Live chat pro startupy a malé podniky
Live chat s reálnými agenty se stává stále populárnější mezi zákazníky, a proto i pro startupy a malé firmy je velmi výhodné. Pomáhá ušetřit čas a zdroje, získat a udržet zákazníky a vést komunikaci s nimi po celou dobu jejich cesty. Díky funkcím, jako jsou univerzální schránka, proaktivní pozvánky na chat a zobrazení psaní v reálném čase, pomáhá zlepšit zkušenosti zákazníků s podporou společnosti.
Živý chat je výhodný pro pět hlavních kategorií nemovitostí a je strategicky umístěn na stránkách s vysokým provozem. Nabízí kontaktní formuláře a virtuální prohlídky pomocí videochatu. Živý chat je nákladově efektivnější než telefonická a e-mailová podpora, umožňuje efektivní správu konverzací a personalizovanou službu. Úspěšná live chatová interakce vyžaduje kvalifikovaný personál, který by měl být vyškolen a dodržovat etiketu. Živý chat podporuje vícekanálovou komunikaci a umožňuje snížit objem e-mailů a míru okamžitého opuštění.
LiveAgent nabízí software pro zákaznický servis, jako je nahrávání hovorů a báze znalostí. Tento software poskytuje úložiště pro lepší samoobsluhu zákazníků a dokumentaci nápovědy. Dále nabízí šablony pro zásady zákaznického servisu. Dalšími softwary pro zákaznický servis jsou MailChimp, Slack, PipeDrive a ClickUp. Tyto služby centralizují zprávy a zlepšují komunikaci se zákazníky. LiveAgent také nabízí bezplatnou zkušební verzi.
LiveAgent nabízí komplexní řešení zákaznické podpory včetně ticketingu, live chatu, call centra a správy sociálních sítí. Poskytuje více než 179 funkcí a více než 40 integrací, s možností přizpůsobení výrobku na míru potřebám zákazníka. Bezproblémově se propojuje se sociálními sítěmi a nabízí transparentní a spravedlivé ceny bez skrytých poplatků. LiveAgent je nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé podniky v letech 2019-2020.
Helpdesk software pro módní průmysl
Integrovaný systém CRM může pomoci zvýšit prodeje a získat si důvěru zákazníků. Nabídněte pomoc při výběru produktů pomocí live chatu a přizpůsobte si každou interakci se zákazníkem díky důležitým datům z CRM. Díky kvalitnímu softwaru pro zákaznickou podporu můžete poskytovat zákazníkům skvělé služby a zvýšit hodnotu objednávek.
Helpdesk software pro bankovnictví
Tento text popisuje několik možností, jak zlepšit zákaznickou podporu a snížit počet požadavků o pomoc. Tyto možnosti zahrnují vytváření pozitivní zákaznické zkušenosti, zkrácení doby odezvy a snížení objemu tiketů pomocí báze znalostí. Také se zmiňuje o softwaru pro pomoc zákazníkům a nabízí se zkušební verze.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech