Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Duolingo. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Duolingo nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Duolingo a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Duolingo je bezplatná platforma pro crowdsourcingové učení jazyků a překládání cizojazyčných textů.
Duolingo je bezplatná platforma pro crowdsourcingové učení jazyků a překládání cizojazyčných textů.
Tým zákaznického servisu společnosti Duolingo nabízí následující kanály podpory: e-mail přes odesílací formulář, podporu na sociálních sítích, podporu na fóru a samoobslužnou podporu.
Duolingo můžete kontaktovat e-mailem prostřednictvím formuláře nebo zanecháním zprávy na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich znalostní databázi.
Duolingo nemá e-mailovou podporu. Můžete je kontaktovat vyplněním formuláře:
https://support.duolingo.com/hc/cs/requests/new
Ne, Duolingo nemá podporu live chatu.
Duolingo nemá telefonickou zákaznickou podporu.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.