Nespočet způsobů, jak se zlepšit s
jediným nástrojem

Zvyšte vaši míru konverze s pomocí LiveAgent.

  • ✓Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Zvyšte míru konverze pomocí LiveAgent

Každý podnik se snaží zlepšit míru konverze tím, že hledá nové způsoby, jak generovat návštěvnost svých stránek. Pokud však jde o konverzi potenciálních zákazníků na stávající zákazníky, má tato metoda nízkou úspěšnost.

Nejlepším způsobem, jak zlepšit míru konverze, je zaměřit se na vylepšení aspektů strategie zákaznické podpory. Skvělým příkladem je zavedení chatu a poskytování podpory nakupujícím v reálném čase.

Takováto drobná vylepšení mohou zcela změnit vaše úsilí o konverzi. Ve skutečnosti společnosti, které uvedly, že se zaměřují na zlepšování zákaznického servisu, vykázaly o 11 % vyšší míru konverze než společnosti, které tak nečiní.

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
Definition of conversion rates

Co je to konverzní poměr?

Konverzní poměr je procento návštěvníků vašeho webu, kteří splní požadovaný cíl (přihlásí se ke zkušební verzi, přihlásí se k odběru, zakoupí produkt) z celkového počtu návštěvníků.

Vysoký konverzní poměr ukazuje, že vaše marketingové strategie jsou úspěšné a že váš produkt je na vašem webu snadno dosažitelný.

Jaký je dobrý konverzní poměr?

Míra konverze se liší podle odvětví a obchodního modelu, takže budete muset provést průzkum, abyste zjistili, jak si stojíte. Skvělým zdrojem informací je nástroj Google Adwords Industry Benchmarks. Konvenčně se však dobrý konverzní poměr pohybuje někde mezi 2 a 5 %.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Jak zvýšit konverzní poměr

Zvýšení konverzního poměru znamená, že více návštěvníků vašich stránek přejde ke smysluplným akcím, které vedou k rozvoji vašeho podnikání, ať už jde o vyplnění formuláře a získání potenciálního zákazníka, nebo o nákup.

Nízká míra konverze může poukazovat na některý z těchto problémů:

nelákavá nabídkaNelákavá nabídka

stopka Neefektivní design stránek.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

První krok pro zlepšení konverze

Nejlepším způsobem, jak zvýšit konverzní poměr, je přehodnotit nabídku. Pokud si vaši zákazníci nekupují to, co nabízíte, může to znamenat, že nabídka je buď příliš drahá, nebo nepřináší vašemu publiku dostatečnou hodnotu.

Druhým krokem je optimalizace webu pro konverze.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Přehodnoťte vaši nabídku

– Nižší cena

– Zlepšení funkčnosti

– Vytvoření dodatečných pobídek, jako je doprava zdarma

– Vytvořte jednoduše neodolatelnou nabídku, kterou vaši zákazníci nemohou odmítnout.

Growing trend of increased productivity

Optimalizujte vaši stránku

– A/B testování různých prvků

– Používejte výrazné CTA

– Zkontrolujte kopii záhlaví a umístění tlačítek/formulářů

– Ujistěte se, že se obsah správně zobrazuje na mobilních zařízeních.

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Extra: Buďte znalí v každé situaci

Kromě rychlých odpovědí zákazníkům je nesmírně důležité vážit si jejich času. Pokud si chcete zákazníky získat, ujistěte se, že znáte jejich předchozí nákupy a všechny jejich předchozí interakce s vaší společností, a to bez ohledu na použitý kanál.

Připraveností a znalostmi budete moci zákazníky ohromit, kdykoli se na vás obrátí s žádostí o podporu.

Pořád vám chybí konverze?

Stále se potýkáte s nízkou mírou konverze, vysokým počtem odskoků nebo vysokou mírou opuštění nákupního košíku? Pokud jste odpověděli kladně, vaši potenciální zákazníci se pravděpodobně potýkají s jedním z následujících problémů: Podpora v reálném čase Nedostatek podpory v reálném čase Tlačítko Zavolejte nám online Chybí podpora na místě Komplikovaný proces odhlášení Nerozhodnost
Still lacking good conversion rates

Všechno je to o snížení úsilí zákazníků

Vaši zákazníci jsou jen kousek od toho, aby na Googlu našli alternativy k vašemu produktu. Nedávejte jim důvod k tomu, aby se od vás vzdálili.

Všechno je to o snížení úsilí zákazníků

Usnadněte proces odbavení u pokladny

Nezkomplikujte proces odhlašování. Vyvarujte se vytváření příliš mnoha kroků, kladení zbytečných otázek nebo vyžadování registrace před odhlášením.

Usnadněte proces odbavení u pokladny

Poskytování vícekanálové podpory

Poskytněte svým zákazníkům více způsobů, jak vás kontaktovat, a zajistěte rychlou podporu ve všech kanálech. Využívejte znalostní databáze, zákaznické portály a často kladené dotazy pro samoobslužné možnosti.
Poskytování vícekanálové podpory

Chatujte se zákazníky v reálném čase

Pomáhejte svým zákazníkům v reálném čase. Odpovídejte na jejich případné dotazy týkající se vašich produktů, dopravy nebo doručení, abyste je posunuli do konverzního trychtýře.

Increase conversion rates with chat button

Zvyšte konverzi kliknutím tlačítka

Výzkumy ukazují, že přidání widgetu živého chatu na vaše webové stránky může zvýšit konverzní poměr o 27 %. V závislosti na vašem oboru může být toto číslo mnohem vyšší. Vzhledem k mezním nákladům na live chat je to bez debat. Jak tedy může live chat tak snadno zvýšit míru konverze? Zákazníci mají při nakupování online tendenci klást mnoho otázek. Existuje však jen omezený časový rámec, ve kterém je lze zodpovědět. Pokud se jim nedostane okamžité podpory, pravděpodobně budou hledat alternativy a nakupovat u konkurence.

Poskytněte možnosti samoobsluhy

Vaši zákazníci mohou mít dotazy, které lze zodpovědět jednoduchým vyhledáváním na vašich webových stránkách. Pokud však nemohou najít potřebné informace, budou frustrovaní a zklamaní.

Poskytněte jim určené místo, například zákaznický portál, kde si mohou prohlédnout odpovědi na často kladené otázky (FAQ) týkající se dopravy, velikosti a dalších. Tento typ podpory je velmi cenný, protože od vašich agentů nevyžaduje žádné úsilí a je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Buďte proaktivní

Pokud jsou potenciální kupující na vašich stránkách déle než několik minut, je zřejmé, že něco hledají nebo jsou váhaví, zda u vás nakoupit. Ulehčete svým zákazníkům starosti tím, že je aktivně vyzvete k chatu.

Můžete jim odpovědět na všechny otázky týkající se vašich produktů nebo je nasměrovat správným směrem.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Úroveň poskytovaných služeb se odráží na vašem produktu.

Mít skvělý produkt prostě nestačí. Často se stává, že zákazníci opouštějí značky, protože úroveň služeb, které se jim dostává, prostě není dostatečně dobrá. Zákazníci se chtějí cítit oceněni za to, že s vaší společností obchodují. Proto, abyste se vyhnuli odchodu zákazníků a zvýšili konverze, je důležité vytvořit ve firmě kulturu zaměřenou na zákazníky.

86 % zákazníků je ochotno zaplatit více za lepší služby.

Zákazníci, kterým se dostane dobrého zákaznického servisu, s větší pravděpodobností doporučí značku a její výrobky nebo služby ostatním.

Čím spokojenější budou vaši zákazníci s vašimi službami, tím více budou nakupovat.

Zákazníci, kteří mají špatnou zkušenost se službami, se o 50 % častěji podělí o ni s ostatními na internetu.

E-mail tiketing

Díky službě LiveAgent budou vaše e-maily, chaty, hovory, zmínky na sociálních sítích a zprávy z jiných kanálů končit v jedné univerzální schránce. 

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Tvůrce znalostní databáze

LiveAgent umožňuje vytvářet několik interních a externích znalostních databází s nejčastějšími dotazy, fóry, články a návrhy. 

Hlasové & video hovory

Vytvořte virtuální call centrum jako součást vícekanálového řešení helpdesku. LiveAgent centralizuje telefonní hovory z vašich webových stránek nebo pevné linky na jednom místě.

Voice and video calls supported

Důvody, proč si společnosti vybírají LiveAgent

  • Důvody, proč si společnosti vybírají LiveAgent

    „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Důvody, proč si společnosti vybírají LiveAgent

    Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • Důvody, proč si společnosti vybírají LiveAgent

    „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • Důvody, proč si společnosti vybírají LiveAgent

    „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • Důvody, proč si společnosti vybírají LiveAgent

    „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • Důvody, proč si společnosti vybírají LiveAgent

    „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • Důvody, proč si společnosti vybírají LiveAgent

    „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • Důvody, proč si společnosti vybírají LiveAgent

    „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Social medias integrated into the help desk software

Integrace sociálních sítí

Integrujte své oblíbené profily sociálních médií do aplikace LiveAgent a odpovídejte na veřejné komentáře k příspěvkům, soukromé zprávy nebo tweety přímo ze svého účtu. Eliminujte nutnost sledovat a starat se o více účtů na několika portálech a integrujte je do aplikace LiveAgent. Facebook, Twitter, Instagram a Viber jsou zahrnuty, aby obsluha zákazníků byla co nejplynulejší, nejrychlejší a nejefektivnější. 

Analytický & reportingový dashboard

Získejte přehled o svém oddělení zákaznické podpory, o službách, které poskytujete, a o spokojenosti svých zákazníků. Podívejte se, kdo s vaší společností komunikuje, a sledujte, jak je s ní spokojen. Zaměřte se na data, zjistěte prostory pro zlepšení a stavte na svých schopnostech. Vneste do své společnosti trochu zábavy tím, že zapnete gaminingové funkce.

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Zákaznický portál

Vytvořte zákaznické portály, aby vaši zákazníci měli k dispozici centralizovaný prostor pro úpravu svých kontaktních údajů, vytváření plateb a odesílání tiketů. Vytvoření komplexního zákaznického portálu může snížit zatížení tikety a také vám pomůže poskytovat služby zákazníkům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce, i když jsou vaši agenti offline. Začněte vytvořením znalostní databáze, zahrňte do ní často kladené otázky, fóra a na závěr přidejte widget pro zpětnou vazbu & návrhy. Vše je plně přizpůsobitelné tak, aby odpovídalo vašim směrnicím pro budování značky. 

Proč je náš software pro help desk tou správnou volbou?

Nejlépe hodnocený, nejvíce recenzemi

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé podniky v roce 2020.

Upřednostňuje nás 21 tisíc firem

Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.

Více než 180 funkcí

Se 180+ funkcemi, 40+ integracemi a nekonečné možnosti přizpůsobení, nástroj se snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Cloudový a bezpečný

Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte s LiveAgentem během několika minut.

Poměr ceny a hodnoty? Bezkonkurenční

LiveAgent je pokročilý systém helpdesku, který vám pomůže zlepšit služby zákazníkům a zároveň zvýšit konverzní poměr. Náš software je za konkurenceschopnou cenu a vzhledem k rozsáhlému množství funkcí, které nabízí, je cenově výhodný. Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes.

$15 měsíc

Ticket

  • Neomezená historie tiketů
  • Neomezené emailové adresy
  • Pokročilá hlášení
  • Zákaznický portál + fórum
$29 měsíc

Ticket+chat

  • Vše v Tiketu, plus:
  • Neomezená tlačítka chatu
  • Správa zpětné vazby
  • Sledování návštěvníků ve skutečném čase
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 telefonní číslo
  • 1 emailová adresa

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jak můžete zvýšit konverzní poměr?

LiveAgent je výkonný software pro help desk, který vám pomůže efektivně a účinně zpracovávat požadavky zákazníků z různých kanálů prostřednictvím jednoho rozhraní. Navíc se integruje s vašimi webovými stránkami a sociálními sítěmi. Můžete tak přilákat nové zákazníky, zvýšit míru konverze a zlepšit povědomí o své značce.

Jaké obchodní výhody nabízí LiveAgent kromě zvýšení míry konverze?

Mezi obchodní přínosy aplikace LiveAgent patří kromě zvýšení míry konverze také zvýšení spokojenosti zákazníků, udržení zákazníků, loajalita zákazníků a snížení míry odchodu zákazníků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo