Pojďme společne povýšit
zákaznickou podporu

Zkraťte dobu odezvy a zvyšte spokojenost zákazníků.

  • ✓ Žádný instalační poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta   
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Řešení, který vám pomůže získat si zákazníky

Zisk z vyšší úrovně produktivity agentů a udržení zákazníků nebo (konverze) s naším softwarem vícekanálového help desku. Poměr ceny k hodnotě nemá obdoby. S více než 180 funkcemi helpdesku a více než 195 integracemi je náš software dokonalým řešením pro firmy všech velikostí a odvětví.
Zefektivněte všechny komunikační kanály a spravujte je z jediné sdílené doručené pošty společnosti. Užijte si integrace sociálních médií, neomezenou historii procházení tiketů, nahrávání hovorů, hybridní toky tiketů a další nástroje produktivity.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Všechny kanály podpory pod jednou střechou

Objevte více než 130 funkcí tiketingu a více než 200 integrací s nástroji, které máte rádi.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Je načase odklidit vaši sadu nástrojů

Proč používat více drahých nástrojů pro chatování, e -maily, správu znalostí a volání, když můžete použít jen jeden?

01 Tiketing

Snažíte se držet krok s požadavky zákazníků? Chcete-li dosáhnout více, vyměňte webovou poštu za vícekanálový software helpdesku.

Nahrazuje
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent
LiveAgent live chat window

02 Živý Chat

Vysoká očekávání? Náš všestranný software pro živý chat je dokáže splnit. Zachyťte potenciální zákazníky, sledujte chování návštěvníků a poskytujte proaktivní služby pomocí jediného nástroje.

Nahrazuje

03 Call centrum

Zjistěte, jak vám smíšené call centrum LiveAgent VoIP a vestavěné CRM může pomoci poskytovat personalizovanou a kontextovou podporu.

Nahrazuje
LivAgent's call center features
LiveAgent social media customer service

04 Sociální media

Už vás nebaví sledovat více účtů a zařízení? Začněte spravovat všechny tikety na Instagram, Twitter a Facebook z jedné doručené pošty.

Integruje

05 Znalostní báze

Chcete více od své znalostní základny? Kromě plně přizpůsobitelné a SEO optimalizované znalostní báze nabízí LiveAgent více než 140 funkcí helpdesku.

Nahrazuje

06 Zákaznický portál

Posilte své zákazníky pomocí našich pokročilých svépomocných a komunitních kanálů. Od dnešního dne objevte nekonečné možnosti.

Nahrazuje

Začněte používat LiveAgent hned teď!

Zkuste zdarma 14-denní zkušební verzi.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time

Ohlasy

Zjistěte, proč naši zákazníci milují práci s LiveAgentem

  • Roman Bosch
    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
    Hendrik Henze HEWO Internetový marketing
  • Razvan Sava
    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
    Razvan Sava Webmaster nabídky
  • Taras Baca
    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
    Rustem Gimaev Jazykové konzultační centrum Antalya
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
    David Chandler Volterman

Transparentní a férové ceny

Žádné smlouvy, žádné skryté poplatky-pouze měsíční fakturace. Plně transparentní ceny, účtovány pouze za skutečné použití každý měsíc. Vyberte správný plán a začněte poskytovat nejlepší zákaznickou podporu.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Naplánujte si demo

requestDemo
Co se během dema dozvíte
  • Jak dosáhnout svých obchodních cílů pomocí LiveAgent – ať už jde o zlepšení spokojenosti zákazníků nebo generování vyšších prodejů.
  • Jak LiveAgent funguje. Provedeme vám prohlídku produktu, abyste si mohli udělat představu o tom, jak to funguje s naším softwarem.
  • Odpovědi na jakékoli dotazy týkající se cen, služeb, integrací a funkcí.
 

“Přistupujte ke každému zákazníkovi s myšlenkou pomoci mu s řešením problému nebo dosažení cíle, nikoli s prodejem produktu nebo služby.” – Brian Tracy Andrej Saxon Manažer prodeje

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Vyzkoušejte LiveAgent dnes

Služby migrace concierge nabízíme z většiny populárních řešení helpdesku.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Related Articles to Tour
Snižte náklady na získání zákazníka a zvyšte celoživotní hodnotu vašich zákazníků u vašeho startupu či menšího podniku pomocí softwaru pro live chat

Live chat pro startupy a malé podniky

Live chat s reálnými agenty se stává stále populárnější mezi zákazníky, a proto i pro startupy a malé firmy je velmi výhodné. Pomáhá ušetřit čas a zdroje, získat a udržet zákazníky a vést komunikaci s nimi po celou dobu jejich cesty. Díky funkcím, jako jsou univerzální schránka, proaktivní pozvánky na chat a zobrazení psaní v reálném čase, pomáhá zlepšit zkušenosti zákazníků s podporou společnosti.

Software pro živý chat, který pomáhá realitním agentům zlepšovat služby zákazníkům, generovat potenciální zákazníky a zvyšovat míru konverze

Živý chat pro odvětví realit

Živý chat je výhodný pro pět hlavních kategorií nemovitostí a je strategicky umístěn na stránkách s vysokým provozem. Nabízí kontaktní formuláře a virtuální prohlídky pomocí videochatu. Živý chat je nákladově efektivnější než telefonická a e-mailová podpora, umožňuje efektivní správu konverzací a personalizovanou službu. Úspěšná live chatová interakce vyžaduje kvalifikovaný personál, který by měl být vyškolen a dodržovat etiketu. Živý chat podporuje vícekanálovou komunikaci a umožňuje snížit objem e-mailů a míru okamžitého opuštění.

Vyžadujete jasné odpovědi na konkrétní otázky o našem softwaru? Kontaktujte nás a my se s vámi spojíme s odpověďmi.

Žádáte o radu?

LiveAgent nabízí software pro zákaznický servis, jako je nahrávání hovorů a báze znalostí. Tento software poskytuje úložiště pro lepší samoobsluhu zákazníků a dokumentaci nápovědy. Dále nabízí šablony pro zásady zákaznického servisu. Dalšími softwary pro zákaznický servis jsou MailChimp, Slack, PipeDrive a ClickUp. Tyto služby centralizují zprávy a zlepšují komunikaci se zákazníky. LiveAgent také nabízí bezplatnou zkušební verzi.

Rozšiřte své možnosti podpory pomocí samoobslužného softwarového portálu LiveAgent. Umožněte svým zákazníkům vyřešit si své problémy - 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Samoobslužný software

LiveAgent nabízí komplexní řešení zákaznické podpory včetně ticketingu, live chatu, call centra a správy sociálních sítí. Poskytuje více než 179 funkcí a více než 40 integrací, s možností přizpůsobení výrobku na míru potřebám zákazníka. Bezproblémově se propojuje se sociálními sítěmi a nabízí transparentní a spravedlivé ceny bez skrytých poplatků. LiveAgent je nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé podniky v letech 2019-2020.

Dvakrát měř, jednou řež! LiveAgent vám pomáhá třídit komunikaci podle priorit. Přečtěte si více o tom, jak módní průmysl spoléhá na helpdesk.

Helpdesk software pro módní průmysl

Integrovaný systém CRM může pomoci zvýšit prodeje a získat si důvěru zákazníků. Nabídněte pomoc při výběru produktů pomocí live chatu a přizpůsobte si každou interakci se zákazníkem díky důležitým datům z CRM. Díky kvalitnímu softwaru pro zákaznickou podporu můžete poskytovat zákazníkům skvělé služby a zvýšit hodnotu objednávek.

Vzhledem k tomu, že se bankovnictví přesouvá do digitálního světa, je nutné uspokojovat potřeby zákazníků i tam. S tím vám může pomoci služba LiveAgent.

Helpdesk software pro bankovnictví

Tento text popisuje několik možností, jak zlepšit zákaznickou podporu a snížit počet požadavků o pomoc. Tyto možnosti zahrnují vytváření pozitivní zákaznické zkušenosti, zkrácení doby odezvy a snížení objemu tiketů pomocí báze znalostí. Také se zmiňuje o softwaru pro pomoc zákazníkům a nabízí se zkušební verze.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo