi, jako jsou sociální média, CRM nebo zpracovatelé plateb.
Nabízí integrace třetích stran.
nenabízí integrace třetích stran.

Důvěryhodné pro přes 30 000 společností a 150 milionů koncových uživatelů

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Představujeme univerzální schránku

Chytřejší verze aplikace Outlook, která podporuje přístup více uživatelů a zjednodušuje e-maily z více e-mailových adres a komunikačních kanálů do jedné.univerzální schránky.

Zvykli jste si na více e-mailových karet?

Naše Outlook alternaiva nabízí více tiketových oken pro rychlejší řešení problémů a snadné vkládání a vyjímání karet.

Multiple-ticket-tabs-LiveAgent
Help desk templates

Upravitelné e-mailové šablony

Alternativy Outlook, jako je LiveAgent, nabízejí nespočet možností přizpůsobení, včetně e-mailových šablon

Vytvořte si vaše šablony s jednoduchým WYSIWYG editorem nebo zapište vlastní HTML kód.

Udělejte vaši práci rychleji

Obdržel jste tiket obsahující více požadavků? Rozdělte tiket na dva a zajistěte tak rychlejší řešení problému. 

Nebo spojte dohromady dva a více tiketů do jednoho, aby nedocházelo ke ztrátám času při opakovaném řešení stejného požadavku.

Split-tickets-LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software

Cítíte se zaseknutí?

naše Outlook alternativa nabízí zdarmainterní chaty v aplikaci a hovory.

Pro ještě větší pohodlí, sdílejte e-mail ID s kolegy, aby nemuseli hledat e-mail, na který odkazujete.

Pohodlnější než kdykoli před tím

Ušetřete svým agentům více než 15 hodin práce týdně tím, že vytvoříte předdefinované odpovědi na často kladené otázky ve formě konzervovaných zpráv.

Canned-messages-Macros
LiveAgent helpdesk tour

Bohaté vícekanálové integrace

Naše Outlook alternativa nabízí bohatéintegrace s více než 130 systémy třetích stran.

Zjednodušte efektivitu svých pracovních postupů propojením svého účtu LiveAgent s TwitterFacebook, nebo Instagram, nespočet VoIP poskytovatelů, zpracovatelé plateb nebo software pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), jako je např. PipeDrive.

Konstantní zlepšování

Outlook alternativy jako LiveAgent poskytují hluboké nahlédnutí do vaší snahy o podporu.

Zjistěte, kolik e-mailů každý měsíc obdržíte, kolik z nich bylo zodpovězeno včas, které smlouvy SLA nebyly splněny a kdo za ně byl zodpovědný.

Performance-report-LiveAgent

Jen několik dalších důvodů, proč jsme nejlepší alternativou aplikace Outlook

Ticketing templates

Dejte alternativám aplikace Outlook šanci zlepšit svou podporu pomocí sledování času. Zjistěte, které úlohy jsou nejsložitější nebo kteří agenti potřebují více školení z jediného rozhraní.

Knowledge base templates

Naše Outlook alternativa nabízí praktický hybridní tiketovací streamy, které zajistí, že se neztratíte ve změti komunikace se zákazníky, která přichází z různých kanálů.

Marketing email templates

LiveAgent, dokonalá alternativa aplikace Outlook, zajišťuje spolupráci více agentů podpory, aniž by si navzájem mazali práci. Agenti jsou upozorněni při prohlížení tiketů, na kterých se již pracuje.

Customer service templates

LiveAgent se může pochlubit nejbohatší automatizačnímipravidly, a je tak dokonalou alternativou aplikace Outlook. Zjednodušte procesy automatizací všedních úkolů, jako je přiřazování označení a odpovědností nebo sledování e-mailů.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Outlook alternativy automaticky přidělují označení ke každému příchozímu e-mailu, abyste si mohli na první pohled prohlédnout jeho obsah, aniž byste jej museli otevírat. Vyhledávání e-mailů je tak rychlejší a pohodlnější.

Call center templates

Vytvořte složky a podsložky ve formě oddělení. Zajistěte, aby byl každý e-mail automaticky přesměrován do správného oddělení pomocí automatických pravidel nebo ručním přiřazením.

