Každý podnik se snaží zlepšit míru konverze tím, že hledá nové způsoby, jak generovat návštěvnost svých stránek. Pokud však jde o konverzi potenciálních zákazníků na stávající zákazníky, má tato metoda nízkou úspěšnost.
Nejlepším způsobem, jak zlepšit míru konverze, je zaměřit se na vylepšení aspektů strategie zákaznické podpory. Skvělým příkladem je zavedení chatu a poskytování podpory nakupujícím v reálném čase.
Takováto drobná vylepšení mohou zcela změnit vaše úsilí o konverzi. Ve skutečnosti společnosti, které uvedly, že se zaměřují na zlepšování zákaznického servisu, vykázaly o 11 % vyšší míru konverze než společnosti, které tak nečiní.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Konverzní poměr je procento návštěvníků vašeho webu, kteří splní požadovaný cíl (přihlásí se ke zkušební verzi, přihlásí se k odběru, zakoupí produkt) z celkového počtu návštěvníků.
Vysoký konverzní poměr ukazuje, že vaše marketingové strategie jsou úspěšné a že váš produkt je na vašem webu snadno dosažitelný.
Míra konverze se liší podle odvětví a obchodního modelu, takže budete muset provést průzkum, abyste zjistili, jak si stojíte. Skvělým zdrojem informací je nástroj Google Adwords Industry Benchmarks. Konvenčně se však dobrý konverzní poměr pohybuje někde mezi 2 a 5 %.
Zvýšení konverzního poměru znamená, že více návštěvníků vašich stránek přejde ke smysluplným akcím, které vedou k rozvoji vašeho podnikání, ať už jde o vyplnění formuláře a získání potenciálního zákazníka, nebo o nákup.
Nízká míra konverze může poukazovat na některý z těchto problémů:
Neefektivní design stránek.
Nabízíme služby concierge migrace z většiny populárních řešení helpdesku.
Nejlepším způsobem, jak zvýšit konverzní poměr, je přehodnotit nabídku. Pokud si vaši zákazníci nekupují to, co nabízíte, může to znamenat, že nabídka je buď příliš drahá, nebo nepřináší vašemu publiku dostatečnou hodnotu.
Druhým krokem je optimalizace webu pro konverze.
– Nižší cena
– Zlepšení funkčnosti
– Vytvoření dodatečných pobídek, jako je doprava zdarma
– Vytvořte jednoduše neodolatelnou nabídku, kterou vaši zákazníci nemohou odmítnout.
– A/B testování různých prvků
– Používejte výrazné CTA
– Zkontrolujte kopii záhlaví a umístění tlačítek/formulářů
– Ujistěte se, že se obsah správně zobrazuje na mobilních zařízeních.
Kromě rychlých odpovědí zákazníkům je nesmírně důležité vážit si jejich času. Pokud si chcete zákazníky získat, ujistěte se, že znáte jejich předchozí nákupy a všechny jejich předchozí interakce s vaší společností, a to bez ohledu na použitý kanál.
Připraveností a znalostmi budete moci zákazníky ohromit, kdykoli se na vás obrátí s žádostí o podporu.
Vaši zákazníci jsou jen kousek od toho, aby na Googlu našli alternativy k vašemu produktu. Nedávejte jim důvod k tomu, aby se od vás vzdálili.
Nezkomplikujte proces odhlašování. Vyvarujte se vytváření příliš mnoha kroků, kladení zbytečných otázek nebo vyžadování registrace před odhlášením.
Pomáhejte svým zákazníkům v reálném čase. Odpovídejte na jejich případné dotazy týkající se vašich produktů, dopravy nebo doručení, abyste je posunuli do konverzního trychtýře.
Vaši zákazníci mohou mít dotazy, které lze zodpovědět jednoduchým vyhledáváním na vašich webových stránkách. Pokud však nemohou najít potřebné informace, budou frustrovaní a zklamaní.
Poskytněte jim určené místo, například zákaznický portál, kde si mohou prohlédnout odpovědi na často kladené otázky (FAQ) týkající se dopravy, velikosti a dalších. Tento typ podpory je velmi cenný, protože od vašich agentů nevyžaduje žádné úsilí a je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Pokud jsou potenciální kupující na vašich stránkách déle než několik minut, je zřejmé, že něco hledají nebo jsou váhaví, zda u vás nakoupit. Ulehčete svým zákazníkům starosti tím, že je aktivně vyzvete k chatu.
Můžete jim odpovědět na všechny otázky týkající se vašich produktů nebo je nasměrovat správným směrem.
LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Mít skvělý produkt prostě nestačí. Často se stává, že zákazníci opouštějí značky, protože úroveň služeb, které se jim dostává, prostě není dostatečně dobrá. Zákazníci se chtějí cítit oceněni za to, že s vaší společností obchodují. Proto, abyste se vyhnuli odchodu zákazníků a zvýšili konverze, je důležité vytvořit ve firmě kulturu zaměřenou na zákazníky.
Zákazníci, kterým se dostane dobrého zákaznického servisu, s větší pravděpodobností doporučí značku a její výrobky nebo služby ostatním.
Čím spokojenější budou vaši zákazníci s vašimi službami, tím více budou nakupovat.
Zákazníci, kteří mají špatnou zkušenost se službami, se o 50 % častěji podělí o ni s ostatními na internetu.
Díky službě LiveAgent budou vaše e-maily, chaty, hovory, zmínky na sociálních sítích a zprávy z jiných kanálů končit v jedné univerzální schránce.
LiveAgent umožňuje vytvářet několik interních a externích znalostních databází s nejčastějšími dotazy, fóry, články a návrhy.
Vytvořte virtuální call centrum jako součást vícekanálového řešení helpdesku. LiveAgent centralizuje telefonní hovory z vašich webových stránek nebo pevné linky na jednom místě.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Integrujte své oblíbené profily sociálních médií do aplikace LiveAgent a odpovídejte na veřejné komentáře k příspěvkům, soukromé zprávy nebo tweety přímo ze svého účtu. Eliminujte nutnost sledovat a starat se o více účtů na několika portálech a integrujte je do aplikace LiveAgent. Facebook, Twitter, Instagram a Viber jsou zahrnuty, aby obsluha zákazníků byla co nejplynulejší, nejrychlejší a nejefektivnější.
Získejte přehled o svém oddělení zákaznické podpory, o službách, které poskytujete, a o spokojenosti svých zákazníků. Podívejte se, kdo s vaší společností komunikuje, a sledujte, jak je s ní spokojen. Zaměřte se na data, zjistěte prostory pro zlepšení a stavte na svých schopnostech. Vneste do své společnosti trochu zábavy tím, že zapnete gaminingové funkce..
Vytvořte zákaznické portály, aby vaši zákazníci měli k dispozici centralizovaný prostor pro úpravu svých kontaktních údajů, vytváření plateb a odesílání tiketů. Vytvoření komplexního zákaznického portálu může snížit zatížení tikety a také vám pomůže poskytovat služby zákazníkům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce, i když jsou vaši agenti offline. Začněte vytvořením znalostní databáze, zahrňte do ní často kladené otázky, fóra a na závěr přidejte widget pro zpětnou vazbu & návrhy. Vše je plně přizpůsobitelné tak, aby odpovídalo vašim směrnicím pro budování značky.
Se 180+ funkcemi, 40+ integracemi a nekonečné možnosti přizpůsobení, nástroj se snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.
LiveAgent je pokročilý systém helpdesku, který vám pomůže zlepšit služby zákazníkům a zároveň zvýšit konverzní poměr. Náš software je za konkurenceschopnou cenu a vzhledem k rozsáhlému množství funkcí, které nabízí, je cenově výhodný. Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes.
Most Popular
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Přecházíte ze Zendesk do LiveAgent?
Proaktivní zákaznický servis a strategická komunikace jsou klíčem k nezapomenutelným zážitkům a úspěchu podnikání. Nabídka telefonních systémů VoIP a software pro call centra.
Přecházíte z Crisp do LiveAgent?
Zvolte jméno subdomény pro LiveAgent a získejte nejlepší zákaznickou podporu s funkcemi jako tiketing, živý chat, call centrum a integrace s Facebookem, Twitterem a dalšími sociálními médii.
Migrujete z Channels do LiveAgent?
Komunikace je klíčová pro zákaznickou podporu v call centrech. LiveAgent nabízí sofistikovaný software a podporu zákaznického servisu.
Migrujete z Vision do LiveAgent?
LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech