Nespočet způsobů, jak se zlepšit s
jediným nástrojem

Zvyšte vaši míru konverze s pomocí LiveAgent.

  • ✓Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Zvyšte míru konverze pomocí LiveAgent

Každý podnik se snaží zlepšit míru konverze tím, že hledá nové způsoby, jak generovat návštěvnost svých stránek. Pokud však jde o konverzi potenciálních zákazníků na stávající zákazníky, má tato metoda nízkou úspěšnost.

Nejlepším způsobem, jak zlepšit míru konverze, je zaměřit se na vylepšení aspektů strategie zákaznické podpory. Skvělým příkladem je zavedení chatu a poskytování podpory nakupujícím v reálném čase.

Takováto drobná vylepšení mohou zcela změnit vaše úsilí o konverzi. Ve skutečnosti společnosti, které uvedly, že se zaměřují na zlepšování zákaznického servisu, vykázaly o 11 % vyšší míru konverze než společnosti, které tak nečiní.

  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
Definition of conversion rates

Co je to konverzní poměr?

Konverzní poměr je procento návštěvníků vašeho webu, kteří splní požadovaný cíl (přihlásí se ke zkušební verzi, přihlásí se k odběru, zakoupí produkt) z celkového počtu návštěvníků.

Vysoký konverzní poměr ukazuje, že vaše marketingové strategie jsou úspěšné a že váš produkt je na vašem webu snadno dosažitelný.

Jaký je dobrý konverzní poměr?

Míra konverze se liší podle odvětví a obchodního modelu, takže budete muset provést průzkum, abyste zjistili, jak si stojíte. Skvělým zdrojem informací je nástroj Google Adwords Industry Benchmarks. Konvenčně se však dobrý konverzní poměr pohybuje někde mezi 2 a 5 %.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Jak zvýšit konverzní poměr

Zvýšení konverzního poměru znamená, že více návštěvníků vašich stránek přejde ke smysluplným akcím, které vedou k rozvoji vašeho podnikání, ať už jde o vyplnění formuláře a získání potenciálního zákazníka, nebo o nákup.

Nízká míra konverze může poukazovat na některý z těchto problémů:

nelákavá nabídkaNelákavá nabídka

stopka Neefektivní design stránek.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

První krok pro zlepšení konverze

Nejlepším způsobem, jak zvýšit konverzní poměr, je přehodnotit nabídku. Pokud si vaši zákazníci nekupují to, co nabízíte, může to znamenat, že nabídka je buď příliš drahá, nebo nepřináší vašemu publiku dostatečnou hodnotu.

Druhým krokem je optimalizace webu pro konverze.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Přehodnoťte vaši nabídku

– Nižší cena

– Zlepšení funkčnosti

– Vytvoření dodatečných pobídek, jako je doprava zdarma

– Vytvořte jednoduše neodolatelnou nabídku, kterou vaši zákazníci nemohou odmítnout.

Growing trend of increased productivity

Optimalizujte vaši stránku

– A/B testování různých prvků

– Používejte výrazné CTA

– Zkontrolujte kopii záhlaví a umístění tlačítek/formulářů

– Ujistěte se, že se obsah správně zobrazuje na mobilních zařízeních.

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Extra: Buďte znalí v každé situaci

Kromě rychlých odpovědí zákazníkům je nesmírně důležité vážit si jejich času. Pokud si chcete zákazníky získat, ujistěte se, že znáte jejich předchozí nákupy a všechny jejich předchozí interakce s vaší společností, a to bez ohledu na použitý kanál.

Připraveností a znalostmi budete moci zákazníky ohromit, kdykoli se na vás obrátí s žádostí o podporu.

Pořád vám chybí konverze?

Stále se potýkáte s nízkou mírou konverze, vysokým počtem odskoků nebo vysokou mírou opuštění nákupního košíku? Pokud jste odpověděli kladně, vaši potenciální zákazníci se pravděpodobně potýkají s jedním z následujících problémů: Podpora v reálném čase Nedostatek podpory v reálném čase Tlačítko Zavolejte nám online Chybí podpora na místě Nákupní košík Komplikovaný proces odhlášení Nejistota Nerozhodnost
Still lacking good conversion rates

Všechno je to o snížení úsilí zákazníků

Vaši zákazníci jsou jen kousek od toho, aby na Googlu našli alternativy k vašemu produktu. Nedávejte jim důvod k tomu, aby se od vás vzdálili.

Usnadněte proces odbavení u pokladny

Nezkomplikujte proces odhlašování. Vyvarujte se vytváření příliš mnoha kroků, kladení zbytečných otázek nebo vyžadování registrace před odhlášením.

Poskytování vícekanálové podpory

Poskytněte svým zákazníkům více způsobů, jak vás kontaktovat, a zajistěte rychlou podporu ve všech kanálech. Využívejte znalostní databáze, zákaznické portály a často kladené dotazy pro samoobslužné možnosti.

Chatujte se zákazníky v reálném čase

Pomáhejte svým zákazníkům v reálném čase. Odpovídejte na jejich případné dotazy týkající se vašich produktů, dopravy nebo doručení, abyste je posunuli do konverzního trychtýře.

Increase conversion rates with chat button

Zvyšte konverzi kliknutím tlačítka

Výzkumy ukazují, že přidání widgetu živého chatu na vaše webové stránky může zvýšit konverzní poměr o 27 %. V závislosti na vašem oboru může být toto číslo mnohem vyšší. Vzhledem k mezním nákladům na live chat je to bez debat. Jak tedy může live chat tak snadno zvýšit míru konverze? Zákazníci mají při nakupování online tendenci klást mnoho otázek. Existuje však jen omezený časový rámec, ve kterém je lze zodpovědět. Pokud se jim nedostane okamžité podpory, pravděpodobně budou hledat alternativy a nakupovat u konkurence.

Poskytněte možnosti samoobsluhy

Vaši zákazníci mohou mít dotazy, které lze zodpovědět jednoduchým vyhledáváním na vašich webových stránkách. Pokud však nemohou najít potřebné informace, budou frustrovaní a zklamaní.

Poskytněte jim určené místo, například zákaznický portál, kde si mohou prohlédnout odpovědi na často kladené otázky (FAQ) týkající se dopravy, velikosti a dalších. Tento typ podpory je velmi cenný, protože od vašich agentů nevyžaduje žádné úsilí a je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Buďte proaktivní

Pokud jsou potenciální kupující na vašich stránkách déle než několik minut, je zřejmé, že něco hledají nebo jsou váhaví, zda u vás nakoupit. Ulehčete svým zákazníkům starosti tím, že je aktivně vyzvete k chatu.

Můžete jim odpovědět na všechny otázky týkající se vašich produktů nebo je nasměrovat správným směrem.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo

Úroveň poskytovaných služeb se odráží na vašem produktu.

Mít skvělý produkt prostě nestačí. Často se stává, že zákazníci opouštějí značky, protože úroveň služeb, které se jim dostává, prostě není dostatečně dobrá. Zákazníci se chtějí cítit oceněni za to, že s vaší společností obchodují. Proto, abyste se vyhnuli odchodu zákazníků a zvýšili konverze, je důležité vytvořit ve firmě kulturu zaměřenou na zákazníky.

Better customer service means more money

86 % zákazníků je ochotno zaplatit více za lepší služby.

Ready to switch to LiveAgent

Zákazníci, kterým se dostane dobrého zákaznického servisu, s větší pravděpodobností doporučí značku a její výrobky nebo služby ostatním.

Higher customers LTV

Čím spokojenější budou vaši zákazníci s vašimi službami, tím více budou nakupovat.

Bad service spreads like a wildfire

Zákazníci, kteří mají špatnou zkušenost se službami, se o 50 % častěji podělí o ni s ostatními na internetu.

E-mail tiketing

Díky službě LiveAgent budou vaše e-maily, chaty, hovory, zmínky na sociálních sítích a zprávy z jiných kanálů končit v jedné univerzální schránce. 

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Tvůrce znalostní databáze

LiveAgent umožňuje vytvářet několik interních a externích znalostních databází s nejčastějšími dotazy, fóry, články a návrhy. 

Hlasové & video hovory

Vytvořte virtuální call centrum jako součást vícekanálového řešení helpdesku. LiveAgent centralizuje telefonní hovory z vašich webových stránek nebo pevné linky na jednom místě.

Voice and video calls supported

Důvody, proč si společnosti vybírají LiveAgent

Social medias integrated into the help desk software

Integrace sociálních sítí

Integrujte své oblíbené profily sociálních médií do aplikace LiveAgent a odpovídejte na veřejné komentáře k příspěvkům, soukromé zprávy nebo tweety přímo ze svého účtu. Eliminujte nutnost sledovat a starat se o více účtů na několika portálech a integrujte je do aplikace LiveAgent. Facebook, Twitter, Instagram a Viber jsou zahrnuty, aby obsluha zákazníků byla co nejplynulejší, nejrychlejší a nejefektivnější. 

Analytický & reportingový dashboard

Získejte přehled o svém oddělení zákaznické podpory, o službách, které poskytujete, a o spokojenosti svých zákazníků. Podívejte se, kdo s vaší společností komunikuje, a sledujte, jak je s ní spokojen. Zaměřte se na data, zjistěte prostory pro zlepšení a stavte na svých schopnostech. Vneste do své společnosti trochu zábavy tím, že zapnete gaminingové funkce.. 

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Zákaznický portál

Vytvořte zákaznické portály, aby vaši zákazníci měli k dispozici centralizovaný prostor pro úpravu svých kontaktních údajů, vytváření plateb a odesílání tiketů. Vytvoření komplexního zákaznického portálu může snížit zatížení tikety a také vám pomůže poskytovat služby zákazníkům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce, i když jsou vaši agenti offline. Začněte vytvořením znalostní databáze, zahrňte do ní často kladené otázky, fóra a na závěr přidejte widget pro zpětnou vazbu & návrhy. Vše je plně přizpůsobitelné tak, aby odpovídalo vašim směrnicím pro budování značky. 

Proč je náš software pro help desk tou správnou volbou?

Most reviewed and number 1

Nejlépe hodnocený, nejvíce recenzemi

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé podniky v roce 2020.

Preferred by 21k businesses

Upřednostňuje nás 21 tisíc firem

Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.

Packed with features

Více než 180 funkcí

Se 180+ funkcemi, 40+ integracemi a nekonečné možnosti přizpůsobení, nástroj se snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Cloud based and secure help desk

Cloudový a bezpečný

Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte s LiveAgentem během několika minut.

Poměr ceny a hodnoty? Bezkonkurenční

LiveAgent je pokročilý systém helpdesku, který vám pomůže zlepšit služby zákazníkům a zároveň zvýšit konverzní poměr. Náš software je za konkurenceschopnou cenu a vzhledem k rozsáhlému množství funkcí, které nabízí, je cenově výhodný. Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes.

Zjistěte více
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form
Related Articles to Zvyšte míru konverze
Přejděte z osTicket na LiveAgent s podporou našeho týmu, a získejte přístup k multikanálovému řešení ticketingu.

Řekněte sbohem osTicketu

Získejte přístup k multikanálovému tiketovacímu systému LiveAgent pro efektivní správu komunikačních kanálů a poskytování lepší zákaznické podpory. Vyzkoušejte 14denní bezplatnou zkušební verzi.

Chatboti jsou oblíbeným nástrojem zákaznického servisu pro zlepšení spokojenosti zákazníků. Pomáhají skutečně zlepšit služby zákazníkům?

Jak mohou chatboti zlepšit služby zákazníkům?

Chatboti zlepšují zákaznickou zkušenost a efektivitu týmu zákaznického servisu. Mohou však mít problémy s řešením složitých dotazů. Implementace chatbotů může snížit náklady a zvýšit dostupnost služeb zákaznické podpory.

Zlepšete své služby zákazníkům pomocí pokročilých funkcí helpdesku, které vám pomohou přizpůsobit komunikaci a poskytovat rychlé odpovědi zákazníkům.

Potřebujete zlepšit služby zákazníkům?

Měřte CSAT, NPS, CES a FRT pro kompletní přehled o zákaznících. Automatizace a chatboti jsou užiteční, ale zachování lidského kontaktu je důležité. LiveAgent nabízí robustní funkce pro analýzu dat a reportování. Zákaznický servis se musel přizpůsobit rozvoji e-commerce a sociálních médií. Zákazníci touží po lidském kontaktu, který chatboti nemohou poskytnout. Zlepšete zákaznický servis s LiveAgent.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Software pro podporu sociálních médií bez stresu

Komunikace se zákazníky je jednodušší díky univerzální schránce, která uspořádává zprávy z různých sociálních médií. Automatizace pravidel může dále zlepšit efektivitu zákaznické podpory. Při výběru nástrojů pro sociální média je důležité zvážit požadavky, integrace a ceny. LiveAgent může pomoci s řízením komunikace na sociálních sítích. 63% zákazníků očekává služby na sociálních sítí.

LiveAgent našel uplatnění v mnoha různých odvětvích. Účetnictví a právo jsou jedněmi z nich. Vyzkoušejte LiveAgent již dnes a ověřte si jeho výhody.

Software pro helpdesk v oblasti účetnictví a práva

LiveAgent pro účetní odvětví je efektivním nástrojem pro optimalizaci nákladů a zvýšení příjmu společnosti. Díky chatu v reálném čase mohou vaši zástupci zákaznické podpory dobře vyřizovat více chatů najednou, což snižuje náklady. LiveAgent je také bezpečnou investicí, která přináší spokojené zákazníky, zvyšuje příjmy, cash flow a podíl na trhu.

Chcete přenést svá data z Front do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a uvidíte výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Přesun z Front?

LiveAgent je vynikající nástroj pro zlepšení komunikace se zákazníky. Uživatelé si chválí rychlou a přesnou podporu, zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení doby odezvy o 60-325%. Integrace s různými komunikačními kanály usnadňuje práci s tikety a statistiky.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x