Live chat templates

Přidělte jasné odpovědnosti napříč různými odděleními a agenty. Díky nové alternativě Outlooku zajistíte, že žádný e-mail nezůstane bez odpovědi.

Outlook alternativa

Prohlížejte, upravujte a přidávejte informace do naší vestavěné CRM a zároveň odpovídejte na e-maily z jednoho rozhraní. Přidejte uživatelská pole, jako je velikost boty nebo časové pásmo, abyste mohli lépe přizpůsobit své služby zákazníkům.

Business Email Templates

Zveřejnit více informací o daném e-mailu, zákazníkovi nebo procesu řešení. Vaši kolegové si je mohou zobrazit poznámky kdykoli při řešení konkrétního e-mailu/dotazu.

Zde je to, co říkají naši klienti

  • K monitorování e-mailů a upozornění ze sociálních médií od klientů a nových a potenciálních zákazníků a k reakcím na ně jsme používali aplikaci Outlook. Denně jsme se potýkali s řadou problémů, například s omylem smazanými nebo nezodpovězenými e-maily, nemožností vyhledat e-maily, protože neměly referenční čísla, zpožděním a s tím, že na stejné e-maily odpovídali různí zaměstnanci. LiveAgent všechny tyto problémy vyřešil.

    Mike S. – Ředitel – 5/5

  • Vyřizování dotazů zákazníků pomocí aplikace Outlook bylo s týmem lidí sdílejících schránku velmi obtížné, použití aplikace LiveAgent zajišťuje efektivitu.

    Uživatel v oblasti informačních technologií a služeb – 4.5/5

  • V porovnání se sdílenou schránkou aplikace Outlook můžeme e-maily opatřit značkami, které upozorňují nejen na to, komu je e-mail určen, čeho se týká jeho předmět, ale také na klíčová slova, podle kterých můžeme vyhledávat. To nám pomohlo vytvořit více schránek pro menší oblasti našeho podnikání a zvýšit tak efektivitu pomoci našim zákazníkům.

    Michael B – 4.5/5

  • Líbí se mi, že LiveAgent umožňuje kategorizovat požadavky, přiřazovat časy realizace a automatizovat mnoho věcí, které jsou v aplikaci Outlook časově velmi náročné.

    Anonymní recenzent – Logistika a dodavatelský řetězec – 5/5

  • Snadno se používá a nastavuje, má spoustu užitečných funkcí – pro mě osobně zejména automatizaci tagů (pravidla a časy pravidel), které pomáhají spravovat vaše tikety. Dříve jsem používal Outlook + ZOHO + Zoiper (pro telefonní hovory), nyní používám jen LiveAgent pro všechny 3 a navíc mohu přidávat poznámky a mám na tiketu záznam telefonního hovoru.

    Anonymní recenzent – Administrátor v oddělení lidských zdrojů – 5/5

  • Začínal jsem se systémem založeným na Outlooku a hledání e-mailů starých i týden bylo utrpením. Díky LiveAgentu je práce s e-maily díky možnosti automatické organizace pomocí značek, osob, složek, vlastních filtrů, časového podbarvení atd. mnohem jednodušší. Málokdy musím hledat déle než minutu, abych našel, co chci.

    Robert S. – Asistent vedoucího klientských služeb – 4.5/5

Zanechte frustrace a navždy se rozlučte s aplikací Outlook

LiveAgent, nejlepší alternativa aplikace Outlook na trhu, je nejlépe hodnoceným a nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2021. 

Připojte se ke společnostem jako je Yamaha, BMW, Huawei v poskytování prvotřídních služeb zákazníkům. Se službou LiveAgent je snadné. 

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

Upset man-illustration

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Jak si LiveAgent vede ve srovnání s Outlookem?

LiveAgent nabízí oproti Outlooku následující funkce navíc: funkce ticketingu, nepřetržitou podporu, živý chat, call centrum a integraci se sociálními médii.

Jaké jsou další výhody používání LiveAgent oproti Outlook??

Mezi další výhody používání LiveAgentu oproti Outlooku patří větší spokojenost zákazníků, udržení zákazníků, snížení nákladů na služby zákazníkům, snížení míry odchodu a lepší pracovní postupy agentů.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo